این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

معرفی ۱۰ عطر زنانه شیرین با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

زمان مطالعه مقاله 15 دقیقه
تاریخ انتشار ۳ اسفند ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آیا تابه‌حال یک عطر شیرین زنانه را استشمام کرده‌اید؟ از آن عطرها که بعد استشمام آن احساس می‌کنید کاش می‌توانستید آن را بخورید! یا شده از کنار قنادی رد شوید و آرزو کنید که ای کاش می‌توانستید کل روز در حال استشمام رایحه کیک‌ها، مرباها، کلوچه‌ها و تارت‌ها باشید؟ رایحه‌های شیرین و لذیذ با احساس راحتی روانی و مثبت‌بودن همراه هستند. نت‌های عطر زنانه شیرین اغلب شامل انواع نت‌های خوراکی مانند آب‌نبات، وانیل، شکلات، ادویه‌ها، گل‌ها و میوه‌ها است. این عطرها معمولاً با نت‌های چوب صندل، ترنج، خس خس و سایر رایحه‌های خوش‌طعم ترکیب می‌شوند تا به تعادل برسند. در این مقاله قصد داریم درباره تمام ویژگی‌های عطرهای شیرین زنانه صحبت و ۱۰ نمونه از بهترین عطرهای زنانه شیرین را هم معرفی کنیم. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

عطر شیرین زنانه چیست؟

عطر زنانه شیرین

یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد انواع عطر شیرین زنانه این است که رایحه‌های شیرین در عطرهای مختلف نباید شبیه یکدیگر باشند. درست است که اولین نت‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، به‌وضوح شیرین هستند؛ اما حتی افرادی که تابه‌حال به عطرهایی از این نوع علاقه نداشته‌اند هم باید بتوانند تفاوت بین عطرهای شیرین را متوجه شوند.

عطرهای زنانه شیرین یا عطرهای زنانه گلی و میوه‌ای، گاهی شما را شگفت‌زده می‌کنند و گاهی تداعی‌کننده خاطرات هستند. گروه عطرهای شیرین بسیار متنوع است؛ اما چهره عطرهای شیرین قطعا یکسان نیست و انواع ادکلن‌های شیرین زنانه با ظرافت خود، دزد قلب‌ها معرفی شده‌اند. آن‌ها می‌توانند رایحه گیلاس، توت‌فرنگی یا تمشک داشته‌باشند و یا با نت‌های بادام تلخ و لیکور همه را اغوا کنند. شما چه چیزی را ترجیح می‌دهید؟ دوست دارید یاس سامباک، آلو و رز ترکی را امتحان کنید؟ یا به نت‌های پایه وانیل و دارچین علاقمندید؟ البته ممکن است گزینه‌هایی مانند عطرهای زنانه با رایحه پودری هم برای بسیاری از افراد جذابیت داشته‌باشند.

درمجموع، نت‌های عطری شیرین با نت‌های میانی قوی‌تر و غنی‌تر مشخص می‌شوند و رایحه‌ای غیرقابل مقاومت ایجاد می‌کنند. بلوک‌های اصلی ساختار اغلب عطرهای شیرین شامل وانیل، عسل، خرما، دانه تونکا یا نارگیل هستند. توصیه ما این است که موقع فکر کردن به یک عطر شیرین زنانه، اسپری‌های سردردآور سال‌های نوجوانی را فراموش کنید و به نت‌های عسل، وانیل، شکلات، آب‌نبات و کارامل بیاندیشید که پیچیده، شادی‌آور و خوراکی هستند.

ویژگی‌های بهترین عطر شیرین زنانه

هر عطر زنانه شیرین با ماندگاری بالا دارای ویژگی‌های خاص و پیچیده‌ای است که باعث شده است در دسته بهترین‌ها قرار بگیرد. معمولاً خوشبوترین عطر شیرین زنانه، عطری با رایحه وسوسه‌انگیز گلی مانند وانیل، یاس، گل رز و ارکیده است که حسی زنانه و رمانتیک به آن می‌بخشد. عطرهای زنانه شیرین معمولاً طوری فرموله می‌شوند که رایحه‌ای ماندگار داشته‌باشند و در طول روز روی پوست باقی بمانند. نت‌های شیرین در عطرهای زنانه می‌توانند هاله‌ای گرم و دعوت‌کننده ایجاد کنند و باعث احساس نزدیکی فرد به دیگران شوند.

این عطرها تقریبا همه‌فن‌حریف هستند و می‌توان آن‌ها را برای مناسبت‌های مختلف، از گردش‌های معمولی روزانه گرفته تا رویدادهای رسمی عصرانه، استفاده کرد. عطرهای شیرین اغلب شامل نت‌های مکمل میوه‌ای، تند یا چوبی هستند و عمق و پیچیدگی را به عطر هدیه می‌کنند. آن‌ها معمولاً در بسته‌بندی‌های شیک با رنگ‌های طیف صورتی، قرمز یا بنفش عرضه می‌شوند. رایحه شیرین و نشاط‌آور عطرهای زنانه به تقویت روحیه و اعتماد به نفس زنانه کمک می‌کنند و از محبوب‌ترین رایحه‌ها محسوب می‌شوند. قیمت عطر شیرین زنانه معمولاً باتوجه به نوسانات ارزی، ترکیبات عطر، برند و نوع شیشه عطر متفاوت است.

انواع عطر شیرین زنانه

عطر شیرین زنانه

بیشتر افراد حتی با یادآوری نام انواع عطر زنانه شیرین احساس خوبی پیدا می‌کنند؛ اما برای یافتن یک عطر مناسب باید اطلاعات آن عطر را بدانید و ببینید از کدام نت‌ها بیشتر خوشتان می‌آید و به همان سمت قدم بردارید. رایحه شیرین از محبوب‌ترین رایحه‌ها در عطر زنانه به شمار می‌رود. حال قصد داریم به برخی از انواع عطرهای زنانه شیرین اشاره کنیم:

  • عطرهای خنک و شیرین زنانه
  • عطرهای شیرین و گرم زنانه
  • عطرهای شیرین و تلخ زنانه
  • عطرهای ملایم و شیرین زنانه

عطر شیرین و خنک زنانه

یک عطر زنانه با رایحه شیرین و خنک دارای ترکیبی منحصربه‌فرد است که حواس را مجذوب خود می‌کند و تاثیری ماندگار در خاطره افراد برجای می‌گذارد. این عطرها معمولاً دارای نت‌های گلی و میوه‌ای سبک و درعین‌حال شاداب و متمایز هستند و شما را در هاله‌ای از ظرافت قرار می‌دهند. عطرهای شیرین و خنک حس تازگی را القا می‌کنند و شما را به یک روز آفتابی بهاری در باغی پرشکوفه یا سواحل اقیانوس می‌برند. طبیعت نشاط‌آور این عطرها باعث طراوت روح و احساس شادی و سرزندگی می‌شود. عطرهای شیرین و خنک زنانه، شاهکار بویایی هستند که در دلربایی گوی سبقت را از سایر عطرها می‌ربایند.

عطر گرم و شیرین زنانه

وقتی صحبت از عطرهای گرم و شیرین زنانه به میان می‌آید، ویژگی‌های خاصی در ذهن برجسته می‌شود. نت‌های این عطرها جذاب و لطیف و درعین‌حال، پرحرارت و وسوسه‌انگیزند و حسی از آرامش و سکوت را تداعی می‌کنند. نت‌های بالایی ممکن است شامل آکوردهای میوه‌ای مانند هلو یا گلابی باشند که به ترکیب، تازگی می‌بخشند. رایحه میانی، وانیل یا کارامل با شیرینی جذاب و دلپذیر و رایحه پایانی معمولاً شامل نت‌های پایه عنبر یا مشک است که به عطر عمق و ماندگاری می‌بخشد. یک عطر شیرین و گرم باید دارای ظرافت زنانگی باشد و جوهره لطف و پیچیدگی را به ارمغان بیاورد. رایحه عطرهای گرم و شیرین، ملایم و درعین‌حال فریبنده است و در هر مکانی، ردی افسونگرانه به جا می‌گذارد. قیمت عطر زنانه گرم و شیرین باتوجه به برند سازنده، ترکیبات، ماندگاری و پخش بوی آن متفاوت است.

عطر تلخ و شیرین زنانه

عطرهای زنانه تلخ و شیرین، جذابیت منحصربه‌فردی دارند و احساسات زیادی را برمی‌انگیزند. شیوه بیان نت‌های این عطرها شبیه رقصی ظریف بین شیرینی و تلخی است و رایحه مسحورکننده‌ای را ایجاد می‌کند. اولین مشخصه یک عطر زنانه تلخ، شیرینی اولیه آن است که شبیه دسته‌ای شکوفه، با نت‌هایی از رایحه‌های میوه‌ای و گلی مشامتان را قلقلک می‌دهد. این شیرینی، فریبنده است و دیگران را به سمت شما جذب می‌کند. با گذشت زمان، عطر دومین ویژگی خود را نشان می‌دهد: یک اشاره ظریف از تلخی! این تلخی مانند یک ملودی سکرت‌آور به عطر عمق و پیچیدگی می‌بخشد، روی پوست باقی می‌ماند و دنباله‌ای مرموز بر جای می‌گذارد که حس کنجکاوی را برمی‌انگیزد؛ اما اصل ماجرا در تعادل بین این عناصر متضاد نهفته است. عطر زنانه تلخ و شیرین، مظهر دوگانگی زندگی است و شادی درهم تنیده با غم و لذت در هم تنیده با درد را تداعی می‌کند و انتخابی جذاب برای افرادی است که به‌دنبال عطری هستند که منعکس‌کننده ابعاد پیچیده زندگی است.

عطر زنانه شیرین و ملایم

عطرهای زنانه شیرین و ملایم، رایحه‌ای لطیف را در فضا می‌پراکنند. نت‌ها در این عطرها کاملا متعادل هستند و از رایحه‌های گلی مانند رز، یاسمن یا زنبق با رایحه‌های ظریف میوه‌ها یا ادویه‌ها و یا رایحه‌های پودری و تمیز بهره می‌گیرند. این ترکیب هماهنگ حسی جذاب و آرامش‌بخش را ایجاد می‌کند. عطرهای زنانه شیرین و ملایم در هرجایی ردپایی ماندگار از خود بر جای می‌گذارند و نت‌های آن‌ها آزارنده نیستند، بلکه جوهری لطیف خلق می‌کنند که باعث نزدیکی بیشتر افراد به یکدیگر می‌شود. این عطرها قدرت برانگیختن احساسات و خاطرات را دارند، چون رایحه آن‌ها با خاطرات خاصی در حافظه فرد همراه می‌شود.

معرفی عطرهای شیرین زنانه آلفامونته

عطرهای شیرین زنانه آلفامونته با الهام از بهترین عطرهای دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. در ادامه به معرفی ۱۰ نمونه از بهترین عطرهای زنانه شیرین آلفامونته خواهیم پرداخت.

سامرست

عطر سامرست (Somerset)

عطر سامرست آلفامونته یک عطر زنانه ملایم و شیرین است که با نت‌های فریبنده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند باعث درخشش شما در تمام محافل شود. نت‌های ابتدایی این عطر ترکیبی لذت‌بخش از مرکبات تازه، ترنج و نرولی است که انرژی ناب و نیرودهنده‌ای می‌آفریند. با ته‌نشینی این نت‌ها، نت‌های میانی با دسته‌گلی از گل‌های سفید ظریف یاس و زنبق‌دره به استقبال شما می‌آیند. این نت‌های گلی، ظرافت و زنانگی را به این عطر زنانه شیرین جدید اضافه می‌کنند. در نهایت، با گذشت زمان، نت‌های پایه عنبر و مشک همراه با آکوردهای چوبی در کانون توجه قرار می‌گیرند و تأثیری ماندگار در شامه باقی می‌گذارند. عطر Somerset Alfamonte را می‌توان پیچیده، جاودانه و کم‌نظیر توصیف کرد. ترکیب متعادل آن باعث می‌شود هم برای استفاده در روز و هم برای مناسبت‌های شبانه مناسب باشد. این عطر حس اعتماد به نفس را برمی انگیزد و شاهکاری است که جوهر زنانگی را به تصویر می‌کشد. توئیست عطری سامرست، لالیک لامور زنانه، با ترکیب پیچیده‌ای از قهوه و وانیل در بستری از عطر لطیف گل‌ها است و ترکیبی عالی از نت‌های آرامش‌بخش ایجاد می‌کند. برای توضیحات کاملتر حتما بررسی تخصصی عطر سامرست آلفامونته را بخوانید.

کندایس توریزمو

عطر کندایس توریسمو

عطر Candice Turismo آلفامونته عطری است فریبنده که با پراکنش ترنج مرکباتی تازه، ذهن و روح را جلا می‌دهد و در دل نت‌های گلی لطیف یاس و رز حسی از زنانگی و ظرافت در فضا منتشر می‌کند. کندایس توریزمو را بهترین عطر زنانه شیرین و گرم می‌نامند. در دل این عطر، آکوردهای گرم و حسی کهربا و وانیل، حسی نوستالژی و آرام را ایجاد می‌کند و سرانجام نت‌های پایه با رایحه‌ مشک جذابیتی اغواکننده به این ادکلن می‌افزاید. آنچه عطر Candice Turismo را متمایز می‌کند، ماندگاری استثنایی آن است. ماندگاری این عطر متوسط اما قابل‌توجه است و نظر طیف زیادی از اطرافیانتان را به خود جلب خواهد کرد. فراموش نکنید همه عطرهای شیرین باعث نمی‌شوند شما احساس کنید در قلب یک کارخانه کیک و کلوچه قدم می‌زنید! اما کندایس توریزمو را به‌گونه‌ای تجربه خواهید کرد که گویی قطرات ریز جوهر وانیل به پوست شما نفوذ کرده است.

مرکوری

عطر مرکوری آلفامونته

عطر مرکوری آلفامونته یک عطر زنانه شیرین و خنک است. نت‌های ابتدایی این عطر نفیس، ترکیبی لذت‌بخش از مرکبات تازه مانند ترنج و لیمو را تداعی می‌کند و نت‌های میانی شبیه باغی از گل‌های یاس و راست که هردو این نت‌ها می‌توانند در یک لحظه، حسی شبیه شادی کودکانه را در درونتان شعله‌ور کنند. در نهایت، نت‌های پایه با آکوردهای گرم و حسی  کهربا و مشک به پایان می‌رسند. عطر مرکوری آلفامونته، یک شاهکار شیرین است که طراوت مرکباتی را با شیرینی گل و گرمای چوبی ترکیب می‌کند و انتخاب زنان توانمند و جسور به شمار می‌رود.

لارناکا

عطر لارناکا

عطر لارناکا آلفامونته شاهکاری در دنیای عطرها است. شروع این عطر شیرین گرم زنانه با بادام، قهوه، ترنج، لیمو و قلب آن با شکوفه پرتقال، اوریس و رز بلغاری گرم و احساسی غنی شده و با رگه‌هایی از یاسمین سامباک درهم آمیخته است. این ترکیب احساس راحتی و صمیمیت را القا می‌کند و یکی از بهترین عطرها در قرار ملاقات‌های عاشقانه محسوب می‌شود. البته نمی‌توان نت‌های دانه تونکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب صندل، مشک، کهربا، چوب ترمه، دارچین، پاتچولی و سدر را که در پس‌زمینه عطر باقی می‌ماند، نادیده گرفت. این آکوردهای چوبی، عمق و پیچیدگی را به عطر اضافه می‌کنند و شخصیتی خاکی و پیچیده به آن می‌بخشند. به‌طورکلی، لارناکا ترکیبی هماهنگ از طراوت مرکباتی، لطافت گلی و گرما و غنای چوبی است که آن را به یک عطر کلاسیک جاودانه تبدیل کرده است.

متیس

عطر متیس آلفامونته

Metis حقیقتا مظهر ظرافت و پیچیدگی است. نت‌ها و ویژگی‌های این عطر شیرین و ملایم زنانه ترکیبی هماهنگ از عناصر گلی، میوه‌ای و چوبی است. نت‌های ابتدایی با طراوت توت فرنگی، گلابی، ترنج و تمشک آبدار و تازه به استقبال شما می‌آیند و حسی سرشار از شور و نشاط جوانی را ایجاد می‌کنند. نت‌های میانی ترکیبی بی‌نظیر از گل‌های داتوره، شکوفه پرتقال و یاس هستند و در نهایت، نت‌های پایه با نت‌های اصیل مشک و نعنا هندی به پایان می‌رسند و خطی از خاطرات جذاب را در یاد همه برجا می‌گذارند. عطر متیس آلفامونته، عطری چندوجهی با جذابیت فراوان است که به‌تدریج با ته‌نشین شدن روی پوست به رایحه‌ای ملایم و پودری تبدیل می‌شود. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد و به صاحبش این امکان را می‌دهد تا از رایحه دلربای آن در طول روز لذت ببرد. این عطر مخملی شیرین با نت‌های شرقی متعادل مشک و عنبر، ترکیبی چندلایه است که شما را به دل شب‌های معطر بهاری دعوت می‌کند.

کویینز

عطر زنانه مناسب هدیه روز مادر، کویینز آلفامونته

عطر کوئینز آلفامونته را به جرات می‌توان خوشبوترین عطر زنانه گرم و شیرین در میان عطرهای آلفامونته نامید. این عطر درست مانند نامش، مناسب زنانی است که از ملکه‌ جذاب و باشکوه درونشان با دقت هرچه تمام‌تر مراقبت می‌کنند. نت‌های آغازین کویینز با انار، خرمالو و رایحه‌های سبز شروع می‌شوند و ترکیبی گس، شیرین و علفی را به شما هدیه می‌دهند. نت‌های میانی ترکیبی از رمزآلودترین عناصر از قبیل ارکیده سیاه، نیلوفر آبی (مردابی) و گل چمپا هستند که شیرینی آمیخته با ابهام را به این عطر می‌افزایند و سرانجام نت‌های پایانی شامل چوب ماهون، رایحه‌ کهربا و بنفشه‌ سیاه هستند که رایحه نهایی چوبی و شرقی را در فضا ماندگار می‌کنند. واقعیت این است که نمی‌توان از استشمام این عطر مسحور نشد. کویینز، اعتماد به نفس، پیچیدگی و جذابیت را تراوش می‌کند. احتمالا متوجه شدید که کویینز آلفامونته عطری مشابه ایفوریا زنانه کلوین کلین است.

کرون

عطر کرون (Crown)

عطر Crown Alfamonte رایحه‌ای ساده اما بدیع و مجلل دارد. نت‌ بالایی این عطر شیرین و تلخ و گرم زنانه یاس است که حسی شیرین، خواب‌آور و خامه‌ای به شما می‌بخشد. نت‌های میانی، چوبی و گرم هستند. آغوش گرم چوب صندل و وانیل در این عطر، هاله‌ای حسی و آرامش‌بخش ایجاد می‌کند و اثر متقابل بین این نت‌های پایه غنی و قلب لطیف گلی، تجربه بویایی اغواکننده‌ای به‌وجود می‌آورد. نت پایانی، کهربا است که دلیل ماندگاری چشمگیر این عطر محسوب می‌شود.

توئیست مشابه کرون آلفامونته، Alien by Mugler کهربا وودی زنانه است. Alien در سال ۲۰۰۵ تولید شد و در وصف آن گفته می‌شود یک اکسیر جادویی است که در یک بطری ارغوانی عمیق و مرموز به شکل طلسم جای گرفته و یادآور سنگ‌های جادویی است.

هرموسو

عطر هرموسو آلفامونته

عطر Hermoso Alfamonte یک عطر زنانه شیرین و ملایم است که با نت‌های پرجنب‌وجوش انگور فرنگی سیاه، ترنج و ترکیبات سبز آغاز می‌شود. نت‌های بعدی، گل برف، یاس و زنبق هستند که حسی به ملایمت رقص گل‌ها در دشتی آفتابی و بهاری را به شما تقدیم می‌کنند و نت‌های پایانی شامل سدر، چوب صندل سفید، وانیل، دانه تونکا هستند که شیرینی مخملی نهایی و ماندگاری عطر را رقم می‌زنند. چیزی که این عطر را متمایز می‌کند، تعادل بی‌عیب‌ونقص آن بین پویایی و آرامش است. نت‌های بالایی، نشاطی ایجاد می‌کنند که به‌تدریج جای خود را به فریبندگی گل‌ها می‌دهد و در یک سمفونی هماهنگ ساع‌ ها روی پوست باقی می‌ماند.

توئیست مشابه این عطر، Manifesto by Yves Saint Laurent عطری است زنانه که در سال ۲۰۱۲ تولید شد. این عطر توسط Anne Flipo و Loc Dong ساخته شده و با موج سبز تازه، ترنج و توت سیاه شروع می‌شود. نت‌های میانی آن شامل آکوردهایی از گل‌های سفید مانند یاس سامباک و زنبق دره و پایه آن چوبی و کمی شرقی است و نت‌های سدر، چوب صندل، وانیل و دانه تونکا دربرمی‌گیرد.

۱۹۸۸

خرید عطر 1988 آلفا مونته

عطر ۱۹۸۸ یک عطر تند و شیرین زنانه با چاشنی تلخی و گرمی است که تأثیری محوناشدنی بر شامه تمام کسانی که با آن روبه‌رو می‌شوند، به جا می‌گذارد. نت‌های بالایی ترکیبی از سیب، دارچین، رز وود و اسطوخودوس است که بلافاصله گیرنده‌های بویایی را تقویت می‌کند. با ته‌نشین شدن این نت‌ها، نت‌های لطیف سدر، موگه و گل رز پدیدار می‌شوند که حس زنانگی و ظرافت را القا می‌کنند. و در نهایت، نت‌های کهربا، چوب صندل، مشک، وانیل و عود حس تلخ و گرم پایانی را به این عطر می‌بخشند. عطر ۱۹۸۸ یکی از بهترین عطرها برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی است و با وجود آن حرارت آتشی دائمی را در درونتان حس خواهید کرد و سرمای بیرون، کمتر به پوستتان نفوذ می‌کند. ماندگاری این عطر قابل توجه است و رایحه دلربای آن تا ساعت‌ها روی پوستتان باقی خواهد ماند.

توئیست مشابه این عطر، ادکلن الکساندریا دوم زرجوف عطری است زنانه و مردانه که در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد. سازنده این عطر Chris Maurice است. نت‌های ابتدایی شامل رز وود، اسطوخودوس، دارچین و سیب و نت‌های میانی رز، سدر و زنبق دره هستند. نت‌های پایه نیز از آگاروود (عود)، چوب صندل، عنبر، وانیل و مشک تشکیل شده‌اند.

سانتامونیکا

عطر سانتامونیکا

عطر سانتامونیکا آلفامونته در دسته عطرهای خنک و شیرین زنانه قرار می‌گیرد. نت‌های اولیه این عطر شامل سنبل و آناناس است که ترکیبی جدید و بسیار پرطراوت و شاداب ترش و شیرین را ایجاد می‌کند. نت‌های بعدی، زنبق، یاس و فلفل صورتی هستند که عطری شیرین و کمی تند را به مشامتان تزریق خواهند کرد و نت‌های نهایی، خس خس، مشک، نعناع هندی، کهربا و وانیل هستند که حسی از خنکی، آرامش و شیرینی با ماندگاری متوسط را به شما هدیه می‌دهند. نت‌های پایه عطر سانتامونیکا آلفامونته گرما و ملایمت را به یاد می‌آورند. به‌طورکلی، عطر سانتامونیکا آلفامونته ترکیبی هماهنگ از طراوت گلی و میوه‌ای، ظرافت و گرما است که تجربه‌ای فراموش‌ناشدنی را ایجاد می‌کند.

ادکلن Accento by Sospiro Perfumes توئیست مشابه سانتامونیکا و عطری کهربا وودی و زنانه – مردانه است. Accento در سال ۲۰۱۱ توسط Christian Carbonnel و Laura Santander تولید و به بازار عرضه شد. نت‌های ابتدایی این عطر، آناناس و سنبل و نت‌های میانی فلفل صورتی، زنبق و یاس هستند. نت‌های پایه نیز از مشک، عنبر، وتیور، نعناع هندی و وانیل تشکیل شده‌اند.

سخن پایانی

ما در فروشگاه آلفامونته مفتخریم که توانسته‌ایم با ارائه عنواع عطرهای اورجینال زنانه و مردانه اعتماد و رضایت طیف وسیعی از مشتریان را به دست بیاوریم. توصیه می‌کنیم اگر به‌دنبال انواع عطر شیرین زنانه هستید، به خیل مشتریان ما بپیوندید که موفق به داشتن عطرهایی عالی با پخش بو و ماندگاری مناسب شده‌اند. در سایت فروشگاهی آلفامونته انواع عطرهای شیرین زنانه، از عطرهای پودری تا گلی، میوه‌ای و شرقی ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید برای خودتان یا عزیزانتان هدیه‌ای جذاب و شگفت‌آور سفارش دهید، وارد سایت آلفامونته شوید و محصول موردنظر خود را انتخاب کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

← جهت خرید عطر زنانه شیرین کلیک کنید →

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید