این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر مای کویین؛ حتی بهتر از عطر ذن شیسیدو!!

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۶ مرداد ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطرهای ژاپنی طرفداران خاص خود را دارند، زیرا ویژگی‌هایی مانند سادگی، هنر و زیبایی را با هم ترکیب می‌کنند. از ترکیب چنین مفاهیمی، عطر مای کویین (My Queen) ایجاد شده است که تداعی کننده تازگی و سرزندگی است. این عطر بسیار مجلل و لوکس است و شما را به یاد یک آبگرم ذن می‌اندازد که در آن سیال بودن را هر لحظه احساس می‌کنید. ادکلن مای کویین نیازهای شما را برای داشتن یک عطر ملایم و خنک برطرف کند. مای کویین آلفا مونته عطری منحصر به فرد برای بانوان خاص است.

خرید عطر مای کویین (My Queen) آلفامونته

← جهت خرید عطر مای کویین آلفا مونته کلیک کنید →

معرفی عطر مای کویین (MyQueen)

 

عطر مای کویین برگرفته از عطر Shiseido Zen است. این عطر در یک بطری به رنگ زرد طلایی شفاف تولید می‌شود که رایحه‌هایش به اندازه سبک طراحی آن بسیار زیبا و الهام بخش است. این عطر ماهیتی خنک و ملایم دارد و اغلب برای روزهای گرم تابستان و بهار انتخاب خوبی محسوب می‌شود. آلفا مونته مای کویین (My Queen) عطری تازه و ساده مانند احساس دوش گرفتن در فضای باز است. زمانی که زیر آفتاب تابستانی و بهاری قرار می‌گیرید، عطر مای کوئین آلفا مونته بوی شگفت انگیزی دارد و به شما کمک می‌کند تا بوی تازه‌ای داشته باشید. این عطر به شدت اعتیادآور است و اگر کسی به رایحه‌های گلی علاقه خاصی دارد، بهتر است مای کویین را خریداری کند.

تاریخچه عطر مای کویین (MyQueen)

عطر ذن شیسیدو

رایحه ی عطر مای کویین که یک توییست بسیار قوی از عطر ذن شیسیدو است، اولین بار در سال ۱۹۶۴ عرضه شد و در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۷ دوباره تجدید شد تا به عطری فوق العاده که امروز می‌شناسیم تبدیل شود. سازنده این عطر میشل آلمایراک (Michel Almairac) است که آن را با حفظ اصالت اولیه و با تغییرات جزئی روانه بازار کرد. طراحی زیبای آینده نگرانه بطری، بعد کاملاً جدیدی به این عطر بخشیده است. رنگ‌های زیبای طلایی و زرد یادآور شمش‌های طلای خالص و زندگی مجلل مصریان باستان است. این عطر از ترکیب رایحه‌های گلی و چوبی به همراه کهربا ساخته شده است. این عناصر، همانطور که از نام ذن پیداست، دقیقاً در تعادل با یکدیگر هستند.

خلق ادکلن مای کویین از مفهوم بودیسم ذن الهام گرفته شده است که بر ذهن‌آگاهی، سادگی و ارتباط با طبیعت تاکید دارد. میشل آلماایراک قصد داشت این اصول را در این عطر به تصویر بکشد و ترکیبی هماهنگ از رایحه‌ها ایجاد کند که حس آرامش را القا می‌کند. برای افرادی که به دنبال حس آرامش هستند، این عطر بسیار مناسب خواهد بود. درحقیقت، این برند ژاپنی در طول تاریخ خود به نوآوری، صنعتگری و انتشار زیبایی متعهد بوده است. خط عطر MyQueen منعکس کننده این ارزش‌هاست و تجربه حسی را ارائه می‌دهد که با فلسفه کلی برند آلفا مونته همخوانی دارد.

نت‌های عطر My Queen

معرفی عطر My queen

عطر زنانه مای کویین به طور کلی نقدهای مثبتی از سوی کاربران دریافت کرده است. این عطر مانند یک گل آرایی زیبا از فرهنگ ژاپنی است که رایحه‌های بسیار خاصی دارد. نت عطر مای کویین برگرفته از عطر ذن شیسیدو عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: گل رز، آناناس، ترنج، پرتقال، گریپ فروت
  • نت‌های میانی: گل گاردنیا، گل بنفشه، زنبق دره، نیلوفر، سیب
  • نت‌های پایه: پتچولی، چوب سدر، عنبر و مشک

عطر My Queen رایحه گلی و چوبی است که با نت‌های بالایی با طراوت ترنج، گریپ فروت، آناناس، پرتقال و رز آغاز می‌شود. این نت‌های مرکباتی و گلی شروعی روشن و نشاط ‌آور را برای عطر ایجاد می‌کنند. در دل این عطر، نت‌هایی از فریزیا، گاردنیا، بنفشه و زنبق دره را خواهید یافت. این نت‌های گلی، حسی ملایم و زنانه به آن اضافه می‌کنند و هاله‌ای ظریف و جذاب به آن می‌دهند.

نت‌های پایه نعناع هندی، چوب سدر، عنبر و مشک به عطر عمق و ماندگاری می‌بخشند. آنها گرما را به عطر اضافه کرده و به عنوان متعادل کننده نت‌های گل، عمل می‌کنند. مای کویین به طور کلی یک اثر ماندگار خلق می‌کند. منتقدان اغلب ادکلن مای کویین را محصولی پیچیده، مدرن و آرام توصیف می‌کنند. بسیاری از ترکیب متعادل آن و اینکه چگونه از نت‌های تازه و مرکباتی به قلب گل و پایه چوبی منتقل می‌شود، قدردانی می‌کنند. این عطر اغلب به دلیل تطبیق پذیری بالا مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا می‌توان از آن هم برای مجالس رسمی و هم غیررسمی استفاده کرد.

این عطر زنانه حس آرامش و ظرافت را تجسم می‌کند و آن را به انتخابی خوب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال رایحه‌ای تمیز و ملایم هستند. بسیاری زنان از ماندگاری این عطر استقبال می‌کنند، به این معنی که در طول روز روی پوست باقی می‌ماند و نیاز به استفاده مجدد ندارد. ترکیب نت‌های گلی از جمله فریزیا، گاردنیا، بنفشه و زنبق دره، ماهیتی زنانه به این شاهکار داده‌اند. عطر مای کویین حال و هوایی معاصر و مدرن دارد که برای کسانی که عطرهای معاصر را ترجیح می‌دهند جذاب است.

برخی از کاربران ممکن است متوجه شوند که سیاژ یا پخش بوی ادکلن مای کوئین خیلی قوی نیست. این عطر نسبتاً ملایم است و به پوست نزدیک‌تر می‌ماند. همچنین بسته به گرما و شیمی پوست، می‌تواند در روزهای مختلف بوی متفاوتی داشته باشد. همیشه توصیه می‌شود که خودتان عطر را امتحان کنید تا مشخص کنید که چگونه روی پوست شما عمل می‌کند و آیا انتظارات و ترجیحات خاص شما را برآورده می‌کند یا خیر.

ویژگی‌های عطر مای کویین

عطر مای کویین به دلیل ویژگی‌های متمایزش که آن را به یک انتخاب محبوب در بین علاقه ‌مندان به عطر تبدیل می‌کند، در تمام جهان شناخته می‌شود. این عطر برای بانوان طراحی شده است تا حس آرامش درونی خود را بازیابی کنند. ترکیب نت‌های گلی و چوبی یک حس آرامش بخش را تداعی خواهند کرد.

آلفا مونته My Queen یک رایحه فوق العاده خوب دارد که برای تمام طول روز قابل استفاده است. مطمئناً برای تابستان و بهار عالی است، اما در روزهای غم‌انگیز زمستان نیز می‌توان از طراوت آن برای شاد شدن بهره برد. زمانی که ناگهان هوس طراوت هر چیزی را داریم که می‌تواند یادآور حال و هوای مطبوع، بی‌دغدغه و تازه روزهای تابستانی باشد، عطر مای کوئین بهترین انتخاب است.

عطر مشابه ذن شیسیدو چیست؟

همانطور که گفتیم، عطر مای کوئین آلفامونته نزدیکترین عطر به ذن شیسیدو معروف در ایران است. نت‌ها، ماندگاری و پخش بوی این دو محصول بسیار نزدیک است با این تفاوت که آلفامونته این محصول را با قیمت بسیار مناسب‌تری برای فروش در ایران به عرضه گذاشته است.

جمع‌بندی نهایی

ادکلن My Queen اثری آرام بخش دارد که با مفهوم ذن که از آن الهام می‌گیرد، همسو می‌شود. این عطر اغلب به دلیل ماندگاری طولانی خود مورد ستایش قرار می‌گیرد و بوی آن برای مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که ترجیحات عطر بسیار ذهنی است.

عطری که یک نفر از آن لذت می‌برد، ممکن است دیگری از آن بدش آید. بنابراین، توصیه می‌شود عطر را روی پوست خود آزمایش کنید تا ببینید چگونه با شیمی بدن شما ارتباط برقرار می‌کند و تعیین کنید که آیا با سلیقه و استایل شخصی شما مطابقت دارد یا خیر. با این حال، آلفا مونته مای کویین می‌تواند برای زنان جذاب که می‌خواهند رها و آزاد باشند، انتخابی بی‌مانند باشد. این محصول یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه برند آلفامونته محسوب می‌گردد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید