این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر دارک لرد (Dark Lord)

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر دارک لرد فرانسوی از عطر های جذاب این برند می باشد. کمپانی آلفامونته ، با تهیه عطر دارک لرد قصد دارد تا اقتدار را از طریق رایحه به کسانی که رایحه این عطر را استشمام می کنند، به رخ  بکشد. این عطر از دیزاین خود تا رایحه خود دارای سبکی متفاوت است، که احساس جالبی را از احساس قدرت به شما می دهد.

عطر دارک لرد

عطر دارک لرد (Dark Lord Perfume)، که از نام تا رایحه اش را اقتدار پر کرده است، در شیشه های ۱۰۰ میلی لیتری عرضه و مناسب شب های زمستان می باشد. نت کلی بر پایه گرمی و تلخی می باشد. آلفا مونته جذابیت پنهان خود را با این عطر نمایان کرده است.

عطر دارک لرد دارای رایحه های، ترنج،  فلفل،  پونه کوهی، روایح دودی ، لابدانیوم ،  پوپوناکس ، کهربا، چوب صندل سفید ، چرم ،  عود ، نعناع هندی در یک شیشه مستطیلی با ظاهری از جنس تاریکی می باشد.

نت های عطر دارک لرد

رایحه ترنج

این میوه کوچک، در موارد مختلف صنعتی، استفاده های زیادی دارد. زیرا از لحاظ ظاهری دارای طعمی ترش و رایحه ای طبیعی می باشد و از لحاظ خاصیت، دارای ویتامین های فراوان و موارد مثبت زیادی می باشد.

رایحه فلفل

در دنیای امروزه، انواعی از فلفل در سرتاسر دنیا موجود می باشد. گاهی ممکن است این تنوع به قدری بالا رود که نتوان طعم یا رایحه ی همه ی فلفل ها را در یک روز تجربه کرد. البته گاها فلفل و بیان خاصیت ذاتی تند بودن فلفل ها، گاها سزاوار بعضی از گونه های این دسته نیست. زیرا که همه ی آن ها تند نیستند و فلفل های شیرین نیز در  بازار های جهانی به فروش می رسد.

رایحه پونه کوهی

پونه، یکی از معروف ترین گیاهان خانواده نعناعیان می باشد. بعد از له کردن برگ های پونه، رایحه ای مانند نعنا در فضای پخش میشود. باید گفت که پونه یکی از معروف ترین گیاهانی است که در داروهای گیاهی استفاده میشود.

رایحه دودی

روایح دودی جزء روایحی هستند که به عطر، سنگینی همراه با تلخی خاصی را می بخشد که با ترکیب با رایحه های دیگر، ترکیبی جذاب را به وجود می آورد.

رایحه لابدانیوم

رایحه لابدانیوم، از صمغ گل آفتابی گرفته می شود. این گل نیز در دسته گیاهان دارویی قرار گرفته و در نت های عطری، جایگاه خوبی را دارد.

رایحه اپوپوناکس

صمغ اپوپوکس، ماده ای است از جنس صمغ گیاه که در عطر های خاص، استفاده می شود.

رایحه کهربا

کهربا، یا بقولی فسیل صمغ درختان، به شیره گیاهان فسیل شده گویند که گاها چندین میلیون سال از قدمت آن ها می گذرد. البته امروزه در صنایع شیمیایی و زینتی می توان از آن برای کارهای مختلفی مانند لوازم زینتی و عطرسازی استفاده کرد.

رایحه چوب صندل سفید

رایحه صندل، رایحه  ای از جنس جنگل و طبیعت است. جالب است بدانید که این رایحه به قدری است که در عموم لوازم چوبی خاص و گران قیمت مانند صندلی  و جعبه جواهر، از این چوب استفاده می کردند. زیرا هم ظاهری زیبا دارد و اینکه برای سال های متوالی رایحه خود را حفظ می کند.

رایحه چرم

یکی از بهترین رایحه ها در دسته گرم، رایحه چرم می باشد. زیرا به صورت ذاتی، چرم رایحه ای سنگین داشته و می تواند با ترکیب با یک عطر تلخ، غوقا به پا کند.

رایحه عود

یکی از رایحه هایی که در موارد ریلکسیشن و آروماتراپی استفاده می شود، بوی عود های مختلف می باشد. عود به چوب های بریده شده از نوعی درخت در هند و چین می گویند که در هنگام سوختن، رایحه ای خوش را آزاد می کنند. البته ممکن است رایحه عود به صورت تنهایی، مورد پسند همگان نباشد.

رایحه نعناع هندی

این گیاه که شباهت هایی با نعنا دارد، از دسته نعناییان بوده و درای گل های ریز و صورتی رنگ می باشد. رایحه ای تند و گرم دارد و امروزه در مناطق مختلفی مانند هند و چین و حتی غرب آفریقا یافت می شود.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید