این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر آوانت گارد؛ عطر مشابه مارلی گالووی!

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۶ بهمن ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر آوانت گارد (Avant Garde) آلفامونته یک پیشنهاد ویژه برای زوج‌هایی است که می‌خواهند یک شب رویایی در کنار یکدیگر داشته باشند. با این عطر می‌توانید در مهمانی‌های شبانه توجه همگان را به خود جلب کنید. این محصول با رایحه تند فلفلی و مرکباتی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است‌.

ادکلن آوانت گارد عطری اسپرت با رایحه تند و تلخ از گروه بویایی مرکباتی است و برای خانم‌ها و مردان جوانی طراحی شده است که شیفته جذب توجه دیگران به خود هستند. اما شاید شما هم دوست داشته باشید بیشتر در مورد این عطر بدانید! اینکه بوی آن شبیه چیست؟ یا نت‌های زنبق، مشک و فلفل آن چگونه با یکدیگر ترکیب می‌شوند؟ در این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی‌ها و خصوصیات این عطر منحصربه‌فرد بیشتر آشنا شویم.

معرفی عطر آوانت گارد (Avant Garde)

ادکلن Avant Garde

عطر اسپرت آوانت گارد تلفیقی از رایحه تند فلفل و مرکبات است. این عطر با رایحه اصیل و دل انگیز خود، انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌دهد. احتمالاً شما هم دوست دارید زمانی که کنار همسر خود قدم بر می‌دارید، همه نگاه‌های تحسین برانگیز را به سمت خود جلب کنید. با استفاده از عطر Avant Garde به خوبی این حس را تجربه خواهید کرد. ادکلن آوانت گارد حسی از جنس طبیعت با گل‌های خوشبو و معطر با خود به همراه دارد.

با خرید عطر اسپرت Avant Garde می‌توان با یک تیر، دو نشان زد. به این صورت که شما می‌توانید این عطر زیبا را به عنوان هدیه به همسر یا معشوق خود بدهید و همراه با همسر، خودتان هم از آن استفاده کنید. چرا که این عطر اسپرت بی‌نظیر، همزمان برای خاص بودن یک مرد و زن کافی است.

ادکلن Avant Garde از گروه بویایی مرکباتی است و با طبع ملایم و خنکی که دارد جهت استفاده در فصول بهار، تابستان و اوایل پاییز مناسب است. رایحه این عطر مشابه با عطر گالووی است و با ویژگی‌هایی که دارد بیشتر برای استفاده در روز مناسب است. در واقع تلخی و خنکی وصف ناپذیرش کمک می‌کند گرمای روزهای تابستانی را بتوان راحت‌تر تحمل کرد.

← جهت خرید عطر آوانت گارد (Avant Garde) کلیک کنید →

تاریخچه عطر آوانت گارد

عطر Galloway de Marley مشابه عطر آوانت گارد آلفامونته

عطر آوانت گارد (Avant Garde) آلفامونته یک عطر پرطرفدار برای زنان و مردان است. این عطر بر گرفته از نام اسب نر آوانگارد است که برای سازگاری با آب‌وهوای خشن و کوهستانی اسکاتلند در قرن هجدهم پرورش یافته است.

ادکلن آوانت گارد توییستی قوی از عطر گالووی (Galloway de marly) است که نمایانگر نژاد استوار، مصمم و بیانگر آن زمان بوده است. در واقع می‌توان گفت برای آقایانی که قصد دارند قدرت اراده و همچنین تطبیق پذیری خود را به نمایش بگذارند، این عطر با ترکیب تندی از مرکبات، گل‌ها و مشک، جلوه‌ای از قدرت و در عین حال راحتی را نمایش می‌دهد.

نت‌های عطر آوانت گارد

عطر آوانت گارد به طور معمول برگرفته از رایحه‌ای خنک و تلخ است. یک ترکیب فوق‌العاده و تازه از پوست مرکبات آبدار که به همان اندازه نیروبخش و به شدت مردانه است. البته نت‌های به کار رفته در این عطر، آن را قابل استفاده برای هر دو جنس زن و مرد کرده است. به گونه‌ای که بسیاری از زوج‌های جذاب و شگفت انگیز، این عطر را گزینه ایده‌آلی برای هردوشان می‌دانند.

اولین نت عطر آوانت گارد، برگرفته از مرکبات تازه خنک و فلفل تند است. ترکیب این تندی و خنکی، تعادلی وصف نشدنی و خاص را ایجاد می‌کند. به گونه‌ای که روی حس فرد استفاده کننده از آن نیز تأثیر خواهد داشت. استفاده از این عطر باعث ایجاد حس تازگی، جوانی، سرزندگی و زیبایی در فرد می‌شود.

کمی جلوتر که می‌رویم رایحه میانی این عطر که ترکیبی از گل زنبق آرامش بخش و شکوفه‌های پرتقال است، آدم را سرمست می‌کند. ترکیب این دو رایحه، شگفتی عجیبی را ایجاد می‌کند و همه وجود فرد سرشار از آرامش و سرخوشی خواهد شد.

در نهایت نت‌های پایانی مشک و کهربا، فضا را پر خواهد کرد. ترکیب فوق‌العاده نت‌ شیرین مشک همراه با نت گس کهربا، یک پایان بی‌نظیر برای عطر آوانت گارد است که خالقش برای این عطر در نظر گرفته است.

ویژگی‌های عطر آوانت گارد

ویژگی‌های عطر Avant Garde بسیار زیاد است و به یک یا دو مورد ختم نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های متمایز ادکلن آوانت گارد به عنوان یک عطر اسپرت این است که هم برای مردان و هم زنان مناسب است. به این معنی که استفاده از این عطر به همان اندازه که در خاص بودن یک خانم مؤثر است می‌تواند جلوه گر یک آقا با شخصیت خاص و ویژه باشد. به خصوص رایحه تلخ و خنک آن به شدت در جذابیت و خودنمایی یک آقا یا خانم شیک پوش مؤثر خواهد بود. ماندگاری عطر Avant Garde نیز بسیار قوی است و به راحتی می‌توانید صبح که از خانه خارج می‌شوید، آن را به خود اسپری کنید و تا پایان روز و به‌هنگام شب از استشمام بوی خوب آن لذت ببرید.

پخش بوی عطر آوانت گارد نیز متوسط است و می‌توان گفت استفاده دو یا سه اسپری از آن در هر بار، عملکرد فوق‌العاده آن را نشان خواهد داد. برای ذکر دیگر ویژگی‌های عطر آوانت گارد می‌توان به نظرات و کامنت‌های کاربران اکتفا کرد.

  • طراحی زیبا و شیک بطری عطر و بوی منحصر به فرد تابستانی و خنک آن بیشتر از هر چیز جلب توجه می‌کند.
  • یکی از بهترین عطرهای خنک با رایحه مرکبات در کنار ادویه‌های عالی که می‌توان با قیمتی مناسب خریداری کرد.
  • طراحی زیبا و سفید رنگ بطری با رایحه‌های داخل آن همخوانی دارد.
  • رایحه ملایم و دلپذیر با کیفیت بالا، عطر آوانت گارد را برای استفاده روزانه مناسب کرده است.
  • عطری نسبتاً تابستانی با ماندگاری مناسب است که می‌توانید در روزهای گرم‌ و حتی خنک نیز از آن استفاده کنید.
  • رایحه‌ای عالی که همیشه بوی تمیزی و تازگی می‌دهد و بعد از ۷ تا ۸ ساعت همچنان بوی شگفت انگیز آن را حس خواهید کرد.

جمع‌بندی

عطر آوانت گارد آلفا مونته

عطر Avant Garde یک عطر بی‌نظیر از آلفامونته است که نسخه‌ای از طراوت و جذابیت مشک ارائه می‌دهد. این عطر ماندگاری بالایی دارد و با خرید آن به راحتی می‌توانید در مصرف عطر صرفه جویی کنید. بنابراین اگر قصد استفاده از آن را در محل کار دارید می‌توان گفت گزینه مناسبی است چرا که تنها با چند بار اسپری تا پایان روز بوی خوش عطر استشمام خواهد شد.

شما می‌توانید این عطر را در طول سال در فصل‌های بهار و تابستان تا اوایل پاییز استفاده کنید. اگر دنبال یک عطر با رایحه تند و خنک و در عین حال اسپرت هستید که هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب باشد، ما به شما خرید عطر آوانت گارد پیشنهاد می‌کنیم.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید