این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر آکویلا (Aquila)

زمان مطالعه مقاله 8 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

یک روز گرم تابستانی وقتی که قرار است از همه آنچه باعث زحمت و مزاحمت تو می شود خلاص شوی، به دنیای پر از عشق و خوشی قدم بگذاری، انتخاب تو رفتن به کدام از نقطه از جهان می تواند باشد؟ جایی که در آن آرامشی بی نظیر را تجربه کنی و از قید و بند تمامی مشکلات زندگی خلاص شوی! با خود میگویی دریا؟ آری درست است، دریایی به زلالی قلبت که با تماشای عظمت آن بتوانی به بزرگی وجودت برای برداشتن قدم های بزرگ تر در زندگی پی ببری و خود را در عشق و آرامشی تمام نشدنی حل کنی. تنها نقطه بر روی زمین است که بهشت بی بدیل را می توانی تجربه کنی؛ جایی بر روی زمین بی انتها و در این نزدیکی ها که وجودت را در آن از تمام مشکلات آکنده کنی. اگر بتوانی در خانه خود تمام این احساسات را بدون رفتن به دریای واقعی بی کم کاست درک کنی چه؟ از خود میپرسی چطور ممکن است؟ باید در پاسخ گفت بله، عطر آکویلا تمام انتظارات تو را برای ساختن یک روز رویایی به واقعیت تبدیل می کند. تو با استفاده هر روزه آن می توانی حس خود را در بالاترین سطح نگه داشته و زندگی خود را سرشار از زیبایی ها بکنی.

عطر آکویلا با انتقال احساسات مثبت به تو، زیبایی را در نظرت واقعی خواهد کرد.

عطر زنانه آکویلا محصولی رمانتیک، خنک و دریایی است و بهترین زمان استفاده از آن روزهای گرم و بلند تابستانی می باشد. این عطر با رایحه ای بی نظیر درست مثل رویای بودن در بهشت، جایی که میتوان به راحتی عشق و آرامش را یافت، می باشد. رایحه خنک آب، ترنج و گل رز به کار رفته در ترکیباتش به آن جادویی خاص بخشیده است.

← برای خرید عطر آکویلا (Aquila) کلیک کنید →

ویژگی های عطر آکویلا

درحالی که گرمای تابستان می تواند بسیار آزار دهنده باشد، شما می توانید با استفاده از عطر Aquila وجود خود را خنک کنید. این عطر زنانه محصولی دیگر از برند مشهور آلفا مونته است که توانسته قلبِ هر زنی را به تسخیر دربیاورد.

عطر آکویلا نت هایی متفاوت از آنچه تا به حال از هر عطری به مشامتان خورده است دارد؛ نت های دریاییِ معطر در کنار رایحه ی مرکبات خوش بو مثل ترنج حس بسیار دل انگیز و آرامش بخشی را برای شما تداعی می کند. حضور رایحه های ملایم دریایی در آن بزرگترین تمایزش با دیگر محصولات مخصوص بانوان در برند آلفا مونته است.

رایحه ی خنک عطر آکویلا (Aquila) نوید روز جادویی برای خانم های بسیار زیبایی است که همزمان به ظاهر و باطنشان اهمیت می دهند و در هر لحظه و هر جایی به دنبال انرژی وشادی مضاعف هستند. ماندگاری و خط بوی عطر آکویلا فضایی که در آن حضور دارید را به مانند قطعه ای از ساحل دریا آرامش بخش می کند.

ویژگی های نت های عطر آکویلا

آکورد اصلی این ادوپرفیوم جادویی خنک و دریایی است و در واقع یک عطر رومانتیک به حساب می آید.

رایحه ابتدایی عطر آکویلا از نت های بی نظیر آب دریا، ترنج و گل رز تهیه شده است تا در همان ابتدا تفاوت بی نظیرش با دیگر محصولات برند الفا مونته را به رخ همگان بکشد. نت دریایی اش ترکیبی بسیار پیچیده ای است که تداعی کننده حسی پر از تازگی و شور و شوق است. در کنار نت ترش ترنج و گل رز آرامش بخش آنچنان حس بی نظیری را در شما به وجود می آورد، که متعجبانه از خود می پرسید مگر چنین چیزی ممکن است؟

در میانه راه گل بامیه، سوسن و باز هم گل سرخ با یکدیگر ترکیب شده اند و حس شادابی را در وجودتان ظاهر و انرژی روزتان را چند برابر می کنند. ترکیب سه گل بی نظیر و آرامش بخش انتهای مسیر لذتی است که هر انسانی در زندگی به دنبال آن است. و حالا به نت پایانی عطر آکویلا می رسیم. جایی که قرار است با رایحه شیرین مشک؛ کهربا و نت محبوب انبه شگفت زده شوید و هربار بیشتر از قبل خود را به خاطر انتخاب چنین عطر بی نظیری تحسین کنید.

ما به شما قول می دهیم رایحه ی عطر اکویلا را هیچگاه فراموش نکنید، یا در اصل نت های آن به عنوان یکی از ارزشمندترین خاطراتتان در ذهنتان حک خواهد شد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید