این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی تخصصی عطر کورنلیا

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر کورنلیا(CORNELIA Perfume)، این شاهکار جذاب آلفامونته، از معدود عطر های است که حس فوق العاده ای را به شما می دهد. این عطر دارای آرامشی خاص همراه با شور و نشاط می باشد. این پارادوکس جذاب، این عطر را در نوع خود بی نظیر کرده است. در اوج آرامش گرفتن، تقویت نشاط و انرژی کار هر عطری نیست.

عطر کورنلیا

عطر کورنلیا(CORNELIA Perfume) ، این جذاب دوست داشتنی، جزو معدود عطر هایی است که هر کسی با هر سلیقه ای آن را می پسندد. زیرا دارای رایحه تلخ و چوبی و عصاره تند ادویه جات می باشد که بر خلاف ظارهر خشک و تند این ترکیب، عطری آرامش بخش بوده و خود را خاص می کند. از همین رو برند آلفامونته(Alfa Monte) توانست از طربق این پارادوکس، عطر کورنلیا را خلق کند.

عطر مردانه ی کورنلیا برند آلفا مونته(Cornelia Alpha Monte Men’s Fragrances) ، در شیشه های بلورین ۱۰۰ میلی لیتری و با رایحه پایه تلخ و تند، به دست شما آقایان جذاب می رسد.

این عطر دارای رایحه ترنج ، اسطوخودوس ، سیب، نارنگی مندرین ، بنفشه ، یاس ، شمعدانی ، چوب گایاک ، نعنای هندی ، چوب صندل سفید ، هل ، وانیل ، فلفل در شیشه هایی با بازتاب رنگ خورشید و دربی از رنگ تاریکی عرضه می شود.

 

رایحه ترنج

در میان میوه های ترش، ترنج یکی از معروف ترین ها می باشد. میوه ای تلخ تر از گریپ فروت است و طعمی ترش دارد. اما نه به اندازه ترشی لیمو. این میوه برای عموم ایرانیان به عنوان طعم دهنده کباب معروف است و طعم فوق العاده ای به آن می دهد.

 

رایحه اسطوخودوس

اسطوخدوس، از اصلی ترین و معروف ترین گیاهان با رایحه ای آرامش بخش در مصارف عطر سازی و آروماتراپی می باشد. این رایحه ازگیاه اسطخودوس به دست می آید که از خانواده نعناعیان می باشد. این گیاه از جمله معدود گیاهانی است که به صورت متصل به ساقه و در صورت شرایط متعادل و کمی نسیم، عطری فوق العاده را در محیط اطراف خود پخش می کند. این گیاه علاوه بر رایحه ی خوش، به دلیل زیبایی گل های خود، می تواند به عنوان گیاه زینتی در خانه استفاده شود.

 

رایحه سیب

سیب یکی از معروف ترین میوه ها در جهان می باشد که رنگ سرخ آن، جذاب ترین نوع میوه این درخت می باشد. بعضی از انواع و رنگ های این میوه دارای طعم بسیار ترش و گاها بسیار شیرین می باشد. این گیاه بعد از کشت در آسیا و اروپا، به آمریکای شمالی گسترش یافت و همه کشور ها را از وجود خود مملو کرد.

 

رایحه نارنگی ماندارین

این پرتقال دارای درختی نسبتا مقاوم به خشکی می باشد، اما همانند بقیه مرکبات به سرما حساس است. انواع این میوه مخصوصا رنگ های نارنجی متمایل به قرمز آن، تحت عنوان نارنگی به فروش می رسند که این دسته بندی، درست نیست.

رایحه بنفشه

بنفشه، گلی از تیره بنفشگان بوده و عموما در رنگ های بنفش یافت می شوند. این گیاه دارای خواص بسیار زیادی می باشد که در قدیم از آن استفاده می کردند. گیاهی است با گلبرگ های قلبی شکل و ساقه ای کوتاه که در زمستان کاشته می شود تا در بهار شروع به گل دادن کند.

 

رایحه یاس

گل یاس، یاسمن، یا یاسمین یکی از زیبا ترین و خوش بو ترین گل های موجود در طبیعت می باشد. این گیاه جزو گیاهان زینتی می باشد که می توان بوته های آن را در گل فروشی ها به وفور پیدا کرد. رنگ معروف این گیاه سفید می باشد ولی در رنگ های زرد و کبود نیز پیدا می شود.

 

رایحه شمعدانی

شمعدانی ها گل سرسبد گل های رایحه ای می باشند. گیاهانی با انواع مختلف یکساله و دوساله و چند ساله که دارای گل هایی با طرح های متفاوت، اندازه های کوچک و بزرگ، و گاها رایحه ای تند و تیز می باشند. این گیاه جزوه مقاوم ترین گیاهان نسبت به خشکی  می باشد.

 

رایحه چوب گایاک

چوب گایاک یکی از جذاب ترین چوب ها در صنعت ساخت لوازم تزیینی می باشد. این چوب دارای مقاومت بسیاری می باشد. اما در کنار این مقاومت بالا، بسیار خاصیت ارتجاعی دارد و این امکان را می دهد که بتوان این چوب را به عموم اشکال مورد نیاز بدون شکستن، در آورد.

 

رایحه نعنای هندی

نعنای هندی، یا پیچولی، یا پاچولی از تیره نعناعیان است. این گیاه گاها به ارتفاع چندین سانتی متر میرسد و گل هایی سفید صورتی و کوچک و زیبا می دهد. این گیاه بسیار معطر بوده و از طریق جاده ابریشم به اروپا رفته و تکثیر شده است. این گیاه هم همانند خانواده خود در امور مختلفی مخصوصا عطر سازی استفاده فراوانی دارد.

 

رایحه چوب صندل سفید

درختچه ی صندل سفید، نیمه انگلی است که از طریق ریشه خود، از گیاهان دیگر تغذیه می کند. از چوب این گیاه در مصارف مختلفی مانند طب سنتی استفاده می شود. دارای رایحه ای جذاب و ظاهری زیبا است که در ساخت محصولات زینتی استفاده زیادی دارد.

 

رایحه هل

این میوه ی کوچک، اندازه ای کمتر از یک بند انگشت دارد. این میوه دارای رنگ های متنوعی است که دارای رایحه ای تند تر نسبت به رنگ های دیگر خود می باشند. این میوه در قدیم در طب سنتی استفاده های فراوانی داشته و امروزه علاوه بر مصارف پزشکی، تحت عنوان چاشنی برای غذاهای مختلف، استفاده های فراوانی دارد.

 

رایحه وانیل

این گیاه بومی آمریکا بوده و از نوع رونده می باشد. نیاز به رطوبت بالا دارد و دانه های این گیاه را از طریق روش تخمیر، به پودر تبدیل کرده و بنا به نیاز مصرفی آن، با مواد دیگر ترکیب می کنند.

 

رایحه فلفل

فلفل، دارای چندین نوع زیر مجموعه می باشد. این دسته از گیاهان دارای انواع مختلفی از فلفل در سایز های متفاوت می باشد. گاها می توانند طعمی بسیار تند و گاهی هم میتوانند بدون مزه و به قولی شیرین باشند. این دسته از گیاهان در صنایع مختلفی به دلیل تنوع زیاد استفاده شوند.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید