این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

لیست بهترین عطرهای مردانه در ایران | معرفی خوشبوترین عطر مردانه شرکتی!

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بهترین عطر مردانه عطری است که نه‌تنها از کیفیت، پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار باشد، بلکه بتواند رضایت مشتریان را نیز جلب کند. ادکلن‌های مشهور علی‌رغم تمام ویژگی‌های مثبت، قیمت بالایی دارند و به‌همین‌دلیل طیف زیادی از افراد ممکن است نتوانند به‌سراغ این عطرها بروند؛ اما عطرهای شرکتی می‌توانند این خلا را پُر کنند و باعث شوند لبخند رضایت روی لب مشتریان بنشیند. شرکت آلفامونته یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع عطرهای مردانه و زنانه مشابه ادکلن‌های معروف دنیا است که محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده تولید می‌کند. پس از ارائه راهنمای خرید عطر مردانه، حال در این مقاله قصد داریم ۱۰ نمونه از بهترین عطرهای مردانه آلفامونته را به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین عطرهای مردانه (ده عطر برتر مردانه) در ایران

بهترین عطرهای مردانه از برند آلفامونته

حال به سراغ معرفی جذاب‌ترین و بهترین ادکلن‌های مردانه آلفامونته می‌رویم.

عطر کونتیننتال پلاس (کرید اونتوس شرکتی)

شاید بتوان گفت خوشبوترین عطر مردانه در ایران از بهترین مارک عطر مردانه، عطر کونتیننتال پلاس با فرمولاسیونی مشابه عطر اونتوس مردانه، عطر مردانه معروف برند Creed، که جزئی‌ترین احساسات را نیز پیدا و درگیر خود می‌کند.

عطر کونتیننتال پلاس

نام عطر: عطر کونتیننتال پلاس

توضیحات: با ترکیبی منحصربه‌فرد از مواد گرانبها شما را به اوج احساس می‌رساند. در نت آغازی ترنج جای خود را به نت‌های مجلل آناناس و فلفل صورتی می‌دهد. در نت‌های پایانی توس و سرو در کنار توت سیاه آبدار با پیچیدگی تیره چوب‌های خشک متعادل می‌شود که همگی با نرمی مخملی فریبنده آمبروکسان به پایان می‌رسند.

دسته بندی: تلخ و خنک مردانه

فصل پیشنهادی: بهار، تابستان، پاییز

عطر دل آکوا (بلو د شنل شرکتی)

دل آکوا فرمولاسیونی مشابه عطر بلو شنل مردانه دارد.

عطر دل آکوا

نام عطر: عطر دل آکوا

توضیحات: این عطر چوبی ادویه‌ای با دنباله‌ای فریبنده از نت‌های مرکباتی، آزادی، قدرت و ظرافت را تجسم می بخشد. نت‌های اولیه مجموعه‌ای از نعناع، لیمو، گریپ فروت و فلفل صورتی هستند. نت‌های میانی را زنجبیل، یاس و جوز هندی تشکیل می‌دهند و در نهایت، با عود نعناع هندی، چوب صندل، مشک سفید و سدر به پایان می‌رسند.

دسته بندی: خنک و تلخ مردانه

فصل پیشنهادی: بهار، تابستان، پاییز، زمستان

عطر چلنجرز (تق هرمس شرکتی)

چلنجرز فرمولاسیونی مشابه عطر تق هرمس مردانه دارد که یک عطر اغوا کننده مردانه به‌شمار می‌رود.

خرید عطر چلنجرز (Challengers)

نام عطر: عطر چلنجرز

توضیحات: این عطر با رایحه چوبی، معدنی و گیاهی خود، کیمیاگری عناصر را بیان می کند و دارای یک رایحه میوه ای-تند-چوبی است که با نت‌های مرکباتی پرتقال و گریپ فروت آغاز می‌شود و با نت میانی فلفل ادامه می‌یابد. نت‌های پایه این عطر شامل سدر، نعناع هندی و خزه بلوط است.

دسته بندی: تلخ، تند و خنک مردانه

فصل پیشنهادی: بهار و تابستان

عطر Vip (باکارات رژ شرکتی)

عطر vip آلفامونته مشابه عطر باکارات رژ ۵۴۰ مردانه-زنانه (اسپرت) طراحی شده و بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا در مجموعه آلفامونته محسوب می‌شود.

عطر Vip وی آی پی آلفامونته

نام عطر: عطر VIP

توضیحات: رایحه گرم غیرمتعارف میوه‌ای و چوبی، نت تازه یاس، گاردنیا، انگور فرنگی سیاه، لیمو، ترنج و ماندارین آغاز قدرتمند این عطر هستند که در نت‌های میانی با ارکیده، نت‌های میوه‌ای، نیلوفر آبی، وتیور، نعناع هندی، چوب صندل و بخور گیاهان ترکیب می‌شوند و در پایان با نت‌های کهربا، شکلات و وانیل به اوج می‌رسند.

دسته بندی: شیرین، تند و گرم مردانه (اسپرت)

فصل پیشنهادی: پاییز و زمستان

عطر بونزر (نارسیسو رودریگز شرکتی)

عطر بونزر با فرمولاسیونی مشابه عطر نارسیس مردانه توسط شرکت آلفامونته روانه بازار شده و جزو خوشبوترین عطرهای مردانه محسوب می‌شود.

عطر بونزر (Bonzer) آلفا مونته

نام عطر: عطر بونزر

توضیحات: رایحه بونزر تند و تمیز و شخصیت اصلی آن مشک است. آکوردهای تند ابتدایی از جوز هندی و هل تشکیل شده است؛ اما نت میانی مشک در آن خودنمایی می‌کند و سرانجام با آکوردی چوبی از سرو آبی و آبنوس سیاه تکمیل می‌شود.

دسته بندی: ملایم، تلخ و گرم مردانه

فصل پیشنهادی: پاییز و زمستان

عطر مانژر بلک (ساواج دیور شرکتی)

عطر مانژر بلک مشابه عطر ساواج دیور مردانه است که عنوان جذاب‌ترین و بهترین عطر مردانه از نظر خانمها را از آن خود ساخته است.

عطر مانژر بلک

نام عطر: عطر مانژر بلک

توضیحات: این عطر طراوت نت ترنج آبدار را با حس رازآلود و مسحورکننده وانیل ترکیب می‌کند و مسیری قدرتمند و نجیبانه را رو به دیگران می‌گشاید. نت ابتدایی، ترنج کالابریایی و فلفل و نت‌های میانی فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، خس خس، گل شمعدانی و نعناع هندی هستند. نت‌های پایه را آمبروکسان، سدر و لابدانوم تشکیل می‌دهند.

دسته بندی: تند و سرد مردانه

فصل پیشنهادی: بهار و تابستان

عطر پراسپرو (مارلی پگاسوس شرکتی)

عطر پراسپرو فرمولاسیونی مشابه عطر پگاسوس مردانه دارد و در میان ادکلن‌های آلفامونته به‌عنوان بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی مشهور است.

عطر پراسپرو

نام عطر: عطر پراسپرو

توضیحات: عطری مدهوش‌کننده است که نت‌های انحصاری مردانه را به‌صورت اسپرت به نمایش می‌گذارد. این عطر با ترکیب محرک ترنج و بادام به پایه‌ای از وانیل، چوب صندل و عنبر تبدیل می‌شود و برای یک جنتلمن واقعی ساخته شده است. نت‌های ابتدایی هلیوتروپ، زیره سبز و ترنج و نت‌های میانی بادام تلخ، اسطوخودوس و یاس هستند. در انتها با وانیل، چوب صندل و عنبر به پایان می‌رسد.

فصل پیشنهادی: پاییز و زمستان

عطر کورنلیا (مارلی لیتون شرکتی)

عطر کورنلیا جذاب ترین عطر مردانه آلفامونته است که با فرمولاسیونی مشابه ادکلن مارلی لیتون طراحی شده و به جرات می‌توان گفت خوشبوترین عطر مردانه در سری ادکلن‌های آلفامونته و یک عطر خوب مردانه با ماندگاری بالا محسوب می‌شود.

عطر کورنلیا

نام عطر: عطر کورنلیا

توضیحات: یک عطر گلی کهربایی زنانه و مردانه با نت‌های اولیه سیب، اسطوخودوس، ترنج و پرتقال ماندارین است. رایحه میانی شمعدانی، بنفشه و یاس و نت‌های پایه وانیل، هل، چوب صندل، فلفل، چوب گوایاک و نعناع هندی هستند. به دلیل تشابه بویایی این محصول با ادکلن مردانه معروف مارلی لیتون، کورنلیا یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه برند آلفامونته به شمار می‌رود.

دسته بندی: تلخ، تند و گرم مردانه-زنانه (اسپرت)

فصل پیشنهادی: پاییز و زمستان

عطر دکستر (اینوکتوس پاکورابان شرکتی)

عطر دکستر را بسیاری از افراد به‌عنوان جذاب ترین عطر مردانه معرفی کرده‌اند. این عطر که با فرمولاسیونی مشابه اینوکتوس پاکورابان طراحی شده است، یک عطر خوب با ماندگاری بالا است که خوشبوترین عطر مردانه در بین بسیاری از عطرهای مشابه به‌شمار می‌رود.

عطر دکستر آلفامونته

نام عطر: عطر دکستر

توضیحات: یک عطر مردانه با نت‌های چوبی و آبی که همراه رایحه تند خود، طراوت را به ارمغان می‌آورد و برای دوستداران ورزش و به‌ویژه مردانی که دوست دارند زندگی سالمی داشته باشند، ایدئال است. نت‌های ابتدایی شامل نت‌های دریایی، گریپ فروت و پرتقال ماندارین و نت‌های میانی، آکوردهای برگ و یاس است. نت‌های پایه عنبر، چوب گوایاک، خزه بلوط و نعناع هندی هستند.

دسته بندی: خنک و ملایم مردانه

فصل پیشنهادی: بهار و تابستان

عطر ریچموند (دورو ناساموتو شرکتی)

عطر ریچموند نیز می‌تواند جذاب ترین عطر مردانه به‌ویژه برای مردانی که عاشق شکوه و اقتدار هستند، به‌شمار رود. ریچموند را نه‌تنها می‌توان خوشبوترین عطر مردانه نامید بلکه می‌توانید آن را یک عطر خوب مردانه با ماندگاری بالا هم بدانید. ریچموند آلفامونته با الهام از عطر ادکلن ناساموتو دورو طراحی شده است.

عطر ریچموند

نام عطر: عطر ریچموند

توضیحات: این عطر با هدف برجسته کردن تمام مظاهر قدرت مردانه تولید شده و شخصیت، کیفیت، قدرت و استقامت یک مرد را نمایش می‌دهد. نت‌های آغازی شامل چرم عسلی، ادویه‌جات، نعناع هندی، نت‌های خاکی و کاکائو هستند و نت‌های میانی و پایانی را چوب‌های تیره، تنباکو و کمی دود بر روی پایه کهربا و وانیل تشکیل می‌دهند. ریچموند آلفامونته که از خوشبو ترین ادکلن‌های مردانه نیز به شمار می‌رود، گزینه‌ای مناسب جهت خرید عطر امضا به حساب می‌آید.

دسته بندی: تلخ، گرم و تند مردانه

فصل پیشنهادی: پاییز و زمستان

سخن پایانی

بهترین عطرهای مردانه عطرهایی هستند که نماد قدرت، جسارت، اعتمادبه‌نفس و طراوت به‌شمار می‌روند.

در این مقاله فهرست کاملی از ده عطر برتر و معروف مردانه در نسخه‌های شرکتی و البته مقرون بصرفه برایتان آماده کردیم و امیدواریم از تجربه خرید عطرهای مردانه آلفامونته نهایت لذت را ببرید.

شما می‌توانید برای خرید عطر مردانه به سایت فروشگاه آلفامونته مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

← جهت خرید عطر مردانه آلفامونته کلیک کنید →

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید