این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر وینسنزا (Vincenza)

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر وینسنزا (Vincenza Perfume)، یکی از عطر های خاطره ساز می باشد. این عطر که حاصل دسترنج عطرسازان کمپانی آلفامونته می باشد، به دلیل ترکیبات خود که شامل گل های مخنلف همراه با مشک و رایحه ی چوبی است، یک ترکیب بی نظیر را به وجود می آورد. این عطر که مناسب شب های طولانی و سرد سال می باشد، به دلیل پخش بوی بالا و رایحه گرم هرکسی را جذب شما می کند.

عطر وینسنزا

عطر وینسنزا Vincenza Perfume، خاصیت جالبی دارد، آن هم نگهداری رایحه عطر می باشد. برای تمام ما پیش آمده که یک نوع گل بسیار خوش بو و زیبا را هدیه گرفتیم. اما بعد از چند روز کم کم از زیبایی و رایحه خوش آن عطر کم شده است. و در آخر هم گل خشکیده و جز خاطره ای که آن هم به مرور کمرنگ می شود، چیزی باقی نمانده.

یکی از بهترین ویژگی های این عطر این است که این اجازه را بهش ما میدهد تا تجربه ی بوییدن عطر چندین نوع گل را برای مدتی بسیاری طولانی و با همان کیفیت تولیدی اولیه تجربه کنیم.

این عطر زنانه، در شیشه های بلورین و دربی الماس شکل در حجم صد میلی لیتر عرضه می شود. رنگ مایع عطری درون این شیشه، یادآور رنگ زیبای خورشید است.

این عطر دارای رایحه های گل سرخ بلغاری ، رازبری ، برگ مو ، یاس ، فلفل قرمز ، گل صدتومانی ، وانیل ، مشک ، سدر می باشد.

رایحه گل سرخ بلغاری

گل سرخ بلغاری یکی از زیباترین گل های موجود در جهان می باشد. این گل در دره های بلغارستان رشد کرده و هر ساله در فصل گل دهی خود، باعث جذب گردشگران از سرتاسر دنیا می شود.

رایحه رازبری

رازبری بر خلاف نام متفاوتش، یکی از گونه های تمشک می باشد. این میوه که دارای شباهت های زیادی با تمشک از لحاظ اندازه است، دارای طعم و رنگ متفاوتی بوده و در بعضی از خواص خود، با تمشک های معمولی، تفاوت هایی دارد.

رایحه برگ مو

برگ مو یا برگ درخت انگور، یکی از پر مصرف ترین برگ های درختان در مصارف مختلف می باشد. این برگ که از درختان انگور به دست می آید، برای ما ایرانیان غذایی به نام دلمه فراهم می کند. علاوه بر آن در صنعت، روغن گیری و در صنایع بهداشتی و مخصوصا عطر سازی استفاده می شود. برگی است نرم و گاهی با عطری تند و مرطوب ظاهر می شود.

رایحه یاس

گل یاس، یکی از پر استفاده ترین گل ها در صنایع عطر سازی است. این گل در ساخت بسیاری از عطر ها مخصوصا برند آلفامونته(Alfa Monte)، حضور یافته و رنگ و بوی دیگری به عطر ها می بخشد. این گل، عموما به رنگ سفید طاهر شده، رایحه ای خوش و مرطوب دارد و گاهی هم ممکن است کمی تندی از آن به مشام ما برسد.

رایحه فلفل قرمز

فلفل ها، از پرتنوع ترین خوراکی ها در زمین می باشند. فلفل ها که بسیار پر طرفدار بوده و در کشورهایی مانند هند بسیار کشت می شوند، دارای انواع مختلفی اند. فلفل ها در دنیا به حدی زیاد اند که می توان تا چند وقت با هرکدام، غذای مختلفی تهیه کرد. البته فراموش نکنید که پر خاصیت ترین و بهترین فلفل ها، فلفل های تند هستند. البته که فلفل های شیرین و معمولی نیز بی استفاده نیستند.

رایحه گل صدتومانی

گل صدتومانی، دارای چندین نوع می باشد که تشخیص تفاوت هایشان، کار راحتی نیست. این گل که بسیار زیبا بوده و در رنگ های متفاوت وجود دارد، مانند گوله ای از گلبرگ های زیبا، به هم متصل شده اند. این گیاه علاوه بر رایحه ای زیبا، دارای ظاهری بی نهایت زیباتر هست که می تواند زینت بخش منازل گرم شما گردد.

رایحه وانیل

یکی از پرمصرف ترین مواد در جهان وانیل می باشد. وانیل گیاهی است بومی امریکا که به دلیل سخت پیدا شدن و کشت نسبتا سخت، قیمتی بالا دارد. از وانیل در صنایع بستنی سازی بسیار استفاده می شود و از روغن آن در ساخت کرم های پوستی و یا شامپو های مختلف استفاده می کنند.

رایحه مشک

مشک، به ترشحات خشک شده کیسه ی زیر شکمی آهوی ختن می گویند. مشک یکی از گرانترین مواد مبادله ای در روزگار امروزی می باشد. این ماده ی خوش بو که از آهوی زیبای ختن ترشح می شود، استخراج شده و بعد از خشک شدن، در مصارف صنعتی، مخصوصا عطر سازی استفاده می شود.

رایحه سدر

سدر، درختی است از دسته مخروطیان که شباهت های زیادی با درخت کاج دارد. اما دارای تفاوت هایی مانند عمر بیشتر، تنومندی و ارتفاع بیشتر نسبت به درخت کاج است. از برگ این گیاه در ساخت محصولات آرایشی بهداشتی به وفور استفاده می شود.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید