این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

معرفی عطر لارناکا (Larnaca)؛ یادبودی از عطر گود گرل!

زمان مطالعه مقاله 8 دقیقه
تاریخ انتشار ۲۴ دی ۱۴۰۱

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان به دنبال عطرهای متناسب با فصل هستند تا حال و احوال فصل و عطر، ترکیبی به یادماندنی ایجاد کرده و همیشه در ذهن باقی بماند. عطرها با توجه به ترکیب نت‌های موجود، باعث خلق احساس متفاوت می‌شوند. معرفی عطر لارناکا با طبع گرم و شیرین دریچه‌ای به دنیای حیرت انگیز عطرهای خاص و کمیاب باز می‌کند که رایحه‌های این عطر، بسیاری از خانم‌ها را به سمت این دریچه مرموز سوق می‌دهد. لارناکا یکی از عطرهای تخصصی برند آلفامونته است که تا امروز توجه بسیاری از مصرف کنندگان و علاقه مندان عطر را به خود جلب کرده است.

عطر لارناکا

← برای خرید عطر لارناکا کلیک کنید →

تاریخچه عطر لارناکا

عطر لارناکا توسط خانم Louise Turner طراحی شده است که خالق عطرهایی چون very Good girl در سال ۲۰۲۱، Roberto Cavalli 2012، Paradiso  ۲۰۱۵ و Roberto Cavalli acqua  ۲۰۱۳ هستند. عطر Larnaca که از سال ۲۰۱۶ وارد بازار شده است، عطری زمستانی و پاییزه شناخته می‌شود و یکی از عطرهای پرفروش و خاص برند آلفامونته است. معمولا عطرهایی که مخاطب زیادی را به خود جذب می‌کنند با یک شعار خاص، حس متفاوت استفاده از آن عطر را به مصرف کننده القا می‌کنند و این عطر با شعار Its so good to be bad! وارد بازار شده است.

نت‌های عطر لارناکا

انتخاب عطر توسط استفاده کنندگان در بیشتر مواقع با توجه به نت بالایی عطر انجام می‌شود که عطر زنانه لارناکا با رایحه بادام، قهوه، ترنج و لیمو نت بالایی در ۵ الی ۱۵ دقیقه اول، ترکیبی متفاوت و اعتیادآور ایجاد می‌کند که هیچ خانمی با استشمام رایحه آن، نمی‌تواند جذابیت عطر لارناکا در فصل زمستان را به فراموشی بسپارد. رایحه شرقی در نت میانی با ایجاد حس متفاوت، اشتیاق مصرف کنندگان در خرید این عطر را چند برابر می‌کند. رایحه یاسمین سامباک، شکوفه پرتقال، لوریس و رز بلغاری در ۲۰ الی ۶۰ دقیقه بعد از استفاده، به قدری استرس را کاهش داده و باعث ایجاد حس آرامش می‌شود که نمی‌توان از حس بی نظیر استفاده از آن غافل شد. در نهایت نت پایانی عطر لارناکا با دانه توکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب صندل مشک، کهربا، چوب ترمه، دارچین، پاتچولی، سدر که بیشترین ماندگاری را دارد، به کمک نت‌های دیگر آمده و با ایجاد مسیر بویایی متفاوت، این ادوپرفیوم را در ذهن ماندگار می‌سازد. حس آرامش نت میانی در کنار رایحه‌های خاص شرقی این عطر باعث پدید آمدن عطری بی نظیر و ماندگار شده است که کمتر خانمی می‌تواند جذابیت لارناکا را دست کم بگیرد.

ویژگی‌های عطر لارناکا

اینفوگرافیک عطر لارناکا: نت ها، ماندگاری و پخش بوی عطر لارناکای آلفامونته

عطر Larnaca با برخورداری از پراکندگی و ماندگاری مناسب، عطری به یادماندنی برای شب‌های سرد زمستانی است که با رایحه گرم و شیرین خود از سرمای این فصل برای خود و اطرافیانتان می‌کاهد. رایحه کم نظیر لارناکا در کنار گرمای آن، این عطر را به یکی از گزینه‌های خاص آلفامونته تبدیل کرده است که تقریبا هیچ عطری نمی‌تواند از اشتیاق شما برای تهیه دوباره آن بکاهد. وجود رایحه قهوه در نت آغازی و شکلات در نت پایانی این عطر را به یکی از خواستنی ترین عطرهای زنانه تبدیل کرده است که حس لطافت و ظرافت بسیاری به همراه دارد. طرفداران عطرهای اصیل زنانه همواره به دنبال ایجاد حسی تازه و لطیف هستند که ادکلن لارناکا می‌تواند گزینه‌ای حیرت آور برای افراد خوش پسند باشد. با دقت به نت‌های این عطر می‌توان حس خوب و طراوت عناصر موجود در طبیعت را دریافت کرد. دیگر نمی‌توان حس خوش خاطرات زمستانی و گرمای ناشی از شیرینی خاص این عطر را از یاد برد. یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که یک عطر را به محصولی پرفروش، جذاب و حیرت آور تبدیل می‌کند، پخش بوی آن است. پخش بوی عطر لارناکا با ایجاد مسیر بویایی گسترده تمام اطرافیان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، همانطور که شما را شیفته خود کرده است.

کلام آخر

برای شروع سفری حیرت انگیز در زمستان با رایحه‌ای جدید و متفاوت در کنار حس تازگی، اصالت و همچنین حس خوب آرامش، عطر لارناکا همراهی بی نظیر است. خرید عطر لارناکا آلفامونته چاره شب‌های سرد زمستانی شماست که با گرما و لطافت شیرین خود، به مهمانی‌های شبانه حس و حال دیگری ببخشد. ترکیب نت‌های آرامش بخش این عطر با شروع رایحه قهوه و بادام و پایانی دل انگیز با بوی شکلات و وانیل، خاطرات فصل زمستان را به شیوه‌ای دیگر رقم می‌زند. با خرید عطر لارناکا علاوه بر ایجاد رایحه خاص و متفاوت، خاطراتی با حال و هوایی دیگر ایجاد کن تا همیشه حس خوب و متفاوت استشمام این عطر همراه تو باشد. حسی که می‌توان تمام روزهای خوب را با آن ساخت و خاطراتی به یادماندنی ایجاد کرد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید