این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

راهنمای خرید و بررسی عطر پراسپرو (Prospero)

زمان مطالعه مقاله 7 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر پراسپرو ، آمیخته ی دست عطرسازان کشور فرانسه می باشد. کمپانی آلفامونته دست به تهیه ی عطری جذاب و غیر قابل پیش بینی زده است که این عطر را بسیار مناسب مردانی خاص و با استایلی جذاب می کند.

عطر پراسپرو (Prospero)

عطر پراسپرو (Prospero Perfume) دارای روایح مختلفی می باشد که می تواند در هر لحظه ای شما را شگفت زده کند. کمپانی آلفا مونته در قسمت های اولیه نت این عطر، شما با عطری تلخ و تند مواجه می شوید که جذابیت شما را چند برابر می کند. در همین میان تندی ترکیب شده با این تلخی، حس شادابی جذابی را به شما می دهد. بعد از انتقال این احساسات بی نظیر، رایحه ی نت ها به رایحه ای شیرین و ملایم تغییر کرده و فضا را با رایحه ی وانیل پر میکند. می توان گفت که از جذابیت این عطر، حرفی باقی نمی ماند.

عطر پراسپرو مردانه، در شیشه های شفاف، همانند مرواریدی در صدف، و در میزان ۱۰۰ میلی لیتری عرضه می شود. پایه این عطر بر پایه گیاهان و مرکبات و ادویجه جات می باشد.

عطر پراسپرو دارای نت های ترنج ، گل بامیه ، زیره سبز ،اسطوخودوس ، یاس ، بادام ، وانیل ، چوب صندل سفید ، کهربا می باشد.

بررسی نت های پراسپرو

رایحه ترنج

ترنج از میوه های سرده مرکبات بوده و شباهت های زیادی به میوه پرتقال از لحاظ اندازه و حتی طعم دارد. یکی از جذابیت های این میوه بعد از طعم ترش آن، رایحه طبیعی و خنک آن می باشد که احساس جذابی را بعد از استشمام رایحه اش به شما می دهد.

رایحه گل بامیه

گیاه بامیه از تیره پنیرکیان بوده و در مناطق گرمسیری بهتر رشد می کند. گل های گیاه بامیه زرد رنگ و  مرکز گل قرمز رنگ بوده و دارای میوه های نوک تیز در انتها می باشد.

رایحه زیره سبز

این گیاه که از راسته کرفس سانان بوده، عمری یک ساله دارد و ارتفاع آن به ۶۰ سانت نیز می رسد. گل این گیاه، شکلی مانند چتر دارد و دارای میوه ای مخروطی شکل است. از دانه و عصاره این گیاه در موارد بهداشتی و درمانی مانند دارو های ضد تشنج و جلوگیری از نفخ استفاده می شود.

رایحه اسطخودوس

یکی از بهترین رایحه هایی که می توانید در روز از آن برای ایجاد انرژی مثبت در منزل یا محل کار خود یا هر جایی استفاده کنید، رایحه اسطوخودوس می باشد. رایحه اسطخودوس دارای رایحه ای آرامش بخش می باشد که به صورت هایی مختلف همانند، گل خشک، روغن، عود و موارد مشابه استفاده می شود.

رایحه یاس

می توان گفت یکی از رایحه هایی که در عموم عطر ها استفاده می شود، رایحه گل یاس می باشد. گل یاس یکی از خوش بو ترین گلها است و جذاب ترین گلها را دارد. بر خلاف اندازه کوچک خود دارای رایحه ای بسیار جذاب و ظاهری کوچک و جذاب می باشد. این رایحه عطر پراسپرو را آرامش بخش تر می کند.

رایحه بادام

رایحه بادام که رایحه ای خشک و کمی چوبی دارد، جزو درختان اصیل ایرانی می باشد. این میوه امروزه در ایالت متحده آمریکا به بیشترین میزان تولید خود رسیده و ایران در جایگاه پنجم قرار دارد. عصاره و روغن این میوه در موارد بهداشتی مصارف بسیاری به دلیل وجود مواد مفید و مغذی دارد.

رایحه وانیل

این گیاه گران قیمت که بعد از طلای سرخ، رتبه ی گران قیمت ترین ماده را دارد، بومی جنگل های آمریکا بوده و با روش تخمیر آن را به دست می آورند. از این پودر در نوشیدنی ها، لوازم بهداشتی و آرایشی استفاده می شود و از روغن های اسانسی آن در عطر سازی استفاده می کنند.

رایحه چوب صندل سفید

درخت چوب صندل سفید تقریبا درختی نیمه انگلی است که از درختان دیگر تغذیه کرده و برای رشد خود از مواد غذایی آنها اسفاده میکند. دارای برگ هایی همانند برگ درختان گردو و گل های آن خوشه ای است. از پودر چوب این درختان در مصارف زیبایی مانند پاک سازی پوستی و از آن در ترکیبات عطری نیز استفاده می شود.

رایحه کهربا

کهربا، یکی از مواد زینتی می باشد که دارای ظاهری زیبا و جنسی مستحکم می باشد که به راحتی میتوان آن را به هر شکلی که بخواهیم، تراش دهیم. عموم استفاده از این مواد زیبا و زرد-نارنجی رنگ در ساخت لوازم زینتی مانند گردنبند و دست بند و… می باشد

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید