این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی تخصصی عطر ریچموند؛ توئیستی از دورو ناساموتو

زمان مطالعه مقاله 9 دقیقه
تاریخ انتشار ۸ بهمن ۱۴۰۱

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

انتخاب عطر مردانه یکی از انتخاب‌های مهم است که تاثیر زیادی بر حفظ اصالت مردانگی شخص استفاده کننده دارد. عطرهای مردانه معمولا با رایحه تلخ و تند خود حضور شما درجمع‌های مختلف را خاص و  ماندگار می‌کند. از میان عطرهای موجود در بازار، عطر ریچموند با رایحه‌ای خاص و دلفریب به عنوان بروزترین عطر برند آلفامونته، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این عطر با برخورداری از رایحه‌های خاص خود، استمشمام آن را برای شخص استفاده کننده و اطرافیان مطلوب کرده و نظر همه را به استفاده از آن و استشمام دوباره جذب می‌کند.

عطر مردانه ریچموند

← برای خرید عطر ریچموند (Richmond) کلیک کنید →

تاریخچه عطر ریچموند

عطر ریچموند مردانه با رایحه‌ای فوق العاده و خاص در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ تولید شده و وارد بازار شد که تا امروز در دل بسیاری از استفاده کنندگان جا باز کرده است. به طوری که اگر کسی از آن استفاده کند، دیگر نمی‌تواند عطری جایگزین برای آن انتخاب کند. این عطر یک توییست بسیار قوی از عطر دورو ناساموتو (Duro Nasomatto) است که در سال ۲۰۰۷ توسط عطرساز مطرح ایتالیایی به نام الساندرو گالتیری برای برند ناساموتو طراحی و وارد بازار شد. این پرفیومر بنام در یک موسسه آلمانی در رشته عطرسازی تحصیل کرده است و طراح عطرهای معروفی چون بلک افغانو، بلامیج و بارااوندا است. همچنین این عطار بسیاری از عطرهای برندهای ناساموتو، ارتوپریسی و ماریا لوکس را طراحی کرده است. این عطرساز با بهره گیری از رایحه ادویه جات و مواد خاصی مانند صمغ کاج، عطری با طبع تلخ، تند و گرم خلق کرد که به سختی از ذهن بیرون می‌رود. طراحی این عطر با ظاهری شیک و ساده و ترکیب رایحه‌های چوب، ادویه، چرم، آن را به عطری بی نظیر و کمیاب تبدیل کرده است که گزینه مناسبی برای هدیه به مخاطبین خاص و سخت پسند است.

نت‌های عطر ریچموند

هر عطری از سه نت تشکیل می‌شود که نت بالایی آن در زمان استعمال تا ۵ الی ۱۵ دقیقه استشمام می‌شود و بعد از آن نوبت به نت میانی می‌رسد. نت میانی به عنوان قلب نت‌ها در عطر، تاثیر زیادی بر روان شخص استفاده کننده و اطرافیان دارد و عطر Richmond با برخورداری از رایحه چوب و ادویه جات در نت میانی حالتی روحانی به محیط می‌دهد. نت پایه این عطر که با گذشت ۶ ساعت نمایان می‌شود، با رایحه چرم و صمغ کاج به مدت طولانی‌تری بر روی بدن باقی می‌ماند و حس و حال جدید و خاص دیگری ایجاد می‌کند. ادکلن ریچموند با آغاز رایحه عود و بعد چوب و در آخر چرم و صمغ، به دلیل اسانس‌های روغنی و غلظت بالا گزینه مناسبی برای کنترل بوی نامطبوع و تثبیت حال و هوای شرقی این عطر است. همچنین عطر ریچموند با وجود طبع گرم و تند، می‌تواند بر روی تعریق زیاد بدن تاثیر بگذارد و با کنترل آن شما را به فردی همواره شیک و خوشبو تبدیل کند.

ویژگی‌های عطر ریچموند

نت‌های این عطر و تندی رایحه موجود تاثیر زیادی بر ماندگاری و پخش بوی آن دارد. پخش بوی عطر ریچموند به دلیل وجود رایحه تند ادویه جات بسیار بالا است. به طوری که عبورتان از یک مسیر، اطرافیانتان را متوجه حضور شما می‌کند. این عطر برای مردانی که به دنبال غرور و حفظ اصالت مردانگی هستند، انتخابی خاص و درخشان است. ماندگاری عطر ریچموند به قدری است که شب‌های طولانی فصل سرد زمستان را حال و هوایی دیگر می‌بخشد و گرما حضور شما را چندین برابر می‌کند. این عطر با طبع گرم و تلخ خود القا کننده حس یک روز گرم و صمیمی در دل جنگل با بوی هیزم در حال سوختن است. عطر مردانه ریچموند انتخابی کم نظیر برای هدیه دادن است که محفل‌های دو نفره شب‌های سرد را با خاطراتی به یادماندنی حفظ می‌کند. این عطر با ترکیب رایحه و ظاهری شیک و جذاب به یکی از خاص ترین عطرهای برند آلفامونته تبدیل شده است که نمی‌توان رقیبی برای آن در بازار پیدا نمود. بنابراین اگر شما هم عطری خاص و زمستانی می‌خواهید و به دنبال شخصی سازی رایحه یک عطر به نام خود هستید، معرفی عطر ریچموند، به عنوان عطری چوبی و چرمی، به شما در رسیدن به این هدف کمک می‌کند.

جمع بندی

استفاده از آلفا مونته ریچموند در زمستان، حال و هوای این فصل را برای شما خواستنی‌تر کرده و خاطرات خوب محفل‌های دوران را به طوری در خود حفظ می‌کند که نمی‌توانید به راحتی آن را از ذهنتان خارج کنید. خرید عطر ریچموند و استفاده از آن به عنوان عطر همیشگی، شما را در نظر بقیه به فردی مغرور، جذاب و خوش پسند تبدیل می‌کند که هر کس با استشمام این رایحه متوجه حضور شما می‌شود. رایحه تند، گرم و تلخ عود، چوب، چرم و… ترکیبی کم نظیر در این عطر ایجاد کرده است که کمتر کسی می‌تواند بوی آن را به فراموشی بسپارد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید