این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر کروز (Cruz)

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر کروز گرمابخش، یکی از جذاب ترین عطرهای برند آلفامونته می باشذ. این عطر، با ساختار رایحه ای طبیعی وگرم که دارد، می تواند گرما بخش زمستان های سرد باشد. یک بالکن ویلایی و یک لیوان گرم از چایی داغ و یک پتو بر روی پا همراه با همسر، و عطر پیچیده در فضای برند آلفامونته، یک ترکیب فوق العاده از زیبایی و لذت را برای شما ایجاد می کند.

عطر کروز

عطر کروز، عطری است با رایحه ی گرم و طبیعی و تند، و مناسب فصل زمستان و شب های سرد سال است. این عطر با رایحه ای چوبی که داراست، فضایی عاشقانه و پر از احساس همراه با محبت را ایجاد می کند. این عطر در نوع خود خاص بوده و به دلیل ترکیبات مختلف و البته خاص خود، آن را عطری مناسب خاص پسندان و شیک پوشان کرده است.

عطر مردانه  کروز برند آلفامونته، درشیشه های بلورین ۱۰۰ میلی لیتری عرضه و همراه با بدنه و دربی مکعبی شکل، به بهترین نحو بسته بندی و دیزایین می شود و به خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

عطر کروز، دارای روایح نتی اسطوخودوس ، ترنج ، مریم گلی، عنبیه ، عنبر ، هل ، کاکائو، نعناع هندی ، چرم و خس خس می باشد.

حال با هم برویم تا کمی با روایح تشکیل دهنده این عطر آشنا شویم.

رایحه اسطوخودوس:

اسطوخودوس یکی از مشهور ترین گل ها در زمینه های آرامش بخشی است. این گیاه یا به صورت گیاه گلدانی، یا گل های جدا شده از گیاه و یا به صورت پودر خشک شده و روغن های اسانسی در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی مانند آروماتراپی استفاده زیادی می شود. این گیاه دارای گل هایی زیبا و بنفش رنگ بوده و در نوع خود بسیار خاص می باشند.

رایحه ترنج:

ترنج یکی از پراستفاده های غذایی در خانواده مرکبات می باشد. این میوه که شباهت هایی با پرتقال دارد، در نوع خود متفاوت بوده و عموما در مصارف غذایی، بسیار معروف می باشد. پوستی نارنجی و بافتی شبیه به پرتقال دارد.

رایحه مریم گلی:

مریم گلی نیز یکی دیگر از گیاهان مورد استفاده در عطرها می باشد. این گیاه دارای ساقه هایی با پوشش زبر بوده که به صورت خطی و روبه بالا رشد می کنند. برگ های این گیاه نیز زبر و کرک دار بوده و به گل هایی با رنگ های مختلف مانند بنفش، ختم می شود. گیاهی است که علاقه زیادی به آب و هوای گرم و خشک دارد وبعد از بزگ شدن ورشد کافی، شاخه های چوبی به جای شاخه سبز رنگ جایگزین می شود.

رایحه عنبیه:

ماده ای است با رایحه ای خاص که در عطرهایی خاص استفاده می شود.

رایحه عنبر:

عنبر، یکی از معروف ترین و گران ترین مواد قابل خرید وفروش در جهان می باشد. این ماده ی خوش بو که نتیجه ی دفع نهنگ عنبر می باشد، بعد از کشف در ساحل ها، به صورت خشک در صنایع مخصوصا عطر سازی مورذ استفاده قرار می گیرد.

رایحه هل:

هل، این ادویه گرم، یکی از معروف ترین ادویه ها درمصارف غذایی می باشد. این میوه کوچک، عموما به صورت خشک یا پودر شده استفاده می شود. جالب است بدانید که از این میوه عموما هندی ها و پاکستانی ها و جنوب بلوچستان خودمان یعنی ایران، بیشترن مصرف را می شود.

رایحه کاکائو:

این میوه ی دوست داشتنی، یکی از پرمصرف ترین خوراکی ها در جهان امروزی می باشد. کاکائو دارای میوه هایی به صورت توپ فوتبال آمریکایی است که در طیف رنگی زرد و نارنجی تا قرمز در طبیعت وجود دارد. بعد از رسیدن میوه درخت، آن را چیده و می خشکانند. بعد، از دانه آن که همان کاکائو است استفاده می کنند. کاکائو به صورت طبیعی بسیار تلخ و مفید است.

رایحه نعناع هندی :

نعناع هندی، از خانواده نعنا و از پر خاصیت ترین گیاهان در زمینه گیاهان دارویی و در کل صنایع بهداشتی می باشد. گیاهی است با رایحه ای تند و گرم که می توان با جوشاندن آن، فضای محیط را به کلی تغییر داد.

رایحه چرم :

رایحه ی چرم، یکی از رایحه هایی است که می تواند طرفداران خاص خود را داشته باشد. رایحه ای عجیب و گرم دارد. تننها می شود آن را در مغازه هایی با کالاهای چرمی و اصل تجربه کرد. حتما امتحان کنید.

رایحه خس خس :

علف خس خس، یکی از معروف ترین گیاهان در زمینه های کشاورزی و مصرفی می باشد. زیرا این علف بر خلاف پیشوند آن، أصلا با هیچ علف غیر کارامد دیگر شباهتی ندارد. از این گیاه در مصارف متعدد کشاورزی، بهداشتی، محیط زیست و موارد مشابه بسیاری استفاده می شود.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید