این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

نکات خرید و استفاده عطر

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

لازم به ذکر است بعضی از برندها به دلیل به کار بردن ترکیبات خاص به رعایت نکات اضافه تری نیاز دارند، بنابراین شما می توانید با خرید از فروشگاه معتبر عطر با پشتیبانی دقیق همانند فروشگاه آلفامونته و دریافت اطلاعات کامل، از هرگونه استرس و نگرانی بعد از خرید رها شوید.
پس از آگاهی و شناخت انواع عطر و چگونگی کارکرد آن ها، به بررسی چند نکته مهم که در استفاده و یا خرید عطر کمک می کند، می پردازیم.

نکات خرید و استفاده عطر

۱. بهترین محل استفاده از عطر

بهترین محل استفاده از عطر، مکان های نبض دار بدن می باشد. زیرا با گرما، حرکت و نبض رگ ها، بوی خوش عطر بیشتر پخش می شود و مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

 

۲. نوع سلیقه و سن صاحب عطر

بعضی از مردم جهان به ویژه ما ایرانی ها در برخی مناسبت های خاص همانند عید باستانی نوروز، به نوپوشی اعتقاد داریم. به آن معنا که خودمان نیز با بهار نو شویم و حال و احوال جدیدی برای خویش ترتیب دهیم. خرید عطر با کیفیت از جمله کارهایی است که تا مدت ها بوی خاص ما را می سازد. پس در هنگام خرید باید حواستان جمع باشد تا عطری بخرید که مناسب شخصیت شما از هر لحاظ، مثل سن، سلیقه شخصی بویایی عطر و استایل باشد.

 

۳. رایحه و مکان

در فروشگاه عطر، انواعی عطر وجود دارد که در مطالب قبل با آن ها آشنا شدیم. برای مثال رایحه گرم همانند کندایس توریزمو و مرکوری در برند آلفامونته را می توان در محافل خاص و رسمی استفاده کرد. زیرا بهترین عطر برای مکان های رسمی، عطر تلخ و عطر گرم هستند.

 

۴. عطر سال و عطر فصل

همان طورکه برای مثال در روزهای پایانی سال، رنگ سال جدید تعریف می شود؛ باید بدانید که در دنیا عطر سال و حتی عطر فصل نیز داریم.
اگر به سایت برند آلفامونته سر بزنید و کمی بررسی کنید، متوجه خواهید شد که در سایت عناوینی وجود دارد تا به شما کمک کند. با بیان مشخصات عطر برند آلفامونته در بخش فروشگاه، عطر مورد نظر خود را با معیار های مختلف، مانند عطر فصل یا رایحه خاص مورد نظر و موارد مشابه انتخاب کنید. این موضوع کمک شایانی به شما در انتخاب عطر خوب می کند.

 

۵. خرید عطر از مکانی معتبر

در این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و عمومی شدن فرمول ها و روش های ساخت محصولات، کالاهای متنوعی در زمینه های مختلف همانند دیجیتالی، لباس، انواع عطر و غیره وجود دارد که کیفیت و قیمت های متفاوتی نیز دارند. این موضوع کار خریدار را سخت تر می کند. چرا که تشخیص کالای اصل و غیر اصل نسبت به گذشته سخت تر شده است و به موازات همین موضوع کلاه برداری هایی نیز اتفاق می افتد. به گونه ای که کالایی را با کیفیت پایین تر اما به قیمت کالای اصلی به فروش می رسانند. بعضی از این فروشگاه های فیک فروش اگر وجدان داشته باشند، اسم «های کپی» ( high copy ) را برای محصول خود می گذارند.

 

نکات خرید و استفاده عطر

به دو نکته توجه کنید: اول آنکه فقط محصول های با کیفیت و معروف را کپی می کنند. و دوم آنکه مطمئنا عواملی که باعث اختلاف قیمت یک محصول یا عطر اورجینال با یک عطر “های کپی” شده است، بالاخره خود را نشان می دهد.
از جمله تفاوت یک عطر اصل و با کیفیت با یک عطر فیک و های کپی، می توان به ماندگار بوی عطر اشاره کرد.

بنابراین بهتر است که در خرید اجناس خود، مخصوصا عطر اصل که خاص و ارزشمند محسوب می شود، از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. ممکن است کلاه برداران برای بهره وری از سود بیشتر به فرمولاسیون عطر دست برده و ناخالصی های نامرغوب به آن اضافه کنند. این کار باعث می شود کیفیت عطر دستخوش تغییر شود. به گونه ای که حتی برند عطر را نیز زیر سؤال ببرند. در مورد غلظت عطر در پست انواع عطر از نظر غلظت ویژه صحبت کرده ایم.

برند آلفامونته برای خریداران محترم در هر سن و سلیقه ای شرایطی فراهم کرده تا بتوانند در هر سبکی که مورد پسندشان است، با خیال راحت از اصل بودن عطر، آن را خریداری کنند و  در مورد کیفیت و مقادیر مواد موجود در آن نگرانی نداشته باشند. پیشنهاد ما این است که تا از اصالت فروشگاه عطر مطمئن نشدید، به هیچ عنوان خرید نکنید تا موجب پشیمانی نشود.

و در آخر

توجه داشته باشید که هر چقدر هم بهای بالاتری را برای عطر منتخب خود بپردازید، در نهایت برای افزایش عمر عطر خود باید به خوبی از آن نگهداری کنید. نگهداری غلط علاوه بر اینکه لذت استفاده از عطر را کم می کند، از کیفیت آن نیز می کاهد. در آن صورت اهمیتی نخواهد داشت برند عطر شما برند معتبر آلفامونته باشد یا هر نوع برند عطر دیگر. بنابراین حتما نکات گفته شده در این مطلب و مطالب قبل را مطالعه کنید تا تجربه و خاطرات خوشی با عطرتان رقم بزنید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید