این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر سانتا مونیکا (Santa Monica)

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر سانتا مونیکا، ساخته ی مهد معماری و هنر یعنی فرانسه می باشد.

کمپانی آلفا مونته (Alfa Monte) به دلیل تجربه و شناخت کافی از سلایق مشتریان وفادار خود، دست به تهیه این عطر تند و جذاب برای شب های زمستان زده است تا گرما بخش شب های سرد شما باشد.

عطر سانتا مونیکا (Santa Monica perfume)

عطر سانتا مونیکا آلفامونت

ریتا اورا بازیگر،خواننده و ترانه سرا زن معروف اهل انگلستان در مورد عطر زدن می گوید:

قبل از هر کنسرت و قبل از رفتن به روی صحنه اجرا به خودم عطر می زنم. می دانم که مردم قادر نیستند بوی آن را استشمام کنند اما اینکار به خودم اعتماد به نفس می دهد. گویی به سادگی می توانم تمام سالن را در دستانم گرفته و کنترل کنم.

رایحه عطر

عطرها، این کوچک قطعه های ارزشمند، همانند قطعاتی از طلا در خانه ها و مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرند و رنگ و بوی خاصی را به مجالس ما می بخشند.

عطر سانتا مونیکا (Santa Monica Perfume)، از جنس گرمای سوزان فلفل های صورتی همراه با رایحه ی مواد ارزشمندی مانند مشک، وانیل و کهربا می باشد. با عصاره گل هایی همچون زنبق و سنبل و یاس تزیین شده و در شیشه ی زرد رنگ خود با دری مانند الماس توزیع شده است.

این عطر زنانه، با نام جذاب سانتامونیکا از سه نوت رایحه ای و با عصاره های سنبل، آناناس، زنبق، یاس، فلفل صورتی، خس خس، مشک، نعناع هندی، کهربا، وانیل درسته شده است.

رایحه و نت های عطر سانتامونیکا (SantaMonica)

رایحه سنبل

این گل بهاری که در رنگ های گرم خود، گرما بخش نورورزهای ما ایرانیان است، رایحه ای آرامش بخش دارد و می تواند حالتان را دگرگون کند.

رایحه آناناس

این گیاه غربی که در راسته گندم سانان است، در مناطق گرمسیری رشد میکند و علاوه بر خواص فراوانی که دارا می باشد، در عطرسازی استفاده می شود.

رایحه زنبق

این گل زیبا که در تاریخ از آن در مراسم مذهبی و پادشاهی زیادی، بدلیل زیبایی و رایحه بی نظیر آن استفاده شده است، امروزه به صورت خود رو در شهرستان بهبهان رشد میکند و جلوه ی زیبایی را به این شهر ایرانی می بخشد.

رایحه یاس

گل یاس یا یاسمین، درختچه ای است از تیره زیتونیان که به شکل گل هایش در دسته گل های زیبا و زینتی قرار گرفته است. به این صورت که هر کدام از گل ها به تنهایی در آخر هر شاخه بدنیا می آیند و رشد می کنند. زمانی که باز می شوند، معنای زیبایی و خوش بویی را به رخ می کشند.

رایحه فلفل صورتی

فلفل صورتی حاصل درختچه ای همیشه سبز می باشد که ظاهری بسیار زیبا دارد. بر خلاف ظاهر خشن فلفل قرمز، شما علاقه زیادی به استفاده از این فلفل کوچک و جذاب پیدا می کنید.

اما اصلا این اشتباه را نکنید، زیرا بر خلاف ظاهر جذاب این فلفل، به اندازه فلفل های اصلی، تند است و تنها با ساختاری متفاوت از فلفل های قرمز، نمایان شده اند.

رایحه خس خس

علف خس خس یا وتیور، گیاهی خود رو و وحشی میباشد که در صنعت عطرسازی در جهان مصارف فراوانی دارد. زیرا این گیاه رایحه ای تازه و ملایم دارد و می تواند حسی که از عطرتان دریافت می کنید را بهبود ببخشد.

رایحه مشک

مشک، این گوی خوش بو که از آهوی نر گرفته میشود، از معروف ترین و البته گرانترین مواد عطری در جهان میباشد. بعد از خشک شدن مورد استفاده بسیاری از عطرسازی های برند عطر اصل و خاص قرار میگیرد.

البته بدلیل بعضی سودجویی ها، امروزه از مشک های مصنوعی بیشتر استفاده میشود. زیرا برای بدست آوردن مشک حیوانی، مجبور به کشتن این حیوانات بوده اند.

رایحه نعناع هندی

این گیاه خوشبو، از تیره نعناعیان میباشد که به رایحه مرطوب و تند خود معروف است. این نوع گیاهان در صنعت عطر سازی مصارف فراوانی دارند. جالب است اگر بدانید که گل های این گیاه نیز دارای رایحه ای جذاب و خاص هستند.

رایحه کهربا

این ماده ی زردرنگ، حاصل سفت شدن صمغ گیاهان و درختان طی چندین سال می باشد. به اصطلاع به آن فسیل می گویند. این ماده ارزشمند، عموما برای مصارف زینتی به کار می رود ولی در عطر سازی نیز از آن استفاده می شود.

رایحه وانیل

این گیاه استوایی ارزشمند که دارای رایحه ای فوق العاه می باشد، توسط تخمیر به پودر تبدیل شده و بعد از آن در مصارف مختلفی،از جمله عطرسازی استفاده می شود.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید