این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

ادکلن باکارات رژ؛ طلایی به سان طلا!

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ادکلن‌های گرم به‌دلیل پخش بو و ماندگاری بالایشان طرفداران بسیار زیادی دارند. دراین‌میان، ادکلن‌هایی که درعین داشتن روایح گرم یونیسکس هستند، محبوبیت بیشتری دارند و می‌توانند تمامی طرفداران خود با هر جنسیتی در سرتاسر دنیا را راضی کنند. عطر ادکلن باکارات رژ سفید، تمام این ویژگی‌ها را دارد و درعین‌حال می‌تواند رایحه‌ای دلنشین، اصیل و لوکس را به شما هدیه دهد؛ اما متاسفانه قیمت این عطر آن‌قدر بالا است که شاید حتی ۱۰ درصد از علاقه‌مندان آن در تمام دنیا نتوانند نسخه اصل این ادکلن را خریداری کنند. خوشبختانه امروزه نسخه‌های شرکتی برخی از برندهای معتبر مانند آلفامونته، کیفیت بالا و شباهت بسیاری با نسخه اصلی دارند و می‌توانند به‌راحتی جایگزین این ادکلن شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با ادکلن باکارات رژ شرکتی و اصل اطلاعاتی جامع به شما بدهیم.

معرفی عطر باکارات رژ

ادکلن باکارات رژ 540 اصل

جنون سحرانگیز روایح گرم و شرقی را تنهاوتنها می‌توانید با عطر باکارات رژ سفید تجربه کنید! رایحه مرموز و بی‌نقص این عطر خاک را کیمیا می‌کند و مناسب‌ترین گزینه برای شب‌های سرد زمستانی به شمار می‌رود. رازآلودبودن باکارات رژ ۵۴۰ در این است که این ادکلن با کمترین نت‌های ممکن رقصی تماشایی را ایفا می‌کند و گویی قوی‌ترین نت‌های جهان تنها برای این رایحه شرقی گلی ساخته و پرداخته شده‌اند.

آوازه این ادکلن در سرتاسر دنیا آن‌قدر پیچیده است که امکان ندارد در یک مهمانی خانوادگی رایحه دلنشین آن به مشامتان نرسد. یاس، زعفران، عنبر، شکوفه پرتقال، مشک، بادام، چوب صندل، دانه توکا، وانیل و سدر خاطره‌ای برای مشامتان می‌سازند که با اولین لحظه استشمام آن در هر جایی سرتان را به‌سمت مرکز این رایحه برگردانید و صاحب آن را پیدا کنید.

گرمای بی‌نظیر این عطر باعث می‌شود تا ساعت‌ها روی تنتان باقی بماند و در هر لحظه، رایحه‌ای منحصربه‌فرد را از خود ساطع کند. در دقایق اول روایح گلی و لطیف خودنمایی می‌کند و کمی بعد، روایح چوبی، دودی، تلخ و مرموز بازی اصلی باکارات رژ را آغاز می‌کنند و به این عطر مرموز، اصالت و جلوه‌ای ویژه می‌بخشند. یونیسکس‌بودن آن نیز به جذابیت‌های ویژه‌ این عطر اضافه می‌کند و باعث می‌شود در طول روز شما و پارتنرتان از یک رایحه واحد و ویژه استفاده کنید و چه چیزی از این بهتر که یک عطر، اِلِمان اصلی ست‌شدن استایل شما و پارتنرتان باشد؟

تاریخچه ادکلن باکارات رژ

باکارات رژ طلایی توسط فرانسیس کورکجان (Francis Kurkdjian) فرانسوی در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار در بازار جهانی عطر و ادکلن، به‌مناسبت سالگرد ۲۵۰ سالگی کارخانه کریستال‌های معروف باکارات معرفی شد.[۱] فرانسیس کورکجان یکی از بزرگ‌ترین عطاران دنیا است که از نوجوانی بدون هیچ دانش تخصصی در حوزه عطر تصمیم گرفت بخشی از این صنعت بزرگ باشد و سال‌ها بعد با ثبت‌نام در مدرسه عطرسازی ایسیپکا و بعد با ملحق‌شدن به شرکت بزرگ کوئست توانست توجه خانه‌های عطر و مد جهان را به خود جلب کند و با تاسیس برند میسون فرانسیس کورکجان بخش مهم و فراموش‌نشدنی از صنعت عطر دنیا شود.

ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ معروف‌ترین عطری است که این عطار فرانسوی طراحی کرده است. واژه باکارات در نام آن از شهر باکارات فرانسه گرفته شده است که تاریخچه‌ای غنی در صنعت ساخت شیشه دارد و شاید زیبایی و اصالت طراحی شیشه لوکس این ادکلن به همین موضوع مربوط باشد.

عدد ۵۴۰ که در نام این ادکلن وجود دارد نیز به درجه حرارت مورد نیاز برای رسیدن به رنگ قرمزی که در کریستال باکارات به کار رفته است، اشاره دارد و مجموع این جزئیات، ظرافت در طراحی این ادکلن ماندگار و تاریخ‌ساز را نشان می‌دهد.[۲]

بررسی مشخصات ادکلن باکارات رژ

عطر باکارات رژ سفید (طلایی)

ماندگاری باکارات رژ سفید به‌قدری زیاد است که ساعت‌ها نت‌های دوست‌داشتنی آن بدون خستگی و از پا افتادن می‌رقصند و می‌رقصند و شما را مشعوف از رایحه بی‌نظیر تنتان می‌کنند. در ابتدا، نت‌های گلی و لطیف یاس، زعفران و بادام شما را به رقص شبانه باکارات دعوت می‌کنند و هارمونی از روایح گرم، لطیف و شیرین را به مشام شما می‌رسانند.

چند دقیقه بعد، چوب صندل، سدر، کهربا و عنبر کمی از شیرینی اولیه باکارات می‌کاهند و رایحه‌ای معتدل، خامه‌ای و آرامش‌بخش را منتشر می‌کنند؛ اما بازی اصلی باکارات رژ سفید زمانی آغاز می‌شود که نت‌های پایه آن خودنمایی می‌کنند و تا ساعت‌ها روی تنتان باقی می‌مانند؛ وانیل، دانه توکا، کاج و سدر!

ترکیب روایح تلخ، اغواگر، لطیف و فریبنده نت‌های پایانی به‌گونه‌ای است که تا ساعت‌ها می‌توانید چشم‌هایتان را ببندید و نت‌های دلنشین آن را به اعماق وجودتان بفرستید. این روایح بیش‌ از ۸ ساعت روی تن شما به قوت باقی می‌مانند و با پخش بوی فوق‌العاده‌شان ردّی ماندگار از شما در هر جایی که قدم بگذارید، باقی می‌گذارند.

ویژگی‌های ادکلن باکارات رژ 540

ادکلن باکارات رژ فرگرانس در دسته ادکلن‌های گرمی قرار می‌گیرد که فقط و فقط برای روزهای سرد سال طراحی شده است. گرمای ترکیب روایح این ادکلن یادآور هرم گرمای آتشی است که با تکه‌های هیزم در یک کمپ زمستانی در حالی که برای گرم‌شدن تلاش می‌کنید به گونه‌ها و چشم‌های شما می‌رسد و تن یخ‌زده‌تان را غرق در گرمای عمیقی می‌کند. بازی شرقی گلی نت‌های این عطر بی‌نظیر است!

قیمت ادکلن باکارات رژ اورجینال

هدف از طراحی باکارات رژ ۵۴۰ از همان ابتدا، تقویم یک رایحه ماندگار، اصیل و لوکس برای طبقه بورژوا و ثروتمند فرانسه بوده است و تا به امروز هم این ادکلن با قیمت نجومی‌اش همچنان در زمره ادکلن‌های لوکس دنیا قرار می‌گیرد و متاسفانه امکان خرید آن برای تمامی علاقه‌مندان وجود ندارد. علاوه‌براین، حتی با خرید عطر باکارات رژ با توجه به قیمت حدوداً ۴۰ تا ۵۰ میلیونی آن ممکن است نسخه اصلی این ادکلن به دست شما نرسد و نسخه‌های فیک با طراحی ظاهری کاملاً مشابه با ادکلن باکارات رژ اصل نصیب شما شود.

ادکلن باکارات رژ شرکتی

باکارات رژ شرکتی آلفامونته: وی آی پی

اما چاره چیست؟ چطور می‌توان از رایحه فریبنده و اغواگر این ادکلن لوکس و اصیل به‌سادگی گذشت و ادکلن دیگری را جایگزین آن کرد؟ یقیناً هیچ ادکلن جایگزینی برای باکارات رژ فرانسوی وجود ندارد و هر چقدر هم که بخواهید در میان دیگر ادکلن‌های یونیسکس گرم و شرقی به‌دنبال نسخه‌ای مشابه بگردید، به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسید.

چاره کار، خرید عطر باکارات رژ اماراتی و نسخه‌های شرکتی کاملاً مشابه با این ادکلن فرانسوی است. پیشنهاد ما به شما، شبیه‌ترین نسخه به این ادکلن ماندگار و جهانی، یعنی عطر VIP است. ادکلن VIP آلفامونته تنها می‌خواست یادآور ادکلن باکارات رژ سفید فرانسوی باشد؛ اما هارمونی فوق‌العاده نت‌های دلنشین آن باعث شد که حس اولین روز معرفی این ادکلن لوکس فرانسوی را منتقل کند. آلفامونته وی آی پی، بیشترین شباهت با نسخه اورجینال این عطر را دارد و می‌تواند عطر امضای شما برای تمامی استایل‌های زمستانی‌تان باشد. وی آی پی آلفامونته هم اکنون در دو سایز ۱۰۰ میل و ۳۰ میل از طریق وبسایت آلفامونته قابل سفارش است.

←  جهت خرید عطر باکارات رژ شرکتی آلفامونته (Vip) کلیک کنید →

بادی اسپلش باکارات رژ

بادی اسپلش باکارات رژ آلفا مونته

پس از معرفی عطر باکارات رژ شرکتی آلفامونته، قصد داریم بادی اسپلش باکارات رژ آلفامونته را نیز به شما معرفی کنیم. برای آنهایی که عاشق این رایحه‌اند، شاید جذاب باشد که اسپری بدن باکارات رژ را نیز در کلکسیون محصولات آرایشی بهداشتی خود داشته باشند. بادی اسپلش باکارات رژ با بهترین کیفیت و قیمت ممکن هم اکنون از طریق سایت آلفامونته قابل سفارش می‌باشد.

←  جهت خرید بادی اسپلش باکارات رژ کلیک کنید →

سوألات متداول

  • تفاوت باکارات رژ قرمز و سفید چیست؟

باکارات رژ قرمز و سفید تقریباً مشابه یکدیگر طراحی شده‌اند و تفاوت این دو در جزئیاتشان است. برای مثال، در نت‌های اولیه باکارات رژ سفید لطافت یاسمن و زعفران بیشتر به مشام می‌رسد و این در حالی است که رایحه بادام تلخ و زعفران در نت اولیه باکارات رژ قرمز نمایان‌تر است.

در نت‌های میانی باکارات رژ سفید نیز عنبر و کهربا بیشتر نمایان هستند و در مقابل، در نسخه قرمز این عطر، یاسمن مصری و سدر رایحه قوی‌تری از خود ساطع می‌کنند. در نت‌های پایانی باکارات سفید، کاج و سدر قدرت بیشتری دارند و در نسخه قرمز، مشک و کهربا پایه نت‌ها را تشکیل می‌دهند. غلطت باکارات رژ سفید نیز از نسخه قرمز کمتر است و اگر به روایح سنگین علاقه ندارید، باکارات رژ ۵۴۰ سفید بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

  • باکارات رژ، زنانه است یا مردانه؟

جنسیت در این ادکلن لوکس معنایی ندارد و در حقیقت، عطر باکارات رژ زنانه-مردانه است. شما می‌توانید با هر جنسیتی از این ادکلن یونیسکس جذاب استفاده کنید.

سخن پایانی

امکان خرید نسخه اصل و اورجینال این محصول از فروشگاه‌های معتبر خارج از ایران وجود دارد و شما می‌توانید بعد از پرداخت قیمت ۴۰ تا ۵۰ میلیونی این عطر نسخه‌ای از این عطر که می‌تواند اصل و یا حتی فیک باشد را خریداری کنید. درعین‌حال، می‌توانید با خرید عطر باکارات رژ شرکتی از برند آلفامونته نسخه‌ای درست مشابه با نسخه اصلی هم در نت‌ها، هم در رایحه و هم پخش بو و ماندگاری را داشته باشید. در این صورت، دیگر هیچ نگرانی بابت پرداخت هزینه نجومی نسخه اصل باکارات رژ ۵۴۰ و دریافت نسخه فیک آن وجود نخواهد داشت.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید