این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر ادکلن مارلی پگاسوس (Pegasus Parfums de Marly)

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ادکلن د مارلی پگاسوس یکی از جذاب‌ترین عطرها برای آقایان معرفی می‌شود که یک امضای چوبی و استثنایی را پای شخصیت منحصربه‌فرد شما حک می‌کند. عطر مردانه د مارلی پگاسوس با تعادل نت‌های میوه، چوب و ادویه در ترکیب با نت‌های گس و ملایم سرو، ترنج و هلیوتروپ به سوی شما می‌آید و با ترکیبی دلنشین از یاس، اسطوخودوس و بادام تلخ یک رایحه شگفت‌انگیز پودری و شاداب را ایجاد می‌کند. اگر شما هم طرفدار عطرهای چوبی تلخ و شیرین مسحورکننده هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. این بار قصد داریم شما را با تاریخچه، مشخصات بویایی، قیمت و تفاوت ادکلن د مارلی پاگسوس اورجینال با انواع شرکتی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ادکلن مارلی پگاسوس

ادکلن پگاسوس مارلی

جشنی باشکوه را تصور کنید که یادآور قلمرو اسطوره‌های افسانه‌ای است و در آن رایحه ادکلن مارلی پگاسوس فرگرانس آزادانه در هوا منتشر می‌شود. این عطر نماد آزادی، لطف و اشرافیت و حتی چیزی فراتر از یک رایحه است: ادکلن مارلی پگاسوس دروازه‌ای به‌سوی دنیای رویاها و آرزوها است. حالا تصور کنید همان‌طور که جشن ادامه دارد و فضا با موسیقی ملایم و رمانتیکی سرشار از جذابیت شده است، ترکیب هماهنگ نت‌های موجود در ادو پرفیوم پگاسوس شخصیت جنتلمنانه و ساختارشکن شما را بازتاب می‌دهد. نت‌های نشاط‌آور این عطر الهام‌بخش رویا و رمانس هستند و حس سرگردانی در عشق را برمی‌انگیزند و تمام اطرافیان شما را به سفری حسی دعوت می‌کنند.

لایه‌های مختلف ترکیب بویایی پگاسوس از پیچیدگی عجیبی برخوردارند و انفجار اولیه نت‌های مرکباتی تا آغوش آرامش‌بخش وانیل و کهربا را تداعی می‌کنند و به‌همین دلیل است که گیج‌کننده به‌نظر می‌رسند. و همان‌طور که شب سپری می‌شود، زیر آسمانی پوشیده با هزاران ستاره روشن، جوهر پگاسوس اثری ازیادنرفتنی در قلب و ذهن همه کسانی که جادوی آن را تجربه کرده‌اند، بر جای می‌گذارد. درواقع، ادکلن مارلی پگاسوس، با ترکیبی باشکوه از نت‌هایی که قدرت، ظرافت و جذابیت بی‌انتها را تداعی می‌کند، سزاوار دیده‌شدن و در مرکز توجه قرارگرفتن است.

تاریخچه ادکلن پگاسوس د مارلی

مارلی پگاسوس فرگرانس ادو پرفیوم یک عطر نسبتاً جوان و درعین‌حال معتبر و جذاب مردانه است که در سال ۲۰۰۹ توسط جولین اسپریچر تولید شد. این برند از دنیای مجلل سوارکاران فرانسوی قرن هجدهم الهام گرفته است که در دربار پادشاه لوئیس پانزدهم، جایی که اسب‌دوانی و پرورش اسب از سرگرمی‌های محبوب در میان اشراف بود، در رقابت بودند.

مارلی پگاسوس که در سال ۲۰۱۱ به بازار جهانی معرفی شد، یکی از نمادین‌ترین عطرهای Parfums de Marly است. پگاسوس برگرفته از نام نوعی اسب بالدار افسانه‌ای اساطیر یونانی و نماد قدرت، ظرافت و شکوه است و روح این برند را منعکس می‌کند. درواقع، هدف از تولید این عطر ایجاد رایحه‌ای بود که هم ظرافت سنتی و هم پیچیدگی مدرن را در بر بگیرد. ادو پرفیوم پگاسوس اغلب به‌دلیل ترکیب غنی و پیچیده از نت‌های شیرین، تند و چوبی برای ایجاد یک تجربه بویایی متمایز مورد تحسین قرار می‌گیرد.

در طول سال‌ها، پگاسوس طرفداران خاص خود را در میان علاقمندان و عطرسازان به دست آورده است و به‌دلیل ماندگاری طولانی، خاص بودن و تطبیق‌پذیری مورد تحسین قرار گرفته است. این عطر در کلکسیون بسیاری از افرادی که از رایحه‌های باکیفیت و مجلل قدردانی می کنند، دیده می‌شود.

مشخصات ادکلن پگاسوس مارلی

نت های Pegasus de marly

ادکلن Pegasus Parfums de Marly در خط تولید یک برند عطر لوکس قرار دارد که به‌خاطر رایحه‌های بدیع خود مشهور شده است. این عطر اغلب به‌عنوان یک عطر چوبی شرقی و مخملین با جادوی عناصر مدرن توصیف می‌شود و دارای ترکیبی هماهنگ از نت‌های زیر است:

  • نت‌های آغازی: ترنج، هلیوتروپ، سرو؛
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس، بادام تلخ، یاس؛
  • نت‌های پایه: وانیل، چوب صندل، عنبر.

ادو پرفیوم پگاسوس به‌دلیل تطبیق‌پذیری‌اش شناخته شده و برای استفاده در روز و شب مناسب است. رایحه گرم و دلپذیر آن اغلب در ماه‌های سرد محبو‌بتر است، اگرچه بسیاری از افراد در تمام طول سال از آن لذت می‌برند. ماندگاری و پخش بوی این عطر معمولاً مورد ستایش علاقمندان به عطرها قرار می‌گیرد و آن را در میان کسانی که از رایحه‌های لوکس استقبال می‌کنند، محبوب می‌کند.

چوب سدر در نت‌های ابتدایی، رایحه‌ای چوبی – مرکباتی دارد. مشخص شده است که عطر سدر دارای اثر آرام‌بخش است و رایحه‌ای صابونی، گرم و تند دارد که به بوی چوب‌های جنگلی شبیه است. هلیوتروپ رایحه‌ای شیرین و گلی شبیه بوی بادام دارد. بسیاری از مردم عطر آن را با احساس گرما و راحتی مرتبط می دانند و اغلب به رایحه چوبی و آجیلی آن توجه می‌کنند. نت ترنج همان‌طور که از نام آن پیدا است، رایحه‌ای مرکباتی و ترش دارد که شاداب و باطراوت است.

اسطوخودوس هم مانند نت سرو در نت‌های آغازی، در بین نت‌های میانی حرف اول را می‌زند و اثری تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش دارد. بادام تلخ یکی از نت‌های کلاسیک دلچسب با بویی شبیه به مارسیپان (خمیر بادام) بهشتی است. این نت رایحه‌ای شیرین، آجیلی و گیلاس‌مانند را به عطرهای طبیعی می‌بخشد و به ادکلن‌های مردانه حسی فریبنده و جذاب می‌دهد. نت یاس حسی مخملی، گرم و شیرین را تداعی می‌کند و رایحه‌ای آزاد، نیرومند و گلی به عطر پگاسوس می‌بخشد.

رایحه وانیل در نت‌های پایانی، از نظر هارمونی بویایی، رایحه‌ای شیرین، گرم و لطیف گلی است و بوی آن اغلب شیرین، خامه‌ای و کمی چوبی توصیف می‌شود. وانیل نت‌های شیرین مانند کارامل، شکلات و خامه را تداعی می‌کند و حس آرامش‌بخشی را به‌همراه دارد. چوب صندل و عنبر رایحه‌ای تند، چوبی و گرم دارند و در ماندگاری عطرهای مردانه موثر هستند.

بهترین زمان استفاده از ادکلن مارلی پگاسوس

ادکلن پگاسوس در یک بطری نقره‌ای درخشان با درپوشی همسان قرار دارد و رایحه‌ای شاداب و قوی در سراسر آن قابل استشمام است. این ترکیب بویایی که برای جنتلمن‌های دنیای عطر ساخته شده است، سرود زیبایی طبیعی است و تعادل بین قدرت و ظرافت را کاملاً برقرار می‌کند. رایحه تند و شیرین و پرجنب‌وجوش این ادکلن می‌تواند هوش سرشار شما را در انتخاب عطری کاملاً متفاوت با عطرهای موجود در بازار نشان دهد. بهترین زمان برای استفاده از این عطر بهار، پاییز و زمستان است، همچنین بدلیل تناسب عجیب مابین گروه‌های بویایی این عطر، استفاده از آن در روز و شب تفاوت چندانی ندارد و همواره بهترین کیفیت عطر را ارائه می‌دهد.

قیمت ادکلن پارفومز د مارلی پگاسوس

قبل از خرید عطر مارلی پگاسوس باید به قیمت آن توجه کنید. این ادکلن با قیمت‌های مختلفی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود؛ اما طیف قیمت آن معمولاً بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است.

ادکلن مارلی پگاسوس شرکتی

عطر پراسپرو

ادکلن د مارلی پگاسوس شرکتی با ادکلن اورجینال به لحاظ فرمولاسیون مشابهت‌هایی دارد؛ اما نوع اورجینال آن قطعا رایحه‌ای کاملاً منطبق بر نت‌های اصلی و پخش بو و ماندگاری بالاتری نسبت به مدل‌های شرکتی دارد. باوجوداین، تشخیص بین ادو پرفیوم پگاسوس اصلی و نسخه شرکتی آن می‌تواند چالش برانگیز باشد و چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • بسته‌بندی: به بسته‌بندی عطر بسیار توجه کنید. ادو پرفیوم اصلی پگاسوس معمولاً در یک جعبه با کیفیت بالا با جزئیات پیچیده و چاپ دقیق عرضه می‌شود. نسخه‌های شرکتی ممکن است دارای تناقضاتی در چاپ، آرم یا کیفیت کلی بسته‌بندی باشند و یا فرم شیشه عطر را تغییر دهند.
  • بطری و برچسب: بطری و برچسب عطر را برای تشخیص هرگونه نشانه ساخت ضعیف یا مغایرت با مدل اورجینال بررسی کنید. بطری اصلی پگاسوس اغلب از شیشه محکم با طراحی تمیز و ظریف وحکاکی دقیق ساخته شده است. نسخه‌های تقلبی یا شرکتی ممکن است دارای بی‌نظمی‌هایی در شیشه مانند حباب‌های هوا یا عیوب دیگر باشند و برچسب یا حکاکی روی بطری هم ممکن است تار یا حاوی اشتباهات املایی باشد.
  • رایحه: بااینکه تشخیص رایحه یک عطر بدون استشمام آن دشوار است؛ اما باید در هنگام خرید حضوری مراقب هرگونه تفاوت قابل توجه در رایحه عطر نسبت به عطر اصلی باشید. نسخه‌های شرکتی معمولاً حاوی مواد با کیفیت پایین‌تر یا رقیق‌تر هستند.

و درنهایت بهتر است از فروشگاه‌های معتبر یا مستقیماً از وب‌سایت رسمی Parfums de Marly خرید کنید تا ریسک خرید یک محصول تقلبی را کاهش دهید. هنگام خرید از فروشندگان شخص ثالث یا بازارهای آنلاین محتاط باشید، به‌خصوص اگر قیمت عطر بسیار پایین‌تر از نسخه اورجینال است.

اما پیشنهاد آلفامونته برای شما عطر پراسپرو (Prospero) است که با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به راحتی در ایران (تهران و سایر شهرستان‌ها) قابل دسترسی است و به شما قول می‌دهیم پس از یکبار استفاده از آن قید هزینه بی‌دلیل برای عطرهای گران‌قیمت را خواهید زد!

← جهت خرید عطر Prospero کلیک کنید →

همچنین بادی اسپلش یا اسپری بدن مارلی پگاسوس (بهتر است بگوییم بادی پرفیوم) نیز در فروشگاه آلفامونته موجود است.

سوالات متداول

در این قسمت به دو سوأل مهم درباره ادکلن د مارلی پگاسوس پاسخ خواهیم داد.

۱- عطر مارلی پگاسوس مردانه است یا زنانه؟

ادکلن مارلی پگاسوس مردانه از سری ادکلن‌هایی است که برای آقایان طراحی و فرموله شده است و طرفداران خاص خودش را دارد.

۲- عطر پارفومز د مارلی پگاسوس ساخت کدام کشور است؟

عطر پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه ساخت کشور فرانسه است و با الهام از باشگاه‌های اشرافی سوارکاری قرن‌های گذشته به تولید رسیده است.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی مارلی پگاسوس و مشخصات بویایی، قیمت، تاریخچه و تفاوت فرمولاسیون، بطری، ماندگاری و قیمت ادکلن پارفومز د مارلی پگاسوس اصل و انواع شرکتی پرداختیم. شما چه تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ با ما درمیان بگذارید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید