این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

عطر ریکسوز فروشگاه

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

رایحه ی تند، گرم و چوبی عطر همیشگی اش، ریکسوز، کل فضا را پر کرده بود. کاملا  حسش می کردم. گرمیِ حلقه ی دستانش را که دور کمرم پیچیده بود، دوباره آمده بود تا زمستان سردم را مثل نت گرم عطرش گرما ببخشد. مثل همیشه توانست مرا در رویایی از خیالات زیبا و شگفت انگیز غرق کند.

تمام وجودم را در نت گرم عطرش حل کردم و خاطره های زیبای گذشته را یادآوری کردم. تمام چیزهایی که در ذهنم بارها و بارها یادآوری می شد. میهمانی های  شبانه زیبایمان، دستان پرمهر و محبتش و نت تلخ و چرمی عطرش. باورم نمی شد رویای من برگشته بود و قرار بود دوباره برایم زیباترین خاطرات عالم را به جا بگذارد.

 

عطر ریکسوز برند آلفا مونته محصولی لوکس، شرقی و ستنی است که از نت های تند و چرمی تشکیل شده است. این محصول در طبقه عطر چوبی و سبز و در مجاورت هارمونی و فشردگی قرار دارد. این عطر آلفامونته برای مصرف در میهمانی های شبانه و رسمی در فصول سرد سال پیشنهاد می گردد. رایحه غالب و گرم آن عود، روغن سیپریل، هل و تلخی چرم می باشد. زیبایی بطری آن کاملا گواه تلخی، تندی و گرمی مایع درون خود است.

 معرفی ویژگی های عطر ریکسوز

آنچه برای اولین بار باعث به وجود آمدن ریکسوز شد، وجود تفکر انتقادی بین انسان های مختلف بود. حس قدرتمندی که بعد از جنگ بین افکار، بر انسان ها چیره می شود، از لذت بخش ترین نیروهای موجود در جهان است. شاید قرار است یادآور لحظه های هیجان انگیزی که سپری شده است باشد و این همان سنگ بنای تولید انبوه ریکسوز بود.

همان قدرت ماورایی بعد از رسیدن به پیروزی، تمام رسالتی است که بر دوش عطر حاضر قرار دارد. حس قدرتی بی نظیر با ترکیب هارمونیِ ادویه های تازه و چوبیِ تند.

عطر ریکسوز(Rixos Perfume) محصول اسپرت دیگری از برند محبوب آلفا مونته(Alfa Monte Perfume) است که این روزها به خوبی در دل مردان و زنان تلاشگر و خوش سلیقه جا خوش کرده و قلب آن ها را به دست آورده است. این عطر با تفکری عمیق ساخته شده است تا یادآور لحظه های خوش پیروزی و شکوه در زندگی باشد. چون پیروزی جنس افراد را از هم متمایز نمی کند، پس باید مورد استفاده ی تمام افراد بر روی زمین، بدون در نظر گرفتن جنسیت آنها باشد.

شاید به دنبال حس قدرتی کم نظیر و شکوه و عظمتی بی انتها باشید. ما به شما قول می دهیم تنها عطر ریکسوز با ترکیب نت های عجیب و غریب و دوست داشتنی اش می تواند شما را به خواسته تان برساند. پس معطل نکنید!! همگی شما خانم ها و آقایان عزیز به میهمانی قدرت و پیروزی با چاشنی حس خوب و شگفت انگیز، که کمپانی آلفا مونته با محصول جدیدش برگزار کرده است، دعوتید!

 

معرفی ویژگی نت های عطر ریکسوز

آکورد اصلی این ادوپرفیوم خاص و منحصر به فرد ترکیبی از رایحه های چوبی، گرم و تند و تلخ چرمی است. همچنین وجود گیاهان معطری که با نت چرم و خاکی خود، در نهایت باعث به وجود آمدن رایحه ی کلی آن شده اند؛ باعث تمایز ریکسوز – Rixos  با دیگر عطرهای برند آلفا مونته شده است.

رایحه ی ابتدایی آن از نت شیرین هل، نت تلخ و چرم کهربا، و نعنای هندی گرفته شده است. این تفاوت رایحه ها باعث ایجاد احساسات بسی متفاوت در وجود خانم ها و آقایان بی نظیر می شود. در همان ابتدا حسی شامل قدرت و اقتدار را برای آنها تداعی می کند. کم کم نت ابتدایی جای خود را به نت میانی می دهد و عطر فلفل صورتی، کوستوس و روغن سیبریل بینی تان را نوازش میدهد. هیجانی بدون تکرار که یادآور بهترین لحظات زندگی است را می توانید با نت های میانی عطر ریکسوز به دست آورید و هر لحظه انرژی بیشتری را در وجودتان ملاحظه گر باشید.

و در پایانِ این قصه ی شیرین، زمانی که نت گرم و شیرین مشکِ فوق العاده با رایحه های چرمی صندل سفید و کندر ترکیب می شود، به طور قطع خود را برای انتخاب این عطر هیجان انگیز تحسین خواهید کرد. تجربه ی بی نظیر استفاده از عطر ریکسوز می تواند به یکی از بهترین خاطرات زندگی هر زن و مرد با تفکر متفاوت تبدیل شود.

ریکسوز(Rixos Perfume) تجربه تبدیل رویاهای شیرین شما به یک زندگی واقعی است!!

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید