این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی تخصصی عطر ۱۹۸۸؛ عطر چوبی و شرقی جذاب پاییزی

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

امروزه عطرهای متنوعی وارد بازار می‌شوند که برخی از آن‌ها برای هر دو جنس مرد و زن قابل استفاده است و جذابیت دارد. یکی از عطرهای معروف برند آلفامونته با برخورداری از این قابلیت، عطر ۱۹۸۸ با گروه بویایی شرقی و چوبی است. این عطر ترکیبی دلربا از رایحه گیاهان و میوه‌های تازه دارد که حس تلخی و گرمای آن در روزهای سرد و پاییزی،  بسیار به یادماندنی است. همچنین ویژگی بارز این عطر بازیه بسیار زیاد نتهای بویی در آن است به نحوی که گاها طی چند ساعت شما احساس رایحه ای جدید از آن دارید. استفاده از عطرها متناسب با فصل در جذابیت و ماندگاری آن در ذهن تاثیر بسیاری دارد. زیرا ترکیب گرمای عطر زمستانی و سرمای این فصل تعادل لذت بخشی را برای انسان فراهم می‌آورد. معرفی عطر ۱۹۸۸ به علاقه مندان این حوزه، پیشنهادی خاص و متفاوت از برند آلفامونته است که هیچ مصرف کننده‌ای نمی‌تواند از جذابیت آن چشم پوشی کند. اگر به دنبال یک عطر مناسب فصل های پاییز و زمستان هستید ادامه این مقاله رو از دست ندید!

ادکلن 1988 آلفا مونت

← برای خرید عطر ۱۹۸۸ آلفامونته کلیک کنید →

تاریخچه عطر ۱۹۸۸

عطر اسپرت ۱۹۸۸ که یکی از عطرهای پرطرفدار زنانه و مردانه برند آلفامونته است، در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. این عطر یک توییست بسیار قوی از عطر الکساندریا ۲ زرجوف (Alexandria II Xerjoff) است که توسط عطرساز سرشناس اسپانیایی در سال ۲۰۱۲ طراحی شده است. این عطرساز Chris Maurice یکی از استادان حوزه عطرسازی است که این عطر را با ترکیبی حرفه‌ای مطابق با سلیقه مشتریان خلق کرده است. این عطر با برخورداری از رایحه تلخ و چوبی در ترکیب با با گل رز و وانیل طوری طراحی شده که مخاطب را به گرمای خود جذب می‌کند و حس خوش استفاده از این عطر را به آن‌ها القا می‌کند. ۱۹۸۸ به واسطه ترکیب خاصش به نوعی یک عطر کلاسیک نیز محسوب می‌شود. (همچنین بخوانید: عطر کلاسیک چیست؟)

نت‌های عطر ۱۹۸۸

اینفوگرافیک نت های عطر 1988 آلفامونته و دیگر ویژگی ها

ادکلن ۱۹۸۸ که یکی از خاص‌ترین عطرهای مشترک زنانه و مردانه برند آلفامونته شناخته می‌شود، با برخورداری از طبع گرم و تلخ، شب‌های زمستانی شما را به محفلی گرم و صمیمی تبدیل می‌کند. نت بالایی این عطر که ماندگاری کمتری نسبت به سایر نت‌ها دارد، بین ۵ تا ۱۵ دقیقه با رایحه سیب، دارچین، رز وود و اسطوخودوس آغاز سفر گرم و رویایی روزهای زمستانی شما خواهد بود که در ادامه با نت میانی خاص و بی رقیب خود حس خوش استفاده از این عطر را دوچندان می‌کند. نت میانی که به قلب نت‌ها معروف است، با رایحه چوب سدر، موگه و گل رز، در حدود ۲۰ تا ۶۰ دقیقه بعد از استعمال نمایان می‌شود و حس و حال دیگری به شما می‌بخشد. در آخر و نت پایانی که بعد از ۶ ساعت خود را نشان داده و ماندگاری بیشتری از نت‌های دیگر دارد، رایحه کهربا، چوب صندل، مشک، وانیل و عود جلوه دیگری از این عطر را به نمایش می‌گذارد که هر خانم و آقایی را به خود جذب می‌کند. عطر ۱۹۸۸ عطری که در گروه بویایی چوبی و شرقی قرار گرفته است، انتخابی درخور و مناسب خوش پسندان عطر و کسانی است که به دنبال رایحه‌ای منحصر به فرد و یونیک هستند.

ویژگی‌های عطر ۱۹۸۸

برند آلفامونته با ارائه عطرهای خاصی چون عطر ۱۹۸۸ به دنبال درخشیدن برند خود است. این عطر که با رایحه سیب و دارچین آغاز و در ادامه با لطافت گل رز و وانیل همراه می‌شود. حسی دل انگیز برای شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند که باعث در هم شکستن سرما فصل زمستان می‌شود و فضایی گرم و صمیمی برای شما و فضا اطرافیانتان ایجاد می‌کند. این عطر که برای استفاده مشترک مردان و زنان وارد بازار شده، نظر هر علاقه مند به عطر را به خود جلب می‌کند و با طبع تلخ خود حس شیک و خاص بودن را به مخاطب می‌رساند. این عطر اسپرت با طبع گرم که جنسیت هم نمی‌شناسد، برای تبدیل شما به فردی شیک و خوشبو کافی است. اما ویژگی‌ بعدی که ادکلن ۱۹۸۸ را از نظر استفاده کنندگان دور نمی‌کند، ماندگاری ۱۰ الی ۱۸ ساعته آن است که به دلیل بوی شرق و آسیایی، مدت زمان بیشتری به استشمام می‌رسد. ماندگاری عطر ۱۹۸۸ به قدری است که بتوان تمام مهمانان حاضر در مجالس را به شوق استفاده از آن دعوت کرد. البته رایحه خاص آن هم در این موضوع دخالت دارد. اما فارغ از تمام ویژگی‌های این عطر موضوع دیگری در پس پرده وجود دارد که این عطر را به یکی از بهترین عطرهای برند آلفامونته تبدیل کرده است. پخش بوی عطر ۱۹۸۸ به قدری خوب است که با ورود شما در همان لحظه اول گرمای این عطر تمام مجالس را تحت تاثیر قرار می‌دهد و محفلی صمیمی برای حضور شما ایجاد می‌کند.

  • طبع: گرم و تلخ
  • گروه بویایی: شرقی چوبی
  • جنسیت: مردانه و زنانه
  • فصل: پاییز و زمستان (و اوایل بهار)

جمع بندی

عطر ۱۹۸۸ در فصل زمستان عطری درخشان و بی نظیر است که با رایحه تلخ و چوبی به شما حسی فراتر از گرما و لطافت رایحه چوب سدر، گل رز، اسطوخودوس، وانیل و… را القا می‌کند. این ادکلن انتخابی مناسب برای شب‌های زمستانی شماست که علاوه بر افزایش احساس صمیمیت محفل، خاطراتی ماندگار برایتان به ارمغان می‌آورد. با خرید ادکلن ۱۹۸۸ اطمینان استفاده از عطری جذاب و همه پسند را خواهید داشت که از نظر هیچ دوستدار عطری پنهان نمی‌ماند. این عطر با نت پایانی کهربا، مشک و عود همیشه رایحه‌ای خاص و جذاب بر روی لباستان باقی می‌گذارد و شما را به آن رایحه متفاوت و کم نظیر شناس می‌کند. امیدواریم بررسی عطر ۱۹۸۸ آلفا مونته مورد پسند و استفادۀ شما قرار گرفته باشد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظـــــرات کاربـــــران آلفامونتـــــه
نظر خود را ارسال کنید

مینا عبدی 2023-04-15 01:43:07

من این عطرو دارم و واقعا چیزهایی که در موردش گفتین درسته، عطر ۱۹۸۸ یه عطر اسپرت عالیه واقعا