این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی ادکلن دیور ساواج (Sauvage Dior)

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر دیور ساواج فقط یک عطر نیست، بلکه یک سفر بویایی تمام عیار به اقصی نقاط روح است که دل را به تسخیر خود درمی‌آورد. این رایحه نمادین که توسط خانه افسانه‌ای دیور معرفی شد، به نمادی از پیچیدگی و مردانگی لجام گسیخته تبدیل شده است. ادکلن ساواج دیور از طبیعت و مناظر باز که در آن آسمان با زمین برخورد پیدا می‌کند، الهام گرفته شده و عطری است که از درون سنگ‌های آتشفشانی و ترکیبات مذاب شهاب سنگ‌های آسمانی با روح انسان مدرن نجوا می‌کند. این عطر سرشار از احساسات آزاد، رام‌نشده و اصیل است. با این‌حال، قیمت بالای ادکلن دیور ساواج، باعث شده است که افراد زیادی از داشتن آن محروم بمانند؛ اما جای نگرانی نیست! شما می‌توانید این جای خالی را با خرید ادکلن ساواج شرکتی آلفامونته پُر کنید و از استشمام آن در تمام لحظاتتان لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم درباره تاریخچه، مشخصات بویایی، قیمت و تفاوت ادکلن ساواج دیور اصل با شرکتی صحبت کنیم.

ادکلن ساواج دیور

ادکلن دیور ساواج اصل

در قلب ادکلن دیور ساواج ترکیبی دقیق از نت‌های چوبی مرکباتی و تند می‌درخشد. نت‌های بالایی ترنج و فلفل کالابریایی شروعی نشاط‌آور دارند و به‌راحتی جای خود را به نت‌های میانی فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، وتیور، نعناع هندی و شمعدانی می‌دهند. نت‌های پایه آمبروکسان، سدر و لبدانوم به عطر ساواج مردانه عمق و ماندگاری می‌بخشمد و آن را پیچیده و جذاب می‌کنند. طراحی بطری Sauvage هم بازتابی از خود عطر است؛ قدرتمند و ساده! خطوط تمیز و طراحی شفاف آن از رویکرد کلاسیک برند دیور سخن می‌گوید، درحالی‌که درپوش مغناطیسی نشانه نوآوری و اهمیت به راحتی مشتری است.

ساواژ دیور یک عطر همه‌کاره است که می‌توان آن را در مناسبت‌های مختلف استفاده کرد. قدرت پایدار و هاله فراگیر آن تضمین می‌کند که در تمام لحظات در مرکز توجه باقی خواهید ماند. این عطر برای مردانی جذاب است که از رایحه‌های معاصر و جاودانه، خشن و صادقانه استقبال می‌کنند. با این تفاسیر، بهترین فصل برای نمایش قدرت ساواج دیور فصل‌های سرد پاییز و زمستان است.

تاریخچه عطر Sauvage Dior

Sauvage Dior for men

ادکلن Sauvage در سال ۲۰۱۵ توسط Francois Demachy به بازار معرفی شد[۱] و نام خود را از عطر شرقی Fougère  Eau Sauvage گرفت. قدرت تاثیرگذاری ادکلن مردانه ساواج به‌گونه‌ای است که از همان زمانی که برای اولین بار معرفی شد، محبوبیت جهانی یافت. رایحه حسی و چوبی ساواج دیور برای هر مردی که می‌خواهد مورد توجه خاص زنان و مردان دیگر قرار بگیرد، یک حس لوکس و جذاب ایجاد می‌کند. این عطر به‌شدت بسیار مردانه است و به محض اینکه آن را روی پوست خود احساس کنید، اعتماد به نفس شما را بالاتر خواهد برد. رایحه تند مرکبات، فلفل و آمبروکسان در نت به نت ساواج می‌درخشند.

با این‌ حال، دیور در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت آن را تقویت کند و یک Eau de Parfum را به مجموعه خود اضافه کرد. این عطر ترکیبی از مرکبات و رایحه‌های چوبی با نت‌های ابتدایی ترنج و لیمو، نت‌های میانی اسطوخودوس و فلفل و نت‌های پایه کهربا و نعناع هندی است.

در کمپین تبلیغاتی ادکلن دیور ساواج جانی دپ، ستاره مشهور هالیوود، حضور دارد[۲] و وقتی تمام نت‌های این عطر از وحشی بودن و آزاد بودن حرف می‌زنند، چه کسی بهتر از جانی دپ می‌تواند به آن اعتبار دهد؟ این عطر با ترکیبی از نت‌های تازه و چوبی، عطری منحصربه‌فرد و مدرن است که با استایل راحت، دوست‌داشتنی و فارغ‌البال جانی دپ کاملاً جور درمی‌آید.

مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل

عطر Sauvage Dior اورجینال

ادکلن ساواج دیور بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت ماندگاری دارد و از پخش بوی بالا تا شعاع ۵ متری نیز برخوردار است. در واقع، کمتر ادکلنی مانند ساواج دیور پرفیوم می‌تواند تاثیری همچون ایستادن بر فراز کوهی که توسط آسمان آبی و طبیعت وحشی احاطه شده است، هیجان‌انگیز و رهایی‌بخش باشد و قطعا ساواژ دیور این احساسات را مدیون نت‌های هوشمندانه خود است. نخستین نت‌های ادکلن ساواج دیور اصل با نت فلفلی آعاز می‌شوند که یک شروع غافلگیرانه است! برخی از مردم آن را دوست دارند، درحالی‌که برخی دیگر از قدرت آن دچار اضطراب می‌شوند. بله! ما هم قبول داریم که این یک نت اولیه معمولی برای اکثر عطرها نیست؛ اما بهترین اثرگذاری را به ارمغان می‌آورد.

ترنج کالابریایی هم از نت‌های آغازی دیور ساواج پرفیوم است و یک رایحه میوه‌ای – گلی است. انتخاب این نت خاص برای افزودن حس شیرینی به عطر بوده است. نت شمعدانی هم یک نت بسیار قوی دیگر است که عمق و ابعاد منحصربه‌فردی به عطر می‌بخشد.

اسطوخودوس، رایحه‌ای ملایم و لطیف است که در نت‌های میانی تجلی پیدا می‌کند. نت اسطوخودوس حسی از ظرافت و پیچیدگی را به عطر می‌بخشد و بسیار مطبوع و باطراوت است. وتیور یا خس خس نوعی علف بومی هند با رایحه‌ای قوی و خاکی است که عمق و پیچیدگی خاصی به عطر می‌بخشد. پاتچولی یا نعناع هندی از دیگر نت‌های میانی ساواج با رایحه‌ای خاکی، مشکی و چوبی؛ اما پرطراوت است که در کنار سایر نت‌ها رام می‌شود. فلفل سیچوان یک نت میانی دیگر با رایحه‌ای گلی، مرکباتی و تند است و فلفل صورتی برای افزودن رایحه‌ای شیرین‌تر و زنانه‌تر به این عطر در میان نت‌های میانی گنجانده شده است. نت فلفل صورتی برای کمک به ماندگاری بیشتر عطر روی پوست استفاده می‌شود.

ساواج دیور شکوه و جلال خود را مدیون رایحه قوی لابدانوم در نت پایه است که کیفیتی غنی و مردانه به عطر می‌بخشد. علاوه‌براین، نت‌های پایه این عطر جادویی حاوی مقدار زیادی سدر نیز هستند. دیور با گنجاندن سدر در نت‌های پایه به رایحه متعادل‌تری دست یافته است. آمبروکسان نت پایه بعدی و یک ماده شیمیایی معطر مصنوعی با رایحه چوبی، تمیزی و مشکی است.[۳]

ساواج برای هر مردی که می‌خواهد احساس اعتماد به نفس و شیک بودن در تمام محافل را داشته‌باشد، یک انتخاب عالی است. این عطر نماد نبوغ، ذکاوت، شیک‌پوشی و سطح بالا بودن یک مرد است که با رایحه فلفلی، تند و فوق‌العاده جذاب خود می‌تواند اثر غیرقابل انکاری بر دیگران باقی بگذارد. عطر مخصوص شب‌های سرد پاییز و زمستان با ماندگاری طولانی بیش‌ از ۱۲ ساعت و خط بویی تا امتداد ۵ متر، چه در شب و چه در روز اثرگذاری خاص خودش را دارد.

سوالات متداول

در این بخش به دو سوأل اساسی در مورد عطر ادکلن ساوج دیور میپردازیم.

  • تفاوت اصلی دیور ساواج با بلو شنل در چیست؟

Dior Sauvage مقرون‌به‌صرفه‌تر از Chanel است؛ اما از دیدگاه اکثر زنان، عطر Chanel جذاب‌تر و مردانه‌تر دیده می‌شود. بااین‌وجود، عطر ساواج دیور نسبت به بلوچنل احساس تحسین کمتری را برمی‌انگیزد؛ چون نت‌های خشن و ادویه‌ای – مرکباتی کمتری دارد. بااین‌حال، هردو عطر آکوردهای معطر و تازه‌ای دارند. ساواج دارای نت‌های اسطوخودوس و بلوچنل دارای نت نعنایی اصیل است؛ اما Sauvage سبک‌تر و گرم‌تر است.

  • عطر sauvage دیور مردانه است یا زنانه؟

عطر ساواج دیور یک عطر کاملاً مردانه مرکباتی و چوبی با مخلوطی از نت‌های گرم و سرد است.

قیمت ادکلن ساواج دیور اورجینال

ساواج دیور یک عطر چوبی و لوکس برای مردانی است که از اعتماد به نفس و شیک بودن لذت می‌برند. رایحه قوی آن برای ایجاد یک خاطره ماندنی، عالی است. قیمت ادکلن ساواج اصل ۱۰۰ میل در بازار ایران (در تاریخ انتشار این مقاله) حدودا ۸ میلیون تومان است که برای بسیاری از افراد یک ادکلن لوکس و پرهزنه محسوب می‌شود و علاوه‌براین، ممکن است بعد از خرید و آنباکس‌کردن آن متوجه شوید که هزینه ادکلن اورجینال را برای یک ادکلن فیک و تقلبی پرداخته‌اید! و چه چیزی از این بدتر؟ البته قصد ما ترساندن شما نیست، اگر از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید دیور ساواج اصل کنید قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادکلن دیور ساواج شرکتی

عطر مانژر بلک

ادکلن مانژر بلک آلفامونته به عنوان ادکلن ساواج شرکتی، با قیمتی بسیار منطقی‌تر از قیمت عطر ساواج در سایت فروشگاه آلفامونته قابل سفارش است، درحالیکه قیمت ادکلن ساواج مردانه اصل بسیار گران است و با توجه به فشارهای اقتصادی افراد زیادی توان خرید چنین عطر گران‌قیمتی را ندارند؛ اما مانژر بلک آلفامونته ثابت کرده که جایگزینی ایدئال برای عطر ساواج دیور است و با فرمولاسیون دقیق خود توانسته است رایحه‌ای بسیار مشابه ادکلن اصل ساواج دیور با قیمتی بسیار مناسب‌تر تولید کند.

← جهت خرید دیور ساواج شرکتی (مانژر بلک آلفامونته) کلیک کنید →

سخن پایانی

ادکلن ساواج اصل یک ادکلن لوکس با رایحه‌ای متفاوت، کاملا مردانه، قدرتمند و جذاب، اما گران‌قیمت است. خرید ادکلن ساواج دیور برای بسیاری از افراد با سطح درآمد متوسط و پایین‌تر ممکن نیست؛ بنابراین بهترین گزینه، انتخاب عطری با همان مشخصه‌های بویایی؛ اما با قیمتی پایین‌تر است. پیشنهاد ما، خرید ادکلن دیور ساواج شرکتی آلفامونته با فرمولاسیونی بسیار مشابه ساواج دیور اورجینال و قیمتی منصفانه است که می‌تواند حس‌وحال جدید و بانشاطی به روزها و شب‌های شما ببخشد.

 

 

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظـــــرات کاربـــــران آلفامونتـــــه
نظر خود را ارسال کنید

نغمه 2024-05-22 16:47:22

من از این ساواج دیور شرکتی که معرفی کردین ینی مانژر بلک، استفاده کردم میخوام از تجربم بگم و امیدوارم نظرم رو منتشر کنین تا بقیه هم اگه خواستن در موردش اطلاعات داشته باشن مزایا: ۱- قیمت عالی نسبت به ساواج dior ۲- پخش بوی فوق العاده ۳- ترکیب نت ها عالی، به طرزی که خیلی کم پیش میاد ازم اسم عطرم رو نپرسن معایب: ۱- موندگاری متوسط: بنظرم درسته که مانژربلک نسبت به دیور sauvage قیمت مناسبی داره ولی انتظار داشتم موندگاریش بیشتر باشه تقریبا بعد ۶ ساعت دیگه بوی عطرش پخش نمیشه و فقط با بوییدن از نزدیک لباس میتونین حسش کنین مرسی، امیدوارم به درد سایرین بخوره

بهروز 2024-05-17 22:10:51

بی نظیره.خارق العاده س ...احساس پادشاهی مقتدر به آدم دست میده. من با زدن این ادکلن تونستم عشق زندگیمو پیدا کنم