این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر مانژر بلک (Monsieur Black)

زمان مطالعه مقاله 8 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر مانژر بلک ، نتیجه ی ظرافت و علم بی نقص عطرسازان برند آلفامونته می باشد. این عطر به گونه ای طراحی و ترکیب شده است که می تواند شما را شگفت زده کند. میوه ها و گل های استفاده شده در این عطر، به زیبایی در کنار یک دیگر قرار گرفته و عصاره گیری و روغن گیری شده اند و با ظرافت فراوان ، ترکیب شده و این عطر را خلق کرده اند. این عطر، جزء دسته عطر هایی است که افراد خاص و با سلیقه های خاص و سخت گیرانه آن را انتخاب می کنند. رایحه تندی و شیرینی که این عطر دارد، حس یک بعد از ظهر شاد در کنار خانواده در طبیعت و بازی های خانوادگی و خنده های بلند را یاد آوری می کند.

عطر مانژر بلک

عطر مانژر بلک ، از دسته عطر های می باشد که به شما احساس آزادگی می دهد. فکر کنید که در روز سختی که گذراندید، اتفاقات متعددی برای تان پیش آمده وحالتان را ناخوش کرده است. پس، هنگامی که به منزل بر می گردید، نیاز دارید تا ریلکس کنید و حالتان را بهتر گردانید. عطری که می تواند در تولید این حس خوب و ریلکس کردن به شما کمک کند، مانژر بلک می باشد.این عطر، با ترکیبات خود، برای شما نشاط آورده و حس سرزندگی و امید را برای شما فراهم می کند. البته تنها شما در معرض این اثرات قرار نخواهید داشت، هر کسی که در نزدیکی شما قرار داشته باشد نیز تحت تاثیر این تاثیرات است، زیرا این عطر بی نظیر، پخش بو و ماندگاری بالایی به دلیل غلطت بالای خود دارد.

عطر مانژر بلک برند آلفامونته، عطر مردانه که در شیشه های صد میلی لیتری و با دیزایین طوسی-مشکی، عرضه می شود.

این عطر جذاب، دارای روایح نتی ادویه تازه، کهربا، معطر، مرکبات، فلفل ، ترنج، شمعدانی، زیره سبز، اسطوخودوس، لامی، فلفل صورتی، خس خس، نعناع هندی، سدر ، لابدانوم ، آمبروکسان می باشد.

عطر مانژر بلک

حال برویم و کمی با رایحه های این عطر مردانه آلفا مونته آشنا شویم:

رایحه فلفل:

فلفل ها، خانواه بزرگی از انواع رنگ و طعم و اندازه می باشند. در دنیای امروزی، فلفل ها در نقش ادویه، جایگاه خوبی داشته و در انواع غذا ها استفاده می شوند. نژاد های مختلف این خانواده، تقریبا در سر تا سر جهان می رویند و سالانه نیاز مصرفی ما را، چه در زمینه خوراکی و چه در زمینه های صنعتی، برطرف می کنند.

رایحه ترنج:

ترنج، از خانواده مرکبات بوده و ظاهری شبیه به پرتقال دارد. اما از لحاظ طعمی، کمی از پرتقال تلخ تر است ولی به ترشی  لیمو، نمی رسد. این میوه جذاب به دلیل مواد مغذی و ویتامین های خود، در غذاها و پمادهای مختلف استفاده شده و به دلیل عطر خوش خود، در عطر سازی، جایگاه بالایی دارد.

رایحه شمعدانی:

شمعدانی، یکی از مشهور ترین گیاهان آپارتمانی در خانه های ما ایرانیان می باشد. این گل زیبا که در انواع رنگ و اندازه در بازار موجود است، برگی زبر داشته که احساس عجیبی را به شما منتقل می کنند. این گیاه، عطری تند و حالتی میان مرطوب و خشکی دارد. گل های این گیاه در رنگ های متفاوت و به شکل نیم کره، به یک ساقه متصل اند.

رایحه زیره سبز:

زیره سبز، گیاهی است علفی شکل که دارای ارتفاع تقریبا ۶۰ سانتی متری است. این گیاه با ریشه های سفید خود، یکساله بوده و از آن و میوه های آن، در پخت غذا و مصارف دیگر استفاه می شود.

رایحه اسطوخودوس:

در دنیای عطرها، اسطخودوس جایگاه ویژه ای دارد. این گیاه زیبا و خوش بو، دارای رایحه ای آرامش بخش است که به تمام کسانی که آن را استشمام کنند، احساس بی نطیری را القا می کند. این گیاه با گل های خود در آروماتراپی، جایگاه ویژه ای داشته و در عطر سازی، به کرات استفاده می شود.

رایحه لامی:

لامی یکی از انواع تیره افراسانان می باشد. این درخت جذاب، دارای صمغی است که به صورت روغن یا مواد خام در ساخت عطر ها و کلا در عطر سازی استفاده می شود. این صمغ دارای عطری خوش و بسیار دل انگیز می باشد. جالب است بدانید که از این ماده در مصارف دیگر مانند، ساخت لاک استفاده می شود.

رایحه فلفل صورتی:

فلفل صورتی، برخلاف نام خود، ربطی به خانواده فلفل ها ندارد. این میوه جذاب، در صورت رسیده شدن، خشک و به رنگ صورتی به بازار عرضه می شود. این میوه ی جذاب اندازه کوچکی دارد. اما نکته قابل توجه در مورد این میوه این است که باید در مصرف آن توجه کرد، زیرا این میوه حساسیت زا می باشد.

رایحه خس خس:

در خانواده علف ها، عموما نمی توان حضور هیچگونه سود رسانی را، مطلع شد. زیرا عموما با شنیدن اسم این خانواده، مصرف دیگری جز غذای دام یا موارد مشابه به ذهن کسی، خطور نمی کند. اما باید بدانید که در همین علف ها، گیاهانی هستند که دارای خواص بی نظیری اند. علف خس خس،  امروزه به صورت حرفه ای کشت و برداشت می شود. از خواص این علف کارآمد، می توان به جلوگیری از فرسایش خاک، مرزبندی یا منطقه بندی، تکثیر سریع برای غذای دام، روغن گیری و استفاده در عطر سازی و بسیار موارد مشایه، اشاره کرد. این گیاه در دسته خود بسیار پرمصرف است و در ارزش خرید و فروش دارد.

رایحه نعناع هندی:

نعناع هندی که از نعناعیان می باشد، دارای رایحه ای تند و کمی مرطوب و خشک است. این نعناع، تفاوت چندانی با نعناع های معمولی نداشته و در مصارف مختلفی مانند ساخت کرم استفاده می شود. از روغن و عصاره این گیاه، به دلیل تندی و عطر سازی نیز، استفاده می شود.

رایحه سدر:

سدر، درختی است از مخروطیان که شباهت های زیادی با کاج دارد. اما از لحاظ عمری، عمر بیشتر و از نظر قطری، قطور تر می باشد. از این درخت و اجزا آن در ساخت داروهای گیاهی برای درمان یا کنترل موارد مختلف، استفاده می شود. جالب است اگر بدانید که یکی از خواص این گیاه، تسکین درد و آرامش بخشی می باشد.

رایحه لابدانوم:

گلی است زیبا که در طبابت و عطر سازی، از قدیم استفاده می شود. لابدانوم، به صمغ ترشح شده از این گیاه می گویند که عطری همانند عطر چرم داشته و می تواند با ترکیب با مواد دیگر، رایحه ای جذاب را تشکیل دهد.

رایحه آمبروکسان:

در دنیای عطر سازی امروزی، یک سری از مواد خاص، به دلیل کم یابی و گران بودن، کمتر استفاده می شوند. اما در بعضی از عطر ها جای خالی آن ماده کم یاب، حس می شود. پس باید بک ماده را جایگزین آن قرار دهیم. عنبر که از تهنگ عنبر به دست می آید، یکی از همین مواد است. آمبروکسان، جایگزین شیمیایی و صنعتی عنبر می باشد که با تولید درست آن، از نگرانی هایی مانند: حساسیت زایی، کم یاب بودن، گران بودن و موارد مشابه، ما را مبرا می کند.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید