این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

معرفی عطر اکسکلوسیوو؛ مشابه آکوا سلستیا فرانسیس کرکجان

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر اکسکلوسیوو آلفامونته را شاید بتوان از بهترین عطرهای اسپرت مناسب فصل بهار و تابستان دانست که با مجموعه‌ای از نت‌های پرطراوت، آبدار و ملس قادر است روح هر جنبنده‌ای را تازه کند. این عطر، بدون شک عطر رویاها است و با آکوردهای جادویی خود شما را به سفری فراسوی عشق و تازگی خواهد برد. در این مقاله قصد داریم درباره آلفامونته Exclusivo و جذابیت‌های آن بنویسیم. اگر شما هم به اکسکلوسیوو آلفامونته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن علاقمندید، توصیه می‌کنیم این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

معرفی عطر اکسکلوسیوو

معرفی ادکلن اکسکلوسیو

عطر آکوا سلستیا نامی است که با پیچیدگی مجلل و تعابیر مدرن از رایحه‌های جاودانه، بافته‌شده با رشته‌های سنت و نوآوری طنین‌انداز می‌شود. در دنیای عطرهای گران‌قیمت، آکوا سلستیا میژن فرانیس کرکجان اوج هنر بویایی را نشان می‌دهد و با رایحه شاداب، غنی و پیچیده خود می‌تواند روح شما را به غلیان درآورد.

شهرت ادکلن اکسکلوسیوو بر پایه خلاقیت، نوآوری و مهارت بی‌نظیر در بازسازی نت‌های توئیست عطری خود یعنی آکوا سلستیا است. درواقع، هر عطر Maison Francis Kurkdjian داستانی از شور، سنت، نوآوری و هنر خالص را روایت می‌کند. این عطرها فقط رایحه نیستند، بلکه تجربیات، خاطرات و رویاهایی هستند که در یک بطری به ثبت می‌رسند. و شما با کشف این عطر سفری بویایی را آغاز خواهید کرد که شبیه هیچ چیزِ دیگری نیست و جذابیت مغناطیس‌وار آن هر قلبی در اطراف شما را به لرزه درخواهد آورد.

تاریخچه عطر اکسکلوسیوو

ادکلن آکوا سلستیا فرانسیس کرکجان

آکوا سلستیا (Aqua Celestia Maison Francis Kurkdjian)، توئیست ادکلن Exclusvio است و ادکلن اکسکلوسیوو نت‌های جذاب خود را با الهام از این عطر زنانه فرموله کرده است. عطر فرانسیس کرکجان آکوا سلستیا که توسط فرانسیس کرکجان، عطرساز چیره‌دست فرانسوی با حس قوی داستان‌سرایی بویایی، تولید شد، همیشه در خط مقدم هنر عطرسازی بوده است. سفر این برند از سال ۲۰۰۹ آغاز شد؛ اما میراث شخصی کرکجان به دهه‌ها قبل برمی‌گردد و تعبیری تازه از طراوت آب است که عنصر ضروری حیات محسوب می‌شود.

فرانسیس کرکجان با Aqua Celestia، شکل جدیدی از شادابی را به جهان معرفی کرد که از ترکیب لیموترش مکزیکی، نعناع انگلیسی و توت سیاه دشت‌های بورگوندی فرانسه متولد شده بود. درواقع، آکوا سلستیا ارتباط یکپارچه بین آبی آسمان و آبی دریا را تداعی می‌کند: خط صلح و آرامش مطلق!

برای فرانسیس کرکجان، تجمل در جزئیات فراوان نهفته و تجمل‌گرایی نمادی از شادی است که ردپایی عمیق در خاطرات افراد به جا می‌گذارد و فرم و عملکرد را در یک مفهوم واحد به همگرایی می‌رساند.

نت‌های عطر اکسکلوسیو

ادکلن اکسکلوسیو با سه نت عطری آغازین (لیمو، نعناع، توت سیاه، شکوفۀ پرتقال)، میانی (میموزا، گیاهان سبز، گل رز)و پایانی (مشک سفید) شناخته می‌شود. لیمو یک نت کاملاً مرکباتی است که به‌خاطر رایحه تند، اسیدی و با طراوتش معروف است و یکی از باشکوه‌ترین، بی‌نقص‌ترین و تازه‌ترین نت‌ها در دنیای رایحه‌ها به شمار می‌رود. بدون شک وقتی صحبت از عطرهای تابستانی به میان می‌آید، هیچ رایحه‌ای شاداب‌تر، مثبت‌تر و خنک‌تر از رایحه لیموی تازه نیست.

شاید باورش سخت باشد؛ اما عطرسازان هنگام ساخت عطرهایی با تم لیمو از آب یا پالپ لیمو استفاده نمی‌کنند و مستقیم به‌سراغ پوست آن می‌روند تا اسانس غلیظی را آزاد کنند که با نت‌های گلی، چوبی و مشک ترکیبب کم‌نظیر، محبوب و پرفروش را ایجاد می‌کند. یافته‌ها نشان می‌دهند نت‌های مرکبات مانند لیمو و شکوفه پرتقال باعث بهبود خلق و خو، بهبود حس خوش‌بینی و نشاط می‌شوند.

از نظر عطرساز، هر چیزی که بوی خنک و تازه داشته باشد به‌عنوان نعناع طبقه‌بندی می‌شود تا برای افزودن یک نت آغازین خنک، تازه، طبیعی و تمیز به عطرها استفاده شود. توصیف طعم و بوی نعناع بدون استفاده از خود کلمه دشوار است؛ اما رایحه‌ای سبک، ترد، شنگول، تازه، خنک، متمایز و قوی به توصیف آن کمک می‌کند.

نت توت سیاه جلوه‌ای آفتابی، ترش و شیرین، مربایی و آبدار را تداعی می‌کند. نت‌های توت سیاه به‌ویژه در کنار نت‌های میوه‌ای دیگر یا در ترکیب با گل‌ها محبوب هستند. در دنیای عطرسازی، نت توت سیاه به‌عنوان پلی بین قلمرو میوه‌ای و گل‌ها عمل می‌کند و نمایه‌ای چندوجهی با قدرت شکل‌دهی به رایحه را دارد. برای به دست آوردن نت توت سیاه، معمولاً اسانس را از میوه، برگ‌ها یا حتی گل‌های گیاه می‌گیرند.

چیزی که به‌خصوص در مورد توت سیاه جذاب است، پتانسیل آن برای ایجاد حس رمز و راز و تاریکی در یک عطر است. بااینکه این میوه اغلب با شادی و لذت تابستانه همراه است؛ اما می‌تواند در عطرسازی چهره‌ای مبهم‌تر به خود بگیرد. وقتی با نت‌هایی مانند عود، چرم یا نعناع هندی جفت می‌شود، شیرینی ذاتی توت سیاه تعدیل می‌شود و اجازه می‌دهد تا وجه تیره آن ظاهر شود.

میموسا یا Acacia dealbata در عطرسازی برای ایجاد رایحه‌ای گرم، پودری و عسلی استفاده می‌شود که به‌عنوان یک ترکیب غنی‌کننده نت میانی عمل می‌کند. این نت اغلب برای تعریف عطرهای گلی و در کنار آکوردهای رز و یاس استفاده می‌شود. میموسا رایحه‌ای بسیار پودری، خشک، کاهی و حتی غبارآلود دارد که به نت‌های سبز اجازه ظهور می‌دهد.

میموسا مثل یک خنده تابستانی در وسط زمستان است. رایحه آن کمی بادامی است و وجه سبز نسبتاً مشخصی دارد؛ چون برگ‌ها همزمان با شکوفه‌های زرد تقطیر می‌شوند و نت سبک خیار یا حتی خربزه را به عطر می‌بخشند.  عطرسازها زیاد با میموسا به‌عنوان تم اصلی کار نمی‌کنند؛ چون رام‌کردن این نت دشوار است؛ اما برای ایجاد آکوردهای گلی در کنار رز و یاس از آن استفاده می‌کنند.

مشک، آخرین نت عطر اکسکلوسیوو است که قرن‌ها است در صنعت عطرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و سابقه‌ای غنی در دنیای عطرسازی دارد. این ماده به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین نت‌ها در عطرهای لوکس و عطرهای خانگی شهرت یافته است. مشک سفید یک رایحه مصنوعی است که اولین بار در قرن بیستم تولید شد. این رایحه تمیز، گرم، حسی، لطیف و مطبوع است و برخلاف سایر مشک‌ها که از منابع حیوانی به دست می‌آیند، حاصل سنتز شیمیایی ترکیبات مختلف است. مشک سفید می‌تواند ظرافت‌های ابریشمی، نرم و پودری نیز داشته باشد و احساس راحتی و لطافت را برانگیزد. مشک سفید به‌دلیل قدرت ماندگاری بالای خود، به‌عنوان نت پایه در ترکیبات عطری استفاده می‌شود. این نت به‌عنوان تثبیت‌کننده عمل می‌کند و باعث حفظ سایر نت‌ها و طولانی‌شدن عمر عطر روی پوست می‌شود.

ویژگی‌های ادکلن اکسکلوسیوو

ادکلن اکسکلوسیو از جذاب‌ترین عطرهای اسپرت زنانه محسوب می‌شود که هم برای استفاده در مهمانی‌های عصرانه و هم در محیط کار مناسب است. ماندگاری این عطر متوسط است و حدوداً تا ۴ الی ۵ ساعت روی پوست تمیز باقی می‌ماند. پخش بوی اکسکلوسیوو آلفامونته نسبتاً بالا است و در گروه بویایی اسپرت دسته‌بندی می‌شود.

قیمت عطر اکسکلوسیوو

خرید عطر اکسکلوسیوو Exclusivo آلفامونته

یک ادکلن اکسکلوسیو دقیقاً همان چیزی است که هر خانم شیکپوش، مستقل و باهوش حتماً باید روی میز دراور خود داشته باشد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید عطر اکسکلوسیوو از لیک زیر اقدام کرده، محصول موردنظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

← جهت خرید عطر اکسکلوسیوو آلفامونته کلیک کنید →

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید