این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بادی پرفیوم چیست؟ فرق بادی اسپلش و بادی پرفیوم چیست؟

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

استقبال از ارائه محصولات عطری سبک و ملایم مناسب اسپری روی بدن چون بادی اسپلش، بادی میست و بادی پرفیوم، باعث شده است که تولید آن در تنوع بیشتر تداوم یابد و گاهی جایگزین عطرهای موجود در بازار شود. به طوری که امروزه بسیاری از برند‌های محبوب در کنار عطر تولیدی خود این محصولات را با رایحه مشابه تولید می‌کنند. از میان این محصولات، بادی پرفیوم یکی از خوشبو کننده‌های پرطرفدار بوده است که تشابه آن به عطر نسبت به سایر گزینه‌های نام برده شده بیشتر است، همراه ما باشید تا در این مقاله بررسی کنیم Body Perfume, Body Splash و Body Mist چیست؟ و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم.

بادی پرفیوم آلفامونته

بادی پرفیوم چیست؟

بادی پرفیوم یکی از محصولات خوشبو کننده بدن است که با خاصیت مرطوب کنندگی پوست، محصولی کاربردی برای بعد از حمام شناخته می‌شود. حتما برای شما هم پیش آمده است که استفاده از عطر بعد از حمام، به دلیل حس روغنی بودن، اذیت کننده باشد. در صورتی که Body perfume به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر وجود رایحه قوی نزدیک به عطر، سبک بوده و با اسپری بر روی بدن حس تمیزی پوست را حفظ می‌کند و همچنین به نوعی یک ادکلن ارزان قیمت شناخته می‌شود.

در ترکیبات این محصول از درصد الکل پایین و آب دیونیزه استفاده شده است که همین امر امکان استفاده از این محصول برای مو را میسر می‌کند. به طور کلی می‌توان بادی پرفیوم را حاوی دو بخش دانست که یکی از آن‌ها تامین کننده چربی و رطوبت مورد نیاز بدن و دیگری رایحه خوش بو آن است. معمولا برای تولید اسپری بدن از رایحه‌هایی استفاده می‌شود که القا کننده حس تمیزی، تازگی و سرزندگی هستند تا بعد از استحمام شما تا مدت زیادی حس خوب شادابی را به همراه داشته باشید.

تفاوت بادی اسپلش و بادی پرفیوم

پس از آن که فهمیدیم Body Perfume چیست به بررسی تفاوت های بادی اسپلش و بادی پرفیوم می پردازیم.
ترکیبات موجود در بادی اسپلش و بادی پرفیوم با هم متفاوت است که این تفاوت باعث ایجاد کیفیت و خصوصیات منحصر به فرد در هر یک از آن‌ها شده است.
بهتر است در ابتدا اطلاعات کافی از هر یک از این دو محصول خوشبو کننده داشته باشیم و سپس به بررسی تفاوت بین بادی پرفیوم و بادی اسپلش بپردازیم.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش نوعی اسپری خوشبو کننده بدن است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن قرار گرفته است. بادی اسپلش‌ها به عنوان مایع رقیق و حاوی ترکیباتی چون آب، الکل و عطر طبیعی، محصولی مناسب برای اسپری مستقیم بر روی بدن هستند و به همین دلیل Body Splash نام گرفته‌اند. معمولا از این محصول بعد از استحمام و بر روی پوست تمیز استفاده می‌شود که مزایا بسیاری چون آبرسانی به پوست، جلوگیری از تعریق بدن، خوشبو شدن بدن و… را به همراه دارد.

ساختار بادی اسپلش با عطر و ادکلن و سایر خوشبو کننده‌ها متفاوت است. به همین دلیل این محصول پخش بوی کمتری دارد و نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای عطر و ادکلن باشد.

مزیت‌های بادی پرفیوم نسبت به بادی اسپلش

همانطور که پیشتر اشاره کردیم BodyPerfume با ساختاری متفاوت، محصولی میان بادی اسپلش و بادی میست با عطر و ادکلن است. این محصولات رایحه قوی‌تری از بادی اسپلش دارند و همانند آن از خصوصیاتی چون آبرسانی به بدن و جلوگیری از تعریق برخوردار هستند. رایحه قوی آن باعث شده است که این محصول بتواند تا حد زیادی نیاز انسان به عطر و ادکلن را هم تامین کند. به نوعی شما با خرید بادی پرفیوم با یک تیر دو نشان زده و از محصولی با خصوصیات هر دو خوشبو کننده بادی اسپلش و عطر بهره مند می‌شوید. اما علاوه بر این خصوصیات، به عنوان یک محصول مستقل از مزیت‌های دیگری هم برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به ماندگاری بیشتر و قابل استفاده برای مو اشاره کرد. در واقع دیگر نگران ماندگاری و پخش بوی کم بادی اسپلش نباشید. چون بادی پرفیوم با رایحه قوی و ماندگاری بیشتر تا مدت‌ها شما را به فردی خوشبو با خط بوی دنبال کننده تبدیل می‌کند. استفاده از آن برای مو دیگر کاربرد بادی پرفیوم است که به شما در صرف هزینۀ کمتر کمک کرده تا با خرید یک محصول، شما از مزایای چند محصول دیگر هم برخوردار ‌شوید.

سوالات رایج درباره بادی پرفیوم و بادی اسپلش

خوشبو کننده Body Perfume و Body Splash به نسبت محصولات جدیدی در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که سوالات بسیاری در ذهن مخاطبان ایجاد کرده ‌اند. گاهی با این سوال مواجه می شویم که “بادی اسپلش همان بادی پرفیوم است؟”. ما در این بخش به پاسخ برخی از سوالات پرتکرار شما در مورد تفاوت بادی اسپلش و مابقی خوشبوکننده های بدن می‌پردازیم تا آگاهی شما در شناخت این محصولات افزایش یابد.

بادی پرفیوم های آلفا مونته

بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش و بادی پرفیوم چه زمانی است؟

به طور کلی بهترین زمان برای استفاده از محصولات خوشبو کننده چون بادی اسپلش و بادی پرفیوم، بعد از حمام است. زیرا مولکول‌های این خوشبو کننده‌ها با قرارگیری روی پوست تمیز با منافذ باز، ماندگاری بیشتری خواهند داشت. بهتر است برای اسپری آن روی بدن، نقاط نبض دار را انتخاب کنید تا گرما این نقاط به حفظ ماندگاری این محصولات خوشبو کننده کمک کنند. ترکیب رطوبت پوست بعد از حمام با بادی اسپلش و سایر خوشبو کننده های بدن، حس تازگی و شادابی بسیاری همراه با رایحه خوش به ارمغان می‌آورد.

بادی اسپلش بهتر است یا بادی پرفیوم؟

محصولات خوشبو کننده‌ اسپری بدن که امروزه با نام‌های بادی اسپلش، بادی میست و بادی پرفیوم وارد بازار می‌شوند، هر یک از خصوصیات منحصر به فرد برخوردار هستند و مشتریان مخصوص خود را دارند. Body perfume با رایحه قوی، ماندگاری بالا و درصد الکل پایین علاوه بر آبرسانی به پوست و جلوگیری از تعریق بدن، برای مو هم استفاده می‌شود. این محصول با خط بوی قوی، می‌تواند جایگزین مناسبی برای عطر باشد و از طرفی با ماندگاری بالا تر از بادی اسپلش، مدت زمان بیشتری حس طراوت و خوشبو بودن را با شما همراه کند. بنابراین شما با انتخاب بادی پرفیوم خوب می‌توانید هم از مزایای بادی اسپلش بهره ببرید و هم با ماندگاری بالای آن از خرید عطر بی‌نیاز شوید.

بادی پرفیوم‌های آلفامونته

به نوعی می‌توان گفت بادی پرفیوم پکیج بادی اسپلش با مزایای بیشتر است! اگر قصد خرید و یا استعلام قیمت بادی پرفیوم دارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید پیشنهاد می‌دهیم مقاله معرفی بهترین بادی پرفیوم های بازار ایران را بخوانید و سپس تصمیم‌گیری کنید.

صحبت پایانی

حال زمان تصمیم گیری شماست؛ بادی اسپلش یا بادی پرفیوم، انتخاب شما کدام است؟

شرکت آلفا مونته به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده های بادی پرفیوم اورجینال شما را به استفاده از این محصول و لذت بردن از آن دعوت می کند.

بادی اسپلش های آلفا مونته را باید تجربه کرد. اگر تجربه استفاده از خوشبو کننده های بدن آلفا مونته را داشته اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظـــــرات کاربـــــران آلفامونتـــــه
نظر خود را ارسال کنید

زهرا نده دل 2023-05-04 11:37:32

خیلی عالیه در من می خوام سفارش بدم چجوری بایدسفرش بدم

محمد ابوالحسنی 2023-04-20 15:00:25

کیفیتش خوبه؟؟ من میخواستم چجوری سفارش بدم؟