این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی تخصصی عطر سامرست؛ عطر مشابه لالیک لامور!

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۸ بهمن ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

با عطر سامرست آلفامونته زن رمانتیک درون خود را کشف کنید! این گفته تمام افرادی است که این عطر جادویی را حتی برای یک بار هم که شده، امتحان یا آن را استشمام کرده‌اند. عطر زنانه آلفامونته Somerset فرشته الهام‌بخش عشق ابدی و جادوی آن درست مانند رویای بلورین عشق، شیرین، دلربا و اعتیادآور است. ادکلن سامرست با نت‌های شیرین، لطیف و زنانه خود قادر است توجه هر عابری را که از کنار شما می‌گذرد، به خود جلب کند؛ بنابراین، اگر با این رایحه از خانه بیرون رفتید و بارها با این سوال روبه‌رو شدید که «اسم ادکلن شما چیست؟»، چندان تعجب نکنید. با این اوصاف بهتر است هرچه سریع‌تر به‌سراغ معرفی کامل ادکلن Somerset برویم. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی عطر سامرست

عطر ملایم سامرست، جدیدترین عطر زنانه آلفامونته با رایحه بهشتی دسته گلی از یاس، گاردنیا و گل سرخ است که روی پایه‌ای از مشک، سدر و چوب صندل آرمیده‌اند. فرمولاسیون این عطر چندان پیچیده نیست؛ اما به‌شدت رویایی است و حس تمیزی و تازگی را القا می‌کند. درواقع، عطر زنانه سامرست آلفامونته به‌گونه‌ای طراحی شده است که کمتر کسی می‌تواند به ترکیب آن اعتراض کند. سامرست یادآور محصولات بهداشتی پودری و لوسیون‌های میوه‌ای و گلی است.

تاریخچه عطر سامرست

عطر مشابه لالیک لامور (سامرست آلفامونته)

رایحه چوبی-گلی مقاومت‌ناپذیر ادکلن زنانه Somerset ویژه بانوان رمانتیک و شیک‌پوشی است که دوست دارند مانند یک ملکه ظاهر شوند. این عطر برای استفاده روزمره مناسب است. عطر زنانه آلفامونته Somerset مشابه عطر لالیک L’Amour با رایحه گلی – وودی – مشک است. L’Amour در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و رایحه اصلی این عطر Nathalie Lorson است. نت‌های ابتدایی نرولی، ترنج و رز و نت‌های میانی، یاس، یاسمن و گل سرخ هستند و درنهایت، سمفونی باشکوه سامرست با نت‌های مشک، سدر و چوب صندل به پایان می‌رسد.

L’Amour Lalique عطری است که توسط برند فرانسوی لوکس لالیک خلق شده و جوهر عاشقانه و پیچیدگی عشق را به تصویر می‌کشد. تعهد سامرست نیز مانند لالیک آمور به خلق رایحه‌ای هنری و باکیفیت بوده است که به جذابیت مجلل آن می‌افزاید. ترکیبات L’Amour Lalique شامل دنات الکلی، PARFUM (رایحه)، AQUA (آب)، BHT، هیدروکسی سیترونلال، بنزیل سالیسیلات، لیمونن، لینالول، آلفا ایزومتیل یونون، سیترونل سیترال ژرانیول، ISOEUGENOL و بنزیل بنزوات است. ادکلن سامرست زنانه نیز علاوه بر ترکیبات بالا، پیوندی جذاب از گل سرخ و بهار نارنج را در خود دارد که رایحه پودری شیرین و ملایمی را تداعی می‌کند و درعین‌حال، رگه‌های مسحورکننده ترنج، یاس و مشک را نیز با خود به ارمغان می‌آورد.

گفته می‌شود در روزگارانی نه‌چندان دور، یک شاهزاده ژاپنی به‌نام آساکا یاسوهیکو به یک هنرمند فرانسوی به‌نام رنه لالیک دستور داد تا چهار در شیشه‌ای بزرگ برای کاخ او در توکیو بسازد. لالیک این کار را با ظرافت هرچه تمام‌تر انجام داد و درهای هنری شگفت‌انگیزی طراحی کرد که در دل آن‌ها شبح‌هایی از زنان با بال‌های باز دیده می‌شد. در دهه ۱۹۸۰، این کاخ به موزه متروپولیتن تبدیل شد که هنوز هم در آن می‌توانید شاهکارهای لالیک را ببینید و تحسین کنید. این درهای شیشه‌ای، الهام‌بخش بطری عطر زنانه لالیک L’Amour بودند که برای ادای احترام به عشق لالیک به زنانگی و همچنین به گل‌ها به این نام مزین شد.

نت‌های عطر سامرست

عطر زنانه سامرست عطری سحرانگیز با رایحه گلی-چوبی است که شما را به یاد روزهای آفتابی بهاری و تابستانی می‌اندازد. نت‌های این عطر مجموعه‌ای درخشان از رایحه‌های شگفت‌انگیز هستند که هرکسی را به وجد می‌آورند.

  • نت‌های آغازی با ترنج، غنچه رز و نرولی (بهار نارنج) به شما خوش‌آمد می‌گویند. ترکیب غنچه‌های رز و بهار نارنج با توازن دلپذیری، طراوت رایحه مرکباتی و شور جوانی بی‌انتهای رزهای زیبا در شب‌های بی‌پایان تابستان را منتقل می‌کند و با ظرافتی فوق‌العاده، شروعی دل‌انگیز را نوید می‌دهد.
  • گل سرخ در کنار گل یاس و بهار نارنج، از دراماتیک‌ترین و قدرتمندترین نت‌های گلی در عطرهای زنانه است. گل سرخ دارای رایحه‌ای شبیه لیکور، مخملی، تیره، شیرین، پودری و کلاسیک است. این نت می‌تواند برای برخی به‌معنای خردمندی و جاافتادگی سن تلقی شود؛ اما برای برخی دیگر یک آفرودیت بسیار اغواکننده و قوی باشد.
  • نت‌های میانی، ترکیبی از یاس، یاسمن و مریم هستند. رایحه گل یاس، عمیق، شیرین، پیچیده، غنی و رمانتیک است. یاسمن، یک رایحه چندوجهی مرموز را با طعم شیرین عسل ارائه می‌دهد و آن‌قدر افسون‌کننده است که می‌تواند هوش از سر هر جنبنده‌ای ببرد. یاسمن، مانند یاس، ملکه گل‌های سفید و معطر و یکی از کلاسیک‌ترین رایحه‌های عطرهای زنانه است و کسانی که آن را دوست دارند، چنان مفتون این رایحه هستند که بدون آن نمی‌توانند زندگی کنند. عظمت و حس زنانه نت یاسمن در تابستان و بهار اوج می‌گیرد و به‌همین‌دلیل، بهترین انتخاب برا روزهای گرم است.
  • نت‌های پایه و نهایی سامرست شامل سدر، چوب صندل و مشک هستند و نشان می‌دهند این عطر پیچیده دارای پایه‌ای گرم و چوبی است که با نت‌های لطیف و جذاب به کمال خود می‌رسد. این نت‌های گرم، شیرین و تند به ماندگاری و پیچیدگی کلی ادکلن افسانه‌ای سامرست کمک می‌کنند. مشک از آن دسته مواد معطر است که معمولاً به‌عنوان نت پایه در عطرسازی استفاده می‌شود و بافتی گیج‌کننده، گرم و حسی ایجاد می‌کند. سدر و صندل، حسی تند و عمیق به رایحه‌های زنانه ملایم می‌بخشند و برای ماندگاری عطرهای ملایم، ضروری هستند.

ویژگی‌های عطر سامرست

ادکلن آلفامونته سامرست در زمستان و تابستان، حداقل حدود ۵ ساعت روی پوست ماندگاری دارد و روی لباس هم از ماندگاری متوسطی برخوردار است و عطر آن بعد از یک روز تبدیل به رایحه‌ای ملایم و پودری روی لباس می‌شود. درواقع، دوام این عطر روی پارچه بیش از پوست است.

بهترین راه برای توصیف رایحه عطر آلفامونته سامرست، رایحه‌ای شیرین و گلی است که با تمام وجود ۲ ویژگی را فریاد می‌زند: زنانه و دوست‌داشتنی! این ادکلن شیرین و گلی-چوبی، مناسب فصل تابستان و نسبتاً دخترانه است. جنبه محجوبانه و معصومانه آن باعث می‌شود بتوانید آن را در مناسبت‌های مختلف استفاده کنید؛ چون درهرصورت، این عطر بیانیه عمیقی از عشق و زنانگی محض را ارائه می‌دهد. سامرست عطری است ۴ فصل با ماندگاری متوسط و رایحه‌ای ملایم و شیرین که می‌توان آن را در دسته رایحه‌های گلی و چوبی قرار داد و در هر لحظه از استشمام آن لذت برد.

سخن پایانی

عطر سامرست (Somerset)

در همان ابتدای مواجهه با رایحه شگفت‌انگیز ادکلن سامرست آلفامونته با رایحه مرکباتی ترنج، نت‌های گلی غنچه‌های رز و رایحه تلخ و شیرین بهار نارنج، شگفت‌زده خواهید شد. قلب این عطر سرشار از یاسمن شیرین همراه با یاس و گل مریم است و در نهایت، نت‌های مخملین سدر، مشک و چوب صندل تجربه‌ای عمیق از آرامش همراه با شور و اشتیاق را به شما هدیه خواهند داد. رایحه یاس صمیمانه‌ترین، رمانتیک‌ترین، پرشورترین و اشتهاآورترین نت‌ در این عطر است که نقش مهمی در رویایی بودن عطر زنانه سامرست ایفا می‌کند. درواقع، رایحه کره‌ای، شیرین، ابریشمی و گرم یاس در تمام بافت عطر یافت می‌شود. درمجموع، ادکلن سامرست به‌نحو عجیبی می‌تواند به خودی خود اوج بگیرد یا به‌طور هنرمندانه‌ای در پس‌زمینه شخصیت شما پنهان شود؛ بنابراین اگر به‌دنبال عطری سرشار از شور زنانگی هستید که بتوانید در موقعیت‌های مختلف از رایحه‌اش لذت ببرید و خود را نشان دهید، در خرید عطر سامرست (Somerset) تردید نکنید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید