این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

اسم عطر ماه تولد شما چیست؟ جامع‌ترین راهنمای خرید عطر ماه تولد

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
در این مطلب می خوانید:
  1. 1 منظور از عطر ماه تولد چیست؟
  2. 2 تقسیم‌بندی عطر متولدین هر ماه براساس عناصر
  3. 3 معرفی عطر براساس ماه تولد
  4. 4 عطر ماه تولد فروردین
    1. 4.1 عطر ماه تولد فروردین مردانه
    2. 4.2 عطر ماه تولد فروردین زنانه
  5. 5 عطر ماه تولد اردیبهشت
    1. 5.1 عطر ماه تولد اردیبهشت مردانه
    2. 5.2 عطر ماه تولد اردیبهشت زنانه
  6. 6 عطر ماه تولد خرداد
    1. 6.1 عطر ماه تولد خرداد مردانه
    2. 6.2 عطر ماه تولد خرداد زنانه
  7. 7 عطر ماه تولد تیر
    1. 7.1 عطر ماه تولد تیر مردانه
    2. 7.2 عطر ماه تولد تیر زنانه
  8. 8 عطر ماه تولد مرداد
    1. 8.1 عطر ماه تولد مرداد مردانه
    2. 8.2 عطر ماه تولد مرداد زنانه
  9. 9 عطر ماه تولد شهریور
    1. 9.1 عطر ماه تولد شهریور مردانه
    2. 9.2 عطر ماه تولد شهریور زنانه
  10. 10 عطر ماه تولد مهر
    1. 10.1 عطر ماه تولد مهر مردانه
    2. 10.2 عطر ماه تولد مهر زنانه
  11. 11 عطر ماه تولد آبان
    1. 11.1 عطر ماه تولد آبان مردانه
    2. 11.2 عطر ماه تولد آبان زنانه
  12. 12 عطر ماه تولد آذر
    1. 12.1 عطر ماه تولد آذر مردانه
    2. 12.2 عطر ماه تولد آذر زنانه
  13. 13 عطر ماه تولد دی
    1. 13.1 عطر ماه تولد دی مردانه
    2. 13.2 عطر ماه تولد دی زنانه
  14. 14 عطر ماه تولد بهمن
    1. 14.1 عطر ماه تولد بهمن مردانه
    2. 14.2 عطر ماه تولد بهمن زنانه
  15. 15 عطر ماه تولد اسفند
    1. 15.1 عطر ماه تولد اسفند مردانه
    2. 15.2 عطر ماه تولد اسفند زنانه
  16. 16 سخن پایانی

تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا به برخی از رایحه‌ها، بیشتر از بقیه جذب می‌شوید؟ تعجب می‌کنید اگر بدانید که ماه تولد شما، پاسخ این سوال است! این عطرها با ذات و شخصیت شما همخوانی دارند و براساس قواعد علم نجوم و صور فلکی، به خصوصیات جسمی و اخلاقی و حتی سرنوشت شما ارتباط پیدا می‌کنند. در این مقاله قرار است با رمز و راز عطر ماه تولد و فواید شگفت‌انگیز آن آشنا خواهید شد و پاسخ تمام سوال‌هایتان را در این‌باره خواهید گرفت!

منظور از عطر ماه تولد چیست؟

عطر ماه تولد، عطری است که براساس اصول علم نجوم و یا درنظرگرفتن خصوصیات اخترشناسی هر ماه، برای متولدین آن ماه انتخاب می‌شود. براساس این باور اصیل و کهن، هر ماهی، رایحه‌های به‌خصوص خود را دارد که با شخصیت، هویت و ویژگی‌های افراد متولد آن ماه، سازگار است. استفاده از این رایحه‌ها می‌تواند انرژی‌های بدن آن افراد را متعادل سازد، اعتمادبه‌نفس آن‌ها را افزایش دهد و تا حد زیادی به جذب انرژی مثبت در زندگی‌، کمک کند. در حقیقیت، نحوه انتخاب عطر ماه تولد، به جنسیت شما و ماهی که در آن متولد شده‌اید بستگی دارد. توجه داشته باشید که در اغلب موارد، این عطر است که شما را انتخاب می‌کند و با القای حس آرامشی بی‌نظیر، ذهن و روحتان را شیفته خود می‌سازد.

تقسیم‌بندی عطر متولدین هر ماه براساس عناصر

دسته‌بندی برج فلکی

انتخاب عطر مناسب، می‌تواند به‌عنوان راهی برای شناخت و معرفی شخصیت و سلیقه شما باشد و اگر عطر خود را براساس ماه تولدتان انتخاب کنید، در حقیقت آن را با عناصر وجودی خود، تطبیق داده‌اید. از آنجایی که در نجوم، هر ماه تولد به یکی از چهار عنصر اصلی (The Four Main Elements) شامل آتش،‌ هوا، آب و خاک مرتبط است و هر کدام از این عناصر، ویژگی‌های خاص خود را دارند، انتخاب رایحه متناسب با آن می‌تواند به تقویت این خصوصیات و جذب انرژی‌های مثبت، کمک بسیاری کند:

ماه تولد

عنصر

رایحه موردپسند

فروردین، مرداد و آذر

آتش

رایحه‌های ادویه‌ای و تند

اردیبهشت، شهریور و دی

خاک

رایحه‌های شیرین

خرداد، مهر و بهمن

هوا

رایحه‌های شرقی و چوبی

تیر، آبان و اسفند آب

رایحه‌های خنک و گُلی

معرفی عطر براساس ماه تولد

عطر ماه تولد بر اساس صور فلکی

براساس باور منجمان، استفاده از عطر مناسب ماه تولد می‌تواند به کاهش انرژی‌های منفی در هر فرد کمک کند. برای همین است که برای انتخاب عطر، بهتر است به ماهی که در آن به دنیا آمده‌اید توجه داشته باشید. در ادامه به معرفی عطر متناسب با هر کدام از ماه‌های سال و بررسی ویژگی‌‌های آن، می‌پردازیم:

عطر ماه تولد فروردین

فروردین براساس صور فلکی در برج حمل قرار گرفته است و طبق عناصر، با آتش مرتبط می‌شود. اولین ماه از تقویم شمسی، متولدین جسور و پرانرژی دارند. افرادی که نوآور و فعال هستند و روحیه‌ای پرشور و قوی دارند. به‌همین‌علت است که فروردینی‌ها عموماً به‌سمت رایحه‌های گرم و تند جذب می‌شوند.

عطر ماه تولد فروردین مردانه

عطر دارک لرد آلفامونته

مردان متولد فروردین، اولین ماه سال، عموماً جسور، پرانرژی، فعال و گاهی سلطه‌جو هستند! این افراد غالباً به‌سمت رایحه‌های گرم و تند جذب می‌شوند و شیفته بویی هستند که با میخک، کندر، وانیل و ترکیب روایح مرکبات و میوه‌ای در کنار بوی ملایم مُشک و چوب نیز می‌تواند آقایان فروردینی را مجذوب خود کند! عطر دارک لرد (Dark Lord) با رایحه گل‌های بهاری، مرکبات و چوب، انتخابی زیرکانه برای مردان متولد این برج، به شمار می‌آید.

← جهت خرید عطر دارک لرد کلیک کنید →

عطر ماه تولد فروردین زنانه

عطر کورنلیا

زنان متولد این ماه نیز با شجاعت، شور و اعتمادبه‌نفس سرشار، شناخته می‌شوند. رایحه‌های گرم و تند مانند چوب صندل و دارچین و میخک در کنار بوهای ملایم میوه‌ای و بهاری مانند سیب و نارنج و گل‌های متنوع، سلیقه‌ای خاص برای متولدین این ماه ساخته است. عطر شیک کورنلیا (Cornelia) که جزء عطرهای خانواده رایحه چوب است در کنار بوی سیب و اسطوخودوس و نعناع هندی، جادویی عجیب در جسم و روح زنان فروردین‌ماهی به‌وجود می‌آورد!

← جهت خرید عطر کورنلیا کلیک کنید →

عطر ماه تولد اردیبهشت

صورت فلکی این ماه دوست‌داشتنی، برج ثور است و عنصر حیاتی آن، خاک شناخته می‌شود. آرامش و ثبات را می‌توان در کنار عاطفه و مهربانی از ویژگی‌های خاص این متولدین معرفی کرد. چیزی که باعث می‌شود که این افراد به‌سوی عطرهای خنک و ملایم، کشیده شوند.

عطر ماه تولد اردیبهشت مردانه

خرید عطر ادگارد (Edgard)

مردان متولد اردیبهشت معمولاً آرام، صبور و باثبات هستند. متناسب با این ویژگی‌های اخلاقی است که به روایح گل و علف و چوب و مرکبات،‌ جذب می‌شوند و عاشق عطرهای خنک با رایحه لوکس هستند. ادوپرفیوم ادگارد (Edgard) با بوی گیاهان ترنج، گریپ‌فروت و گل‌های آرامش‌بخش زنبق و رز، یکی از مناسب‌ترین عطرها برای آقایان اردیبهشتی است.

← جهت خرید عطر ادگارد کلیک کنید →

عطر ماه تولد اردیبهشت زنانه

عطر هانیبال آلفامونته

یک بانوی متولد ماه دوم سال، قابل‌اعتماد، سخاوتمند، عاشق طبیعت و صبور است. رایحه‌های خوراکی مانند وانیل،‌ شکلات و قهوه در کنار عطر خنک گیاهان و میوه‌ها می‌تواند یک زن اردیبهشتی را جذب کند. عطر هانیبال (Hannibal) از کمپانی معروف فرانسوی، با رایحه سیب و لیموترش شروع شده و تبدیل به یاس می‌شود. این یعنی انتخابی شایسته برای زنان متولد اردیبهشت!

← جهت خرید عطر هانیبال کلیک کنید →

عطر ماه تولد خرداد

خرداد در برج فلکی جوزا قرار دارد و عنصر اصلی آن را هوا معرفی کرده‌اند. افرادی که در ماه خرداد به دنیا آمده‌اند، معمولاً انسان‌هایی پرهیجان و کنجکاو هستند که شخصیتی آمسخته با نشاط و شیرینی دارند. بر همین اساس، عطرهای ملایمی مانند گشنیز و گل‌ همیشه‌بهار در کنار بوی چوب و جوز هندی، به مشام این افراد، خوش می‌آید.

عطر ماه تولد خرداد مردانه

عطر وستروس (Westeros) آلفامونته

مردان متولد خرداد به‌طور کلی عطرهایی را دوست دارند که نه تند و تیز باشد و نه خیلی ملایم! آن‌ها به سراغ روایحی می‌روند که حس تازگی، طراوت و شادی را به ذهنشان القا کند. برای همین از رایحه گل‌هایی مانند نرگس و چوب و همچنین روایح دریایی مثل اقیانوس، لذت می‌برند. خرید عطر ماه تولد خرداد برای مردان را می‌توانید با عطر بی‌نظیر وستروس، امتحان کنید؛ یعنی رایحه‌ای ملایم و گیرای عنبر و چوب!

← جهت خرید عطر وستروس کلیک کنید →

عطر ماه تولد خرداد زنانه

عطر هرموسو آلفامونته

زنانی باهوش و مستقل، شوخ‌طبع و دلسوز هستند که عاشق رایحه‌های شرقی ملایم مانند عطر مشک و عنبر و چوب و گل‌های بهاری می‌شوند. عطر هرموسو (Hermoso) با رایحه‌ای جسورانه از گل‌های خوشبو و گرم، هدیه‌ای فوق‌العاده برای زنان خردادماهی است!

← جهت خرید عطر هرموسو کلیک کنید →

عطر ماه تولد تیر

صورت فلکی تیر ماه، برج سرطان با نماد خرچنگ است و عنصر اصلی آن را آب تشکیل می‌دهد. به‌‌همین‌دلیل است که عطرهای خنکی که با آب مرتبط هستند می‌تواند جاذب متولدین تیر ماه باشد.

عطر ماه تولد تیر مردانه

خرید عطر رندلف (Randolph)

اگر با مردانی خلاق و نوآور مواجه شدید که با شخصیتی رمانتیک و احساساتی دارند و عاشق خانواده و اطرافیان خود هستند، به احتمال زیاد، یک تیر ماهی را ملاقات کرده‌اید. بوهای گرم و تند که پر از حس‌وحال گیاهان معطر باشند، این افراد را به سوی خود می‌کشند. عطر رندلف (Randolph) با رایحه تند و تیز پرتقال و اسطوخودوس، حسی عمیق و جنگلی را برای یک خردادماهی به ارمغان می‌آورد.

← جهت خرید عطر رندولف کلیک کنید →

عطر ماه تولد تیر زنانه

عطر کنتس آلفامونته

زنی که متولد این ماه باشد، معمولاً دارای روحیه‌ای متغیر و عاشق‌پیشه است. احساسات لطیف و مهربانی عمیق این زنان، باعث می‌شود که به‌سمت رایحه‌هایی بروند مه از طبیعت الهام گرفته شده است. بوی گل‌ها و ادویه‌های شیرین و تند، به مشام این خانوم‌ها خوش می‌آید. عطر کنتس (Countess) با رایحه شکوفه و فلفل صورتی، حس کمیاب و دلنشین زنان خردادی، به‌حساب می‌آید.

← جهت خرید عطر کنتس کلیک کنید →

عطر ماه تولد مرداد

مرداد در برج اسد قرار گرفته است و عنصر طبیعت مرتبط با این ماه، آتش است. واضح است که بوهای قوی با روایح چوبی، محبوب قلب متولدین مرداد خواهد بود!

عطر ماه تولد مرداد مردانه

عطر ویبرنس (Vibrance)

آقایانی قدرتمند و رهبر که با اراده و البته مثبت‌اندیش هستند. این افراد معمولاً به‌سمت بوی عمیق و تند چوب و چرم و ادویه و بوهای شرقی کشیده می‌شوند. عطر ویبرنس (Vibrance) با نت زعفرانی و گرم و تند، رایحه‌ای نافذ و شیرین و فلفلی با خود به‌همراه دارد که به‌ عنوان عطر متولدین مرداد ماه، مناسب به‌نظر می‌رسد.

← جهت خرید عطر ویبرنس کلیک کنید →

عطر ماه تولد مرداد زنانه

عطر کویینز آلفامونته

اعتمادبه‌نفس، قدرت ذهنی و روحی و منطق بالا را می‌توان از ویژگی‌های این دسته از متولدین مرداد ماه به شمار آورد. این زنان با جذب‌شدن به رایحه‌های تند و پرنفوذ مانند چوب،‌ گل، عطر چرم و مشک و ادویه، بهترین خریداران ادکلن‌هایی مانند کویینز (Queens) با ایجاد حس حضور در باغ گل‌های بنفشه و ارکیده در ترکیب با چوب ماهون و مشک و عنبر، رایحه‌ای گرم و عمیق را برای زن مرداد ماهی ایجاد می‌کند.

← جهت خرید عطر کویینز کلیک کنید →

عطر ماه تولد شهریور

شهریوری‌ها در بین صور فلکی، در برج سنبله قرار گرفته‌اند و عنصرشان نیز خاک است! افرادی هوشمند و کمالگرا که به‌دنبال عطرهایی با رایحه لیمو و سنبل و چوب می‌گردند!

عطر ماه تولد شهریور مردانه

خرید عطر اکسکلوسیوو Exclusivo آلفامونته

این افراد معمولاً شهودی هستند و با هوش سرشار خود، واقعیت را بهتر از اطرافیان، درک می‌کنند. رایحه سنبل، لیمو و دارچین با صور فلکی و عنصر طبیعی مرتبط با مردان شهریور ماهی، اتصال بهتری برقرار می‌کند. به‌همین‌خاطر می‌توانید با خرید عطر ماه تولد اکسکلوسیوو (Exclusivo) که رایحه‌ای آمیخته‌شده با لیموترش دارد، مردان متولد شهریور را ذوق‌زده کنید!

← جهت خرید عطر اکسکلوسیوو کلیک کنید →

عطر ماه تولد شهریور زنانه

عطر سامرست (Somerset)

زنان باهوش و تحلیل‌گر شهریوری عاشق رایحه‌های میوه‌ای و گل‌دار هستند. این افراد به بوی چوب و ادویه‌های گرم نیز، جذب می‌شوند. ازاین‌رو اگر در دسته متولدین شهریور هستید، می‌توانید عطر سامرست (Somerset) را امتحان کنید که ترکیبی از بوی گل، مرکبات و چوب است و با ماندگاری عالی خود، انتخابی مناسب برای روزهای گرم و معتدل سال، شناخته می‌شود.

← جهت خرید عطر سامرست کلیک کنید →

عطر ماه تولد مهر

برج میزان با شکل ترازو، صورت فلکی مهرماهی‌هاست. عنصر مهم آن‌ها هوا است و مهم‌ترین خصوصیت اخلاقی‌شان را می‌توان در مهربانی و صلح‌طلبی خلاصه کرد که باعث مجذوب‌شدن به رایحه‌های ملایم گیاهی و میوه‌ای می‌شود.

عطر ماه تولد مهر مردانه

عطر آرجنتو آلفامونته

این مردان نیروی ذهنی بالایی دارند و با شخصیت سیاست‌مدار، مهربان و صلح‌طلب خود، به‌سمت عطرهای ملایم و شیرین جذب می‌شوند. یکی از بهترین نمونه‌های عطر برای آقایان مهرماهی آرجنتو (Argento) معرفی می‌شود که ترکیبی از گیاهان معطر با بوی ترنج و نارنج است.

← جهت خرید عطر آرجنتو کلیک کنید →

عطر ماه تولد مهر زنانه

عطر آوانت گارد

زن متولد مهر فردی باسیاست، اما رمانتیک و احساسی است که می‌تواند تعادل را در زندگی خود رعایت کند. عطرهایی با سبک نرم و ملایم با بوی قهوه و عسل و چوب و گل، انتخابی هوشمندانه برای خانم‌های مهرماهی است. عطر آوانت گارد (Avant Gard) با رایحه گل‌هایی مانند بنفشه و یاس در ترکیب با جوب سدر و صندل به‌همراه ماندارین و لیمو، عطری به‌یادماندنی را برای زنان متولدین مهر ماه خلق می‌کند. پیش از تهیه این عطر، پیشنهاد می‌کنیم بررسی تخصصی عطر آوانت گارد که یادآور رایحه مارلی گالووی می‌باشد را به دقت بخوانید.

← جهت خرید عطر آوانت گارد کلیک کنید →

عطر ماه تولد آبان

خرید عطر اوردوز (Overdose)

آبان، دومین ماه از پاییز در برج عقرب قرار دارد و عنصر آن آب است. آبانی‌ها با شخصیت بسیار احساساتی و در عین حال، توانمند از لحاظ روحی، از شیفتگان عطرهایی با رایحه لوکس و باشکوه هستند. عطرهای میوه‌ای و ادویه‌ای را می‌توان برای این گروه،‌ پیشنهاد داد.

عطر ماه تولد آبان مردانه

مردان آبان‌ماهی به‌خاطر اعتمادبه‌نفس قوی، قدرت روانی بالا و شخصیت مستقل، عطرهایی با رایحه بادام و گل را می‌پسندند. برای همین است که می‌توانید با هدیه‌دادن یک ادکلن اوردوز (Overdose) با ترکیب بوهای بنفشه، فلفل، دریا و صندل سفید، در حقیقت عطر مردان متولد آبان را به آن‌ها تقدیم کنید!

عطر ماه تولد آبان زنانه

از آنجایی که عطر اوردوز یک عطر اسپرت به شمار می‌رود، برای خانم‌های متولد آبان هم عطر اوردوز را پیشنهاد می‌کنیم.

← جهت خرید عطر اوردوز کلیک کنید →

عطر ماه تولد آذر

برج قوس با نماد کمان یا کماندار، مخصوص متولدین ماه آذر است. آذرماهی‌ها معمولاً افرادی باجسارت و اعتمادبه‌نفس بالا هستند که در اغلب موارد می‌توانند احساسات و افکار خود را آزادانه بروز بدهند. عنصر طبیعی این ماه آتش است و به‌‌همین‌دلیل، عطر ماه تولد آذر، تند و تیز است!

عطر ماه تولد آذر مردانه

خرید عطر چلنجرز (Challengers)

مردان آذرماهی با روحیه شجاع و بینش روشن خود، همواره می‌توانند دست به ریسک‌های معنادار بزنند. این آقایان با بوی اسطوخودوس و مرکبات مختلف، ارتباط بهتری برقرار می‌کنند. عطر چلنجرز (Challengers) با رایحه ابتدایی پرتقال و گریپ‌فروت و نت میانی بوی خوش گل، مناسب این افراد است.

← جهت خرید عطر چلنجرز کلیک کنید →

عطر ماه تولد آذر زنانه

عطر کنتس

زنان آذرماهی اهل ریسک و برونگرا هستند و می‌توانند با بخشندگی و سخاوت رفتار کنند. این بانوان از بوی سدر و میوه لذت می‌برند و برای همین می‌توانید به آن‌ها نیز عطر کنتس را با بوی شکوفه پرتقال، قهوه، یاس، سدر و… پیشنهاد کنید.

← جهت خرید عطر کنتس کلیک کنید →

عطر ماه تولد دی

برج جدی با شکل بُز، صورت فلکی مربوط به دی ماه است و عنصر خاک را به خود اختصاص داده است. این افراد، دقیق هستند و طبق قاعده خود زندگی می‌کنند؛ اما با طیف‌های مختلف نیز کنار می‌آیند. عطرهای شاداب و نیمه‌ملایم-نیمه‌تند متناسب با صورت فلکی و عنصر این افراد است!

عطر ماه تولد دی مردانه

عطر لورینزر

آقایان متولد دی روحیه‌ای قوی و دور از ریا دارند. همچنین بامحبت و دقیق هستند و عطرهایی را نیز دوست دارند که روایح میوه‌ای، چوبی و چرمی داشته باشد. وجود انواع نت‌های میوه‌ای در عطر لورینزر (Lorinser) باعث می‌شود که این ادکلن به‌عنوان محصولی متناسب با خصوصیات مردان دی‌ماهی معرفی شود.

← جهت خرید عطر لورینزر کلیک کنید →

عطر ماه تولد دی زنانه

خرید عطر نایکا (Naica) آلفامونته

بانوان متولد دی، افراد خاکی و صمیمی هستند که در کنار این ویژگی، دیسیپلین خاص خود را نیز دارند. بانوی زاده دی‌ماه، عاشق رایحه یاسمن، چوب، مُشک و وانیل است و رایحه تازه و تروتمیز عطر نایکا (Naica) با عطری چوبی، شکوفه‌ای و میوه‌ای می‌تواند احساسی آسمانی به زنان دی ماهی بدهد.

← جهت خرید عطر نایکا کلیک کنید →

عطر ماه تولد بهمن

بهمن، برج دلو را در بین صور فلکی به خود اختصاص داده است و عنصر آب مربوط به این ماه است. متولدین ماه دوم زمستان، افرادی سرشار از صداقت و استقلال فکری هستند و به‌سوی عطرهای ساده، اما شکوهمند کشیده می‌شوند.

عطر ماه تولد بهمن مردانه

عطر Vip وی آی پی آلفامونته

مردان بهمن‌ماهی با ذهنی آزاده و اصیل، به‌دنبال عطرهای شیرین، گل‌دار و وانیلی می‌گردند. عطر VIP با بوی یاس و زعفران و عنبر و یاسمن، یکی از بهترین انتخاب‌ها به‌عنوان عطر ماه تولد بهمن مردانه است.

← جهت خرید عطر وی آی پی کلیک کنید →

عطر ماه تولد بهمن زنانه

عطر کندایس توریزمو آلفامونته

زنی که زاده بهمن‌ماه باشد صداقت بالایی دارد و آزادانه احساسات خود را بروز می‌دهد. این زنان عاشق روایح گُلی و گرم و شیرین مانند زنبق و بهارنارنج هستند. ادکلن کندایس توریزمو (Candice Turismo) با رایحه شیرین زنبق، نعنای عندی و وانیل، رایحه شیرین و تکرارنشدنی برای بانوان بهمن‌ماهی است.

← جهت خرید عطر کندایس توریسمو کلیک کنید →

عطر ماه تولد اسفند

متولدین اسفند، دارای صورت فلکی حوت یا ماهی و عنصر آب هستند. افرادی خیال‌پرداز و خلاق با درک و فهم بالا که حساسیت‌های روحی خاص خود را نیز دارند.

عطر ماه تولد اسفند مردانه

عطر کونتیننتال پلاس آلفامونته

مردی که در ماه آخر زمستان به‌دنیا آمده باشد، معمولاً دارای هیجانات مثبت زیادی است و قلبی مهربان و پاک دارد. بوی گیاهان معطر و میوه‌های مختلف، از جمله علایق این مردان در انتخاب عطر است. ادکلن کنتیننتال پلاس (+Continental) با بوی خوش ترنج، انگور فرنگی سیاه و سیب در کنار رز و یاس مراکشی، جادوی مرد اسفندماهی به شمار می‌رود.

← جهت خرید عطر کنتیننتال پلاس کلیک کنید →

عطر ماه تولد اسفند زنانه

عطر ویبرنس (Vibrance)

زنان متولد این ماه شخصیتی دلچسب دارند و با رفتار گرم و مهربان خود، به رایجه‌های گلی و گیاهی و چوبی جذب می‌شوند. عطر ویبرنس (Vibrance) با ترکیب بوی عود و جوز هندی و زعفران و… تجربه‌ای جذاب برای زنان اسفندماهی است.

← جهت خرید عطر ویبرنس کلیک کنید →

سخن پایانی

درست است که انتخاب عطر و ادکلن ماه تولد، امری شخصی است و در جهان از هیچ قانون و قاعده قطعی پیروی نمی‌کند؛ اما نظام کهکشانی و علم نجوم، اثبات کرده است که طبق برج فلکی و عناصر طبیعی مرتبط با هر ماه از سال، متولدین آن دارای خصائص مشترکی هستند و علاقه‌مندی به رایحه‌های ویژه‌ای در آن‌ها به وجود آمده است.

در این مقاله با ویژگی‌های متولدین هر ماه،‌ صور فلکی‌، عناصر طبیعی و عطر موردعلاقه آن‌ها آشنا شدید. اکنون می‌توانید با آگاهی، دست به خرید عطر ماه تولد از آلفامونته بزنید و احساسی خالص و ناب را تجربه کنید!

 

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید