این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

درباره آلفامونته

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آلفامونته در ایتالیا مستقر است و تنها شرکت عطرهای لوکس و سلسله ای در جهان است که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شد و از پدر به پسری منتقل شد از آن زمان آلفامونته در سال ۱۹۸۸ در پاریس تأسیس شد Alessandro Carrone ALFAMONTE.

گروه آلفامونته متعهد شده است تا بهترین مواد و مواد تشکیل دهنده ای را که جهان ارائه می دهد جمع کند. از طراحی ، الهام و کاردستی – هدف ارائه کیفیت و قابلیت اطمینان نهایی است. این بخشی از فلسفه کمال آلفامونته است.

درباره آلفا مونته

محصولاتی که دارای مارک آلفا مونته هستند باید بهترین کیفیت ، سبک و سبک زندگی مثبت را در آغوش خود بنیانگذار شرکت آلساندرو کارون آلفامونته نشان دهند.

آلفامونته همیشه از مواد لوکس و نادر برای عطرهای خود مانند وانیل فرانسوی یا یلانگ یلانگ از مزارع خود در جزایر کامورو استفاده کرده است.
ترکیبات مختلف با رایحه های شرقی ، مرکبات ، چوبی ، معطر ، از جمله: سبز ، گیاهان دارویی ، ادویه جات ترشی جات ، خزه ها ، رزین ها و برگهای نت ، از زمان برخورد به قفسه ها موفقیت تجاری داشته است.

درباره آلفا مونته

آلفا مونته (alfa monte ) روح زندگی است، زندگی در عالمی که همه چیز در آن زیبا ، حساس و چشم نواز است. آلفا مونته (alfa monte ) یادگاری است رازآلود و دلنواز از لحظاتی ویژه که بر ما گذشته و همین راز بزرگ است که از دیرباز رایحه ها را در شیشه های کوچک و بزرگ محصور کرده تا به عنوان آنچه عطر نامش نهاده ایم همراه لحظات تلخ و شیرین زندگیمان شود. آلفا مونته ( alfa monte ) هر روز دریچه دنیای جدیدی را به روی ما میگشاید ، دریچه ای از دنیای شگفت انگیز رایحه ها و دانش بکارگیری احساسات زندگی برای همه.
منحصر به فرد بودن در کیفیت، تنها هدفی است که در تولیدات آلفامونته (AlfaMonte) دنبال میشود ، و همین خصوصیت است که بعنوان وجه تمایز آلفا مونته با دیگر محصولات نیز بحساب می آید .
آلفا مونته مجموعه ای است دارای خط تولید مجهز و منحصر به فرد ، گلچینی از بهترین عطرها ، مجموعه ای است بسیار با کیفیت و دارای ظرافت بسیار .

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید