این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

لیست خرید بادی اسپلش مناسب تابستان

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بسیاری از افراد دوست دارند پس‌از حمام یا پیش‌از خروج از منزل، روی تنشان رایحه‌ای معطر را اسپری کنند و به‌همین‌علت تن به اسپری‌کردن عطر و ادکلن بر روی پوست بدن خود می‌دهند که می‌تواند حساسیت‌های مختلفی را ایجاد کند. این در حالی است که بادی اسپلش‌ها برای پوست بدن انسان طراحی شده‌اند و بدون ایجاد هیچ‌گونه حساسیت، رنگ، لک و … می‌توانند رایحه‌ای ماندگار و دوست‌داشتنی را به بدن هدیه دهند. بادی اسپلش‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به ترکیب نت‌هایشان برای فصول گرم و سرد سال فرموله می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما را در مسیر خرید بادی اسپلش مناسب تابستان یاری کنیم. با ما همراه شوید.

بادی اسپلش

بادی اسپلش آلفا مونته (alfa monte)

بادی اسپلش‌ها اسپری‌های خوشبوکننده‌ای هستند که کاملاً برای پوست بدن انسان فرموله شده‌اند.[۱] این محصولات نه عطر هستند، نه اسپری پودری و نه ادکلن و در حقیقت کاملاً به‌شکل مایع رقیق‌شده روی پوست بدن اسپری می‌شوند. این محصولات قیمتی به‌مراتب مناسب‌تر از ادکلن‌ها دارند و تنوع بالای روایحشان باعث شده است که آقایان و بانوان از آن استقبال زیادی کنند.

کاربرد بادی اسپلش

بادی اسپلش برای زیر بغل، گردن و به‌طورکلی پوست بدن انسان هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و می‌توان گفت اصلی‌ترین کاربرد بادی اسپلش برای اسپری‌شدن روی بدن است.

جالب است بدانید ترکیبات این محصول بر پایه آب فرموله شده است و به‌همین‌علت خاصیت آبرسانی به پوست را نیز دارا است.[۲] طرز استفاده از بادی اسپلش به این صورت است که شما باید پس‌از حمام آن را روی پوست بدن تمیز خود اسپری کنید. این محصول به‌سرعت جذب پوست می‌شود و رایحه فوق‌العاده خود را ساطع می‌کند و به شما تا ساعت‌ها احساس تمیزی و خنکی بی‌نظیری می‌دهد.

بادی اسپلش آلفامونته

آلفامونته یکی از معتبرترین برندها در حوزه طراحی و فروش محصولات عطری است و بادی اسپلش‌های این مجموعه با درنظرگرفتن اصالت، محبوبیت، تنوع بالا و کیفیت فوق‌العاده به‌جرئت بهترین بادی اسپلش‌های بازار هستند.

در سال‌های اخیر متخصصان این مجموعه با طراحی و فرموله‌کردن عطرهای شرکتی درست مشابه عطرهای اورجینال نشان داده‌اند که مهارت بالایی در ترکیب نت‌های مختلف دارند و می‌توان برای خرید خوشبوترین و مرغوب‌ترین محصولات روی کیفیت کار آن‌ها حساب کرد. علاوه‌براین قیمت بادی اسپلش آلفامونته نسبت به سایر رقبا کاملاً منطقی و مناسب است و می‌تواند یک فاکتور تعیین‌کننده در خرید این نوع محصولات باشد.

لیست بهترین بادی اسپلش‌های آلفامونته

حال که متوجه شدید بادی اسپلش برای چیست و چه کاربردی دارد، وقت آن رسیده است که شما را با بهترین بادی‌ اسپلش‌های آلفامونته آشنا کنیم. فرقی ندارد که دنبال بادی اسپلش خارجی باشید یا ایرانی؛ شما می‌توانید با خرید بادی اسپلش آلفامونته با روایح بی‌نظیر و ماندگارش خنکای نسیم بهاری را مهمان تابستان‌های خود کنید. بهترین، خنک‌ترین و ماندگار‌ترین بادی اسپلش‌های آلفامونته به شرح زیر است.

بادی اسپلش لالیک وایت

بادی اسپلش لالیک وایت

لالیک وایت یا همان لالیک سفید یکی از محبوب‌ترین روایح مردانه است و به‌این‌ترتیب بادی اسپلش لالیک وایت را باید یک بادی اسپلش مردانه تابستانی و محبوب دانست. نت‌های خنک لالیک وایت با هارمونی جذابشان رایحه‌ای را بر روی تن شما می‌نشانند که هم ماندگاری بالایی دارد و هم خنکای مطبوع آن باعث می‌شود در گرما تابستان کمتر اذیت شوید.

لالیک وایت با نت‌های ترنج، برگ درخت نارنج، لامی و تمبر هندی آغاز می‌شود و با بنفشه، هل، جوز و فلفل ادامه پیدا می‌کند. درنهایت، نیز نت‌های مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر این بازی را به پایان می‌رسانند و تا ساعت‌ها از تنتان رایحه‌ای خنک و دوست‌داشتنی را ساطع می‌کنند.

بادی اسپلش اورتو پاریسی مگاماره

بادی اسپلش اورتو پاریسی مگاماره یک بادی اسپلش تابستانه فوق‌العاده جذاب و خوشبو است که می‌تواند خنکای نسیم پاییزی را در گرم‌ترین تابستان‌های سال نیز روی پوست تن شما بنشاند. این بادی اسپلش اسپرت خوشبو، طبعی خنک و دریایی دارد و مناسب‌ترین گزینه برای فصول گرم سال محسوب می‌شود. نت‌های جذاب این بادی اسپلش با بنفشه، فلفل، آب دریا، آب و پرتقال آغاز می‌شود که نشان از لطافت و خنکای اورتو پاریسی مگاماره دارد.

در ادامه پای اسطوخودوس، ترکیبات سبز، چای، آب دریا، جلبک دریایی و نمک به این بازی باز می‌شود و این بادی اسپلش دریایی را خنک‌تر از چیزی که فکرش را کنید، می‌کند. در پایان نیز این نت خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، عنبر و مشک است که اورتو پاریسی مگاماره را تبدیل به یک بادی اسپلش تابستانی با رایحه‌ای ماندگار می‌کند.

بادی اسپلش لالیک لامور

لامور یکی از دوست‌داشتنی‌ترین روایح خنک زنانه‌ای است که لالیک در سال‌های اخیر به بازار عرضه کرده است و بادی اسپلش لالیک لامور را باید بهترین و خوشبوترین بادی اسپلش زنانه بازار دانست. نت‌های گلی، چوبی و خنک این بادی اسپلش یک به یک از پس همدیگر برمی‌آیند و تا ساعت‌ها عطری خنک و جدید به پوست تن شما می‌دهند.

نرولی، ترنج و گل سرخ، نت‌های ابتدایی لالیک لامور را تشکیل می‌دهند و ترکیب نت‌های میانی یاسمن، گاردنیا و سل با نت‌های ابتدایی این بادی اسپلش را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. مشک، سدر و چوب صندل نیز نت پایه بادی اسپلش لالیک لامور را تشکیل می‌دهند که نشان از ماندگاری این محصول بر روی بدن شما دارد.

بادی اسپلش بلو شنل

بادی اسپلش بلو شنل (Bleu Chanel)

بادی اسپلش بلو شنل یکی دیگر از جذاب‌ترین بادی‌ اسپلش‌های تابستانی است که نت‌هایش هم طراوت و خنکای نسیم بهاری را بر روی تنتان می‌نشانند و هم آنقدر ماندگارند که می‌توانید یک صبح تا شب تابستانی گرم را با آن بگذرانید. نت‌های خنک و ترش ابتدایی این بادی اسپلش با ترخون، نعناع، ترنج و پوست لیمو خودنمایی می‌کند و چند دقیقه پس‌از اسپری‌کردن آن، این نت جذاب روایح سبز، گل شمعدانی، آناناس و گل لوندر است که لطافت را همراه با خنکای بلو شنل می‌کند.

درنهایت نیز تا ساعت‌ها رایحه دانه تونکا، مشک کهربایی چوبی، عنبر، چوب سدار و چوب صندل با مشام شما بازی می‌کند و باعث می‌شود از ماندگاری این بادی اسپلش مردانه حیرت‌زده شوید.

بادی اسپلش پارادایسو

بسیاری از زنان به روایح گلی و خنک علاقه زیادی نشان می‌دهند و ترکیب چوب، مشک و روایح گلی بادی اسپلش پارادایسو آن را به مناسب‌ترین بادی اسپلش برای تابستان علاقه‌مندان به چنین روایحی تبدیل کرده است. پارادیسو را باید رقص شکوهمند روایح خنک و لطیف گلی دانست که یادآور خنکای بوستان پر از گل‌ها و مرکبات بهاری است.

این بادی اسپلش با نت مرکبات، پرتقال ماندارین و ترنج آغاز می‌شود تا از همان ابتدا نشان دهد که یک بادی اسپلش کاملاً خنک تابستانی است. در ادامه یاسمن نیز وارد این چرخه می‌شود و لطافت را همراه با نت‌های مرکباتی ابتدایی پارادایسو می‌کند. درنهایت، رایحه سرو، درخت کاج و برگ بو روایح گلی پارادایسو را باطراوت‌تر می‌کند و دیگر شکی برای انتخاب بهترین بادی اسپلش باقی نمی‌گذارد.

بادی اسپلش تروساردی دونا

روایح شیرین میان بانوان طرفداران زیادی دارند و اگر شما هم از علاقه‌مندان به روایح شیرین و گلی هستید، تروساردی دونا بهترین بادی اسپلش مخصوص تابستان برای شما است. نت‌های میوه‌ای، گلی، ملایم و شیرین این بادی اسپلش می‌توانند مشام هر کسی را به‌خصوص در فصول گرم سال مدهوش خود کنند و این خاصیت تروساردی دونا است. این محصول با نت‌های خنک میوه‌ای، یوزو و لیمو آمالفی آغاز می‌شود و به‌سرعت نت‌های گلی یاسمن، گل پرتقال آفریقایی و نیلوفر آبی به میان می‌آیند. وانیل، چوب صندل، پاتچولی و سرو ویرجینیا نیز در پایان مهر ماندگاری را به تروساردی دونا می‌زنند.

بادی اسپلش الور هوم اسپرت

بادی اسپلش الور هوم اسپرت آلفامونته

فرقی نمی‌کند تابستان باشد یا زمستان، آقایان عموماً دوست دارند روایح مردانه چوبی و تند را در هر فصلی همراه خود داشته باشند و چه چیز بهتر از آنکه این روایح با طبع خنک و شیرین تابستانی همراه شوند؟ بادی اسپلش الور هوم اسپرت به‌عنوان یک بادی اسپلش مناسب تابستان تمام این ویژگی‌ها را یک‌جا برای آقایان خوش‌سلیقه جمع کرده است و می‌تواند رایحه‌ای دوست‌داشتنی و ماندگار برای روزهای گرم تابستان باشد.

لیمو، هلو، زنجبیل، پرتقال ماندارین، اسطوخودوس و ترنج روایح مرکباتی و خنک الور هوم اسپرت را تشکیل می‌دهند و ترکیب نت‌های گرم میانی فلفل، سدر، پاتچولی، وتیور، گل سرخ، چوب رز برزیلی، یاسمن، گاردنیا، فریزیا و رازیانه هارمونی عجیبی با نت‌های مرکباتی ابتدایی ایجاد می‌کند. درنهایت، نت‌های وانیل، دانه تونکا، نارگیل، چوب صندل، کهربا، بنزوئین، مشک، چرم و خزه بلوط وارد عمل می‌شوند و تا ساعت‌ها ماندگار می‌مانند.

بادی اسپلش لجند

بادی اسپلش لجند مردانه یک بادی اسپلش مناسب تابستان و روزهای گرم سال است تا بتواند خنکای روزهای سرد را در گرم‌ترین روزهای سال یادآور شود. لجند با نت‌های بی‌نظیر خود یکی از دوست‌داشتنی‌ترین روایح میوه‌ای و گلی مردانه را به ارمغان می‌آورد و از این جهت یک محصول بسیار خاص و یونیک محسوب می‌شود.

ترنج ایتالیایی و اسطوخودوس فرانسوی به‌عنوان نت‌های ابتدایی نشان از لطافت و میوه‌ای‌بودن این بادی اسپلش از همان ابتدا دارند. نت میانی سرو سفید نماد خاص‌بودن لجند است و درنهایت، خزه درخت بلوط مشام شما را پُر خواهد کرد.

بادی اسپلش اینوکتوس

بادی اسپلش اینوکتوس یک بادی اسپلش مردانه دوست‌داشتنی است که رایحه‌ای گرم و میوه‌ای در عین خنکی و ملایم‌بودن دارد. گریپ فروت، ماندارین و روایح دریایی نت‌های ابتدایی خنک و مرکباتی این بادی اسپلش را تشکیل می‌دهند و لطافت گل یاس نت میانی و روایح گرم شاهبوی، نعناع هندی، گل سنگ و چوب گایاک نت‌های پایانی این بادی اسپلش را تشکیل می‌دهند.

بادی اسپلش اکلت

اکلت از آن دسته از روایح لطیف، شیرین و ملایم در میان ادکلن‌های زنانه است که طرفداران مخصوص خود را دارد و نمی‌توان از کنار نت‌های دوست‌داشتنی و مدهوش‌کننده آن به‌سادگی گذر کرد. بادی اسپلش اکلت درست با همان نت‌های دوست‌داشتنی و بی‌نظیر فرموله شده است و یک گزینه فوق‌العاده خنک برای تابستان‌های گرم و سوزان به شمار می‌رود.

برگ چای و شکوفه هلو لطافت این بادی اسپلش را از همان ابتدا فریاد می‌زنند و دیری نمی‌پاید که رایحه سدر، عنبر و اوسمانتوس جایگزین آن‌ها می‌شوند. درنهایت، نیز این رایحه پونه، مشک و ویستریا است که هم مهر ماندگاری چند ساعته را بر اکلت می‌زند و هم بازی گلی این بادی اسپلش را تکمیل می‌کند.

جمع‌بندی

خرید بادی اسپلش مناسب تابستان آن‌چنان که می‌اندیشید، ساده نیست؛ چراکه برندهای ممتاز در میان انبوه شرکت‌ها متفرقه و نوظهور که فاقد هویت مستقل و کیفیت استاندارد هستند، گم شده‌اند؛ ولی شما به‌کمک فهرستی که برایتان تدارک دیده‌ایم، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت ورود به فروشگاه بادی اسپلش آلفامونته از لینک زیر اقدام کنید.

خرید بادی اسپلش آلفامونته

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
ادکلن باکارات رژ؛ طلایی به سان طلا!

ادکلن‌های گرم به‌دلیل پخش بو و ماندگاری بالایشان طرفداران بسیار زیادی دارند. دراین‌میان، ادکلن‌هایی که درعین داشتن روایح گرم یونیسکس […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید