این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر Vip (وی آی پی)

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر وی آی پی رایحه‌ای جاودانه و الهام بخش دارد و می‌تواند هم آقایان و هم بانوان را تحت تاثیر قرار دهد. درست است که عطر VIP ابتدا در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، اما این عطر به مرور زمان از طریق شبکه‌های اجتماعی به سرعت در میان مردم محبوب شد. این عطری است که نام آن به تنهایی لوکس بودن و فریبندگی را تداعی می‌کند. این عطر پر زرق و برق توسط خانه عطرسازی فرانسوی برای بزرگداشت ۲۵۰ امین سالگرد کریستال‌های معروف کارخانه باکارات (Baccarat) ساخته شد. آلفا مونته وی آی پی مثل نسیمی کهربایی و چوبی روی پوست می‌نشیند و جذابیت را تداعی می‌کند. در این مطلب به بررسی عطر ادکلن VIP می‌پردازیم.

←برای خرید عطر Vip (وی‌آی‌پی) آلفا مونته کلیک کنید→

معرفی عطر VIP

بررسی عطر vip آلفا مونته، یک عطر اسپرت

عطر آلفا مونته VIP (وی آی پی) عطری نمادین در تاریخ عطرسازی است. هر کسی که به عطر علاقه دارد باید حداقل یک بار در زندگی خود آن را استشمام کرده و از آن استفاده کند. بعضی‌ها آنقدر آن را دوست خواهند داشت که آن را به بخشی دائمی از مجموعه عطرهای خود تبدیل خواهند کرد. برخی به شدت دیگران آن را دوست نخواهند داشت، اما با این وجود از رایحه‌های جاودانه آن قدردانی می‌کنند. عطر وی آی پی یکی از آن عطرهایی است که رد بوی مست کننده‌ای از خود به جا می‌گذارد که باعث می‌شود مردم در خیابان دنبال شما بیایند و از شما بپرسند که چه عطری زده‌اید؟!

به همان اندازه که تلاش می‌کنید، نمی‌توانید پیش بینی کنید که کدام رایحه از عطر VIP را خیلی دوست دارید. احساس نت‌ها به تجربه و تفسیر شما از این عطر و نحوه درک شما از آن بر روی پوستتان بستگی دارد. شاید دلیل این موضوع، ترکیب بسیار خوب رایحه‌های مختلف آن است که احساسات فرد را برمی‌انگیزاند. شما ممکن است با بوییدن این عطر احساس شادی کنید، فردی دیگری شاید احساس جسارت کند، شخص دیگر از آن نیرو می‌گیرد و به طور کلی، همه افراد احساسی خوب از آن به دست می‌آورند.

بگذارید نظر یکی از خریداران عطر VIP را بشنویم:

«این عطر برای من ارزشی احساسی دارد. من تحت تاثیر نت کهربایی این عطر قرار گفتم، به طوری که مرا طلسم کرده است. این عطر یک رایحه شیرین و بسیار گرم است که هرگونه سردی را به حرارت تبدیل می‌کند. این یک رایحه زنده است به این معنا که بسته به دما، رطوبت و احتمالاً هورمون‌ها، هرگز بوی یکسانی ندارد. درواقع شما باید بسته به حس بویایی و احساسات خود، رایحه اصلی آن را درک کنید. برای من، این عطر شیرین و بسیار دوست داشتنی است.»

تاریخچه عطر VIP

برای جشن گرفتن ۲۵۰ امین سالگرد برند فرانسوی لوکس و تولیدکننده کریستال یعنی باکارات پرفیومری با نام «فرانسیس کورکدجیان» روی عطری به نام Rouge 540 کار کرد. با این حال، کورکجیان عطرساز مشهوری هست که رایحه‌های این عطر را به قدری درخشان ساخت که تقریباً مانند یک ستاره همیشه روشن می‌درخشد. وی آی پی به عنوان یک توئیست قوی از باکارات رژ یکی از مجلل‌ترین عطرهای گل کهربایی در تاریخ عطرسازی است. این عطر محصولی فوق العاده است که به شدت در یاد همه باقی می‌ماند.

این عطر در ابتدا به عنوان یک نسخه محدود، در تعداد ۲۵۰ بطری کریستال به بازار عرضه شد. همانطور که کورکجیان توضیح می‌دهد، با ایده تجسم ذات کریستال ظریف باکارات، نام Rouge 540 از دگردیسی یک کریستال شفاف مخلوط شده با پودر طلای ۲۴ عیار ایجاد شد که به تدریج در دمای ۵۴۰ درجه سانتی‌گراد به هم آمیخته می‌شود و رنگ قرمز درخشانی را ایجاد می‌کند. ظاهراً که باکارات این رنگ خاص را قرمز طلایی می‌نامد. بطری محصول نیز به خوبی تداعی کننده این رنگ خاص است.

نت‌های عطر VIP

آلفا مونته وی آی پی مانند یک غذای خوشمزه، دستور پخت کوتاهی داشت و تنها از چند نت تشکیل شده است، اما به شدت طنین انداز و تاثیرگذار است. نت‌های ابتدایی شامل زعفران و یاس، نت میانی عنبر و نت پایه سدر است. نت عطر VIP رایحه‌ای  اسرارآمیز و حسی را به این محصول القا می‌کند. این عطر تند، شیرین و گرم است و برای استفاده در پاییز و زمستان کاربردی خواهد بود. دسته رایحه‌های گلی و چوبی با تندی و گرمای خود نشان داده می‌شود. علاوه بر این، شیرینی بسیار لطیفی وجود دارد که باعث ناراحتی نمی‌شود و بیشتر احساس سرخوشی را تداعی می‌کند.

شخصیت عطر بسیار عجیب و غریب است و حضوری فراگیر و مطبوع دارد. لحظه‌ای که آن را اسپری می‌کنید، بوی عطر برای روزها روی مو، پوست و لباس‌هایتان می‌ماند. بینی‌تان به شما خواهد گفت که مواد تشکیل دهنده آن تا چه اندازه خوش بو هستند که با ترکیبات یا بنفش و زعفران، آمبروکسان پر از عنبر و رایحه سرو خشک و چوبی از کوه‌های آپالاچی ویرجینیا به طرز ماهرانه‌ای در هم آمیخته شده‌اند تا رایحه‌ای مجلل ارائه دهند. شما می‌توانید عطر VIP را در تمام طول سال استفاده کنید و در موقعیت‌های مختلف از آن لذت ببرید.

Francis Kurkdjian در یک کلام، رایحه‌ا‌ی بسیار جذاب و اعتیادآور ساخته است. مقدار زیادی از تعریف و تمجیدهایی که هنگام اسپری آن دریافت می‌کنید، خود گویای همه چیز است. این عطر یک رایحه لذیذ است، به این معنی که رایحه آن تقریباً خوراکی است، اما یک شیرینی تند و چوبی تلخ را با هم متعادل می‌کند. کورکجیان در مورد این عطر گفت: «قوی است بدون اینکه سنگین باشد. من با موادی مثل وانیل و مشک کار نمی‌کنم چون خیلی غلیظ و سنگین هستند. من فقط با مواد بسیار شفاف کار می‌کنم و به همین دلیل است که این عطر در عین سبک و ملایم بودن، همچنان تاثیرگذار است.»

ویژگی‌های عطر VIP

این عطر برای کسانی است که می‌خواهند توجه همگان را به خود جلب کنند. اگر بخواهید تجربه شخصی خود را بگوییم، باید بیان کنیم:

«من یک اسپری از عطر وی آی پی را روی مچ دستم زدم و مقدار اضافی آن را روی دیگر نقاط نبض‌دار مانند گردن و آرنج خود اسپری کردم. بعد  از ۱۰ ساعت بوی عطر کم کم ناپدید شد و بعد از یک دوش گرفتن هنوز می‌توانستم رایحه‌های ضعیف عنبر و زعفران را که از بدنم بیرون می‌زد، حس کنم. در حالی که رایحه اغوا کننده آن حس خوبی به من می‌داد، این عطر را برای شوهرم بیشتر دوست داشتم. وقتی شوهرم این عطر را روی بدنش اسپری می‌کرد، رایحه کهربای چوبی حالتی مست کننده‌تر به خود می‌گرفت که دنج و لذیذ بود. اما ممکن است در نهایت عطر را به اشتراک بگذاریم و یا هم استفاده کنیم»

از نظر ماندگاری عطر وی آی پی باید بگوییم که رایحه آن تا ۲۴ ساعت روی پوست باقی می‌ماند. آن را روی موها و لباس‌های خود اسپری کنید تا روزها، ماندگاری داشته باشد. عطر وی آی پی را می‌توان در تمام روز استفاده کرد، اما برای شب‌های عاشقانه بسیار عالی است. یکی از کارشناسان عطر، وی آی پی را به عنوان عطری برای مدیران یاد کرد و ما می‌توانیم دلیل آن را بفهمیم. این عطر شیک، رسمی و با شخصیت است. بنابراین به یک مدیر شخصیتی قوی می‌دهد. VIP جایگاهی بالا در میان عاشقان عطر دارد، زیرا به هر فردی اجازه می‌دهد تا تفسیر خود را از نت‌های آن داشته باشد.

کلام آخر

عطر چیزی شخصی است، اما هرازگاهی عطری می‌آید که محبوبیت جهانی پیدا می‌کند. حداقل، این مورد درباره عطر VIP صدق می‌کند. طراح این عطر، راهی برای به تصویر کشیدن ظرافت کریستال باراکات در یک بطری در سر داشت. نام Baccarat Rouge 540 از دگرگونی کریستال گرفته شده است و توجه ویژه‌ای به نحوه ایجاد رنگ طلایی و قرمز یاقوتی معروف باکارات در محصولات این شرکت دارد. او این عطر را از رایحه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز تولید کرد. ما در آلفا مونته خرید عطر VIP را به شدت توصیه می‌کنیم، زیرا این محصول یک هدیه عالی از خالقان بزرگ دنیای رایحه‌هاست.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید