این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

معرفی ادکلن ایو سن لورن لیبره زنانه (Yves Saint Laurent Libre)

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۷ تیر ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بدون شک عطر ادکلن ایو سن لورن لیبره یکی از نمادین‌ترین عطرهایی است که کمپانی YSL Beauty تابه‌حال تولید کرده است. حس سوزان شکوفه‌های پرتقال مراکشی و طراوت معتدل اسطوخودوس و یاسمن، احساسات هر فردی را به غلیان درمی‎‌آورد. این عطر در بطری نمادینی با یک کلاه مشکی نامتقارن، الهام‌گرفته از استایل مد YSL نشان‌دهنده قدرت جذابیت زنانه است؛ اما مشکل اینجاست که قیمت ادکلن اورجینال ایو سن لورن لیبره بسیار بالا است و بسیاری از افراد، قدرت خرید آن را ندارند؛ ولی جای نگرانی نیست! شما می‌توانید با خرید ادکلن ایو سن لورن لیبره شرکتی بسیار باکیفیت از برند آلفامونته، همچنان طوفان روز و خورشید شب تمام محافل باشید. در این مقاله قصد داریم درباره تاریخچه و مشخصات ادکلن لیبره و همتای شگفت‌انگیز آن، یارن آلفامونته، صحبت کنیم. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

عطر ایو سن لورن لیبره

Libre Yves Saint Laurent for women

ادکلن ایو سن لورن لیبره زنانه، عطری شیرین، گرم و ملایم، اما قدرتمند و خوشایند است که با حفظ جذابیت نرم زنانه، اعتمادبه‌نفس و شادابی را با خود به ارمغان می‌آورد. عطر libre مانند یک ملکه مهربان، قدرت و جذابیت را در دستان خود دارد؛ اما با این همه قدرت و جذابیت، هرگز کسی را اذیت نمی‌کند. شما لیبره را تحسین می‌کنید و به آن احترام می گذارید، ولی نه از روی ترس، بلکه از روی عشق! و این نشانه تعادل کامل بین مردانگی و زنانگی در یک عطر است. بهترین زمان استفاده از ادکلن لیبره، در شب‌های  بهاری، تابستانی و پاییزی است تا شما را در اوج رمانس و عشق قرار دهد.

شما با انتخاب عطر لیبره ایو سن لورن به ترکیبی از نت‌های گلی و تند تسلیم خواهید شد. عطر YSL Libre Eau de Parfum بیانیه‌ای جسورانه از آزادی‌خواهی زنانه است که رایحه‌ای منحصربه‌فرد و فریبنده ایجاد می‌کند. اسطوخودوس و ترنج، به‌عنوان نت‌های بالایی، رایحه‌ای تازه را به ارمغان می‌آورند، درحالی‌که شکوفه پرتقال و یاس به‌عنوان نت‌های میانی، رایحه‌ای لطیف و اغواگرانه ایجاد می‌کنند. در پایان، نت‌های وانیل و مشک، رایحه‌ای ملایم و گرم را به ارمغان می‌آورند. این عطر با ماندگاری طولانی خود به شما احساس قدرت و درخشش می‌دهد.

تاریخچه ایوسن لورن لیبره

در پشت هر بطری عطر ایو سن لورن لیبر زنانه دنیایی از شور، استعداد، سابقه و خلاقیت وجود دارد. عطر لیبره باوجوداینکه در سال ۲۰۱۹ عرضه شد؛ اما درواقع از سال ۲۰۱۱ در دست تولید قرار گرفته بود و بیش‌از ۱۵۰۰ نسخه از آن تا رسیدن به فرمول نهایی تولید شد. ۲ تن از اساتید بزرگ عطرسازی، Anne Flipo و Carlos Benaïm طراحان این رایحه نمادین بودند و به‌طور جداگانه روی آن کار کردند تا اینکه با هم به ترکیب نهایی لیبره رسیدند. و نکته این‌جا است که Libre هم مانند فرایند تولیدش، مجموعه‌ای از دوگانگی‌ها و تضادها است که در نهایت تطابق کامل را ایجاد می‌کند.[۱]

جای تعجب نیست که Libre با گل‌ها تعریف می‌شود. هرچه باشد، شکوفه‌ها و گل‌ها بخشی از میراث و رایحه‌های تاریخی Yves Saint Laurent هستند؛ اما لیبره، عطری کاملاً متفاوت از آن چیزی است ما به آن عادت کرده‌ایم. از نظر فنی، لیبره را می‌توان به‌عنوان رایحه‌ای آزاد درنظر گرفت که بر پایه شمعدانی‌های معطر و گلگون، اسطوخودوس تازه و وانیل ماداگاسکار غنوده است و منشا زنانه خود را آشکار می‌کند؛ اما باوجوداینکه Yves Saint Laurent در کمپین تبلیغاتی Dua Lipa برای ادکلن زنانه لیبره، به‌عنوان یک عطر زنانه به بازار معرفی شده است، باید بدانید که رایحه‌ها جنسیت ندارند و بیشتر بر تبلیغات بازاریابی، مفهوم‌سازی و موارد دیگر مرتبط هستند. به‌همین‌دلیل، هرکسی می‌تواند از هر عطری که دوست دارد، استفاده کند چون رایحه‌ها، به‌طورکلی، از نظر جنسیت خنثی هستند و این وظیفه ما است که خطوط جنسیتی را در این صنعت محو کنیم و ادامه دهیم.

بررسی مشخصات ادکلن ایو سن لورن لیبره

ادکلن Yves Saint Laurent Libre

ایو سن لورن عطر گلی خارق‌العاده‌ای برای تمام فصل‌ها است. این عطر زنانه برای کسانی که براساس قوانین خود زندگی می‌کنند، نماد ارزش و پایداری ارتباط با درون خویشتن است. طبع ایوسن لورن لیبر گرم و شیرین است. این عطر با نت‌های بالایی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، توت سیاه و پتی‌گرن و نت‌های میانی اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و یاس در کنار پایه‌ای از وانیل ماداگاسکار، مشک، سدر و عنبر خود را به‌گونه‌ای شگفت‌آور به نمایش می‌کشد.

این عطر به‌طرز غریبی جسورانه و درعین‌حال به‌طور مشخصی، گلی و زنانه است و برای زنانی طراحی شده است که آنچه را که می‌خواهند، انجام می‌دهند و جرئت دارند دقیقاً همان چیزی باشند که هستند. ماندگاری ادکلن ایو سن لورن لیبره که مرزها را شکسته و راه خود را هموار می‌کند، در حدود ۸ تا ۱۰ ساعت روی لباس است.

اولین شروع لیبره با شکوفه پرتقال منحصربه‌فرد باغ‌های مراکش است که توسط استاد عطرساز، کارلوس بنائم گرفته شد. اسطوخودوس دیوا، دومین نت آغازی است که منحصراً برای ایو سن لورن ساخته شده است. ساقه و گل این گیاه که با دست برداشت می‌شود، با بخار تقطیر می‌شود و یک اسانس ۱۰۰٪ طبیعی را ارائه می‌دهد.

در نت‌های میانی، اسطوخودوس آرامش‌بخش به‌طور هماهنگ در نت‌های گرم و مخملی یاسمن پیچیده شده است و با شکوفه پرتقال و بنزوئین رایحه‌ای پودری- صمغی-شیرین را ایجاد می‌کند. در توصیف این عطر باید گفت که به‌نحو اعجاب‌انگیزی رمانتیک و آرام است. درواقع، بعد از نت‌های شیرین و مرکباتی آغازی، اسطوخودوس در نت‌های میانی به‌شکل تند و تیزی خود را نشان می‌دهد که همراه با دوز سخاوتمندانه عنبر، سدر و وانیل تازه تقویت می‌شود و می‌تواند اثر نهایی را به طرحی بسیار زنانه، مدرن، روشن و پرانرژی تبدیل کند.

آغاز نت‌های Libre رایحه‌ای میوه‌ای، حباب‌دار، ملایم، شیرین و کمی پودری دارد که بعدها به‌آرامی نرم‌تر و ملایم‌تر می‌شود تا درنهایت اثری تقریباً پودری از خود برجا بگذارد. وانیل Yves Saint Laurent  از مزارع ماداگاسکار تامین می‌شود و در کنار عنبر و آمبروکسان، ماندگاری خاصی را برای این عطر ایجاد می‌کند.

قیمت ادکلن ایو سن لورن لیبره

Libre Yves Saint Laurent

قیمت عطر ایو سن لورن لیبره زنانه در ایران، با توجه به نرخ ارز (در تابستان سال ۱۴۰۳) در حدود ۸ میلیون تومان است. برای بسیاری از افراد تهیه این عطر امکان‌‌پذیر نیست و یا کمی دور از دسترس بنظر می‌رسد.

از آنجا که بدلیل عدم وجود نمایندگی در ایران، این احتمال هم وجود دارد که فروشنده یک عطر فیک را به‌جای عطر اورجینال به شما بفروشد، خرید این عطر برای بسیاری از افراد مقرون‌به‌صرفه و معقولانه نیست. در هر صورت اگر قصد خرید ادکلن ایو سن لورن لیبره زنانه را دارید حتما آنرا از فروشگاه‌های امن و معتبر که می‌شناسید تهیه کنید.

ادکلن ایو سن لورن لیبره شرکتی

عطر یارن (Yarn)

بهترین جایگزین برای عطر ایو سن لورن لیبره اورجینال، یک عطر ایو سن لورن لیبره شرکتی با قیمت پایین‌تر، اما کیفیت مشابه نمونه اورجینال است. در این میان برخی افراد به‌سمت خرید ادکلن ایو سن لورن لیبره اماراتی می‌روند که به‌لحاظ نت‌های بویایی، پخش و ماندگاری کیفیت چندان خوبی ندارد؛ اما شما می‌توانید با خرید عطر یارن آلفامونته که کیفیتی بسیار عالی و فرمولاسیون مشابه عطر ایو سن لورن لیبره اصلی دارد، جایگزینی ایدئال برای این عطر جذاب و دوست‌داشتنی پیدا کنید. این دو محصول از نظر ویژگی‌های کیفی و نت‌های بویایی بسیار به یکدیگر شبیه هستند، با این تفاوت که یارن با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و نمونه اورجینال آن از سایت فروشگاهی آلفامونته قابل‌سفارش است. به‌این‌ترتیب، شما دیگر نگران خرید محصول تقلبی نخواهید بود.

و درنهایت، با وجود شباهت‌های زیاد یارن و لیبره، ویژگی‌های قابل ذکر عطر یارن آلفامونته، نسخه شرکتی ادکلن ایو سن لورن لیبره، عبارت‌اند از:

  • ترکیبی جذاب از رایحه‌های شیرین، گرم و گلی زنانه دارد.
  • نت‌های آغازین اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، توت سیاه، Petitgrain در کنار نت‌های میانی اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، یاسمن و نت‌های پایانی وانیل ماداگاسکار، مشک، سدر و عنبر، تعادل و جذابیت را در این عطر برقرار می‌کنند.
  • عطری زنانه و شاد است.
  • برای تمام فصول سال قابل استفاده است و بهترین بازدهی را در بهار، تابستان و پاییز دارد.
  • پیشنهاد جذابی به‌عنوان عطر امضا است.

جهت خرید عطر ایو سن لورن لیبره شرکتی (یارن آلفامونته) کلیک کنید.

سخن پایانی

ادکلن محبوب Dua Lipa

ادکلن ایو سن لورن لیبره، عطری برای زنان کاریزماتیک و بی‌پروا است که آتش درونی و آزادی خروشان خود را با این عطر زنانه رها می‌کنند. عطر یارن آلفامونته با فرمولاسیونی بسیار مشابه لیبره و قیمتی بسیار پاین‌تر از آن، برای قدردانی از زنان جسور و قاطع که زندگی را با نشاط، اشتیاق و شور و شعف بدون سازش خود لبریز از شادمانی می‌کنند، طراحی شده است. شما با یارن و LIBRE از آزادی بی‌حد و حصر زندگی براساس قوانین خود لذت خواهید برد. انتخاب یارن به‌عنوان رایحه‌ای لوکس و شیک باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس و آزادی جسورانه را احساس کنید. این عطر برای کسانی که به‌دنبال رایحه‌ای جذاب و شگفت‌انگیز هستند، مناسب است و ردی ملایم و ماندگار از سادگی دلپذیر را برجا می‌گذارد. و حالا، با این تفاسیر، شما کدام‌یک را ترجیح می‌دهید؟ خرید ادکلن ایو سن لورن لیبره زنانه اصل یا خرید ایو سن لورن لیبره شرکتی آلفامونته یا همان یارن دوست‌داشتنی و بی‌ادعا را؟!

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
ادکلن باکارات رژ؛ طلایی به سان طلا!

ادکلن‌های گرم به‌دلیل پخش بو و ماندگاری بالایشان طرفداران بسیار زیادی دارند. دراین‌میان، ادکلن‌هایی که درعین داشتن روایح گرم یونیسکس […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید