این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

تشخیص عطر اورجینال

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

پس از توضیحات ارائه شده و آشنایی با چگونگی خرید و استفاده از عطر مورد علاقه، به توضیح نحوه خرید عطر اورجینال می پردازیم.

بهترین و آسان ترین توصیه ما، این است که از فروشگاه معتبر عطر اقدام به تهیه آن کنید. جایی که مانند فروشگاه آلفامونته دارای اعتبار و سابقه بالا باشد. به هیچ عنوان از دست فروشان و مغازه های نامعتبر خرید نکنید. ممکن است کالای نامرغوب و یا غیر اصل را به فروش برسانند که نه تنها برای خود شخص قابل استفاده نباشد، بلکه بعنوان هدیه نیز نمی توان به آن اعتماد کرد.

تشخیص عطر اورجینال

۱. از فروشگاه عطر معتبر خرید کنید

بعضی وقت ها عاملین فروش فروشگاه های فیک، خود تفاوت عطر اصل (Original perfume) و عطر های کپی (High Copy perfumes) یا عطر فیک( fake perfumes ) را نمی داند.

فروشگاه عطر آلفامونته به صورت مجازی به فروش برترین مدل عطر برند آلفامونته می پردازد که برای هر نوع سلیقه، سن و مجلسی مناسب می باشد. این فروشگاه تمام تلاش خود را مبنی بر ارائه بهترین خدمات و بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

۲. میزان بوی الکل در عطر
همان طور که اطلاع دارید یکی از ترکیبات اصلی عطرها الکل می باشد. ولی شاید برایتان جالب باشد بدانید با وجود این موضوع، به هیچ وجه نباید بوی الکل به بوی عطر قالب باشد. در صورتی که بوی الکل از عطری به مشام برسد نشان دهنده نامرغوب بودن و یا تقلبی بودن عطر مورد نظر می باشد. یکی از راه های کم کردن قیمت عطر توسط بعضی افراد، اضافه کردن الکل به عطر به منظور افزایش حجم است. این عطر پر الکل همان بوی خاص را می دهد، ولی هیچ وقت به عنوان یک عطر ماندگار یا عطر اصل دارای مقبولیت نیست.

 

۳. بررسی بسته بندی و شیشه عطر
این روش نیاز به تجربه دارد. ولی در کل به نکات عطر اورجینال دقت کرده و در ذهن خود بسپارید تا هر زمان مجددا برای خرید آن اقدام کردید بتوانید راحت تر مورد بررسی قرار دهید. برای مثال به نوع برچسب، جنس عطر و حتی درپوش آن دقت کنید. فراموش نکنید عطر اورجینال خود را مقابل نور بگیرید و محتویات آن را تماشا کنید تا دید کلی از آن پیدا کنید. به اندازه و فونت نوشته ها دقت کرده و حتی در صورت امکان جسم سختی مانند کلید را روی درب و بدنه شیشه عطر بکشید. معمولا اجناس تقلبی به راحتی خراش برمیدارند. فراموش نکنید که هر ارزانی بی دلیل نیست و قیمت های نامتعارف را به منظور تخفیف در نظر نگیرید و تحقیقات لازم را به عمل بیاورید.

 

۴. برندهای کپی کننده عطر
گاهی مواقع شرکت های شناخته شده تر، به دلایل اقتصادی فرمولاسیون ساخت عطر معروف خود را به شرکت های گمنام می فروشند و شرکت های مذکور، همان عطر را با قیمت کمتر و کیفیت احتمالی متفاوت تر تولید می کنند. این موضوع خرید عطر را کمی سخت می کند. گفتنی است اینگونه عطر ها تقلبی نیستند ولی اورجینال نیز محسوب نمی شوند. مطمئنا شرکت های سازنده عطر اصل، یک بخش از فرمول را تنها برای خود نگه می دارند تا جایگاهشان در بازار فروش عطر به عنوان عطر اورجینال حفظ شود.

 

۵. بررسی رفتار فروشنده عطر
اگر به صورت حضوری برای خرید عطر به فروشگاهی مراجعه کردید، ابتدا رفتار فروشنده عطر را بررسی کنید. به صورت عمد چند عطر متفاوت را بو کنید و ببینید خود اقا یا خانم فروشنده عطر پیشنهاد بوییدن قهوه برای باز شدن شامه را می دهد؟ اگر این پیشنهاد را نداد، بدانید که جایی از کار نقص دارد. یا این فروشنده مهارت کافی در برخورد با عطر را ندارد، یا می داند که شما نمی توانید بوی دیگری را حس کنید و ممکن است عطر نامناسبی را در این وضعیت ناشنوایی بویایی به شما پیشکش کند.

 

تشخیص عطر اورجینال

اگر به صورت خرید مجازی عطر از سایت اقدام می کنید، ابتدا مطالب سایت را مطالعه کنید. با خواندن چند متن و توضیحات محصولات، متوجه خواهید شد این سایت تنها به هدف فروختن ساخته شده است و یا دغدغه رضایت مشتری بابت عطر اصل و عطر اورجینال را دارد. پیشنهاد ما این است بگذارید عطر خود ببوید. به حکایت های عطار در مرحله بعد توجه کنید. اما این امر در خرید مجازی عطر چگونه ممکن است؟ با مطالعه عطر ها و توضیحات محصولات، و در صورت امکان خواندن نظرات مردم در مورد عطر که ممکن است در فروشگاه قرار داده شده باشند.
می توانید به سابقه سایت یا برند عطر مورد ارائه هم دقت کنید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید