این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر والکان (Valkan)

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر والکان ، این جذاب دوست داشتنی، یکی از عطرهای مردانه برند آلفامونته می باشد. این عطر خاص با رایحه تند و کمی شیرین، ترکیبی فوق العاده از شور و نشاط همراه با جذابیت را برای شما فراهم می کند. این عطر، با رایحه طبیعی که دارد، یادآور طبیعت و زیبایی آن است. عطر والکان، بدلیل ترکیبات فوق العاده خود، می تواند بهترین گزینه برای جوانان و دل های جوان باشد. البته لزوما جوانی به سن کم نیست، بلکه هر کسی می تواند از این عطر جذاب استفاده کند.

عطر والکان

عطر والکان (Valkan Perfume)، از دسته عطر هایی است که باعث مجذوب شدن هر کسی که در نزدیکی شما قرار دارد، می شود. این عطر به دلیل ترکیبات فوق العاده خود و پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی که دارد، هر کسی را از جمله خانم های شیک پوش و جذاب، مجذوب شما می کند. وجود رایحه های گرم و شیرین و تند و طبیعی، باعث شور و نشاط می شود. همین امر باعث می شود تا اطرافیانتان، علاقه مند مصاحبت با شما شوند.

این عطر جذاب، محصول هنرمندان عطرساز فرانسوی آلفامونته می باشد. این هنرمندان با ترکیب کردن رایحه های مختلف و قرار دادنشان در کنار یکدیگر، پارادوکسی را خلق کردند که  با بوییدن این عطر، هرکسی، از خود بی خود می شود.

عطر مردانه والکان، در شیشه های ۱۰۰ میلی لیتری عرضه می شود. بازتاب تابش نور به این عطر، رنگی فوق العاده زیبا و به رنگ خورشید می باشد.

عطر والکان، دارای رایحه های نتی نعناع ، ماندارین خونی ، گریپ فروت، نت های تند، گل رز، دارچین، نعناع هندی، نت های چوبی، کهربا، چرم و عنبر می باشد. این عصاره ها به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته و ترکیبی بی نظیر را می سازند.

بررسی نت های عطر والکان

در این بخش به بررسی دقیق تر رایحه های والکان می پردازیم:

رایحه نعناع

نعنا، گیاهی است از تیره نعناعیان و از معروف ترین گیاهان مصرفی در جهان می باشد. این گیاه دارای رایحه ای تند و طبیعی می باشد. این گیاه دارای برگ هایی ریز و با انواع اندازه کوچک و بزرگ و در ارتفاع های مختلف رشد می کند. امروزه از این گیاه در مصارف مختلف صنعتی مانند آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

رایحه ماندارین خونی/ماندرین

پرتقال ماندرین، از سرده مرکبات بوده و از خانواده پرتقال و نارنگی می باشد. این پرتقال جذاب که رایحه ای طبیعی دارد، دارای درختی مقاوم در برابر خشکی بوده و میوه ای حساس به سرما دارد. گفتنی است که این درخت در مناطق استوایی و نیمه استوایی رشد می کند.

رایحه گریپ فروت

گریپ فروت نیز یکی دیگر از انواع مرکبات بوده و از پرخاصیت ترین میوه ها در هرم غذایی می باشد. این میوه دارای طعمی ترش و کمی تلخ و گاهی شیرین می باشد. این میوه پیوندی، دارای انواع مختلفی از ریزمغذی ها و آنتی اکسیدان ها می باشد. این میوه در کنار تمام خواص خود، دارای ویتامین های مختلفی مانند ویتامین ث است.

رایحه نت های تند

در دسته نت های تند، می توان انواعی از ادویه جات تند یا فلفل های خاص و تند را قرار داد. این روایح، عموما در کنار تندی خود، با رایحه تلخی و رایحه ای طبیعی همراه هستند که می تواند به تنهایی عطر را خاص و از موارد مشابه خاص تر کنند.

رایحه گل رز

گل رز، از معروف ترین گل ها در هدیه دادن می باشد. گل رز سرخ، نماد عشق و محبت است و هر کسی که بخواهد علاقه خود را نشان دهد، از آن استفاده می کند. این گل، رایحه ای بسیار خوش و مرطوب داشته و در شرایط مساعد و نگهداری درست، می تواند تا ۱ هفته جدا از بوته خود سالم بماند.

رایحه دارچین

درختچه دارچین، از مشهور ترین درختان در جهان می باشد. دارچین ادویه ای است که به صورت آسیاب شده یا قطعات گرد چوبی و خشک استفاده می شود. این چوب از درخت دارچین که عموما در هندوستان کشت می شود، تهیه می شود. دارچین از پرمصرف ترین ادویه ها در جهان می باشد که علاوه بر صنایع غذایی، در مصارف صنعتی و بهداشتی نیز پر استفاده است.

رایحه نعناع هندی

نعناع هندی، از تیره نعناعیان بوده و تفاوت های کمی با نعناع معمولی دارد. این گیاه که دارای رایحه ای تند است، در مصارف صنعتی و بهداشتی، استفاده فراوانی می شود و در جایگاه عطر سازی نیز، مقام بالایی دارد.

رایحه نت های چوبی

نت های چوبی به آن دسته از نت هایی می گویند که از طبیعت گرفته شده و شما را یاد عطر درختان بعد از باران می اندازد. این عطر با ترکیب رایحه تند، یاد آور جنگل های شمالی بعد از یک باران حسابی می باشد.

رایحه کهربا

یکی از راه های شناخت موجودات زمان های قدیم، وجود فسیل در میان خاک می باشد. یکی از انواع همین فسیل ها، کهربا می باشد. کهربا به شیره خشک شده و سفت شده گیاهان گفته می شود که بسیار سخت بوده و اگر قبل از خشک شدن، موجودی درون آن قرار گیرد، تا میلیاردها سال سالم و دست نخورده باقی می ماند. زیرا کهربا از ورود اکسیژن و باکتری به خود، جلوگیری می کند.

رایحه چرم

چرم، یکی از پرمصرف ترین پوشاک و البته از گران ترین آن ها در دنیای امروزی می باشد. کمتر کسی است که از این رایحه خوشش نیاید. زیرا رایحه ای گرم و جذاب دارد. رایحه خالص چرم را می توان بعد از ورود به یک فروشگاه فروش چرم اصل متوجه شد.

رایحه عنبر

نهنگ عنبر یکی از معروف ترین موجودات در کره زمین می باشد. احتمال زیاد، همه یک بار هم که شده نام این موجود را شنیده اند اما شاید ندانند که چرا انقدر معروف است. در بدن نهنگ عنبر موادی تولید می شود که بعد از دفع به ساحل آمده و خشک می شود. البته فراموش نکنید که این ماده بسیار گران بوده و تنها در عطر های خاص و برند های معروف مورد استفاده قرار می گیرد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید