این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

عطر مای کویین (My Queen) آلفا مونته My Queen - عطر زنانه

382,000 تومان

پاک کردن
عدد
خرید عطر مای کویین (My Queen) آلفامونته
مای کویین 30 میل
خرید عطر مای کویین (My Queen) آلفامونته
مای کویین 30 میل
دربـــاره محصـــول بدانیـــد عطر زنانه

روشن، درخشان، تازه، نشاط آور و بسیار سرزنده! واقعاً نمی‌توانیم از چه کلماتی برای توصیف دقیق عطر مای کویین استفاده کنیم، به همین مقدار کفایت کنید که برخی آن را به نام عطر و ادکلن ملکه صدا می‌زنند.  این عطر بوی الهی می‌دهد و احتمالا یکی از بهترین عطرهایی است که تا به حال استشمام کرده‌اید. نت‌ها واقعاً خوب با هم ترکیب شده‌اند، به طوری که در آن هیچ رایحه یا گروهی از نت‌ها غالب نیستند. این عطر تازه است و احساس بهاری و تابستانی به شما می‌دهد. خرید عطر مای کویین را توصیه می‌کنیم، زیرا این عطر را می‌توان در اکثر موقعیت‌ها در طول روز استفاده کرد.

عطر مای کویین (My Queen)

این عطر برای استفاده روزمره عالی است، زیرا به دلیل به وجود نت‌های مرکبات، حالتی شادی آور دارد و انرژی شما را در طول روز حفظ می‌کند. ماندگاری عطر مای کوئین بسیار خوب است و در طول روز می‌توانید از رایحه‌های آن لذت بسیار ببرید. زمانی که نمی‌دانید در روزهای گرم از چه عطری استفاده کنید، مای کویین می‌تواند بهترین انتخاب باشد. بسیاری مردم این عطر را به کوکو مادمازل تشبیه می‌کنند و ما می‌توانیم شباهت‌هایی در بین این دو محصول ببینیم. درحقیقت، نت‌های گل رز و مشک این عطرها را به هم گره زده‌اند.

ادکلن آلفا مونته مای کویین ماهیتی خنک، ملایم و شیرین دارد. شما بعد از استفاده از این عطر، احساس سبک بالی می‌کنید و آماده هستید تا خیابان‌های شهر را به تسخیر خود در آورید. رایحه‌های کلی این عطر مظهر زنانگی و جذابیت هستند. همچنین هیجان و شور و نشاط را تداعی می‌کنند. مای کوئین را می‌توانید در هر سنی استفاده کنید؛ اگر دختری ۲۰ ساله هستید که هیجان زیادی برای دیدن دنیای بیرون دارد، یا بانویی میانسال هستید که همچنان سرزندگی در وجودتان ریشه دوانده، عطر My Queen را انتخاب کنید.

نت‌های عطر مای کویین

بعد از اسپری کردن عطر، نت‌های اولیه گل رز، آناناس، ترنج، پرتقال و گریپ فروت به مشام می‌رسند. رایحه‌های ابتدایی تجلی خنکی و شیرین هستند که با نت‌های گلی و مرکبات ترکیب شده‌اند. سپس نت‌های قلبی احساس می‌شوند که بر شیرین بودن عطر میفزایند. رایحه‌های میانی شامل گل گاردنیا، گل بنفشه، زنبق دره، نیلوفر و سیب هستند. رایحه‌های خوش تداعی شده از زنبق و نیلوفر تجلی بخش تازگی هستند. درنهایت، به نت‌های پایه می‌رسیم که شامل پتچولی، چوب سدر، عنبر و مشک هستند. تندی و تلخی موجود در رایحه‌های نهایی یک تعادل جادویی بین شیرینی زیادی نت‌های اولیه و قلبی ایجاد کرده‌اند.

هرچند نت‌های اولیه و قلبی ادکلن مای کویین بر وجود یک دختر سرزنده و شاد تاکید داشتند، نت‌های پایه خاستگاه اصلی جذابیت و اغواگری هستند. همانطور که دختر داستان ما می‌تواند هر غم و اندوهی را از میان بردارد، همچنان برای همه مردهای شهر، تنها دختر جذاب است. نت عطر مای کوئین به دلیل ترکیب جادویی که دارد، برای همه موقعیت‌ها از جمله مهمانی دوستانه، محل کار، دانشگاه یا یک مراسم رسمی عالی است.

قیمت و خرید عطر مای کویین

قیمت عطر مای کویین آلفا مونته بسته به کیفیت مواد اولیه و هنر دست عطرسازان برجسته بسیار مقرون به صرفه برآورد می شود. شما می‌توانید این عطر جاودانه را برای معشوقه، همسر، مادر یا بانویی که تاثیر زیادی در زندگی شما دارد، به عنوان هدیه‌ای ارزشمند تهیه کنید البته که قیمت ادکلن My Queen به نسبت کیفیتش مقرون به صرفه محسوب می‌شود. خرید عطر مای کویین آلفا مونته نشان دهنده شخصیت شماست، به طوری که در نزد دیگران فردی با پرستیژ، موفق و محترم در نظر گرفته می‌شوید. این عطر در یک بسته بندی شکیل و شیشه زیبا طراحی شده است. عطر My Queen را باید جزوی از مجموعه عطرهای درجه یک خود در نظر بگیرید و هر زمان که خواستید روحیه خود را تازه کنید، مقداری از آن را روی بدن خود اسپری کنید.

سایز: ۱۰۰ میل و ۳۰ میل

طبع: خنک و ملایم

گروه بویایی: چوبی – مشکی گلی

جنسیت: زنانه

نوع عطر: ادو پرفیوم

فصل: فصول گرم

ماندگاری: بسیار خوب

پراکندگی: متوسط

نام عطر
مای کویین (MyQueen)
جنسیت
زنانه
طبع
خنک و ملایم
فصل پیشنهادی
بهار و تابستان
رایحه یا نت بالایی
گل رز، اناناس، ترنج، پرتقال، گریپ فروت
رایحه یا نت میانی
گل گاردنیا، گل بنفشه، زنبق دره، نیلوفر، سیب
رایحه یا نت پایه
پتچولی، چوب سدر، عنبر و مشک
                محصـــــولات مرتبـــــط
نظـــــرات کاربـــــران آلفامونتـــــه
نظر خود را ارسال کنید

09360212197 2022-09-09 17:10:15

عطر بسیار عالی با ماندگاری بسیار بالا تا الان دوازده تا ریچموند گرفتم

سید کاظم سیدی 2022-09-09 14:02:58

عطر بسیار عالی با ماندگاری خیلی بالا واقعا دوسش دارم

ادریس ناوکی 2022-09-03 12:39:51

عالی

شهرام 2022-06-05 21:16:21

واقعأ عالی . . .خیلی لذت بردم

alfamone 2022-04-07 13:15:33

نظر لطف شماست. ممنون از انرژی مثبت شما

علی داودی 2021-12-19 07:18:51

عالیه

alfamone 2021-11-10 00:43:14

موجوده عزیزم

alfamone 2021-10-26 13:16:00

حتما موجود بشه اطلاع رسانی میکنیم عزیزم

alfamone 2021-10-26 13:15:42

مبارکتون باشه خوشحالیم که راضی بودین

خانم محمدی 2021-09-16 21:14:01

این عطر معرکس. همسرم این عطر و برام کادو گرفت و واقعاااا از بوش راضیم. . ی عطر خانومانه و ملایم و آرامش بخش.

خانم محمدی 2021-09-16 21:12:46

سلام خسته نباشین میشه لطفا این عطر و موجود کنین؟!؟