این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی ادکلن پاکورابان اینوکتوس

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۴ خرداد ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

“Invictus” یک کلمه لاتین به‌معنای «شکست‌ناپذیر» و تجسم روحی مصمم و قوی است. این واژه نشان‌دهنده توانایی پیروزی در مواجهه با چالش‌ها است؛ بنابراین، تصادفی نیست که ادکلن پاکو رابان اینوکتوس با بطری جام‌مانند خود این عنوان را از آن خود کرده باشد؛ چون به‌معنای واقعی، در عمل توانسته است محبوبیت زیادی کسب کند. در این مقاله قصد داریم درباره مشخصات و ویژگی‌ها، تاریخچه، قیمت و شاخصه‌های بویایی پاکورابان اینوکتوس مردانه صحبت کنیم و همچنین به معرفی پاکورابان اینویکتوس شرکتی بسیار باکیفیت و مشابه این ادکلن قدرتمند بپردازیم. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

عطر ادکلن پاکورابان اینوکتوس

ادکلن پاکورابان اینوکتوس

عطر پاکو رابان اینوکتوس یک عطر مردانه از برند پاکو رابان (Paco Rabanne) است که در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد. طبع این عطر ملایم و خنک است و در گروه‌های بویایی مرکباتی، دریایی، آروماتیک و چوبی قرار می‌گیرد. نت‌های ابتدایی این عطر، نت‌های دریایی، گریپ فروت و پرتقال ماندارین هستند. نت میانی برگ خلیج و یاس و نت‌های پایه عنبر، چوب گوایاک، خزه بلوط و نعناع هندی هستند.

پاکو رابان عطر جدید مردانه Invictus را معرفی کرد که نشان‌دهنده عواطفی تازه و تماشایی است. بطری این ادکلن نیز به‌شکل جام قهرمانی طراحی شده است. این عطر در حجم‌های ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

تاریخچه ادکلن مردانه Invictus

ادکلن اینوکتوس پاکو رابان در ژوئیه ۲۰۱۳ منتشر شد. Invictus در لاتین به معنای «شکست‌ناپذیر» و نماد قدرت، پویایی و انرژی مردانه است. شما هم اگر با شعار «کار خوب، کار سخت است» زندگی می‌کنید، قطعاً از این ادکلن شگفت‌انگیز استقبال خواهید کرد. عطر invictus مردانه بهترین انتخاب برای افرادی است که از رایحه‌های شیرین و جذاب وانیلی استقبال می‌کنند. عطر Invictus Paco Rabanne توسط Veronique Nyberg، Anne Flipo، Olivier Polge و Dominique Ropion به‌ثبت رسید. فرمولاسیون قدرتمند این عطر، دوز سنگینی از رایحه را ارائه می‌دهد که حداقل به‌مدت ۸ ساعت روی پوست ماندگاری دارد.

در مجموع، اگر عطرهای تازه مرکباتی، با حال و هوای سواحل اقیانوس را دوست دارد، از این عطر استقبال خواهید کرد. این ادوتویلت معطر یک گزینه عالی برای پسران جوان است؛ چون نه‌تنها سبک و ملایم است، بلکه شیرینی متعادل و جذابی را ارائه می‌دهد.

مشخصات ادکلن اینوکتوس پاکو رابان

مشخصات عطر اینوکتوس پاکو رابان

پاکو رابان اینوکتوس عطر مناسب فصل بهار و تابستان است (در روزهای معتدل پاییز نیز توصیه می‌شود). نت‌های ابتدایی آن، فلفل صورتی و لیمو و رایحه میانی، الیبانوم و اسطوخودوس هستند و در نهایت به وانیل، دانه تونکا و عنبر ختم می‌شوند. برند پاکو رابان با طراحی عطر اینوکتوس مردانه در واقع با یک تیر دو نشان زده و نه تنها یک فرمولاسیون منحصربه‌فرد را ارائه کرده، بلکه توانسته است عطری با ماندگاری فوق‌العاده ۸ ساعته و پخش بوی حداقل تا شعاع ۶ متری را عرضه کند.

به گفته طراح ادکلن پاکورابان، Paco Rabanne، عطر مردانه Invictus رایحه پیروزی است. ادکلن Invictus ترکیبی از رایحه‌ای احساسی و وحشی با قدرتی آرام و مردانه با آکورد دریایی-اقیانوسی و پایه چوبی ارائه می‌دهد[۱] و طراحی بطری آن نیز احساس موفقیت و قدرت بیشتر را در ذهن تداعی می‌کند. در این عطر، ترکیبی از نت‌های دریایی قدرتمند و تازه و چوب‌های جذاب و اطمینان‌بخش برای یک بازی جسورانه از طراوت و گرما کاملاً فراهم است. طبع سرد نت‌های دریایی و گریپ فروت با طبع گرم چوب گایاک، نعناع هندی و عنبرس در هم می‌آمیزند و یک جایزه اصیل را برای یک قهرمان قدرتمند به ارمغان می‌آورند.

عطر مردانه Paco Rabanne Invictus Eau de Toilette عطری نشاط‌آور و غنی است که برای قهرمانان خلق شده است. عطر پاکو رابان اینویکتوس یک عطر مغناطیسی مغرورانه است که هوشمندی و اعتماد به نفس شما را نشان می‌دهد. برای ماندگاری بیشتر این عطر، بهتر است آن را روی نقاط نبض خود در پشت گوش‌ها، گردن و مچ دست و همچنین نواحی گرم‌تر بدن اسپری کنید تا رایحه عطر با گرمای بدن شما تشدید شود.

عطر Invictus Cologne حس آرامش، ماجراجویی و قدرت را القا می‌کند و یادآور دریا و جنگل است. ادکلن Invictus که به‌دلیل نت‌های پایه قوی خود برای مردان طراحی شده است، انعطاف‌پذیری زیادی دارد و حتی ممکن است مورد علاقه خانم‌ها هم قرار بگیرد و مگر چه اشکالی دارد؟ قطعاً هیچ! پس با خیال راحت به‌سمت آن بروید و جذابیت خود را به نمایش بگذارید.

خلاصه مشخصات عطر اینویکتوس پاکو رابان:

نام: Invictus Paco Rabanne

گروه بویایی: مرکباتی، دریایی، آروماتیک، چوبی

طبع: ملایم و خنک

فصل پیشنهادی: بهار و تابستان

ماندگاری: بسیار عالی (حدود هشت ساعت)

پخش بو: عالی

قیمت ادکلن پاکو رابان اینوکتوس

خرید عطر پاکورابان اینوکتوس

قیمت عطر اینوکتوس پاکو رابان ۱۰۰ میل در خرداد ماه ۱۴۰۳ حدودا ۶ میلیون تومان است و جزو عطرهای نسبتا گران‌قیمت محسوب می‌شود. با این‌ وجود، باید در خرید عطر Invictus دقت زیادی داشته باشید تا به‌جای عطر اورجینال نسخه‌های فیک و تقلبی را خریداری نکنید تا از لذت بوییدن آن بهره ببرید. پیشنهاد ما مراجعه به سایت‌های معتبر یا فروشگاه‌های کاملا شناخته‌شده است. البته اگر بودجه کافی ندارید، می‌توانید از انواع شرکتی باکیفیت هم استفاده کنید.

عطر پاکورابان اینوکتوس شرکتی

عطر دکستر آلفامونته

درحال‌حاضر، عطر دکستر آلفامونته به‌عنوان بهترین عطر اینوکتوس شرکتی با فرمولاسیون مشابه و کیفیت و ماندگاری بالا در ایران شناخته می‌شود. درحالی‌که قیمت عطر Invictus اورجینال در بازار ایران نسبتاً بالا و گران است؛ اما خرید عطر دکستر (Dexter) آلفامونته با کیفیتی بسیار مشابه نسخه اورجینال اینوکتوس پاکو رابان، می‌تواند یک گزینه قابل‌اعتماد و به‌صرفه محسوب شود.

واقعیت این است که یک عطر مناسب می‌تواند جذابیت شما را در چند ثانیه از ۰ به ۱۰۰ برساند. خانم‌ها معمولا برای مردان ادکلن‌هایی را می‌پسندند که مردانگی و اعتمادبه‌نفس را تراوش کند و به نیازهای اساسی یک زن پاسخ دهد. عطر دکستر آلفامونته هم دقیقاً از همین عطرها است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند شما را به‌عنوان مرد شماره ۱ هر بانویی معرفی کند!

بنابراین اگر هنوز در خرید این عطر کم‌نظیر مردد هستید، وقت را تلف نکنید و در سفارش این ادکلن جذاب مشابه ادکلن پاکورابان مردد نشوید. البته دقت داشته باشید که با توجه به تحریم‌های کنونی و بازار داغ ادکلن‌های فیک و تقلبی، ممکن است برای خرید عطر پاکو رابان اینوکتوس مردانه به دردسرهای زیادی بیفتید؛ بنابراین توصیه ما این است که اگر می‌خواهید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید و از داشتن یک عطر خارق‌العاده هم محروم نشوید، به سایت آلفامونته بروید و همین حالا سفارشتان را نهایی کنید.

← جهت خرید عطر دکستر (اینوکتوس شرکتی) کلیک کنید →

سخن پایانی

ادکلن پاکورابان اینوکتوس یکی از بهترین و محبوب‌ترین انواع عطرهای مردانه به‌شمار می‌رود که از سال ۲۰۱۳ وارد بازار شده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. باوجوداین، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند ادکلن‌های با قیمت کمتر و کیفیت بالا را خریداری کنند. برای این دسته از افراد، پیشنهاد ما، خرید عطر دکستر آلفامونته با مشخصات بویایی و کیفیتی بسیار مشابه اینوکتوس پاکو رابان است.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید