این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر آماریلو (Amarillo)

زمان مطالعه مقاله 5 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

یک میهمانی شبانه شگفت انگیز که قرار است اصالت خود را در آن به نمایش بگذاری. تو آن زن با شکوهی هستی که قرار است همگان را تحت تاثیر قرار دهی و با شجاعت خود یک به یک افراد حاضر در میهمانی را شگفت زده کنی؛ همه ی آنچه که به آن نیاز داری علاوه بر لباس مناسب و آرایش کافی، عطری از جنس خودت است. عطری که به همان اندازه مهم و با ارزش بودنت را به نمایش بگذارد که خودت می دانی هستی. عطری از جنس قدرت و صلابتی که از وجود تو طنین انداز می شود. تنها گزینه ای که می تواند ایده های متفاوت، افکار هیجان انگیز و شخصیت کاریزماتیک تو را تکمیل کند یک عطر امضا خاص است. بله کاملا درست است و آن عطر محبوب تنها می تواند عطر آماریلو آلفا مونته باشد!!

آماریلو تنها توسط زنان با اصالت، قدرتمند، ارزشمند و دارای عشق و آرامش انتخاب می شود تا به وسیله آن به محبوبیت و جذابیت خود بیافزایند و دوستان و اطرافیان خود را با عطر لوکس خود مدهوش کنند.

عطر زنانه آماریلو آلفا مونته با رایحه ای ملایم و شیرین که آن را بیشتر از گل یاسمن، نارگیل و فلفل سیاه موجود در ترکیباتش حاصل می کند، بهترین انتخاب برای شب های سرد و برفی زمستانی و یا میهمانی های رسمی و شبانه می باشد. این محصول که عطری به رنگ بنفش تیره دارد بسیار جلب توجه کرده و رایحه ی کهربا و مشک موجود در ترکیباتش این محصول را بسیار مرموز و متمایزتر جلوه می دهند.

← برای خرید عطر آماریلو (Amarillo) کلیک کنید →

معرفی عطر آماریلو آلفا مونته

آلفا مونته همیشه گزینه های هیجان انگیزی را برای مشتریان عزیزش تولید می کند؛ محصولاتی که زنان و مردان را با هر سلیقه ای شگفت زده می کند. این بار محصولی مناسب خانم های خاص تولید کرده است، که دارای نتی شیرین و ملایم است.

اگر شما خانم عزیز یک میهمانی مهم شبانه و یا جلسه ی مهم کاری در پیش داشته باشید، تنها گزینه انتخابی شما برای نشان دادن ویژگی های برتر شخصیتی تان عطر Amarillo است. عطری که ساخته شده تا با نت های شیرین و گرم اش شب های زمستانی تان را گرم کند و با آرامش حاصل از نت های منحصر به فردش شما را در حس سرخوشی و خوشحالی حل کند.

خانم های دارای شخصیت کاریزماتیک که همیشه مردان جنتلمن را تحت تاثیر قرا می دهند و با روح لطیف خود قلب سخت ترین مردان را هم به سمت خود می کشانند، هیچگاه این محصول شگفت انگیز آلفا مونته را فراموش نمی کنند. علاوه بر این، وجود رایحه های بی نظیری چون گیاهان معطرِ زنجبیل، هل و فلفل و گلهای خوشبویی چون یاسمن و بنفشه هم جذابیت عطر آماریلو (Amarillo Perfume) را دو چندان می کند.

این همان عطریست که گرمایش وجودتان را گرما می بخشد، شیرینی و ملایمتش کامتان را شیرین می کند و ترکیب نت های ارامش بخش آن نیز روزتان را می سازد. پیشنهاد شگفت انگیز ما برای محبوبیت بیشتر شما در جمع دوستان و آشنایان به طور قطع عطر آماریلو می باشد.

معرفی نت های عطر آماریلو

ترکیبات مختلف نت های عطر آماریلو با خلاقیت کامل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا یادآور روزهای خوش زمستانیتان باشند. شما با خرید ادوپرفیوم آماریلو می توانید از احساسات مختلف شادی و نشاط و آرامش برخوردار شوید.

نت اولیه عطر آماریلو ترکیبی از نت تند فلفل و زنجبیل و و بوی خوش هل و دارچین است. اسانس فلفل و زنجبیل با خاصیت شادابی و تحریک کنندگی خود می تواند همه مردان جذاب را به سوی شما خانم های گرامی جذب کند. نت آرامش بخش هل و دارچین نیز برای دوری افسردگی از حال خوش شماست.

نت میانی این محصول آلفا مونته مخلوطی از شکوفه های پرتقالِ شادی بخش، گل یاسمن آرامش بخش و گل صدتومانی شفا بخش است. این سه گیاه معطر شما را به دل طبیعت برده و تمامی خاطرات زیبای گذشته را در ذهنتان تداعی می کنند. در انتها، نت پایانی عطر آماریلو از راه می رسد و ترکیب خارق العاده مشک، کهربا و چوب صندل که دارای نتی چوبی و دودی است را در فضا پخش می کند. آماریلو شاهکاری در عطر زنانه به حساب می آید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید