این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر ادوجولیت (Eau De Juliette)

زمان مطالعه مقاله 7 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

به دلربای فامیل معروف بود. همان دختری که عاشق پیشگانش همیشه زبانزد همه ی جمع ها بودند. فرقی نمی کرد، همه ی دخترها و پسرها عاشق اخلاق، رفتار و ظاهرش بودند. همه چیزش خاص بود. راز این همه زیباییش اش را کسی نمی دانست. هر زمانی پا به هر جمعی می گذاشت همه از بوی عطر دلنشین اش مست میشدند. می توانم اعتراف کنم وجود و عطرش آرامش بخش همه ی جمع هایی بود که در آن شرکت می کرد. آن روز هم مثل همیشه همه ی توجه ها را به سمت خودش جلب کرده بود. جلوتر رفتم و بعد از سلام و احوال پرسی گفتم: می دانستی بوی عطرت چه مست کننده است؟ با لبخند گفت از ادوجولیتِ آلفا مونته جز این هم انتظاری نمی رود.

نامش در ذهنم حک شد، ادوجولیت؛ این عطر نقطه ی اصلی جذب کننده ی همه ی نگاه ها به سمت او بود. هر زنی می توانست با رایحه ی این عطر به یک لیدی جوان و فریبنده تبدیل شود.

عطر ادوجولیت برند آلفا مونته، این عطر بسیار شیک، کامل و مدرن و مخصوص خانم های جوان و عاشق پیشه بوده و سرشار از عصاره گلهای کمیاب و با ارزش است. همین امر این عطر آلفامونته را از دیگر عطر ها متمایز کرده است. دختر جوان، احساسی و فریبنده را هدف قرار می دهد. این محصول شگفت انگیز با ترکیب و رایحه ای به یادماندنی، که شعار آن عشق را کاملا احساس کنید می باشد. رایحه آن گلی و بسیار ملایم و شیرین می باشد.

← برای خرید عطر ادوجولیت کلیک کنید →

ویژگی های عطر ادو جولیت

ادو جولیت (Eau De Juliette Perfume) عطری ساخته شده برای خانم های شیک پوش، زیبا و مشکل پسند است. زنانی از جنس احساس و آرامش، کسانی که به دنبال ایجاد تفاوتی ماندگار در ظاهر خود هستند. این عطر زنانه می تواند پاسخگوی سلیقۀ سخت و خاص آنها باشد.

آلفا مونته(Alfa Monte) با محصولی دیگر از برند عطری خود توانست توجهات زیادی را به سوی خود جلب کند. عطر ادوجولیت(Eau De Juliette Perfume) تداعی کننده ی ادوپرفیوم معروف گوچی فلورا است. به خاطر قیمت مناسب تر و کیفیتی که قابل رقابت با این عطر معروف است، عطر ادو جولیت آلفا مونته توانسته سهم خوبی را در بازار فروش داشته باشد.

این روزها عده ی زیادی از افراد، به خصوص خانم ها از انواع آلرژی خود نسبت به رایحه ی عطرهای مختلف شکایت دارند. با وجود علاقه ی بسیاری که به استفاده از محصولات خوشبو کننده دارند، نمی توانند بهره کافی از انواع مختلفِ ادوپرفیوم ها ببرند. اما خبر خوش آن است که عطر ادوجولیت(Eau De Juliette Perfume) محصول بی نظیری است که علاوه بر رایحه ی به شدت منحصر به فردش، هیچ گونه آلرژی را تحریک نکرده و باعث می شود بدون استرس از آن استفاده کنند.

می توان گفت تاثیر بسته بندی شیک، هاردباکس شناسنامه دار و شیشه سلطنتیِ این عطر نیز در محبوبیت آن کم نبوده است و ظاهر جذاب آن عاملی برای جذب مخاطبان شیک پوش شده است.

نت های عطر ادوجولیت

نت های عطر ادوجولیت (Eau De Juliette Perfume) که ترکیبی از عصاره ی گلهای کمیاب و با ارزش است هر زن شیک، کامل و مدرنی را به سمت خود می کشاند. کمپانی آلفا مونته ترکیبی تازه و پراحساس را برای رایحه ی عطر حاضر طراحی کرده است.

نت اولیه این ادوپرفیوم ترکیبی از مرکبات، گل صدتومانی و نارنگی ماندارین است. ترکیب هیجان انگیز از نت ترش و خنک، طبیعتی بی نظیر و گلستانی از شکوفه های ظریف و با لطافت شما را مدهوش خواهند کرد.

نت میانی عطر ادوجولیت ترکیبی از گل های آرامش بخش رز و اوسمانتوس است. بر هرکسی آشکار است که وجود دو گل هیجان انگیز چون گل سرخ و اوسمانتوس چه تاثیر خاص و متفاوتی بر رایحه عطر شما گذاشته، و می تواند عطرشما را به یک معجزه واقعی تبدیل کند. معجزه ای از جنس یک عطر خوش بو و معطر.

و در نت پایانی بوی گس و چوبی چوب صندل که با نت تند فلفل صورتی مخلوط شده است به مشامتان می رسد. این دیگر تیر آخر است و چه تیری لذت بخش تر از رایحه ی یک عطر خاص و منحصر به فرد!

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید