این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر کویینز (Queens)

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر کویینز (Queens Perfume)، این مروارید صورتی رنگ، حاصل هنرنمایی هنرمندان برند فرانسوی آلفامونته می باشد. این عطر با رایحه ی گرمابخشی که دارد، شب های طولانی زمستان را به حس بلندی روزهای گرم تابستانی تبدیل می کند. این عطر که از جنس طبیعت بوده، یادآور عطر خوش بهاری بعد از یک باران حسابی می باشد.

عطر کویینز

عطر کویینز (Queens Perfume)، عطری است از جنس خاک. در این عطر، از رایحه خاک نم خورده بهره برده شده است. در کنار آن، عصاره روغنی میوه ها ساختار بی نقص این عطر را تشکیل می دهد.

عطر زنانه کویینز، در شیشه های ۱۰۰ میلی لیتری و با دربی بلورین عرضه می شود. باید بازتاب فوق العاده زیبای نور را از درون شیشه و مایع عطری این عطر بی نظیر، مشاهده کنید.

این عطر دارای رایحه های انار ، لاله مردابی، ارکیده ، بنفشه، کهربا، مشک، چوب ماهگونی می باشد.

حال برویم و کمی با رایحه های نتی این عطر آشنا شویم.

نت های عطر کویینز

رایحه انار

انار، این هزاردانه ی سرخ، یکی از ۱۰ میوه ی پرمصرف دنیا می باشد. این میوه که کمتر کسی هست که آن را نچشیده باشد، در اندازه های متفاوت با دانه های قرمز تا سفید رنگ وجود دارد. میوه ای ترش و با رایحه ای طبیعی است. این میوه ی درختی، در ایران نماد شب یلداست.

رایحه لاله مردابی

لاله مردابی یا لوتوس، یکی از انواع گیاهان مردابی بوده که بر روی آب رشد کرده و ریشه های خود را زیر آب و در خاک غرقابی زیر آن می پروراند. اشتباه نکنید، لاله مردابی با نیلوفر آبی یکی نیست و دارای تفاوت هایی می باشند.

رایحه ارکیده

ارکیده یکی از فوق العاده ترین و زیباترین گل های آپارتمانی و البته جزو گران ترین ها می باشد. این گیاه که دارای گل های پر پر است، به صورت بوته ای نگهداری می شود. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این گیاه می باشد، بعد از زیبایی آن، مدت زمان طولانی عمر گل های او است. گلی است زیبا، خوش بو و با عمری بالا که دارای چندین نوع رنگ و اندازه متفاوت می باشد.

رایحه بنفشه

یکی دیگر از گلهای معروف در آپارتمان ها، بنفشه می باشد. گیاهی است با اندازه ها و مدل های متفاوت که دارای رنگ های مختلف می باشد. عموما به دلیل نور بالا درحیاط ها کاشته می شود و بدلیل پرپشت و کم ارتفاع بودن، کفپوشی از جنس گل را برایتان ایجاد می کند.

رایحه کهربا

برخی درختان و گیاهان دارای شیره و یا صمغی هستند که بسیار نوچ بوده و بعد از خشک شدن، احساس عجیبی به فردی که با آن تماس پیدا کرده، منتقل می کنند. هنگامی که این شیره خشک می شود، به ماده ای زرد تا نارنجی رنگ و بسیار سفت تبدیل می شود که نام آن، کهربا می باشد.

رایحه مشک

مشک، این ماده ی خوش بو و معروف جهانی، یکی از گران ترین و با ارزش ترین کالای مبادله ای بین جوامع می باشد. این ماده که از ترشحات کیسه زیرشکمی آهوی نر ختن به دست می آید، مورد استفاده صنایع بسیار است. این ماده در عطر سازی جایگاه بالایی دارد و فقط در عطر هایی خاص برای افراد خاص استفاده می شود. در پست تفاوت مشک حیوانی، گیاهی و صنعتی در مورد این عنصر عطری خاص بیشتر صحبت کرده ایم.

 

رایحه چوب ماهگونی

این چوب در صنایع تزیینی و چوبی، استفاده زیادی دارد. دارای رنگی زیبا و سختی نسبتا بالا است. درخت این چوب تقریبا در همه جای جهان رشد می کند. همین خاصیت باعث می شود که علاوه بر فراوانی این نوع چوب، کمی تنوع جزئی در این چوب به وجود بیاید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید