این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر سنتنیال (Centennial)؛ یک عطر تلخ و رسمی

زمان مطالعه مقاله 5 دقیقه
تاریخ انتشار ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر سنتنیال آلفا مونته عطری مردانه با طبع تلخ، ملایم و گرم است. این عطر جزو گروه بویایی چوبی و ادویه‌ای بوده و مناسب فصل‌های زمستان، پاییز و اوایل بهار (به خصوص شب‌ها) است. از ویژگی‌های عطر سنتنیال (Centennial) آلفامونته، ماندگاری عالی و پخش بوی بسیار قوی آن است.

در بین دوستداران عطر، عطر سنتنیال، به عنوان عطری پر از تضاد و تنش معرفی شده است. رد بوی قدرتمند آن، خبر از وجود مواد قدرتمند با بویایی تأثیرگذار آن می‌دهد.

پرده‌ای از رمز و راز و آکورد تند انفجاری هل همراه با طراوت درخشان ترنج، اسطوخودوس و سدر در این عطر، نشان دهنده قدرت مردان است. وجود زیره سبز در نت پایه آن، ماهیت احساسی و همزمان مجلل و ظریف را در شما نمایش می‌دهد. جهت آشنایی با این عطر سحرآمیز که در صورت استفاده از آن، بوی تمام شب‌های پاییز و زمستان را همراه خود خواهید داشت، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با راهنمای خرید عطر سنتنیال همراه ما باشید.

← جهت خرید عطر سنتنیال (Centennial) آلفامونته کلیک کنید →

معرفی عطر سنتنیال (Centennial)

عطر Centennial

هوای سرد و خیس جنگل، هوایی که با بوی برگ سرو و چوب قاطی شده است شما را زنده خواهد کرد. در زمستان که برف کم کم می بارد، حس دل انگیز زمستان را به شما القا می‌کند. اما این بار گویی چیزی کم است؛ جادوی عطرآلفا مونته سنتنیال که ترکیبی رویایی برای شب‌های پاییز و زمستان است. این عطر فوق‌العاده‌، تضاد زیبای تلخ و شیرین و رایحۀ گرم را به تصویر کشیده تا شما را به عنوان گل سرسبد مراسم‌های فوق رسمی در نظر جلوه دهد.

تلخی خاص این عطر برای حفظ پرستیژ و کاریزمای شما توأم با شیرینی زیبایی‌ است که به کمک آن یخ مجلس شکسته خواهد شد. تصور کنید زمانی که می‌خواهید وارد مجلس شوید از هنگام باز شدن در تا چند ساعت بعد از رفتن شما، همه توجه‌ها به سمت شماست. مطمئناً سال بعد که به سراغ  لباس‌های گرم زمستانی خود بروید، خودتان هم یکی از افرادی هستید که مجذوب قدرت این عطر خواهید شد.

تاریخچه عطر سنتنیال

عطر Centennial آلفا مونته یادآور صدمین سالگرد کانال پاناما است که در سال ۲۰۱۴ جشن گرفته شد. این عطر نشان دهنده اهمیت کانال به عنوان مرکز تجارت بین المللی است. مردم از زمان تمدن اولیه به دلایل متعددی از روغن‌های معطر و عطرها استفاده می‌کرده‌اند و امروزه هم عطر جزو پرمعامله‌ترین کالاها در جهان محسوب می‌شود. با استفاده از عطر سنتنیال، مشتریان می توانند بین دو عطر تک جنسیتی که سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام را نشان می دهند، یکی را انتخاب کنند.

مبدأ عطر سنتنیال Centennial آلفامونته،  کشور فرانسه است و یکی از جدیدترین محصولات این شرکت بوده که در سپتامبر ۲۰۲۱ روانه بازار شده است.

گروه آلفا مونته خود را متعهد به گردآوری بهترین مواد و مواد تشکیل دهنده جهان کرده است. طراحی زیبا، مهارت فوق‌العاده و ارائه کیفیت و قابلیت اطمینان نهایی از محصول، بخشی از اهداف محصولات آلفا مونته از جمله ادکلن سنتنیال است. در واقع همه محصولات برند آلفا مونته با بهترین کیفیت، سبک زندگی مثبت را که توسط بنیانگذار شرکت آلفا مونته پذیرفته شده است را نشان می‌دهند.

آلفا مونته همیشه از مواد مجلل و کمیاب مانند وانیل فرانسوی برای عطرهای خود استفاده کرده است. ترکیبات مختلف با نت‌های شرقی، مرکباتی، چوبی، معطر، از جمله: زیره سبز، گیاهان، ادویه جات ترشی جات، خزه، رزین و… از زمانی که وارد قفسه‌ها شده است، عامل موفقیت تجاری این عطر بوده است

به طور ویژه، عطر سنتنیال با الهام از La Nuit De I’Homme Yves Saint Laurent تولید شده و توئیست قدرتمندی برای این عطر محبوب می باشد.

نت های عطر سنتنیال

رایحۀ نت بالایی این عطر شامل ترنج و هل است که با احساس استشمام اولین نت آن، خود را در یک باغ پر از نارنج تصور می‌کنید که با تابش نور خورشید به نارنج‌های درختان باغ، بوی محصور کننده آن، شما را به بهشت نزدیک می‌کند.

در بین نت‌های ادکلن سنتنیال، نت میانی، رایحه اسطوخودوس و شکوفۀ زیتون دارد که با استشمام این رایحه و ترکیبی از ادویه و بوی  شکوفه زیتون، خود را  در یک استخر پر از آب گرم همراه با شکوفه‌های زیتون تصور خواهید کرد. به طوری که گویی در سواحل دریای مدیترانه در حال قدم زدن هستید.

نت پایه سنتنیال شامل چرم تنباکو، به شما حس قدرتمند جنتلمن بودن و یک مرد شیک تمام عیار را می دهد که گویی داشته‌هایش انتها ندارد. به سبب این رایحه‌های قوی، سنتنیال در گروه عطر تلخ مردانه یکه تازه می‌کند.

ویژگی های عطر سنتنیال

عطر سنتنیال، عطری ظریف، پیچیده و اسپرت است که رایحه‌ای زیبا، جذاب و مردانه دارد. ماندگاری عطر Centennial فوق‌العاده بالا است و برای استفاده در موقعیت‌های خاص و محیط‌های عاشقانه کاملاً مناسب است. نت‌های بویایی آن حواس را در بر می‌گیرد مانند احساسی که راننده در هیجان سرعت و غرش موتور احساس می‌کند. یا به سان حس بازیکن چوگانی  که روی اسب خود، به سوی پیروزی می‌تازد. این احساسات به طور هماهنگ با انفجار نت‌های گلدار و سبز این عطر طنین انداز می شود که مخصوصاً برای مردی ظریف و خوش پوش طراحی شده است که همیشه دوست دارد احساسات جدید را تجربه کند.

پخش بوی عطر سنتنیال بی‌نظیر و استثنایی است و هدیه مناسبی برای مردان جوان به شمار می‌آید.

رایحه منحصر به فرد و استثنایی ادکلن Centennial، شما را همچون مردی قدرتمند در نظر معشوق تان جلوه می‌دهد.

جمع بندی

ادکلن سنتنیال آلفا مونته (Centennial)

با خرید عطر سنتنیال و استفاده از آن در هر مجلسی رد بوی خوش را از خود به  جا می گذارید. خاطره‌ای از یک مرد شیک پوش جذاب و خوشبو که امضای شما  این عطر خواهد بود. به گونه‌ای که در اذهان و خاطره افراد نیز به عنوان یک مرد جذاب و جنتلمن باقی خواهید ماند.

به طور کلی می‌توان گفت عطر آلفا مونته سنتنیال، با بوی میوه نارنج و اسطوخودوس، چرم چوبی و تنباکوی خود در کنار ماندگاری بالایی که دارد، گزینه مناسبی برای مردان اصیل و شخصیت‌های رسمی دارای اقتدار خواهد بود.

استفاده از ادکلن Centennial آلفامونته آسان و مناسب همه فصول سال به ویژه شب‌های رمانتیک شماست. البته ما به شما پیشنهاد می کنیم برای فصل تابستانتان برای عطری غیر از سنتنیال برنامه ریزی کنید. این عطر به عنوان هدیه‌ای خوب برای مردان جوان است و بوی خوش آن برای افراد طرفدار عطرهای مردانه دلپذیر است. جهت مشاهده سایر عطرهای تلخ مردانه شرکت آلفامونته کلیک کنید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید