این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر متیس (Metis)

زمان مطالعه مقاله 8 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر متیس ، این شاهکار هنری کمپانی آلفامونته، یک شاهکار بی نظیر می باشد. این عطر چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ نوع و جنس عطر، غیر قابل مقایسه می باشد. این عطر که بر پایه روایح گیاهی ساخته شده، عطری مناسب بانوان قدرتمند می باشد که اصالت را در زیبایی به رخ می کشد.

←برای خرید عطر متیس (Metis) کلیک کنید→

عطر متیس

عطر متیس (Metis) آلفا مونته، دارای رایحه ای شیرین و گرم می باشد و با طبیعت پیوندی قوی زده است. این عطر که دارای شیشه ای بلورین همراه با دربی زیبا است، منعکس کننده نور صورتی زیبایی از درون خود است. این عطر معنای واقعی پیوند با طبیعت را بیان می کند.

متیس، عطر زنانه آلفامونته؛ در شیشه های ۱۰۰ میلی لیتری و با دربی مشکی خدمت مشا عزیزان عرضه می شود.

این عطر دارای روایح نتی توت فرنگی، گلابی، ترنج، تمشک، گل داتوره، شکوفه پرتقال، گل یاس، مشک و نعنا هندی می باشد.

حال برویم تا کمی با روایح این عطر آشنا شویم.

رایحه توت فرنگی:

توت فرنگی، این میوه جذاب بهاری، دارای رنگ قرمز و رایحه ای طبیعی است. توت فرنگ ای میوه ای پرآب و گاها بسیار شیرین می باشد. به صورت بوته ای بوده و طعمی بسیار لذیذ دارد. از این میوه ی دوست داشتنی در صنایع مختلف مانند آرایشی و بهداشتی استفاده زیادی می شود.

 رایحه گلابی:

گلابی، میوه ای است از خانواده گل سرخیان و از پر مصرف ترین میوه ها در جهان می باشد. این میوه که بافتی شبیه به سیب و گاهی بسیار نرم تر از آن دارد، دارای مزه های متفاوت است. گاهی ممکن است طعمی ترش و گاهی ممکن است طعمی بسیار شیرین داشته باشد. رایحه ای طبیعی و مرطوب دارد و دربیشتر کشورهای امروزی، کاشته می شود.

رایحه ترنج:

ترنج، میوه ای است از خانواده مرکبات، این میوه جذاب ، دارای پوستی نارنجی و بافتی شبیه به پرتقال است. اما از لحاظ طعم و عطر می توان گفت که به ترشی پرتقال نیست. گاها هم ممکن است که کمی تلخ تر باشد. این میوه علاوه بر مصارف صنعتی، در پخت و پز مخصوصا در کباب ایرانی، بسیار شهرت دارد.

رایحه تمشک:

تمشک ها، جزوه مغذی ترین میوه ها می باشند. این گیاهان در کل دنیا به صورت های متفاوتی، از خودرو تا پرورشی و سمی یا قابل خوراکی، وجود دارند. عموم معروفیت تمشک به ترش بودن آن و رنگ بنفش آن است. البته این میوه ی جذاب تنها به این نوع ختم نمی شود و بسیار گسترده تر از یک نوع است.

 رایحه گل داتوره:

گل داتوره یا تاتوره، یکی از جذابیت های پارادوکسی خلقت می باشد. به این صورت که این گیاه بسیار سمی می باشد اما داروهای استخراج شده از آن صد سم می باشد. گیاهی است یکساله و با ارتفاعی بند. از دیگر تاثیرات این گیاه می توان گفت که برای مثال اگر از جوشانده این گیاه استفاده شود، باعث می شود که اعصاب ارادی انسان به غیر ارادی تبدیل شود. البته باید گفت که مصرف بیش از اندازه این ماده، قطعا باعث مرگ می شود.

رایحه شکوفه پرتقال:

پرتقال، میوه ای است درختی و از خانواده مرکبات است. این میوه که از شهرت بالای جهانی برخوردار است، طعمی ترش دارد و عموما اندازه ای بزرگ دارد. شکوفه این میوه به رنگ سفید بوده و اندازه ای نسبتا کوچک دارد. در هنگام باز شدن گل های این درخت، به شما پیشنهاد میدهیم تا حتما عطر پیچیده در باغ را بعد از بازشدن شگوفه ها تجربه کنید. احساسی به شما منتقل می کنند که انگار در بهشت هستید.

 رایحه گل یاس:

گل یاس یا یاسمن، یکی از گل های خوش بو و زیبا می باشد. این گل که دارای درختچه های زیباست، در رنگ های متفاوتی مانند سفید، پرورش داده می شود. عطری خوش و بهاری دلرد و شما را یاد جنگل های سرسبز شمالی می اندازد.

 رایحه مشک :

مشک، این ماده ی خوش بو، از گزان ترین مواد در جهان می باشد. این ماده که از آهو ختن به دست میاد، دارای رایحه ای فوق العاده می باشد. مشک عموما به صورت گلوله های قهوه ای رنگ و خشک شده پیدا و استفاده می شوند. البته یکی از دلایل گران بودن این ماده، کم یاب بودن و خاص بودن آن است زیرا در تمام دنیا، این نوع از اهو وجود ندارد.

رایحه نعنا هندی:

نعنا هندی، یکی دیگر از صورت های خانواده نعناعیان می باشد. شباهت زیادی به نعنای معمولی دارد و در کل خاصیتشان تقریبا یکی است. اما از لحاظ جزئی تر دارای تفاوت هایی درزمینه های استفاده ای پزشکی و صنعت های مختلف دارند.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید