این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی تخصصی عطر چلنجرز (Challengers) آلفامونته

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر چلنجرز ساخت دست هنرمندان فرانسوی برند آلفامونته می باشد. کمپانی آلفامونته با در نظر گرفتن روحیه مردانگی و خشم ذاتی مردان، دست به تهیه عطری از جنس تندی و تلخی زده است.این عطر با رایحه ای چوبی آمیخته شده و روحیه مردانگی را با قلم عطر به نمایش گذاشته است.

عطر چلنجرز

عطر چلنجرز (Challengers Fragrance) با رایحه تند و تلخی که دارد، ترکیبی فوق العاه از جذابیت و خشم را به نمایش میگذارد. این عطر که علاوه بر تندی، رایحه ای خنک و طبیعی نیز دارد، عطری مناسب بهار و پاییز و مواقع سرد و خنک سال می باشد که گرما بخش میهمانی ها و دورهمی هایتان می باشد.

عطر مردانه چلنجرز آلفامونته، در شیشه های شفاف و جذاب ریخته شده و رنگ قرمز تیره را از خود متصاعد می کند. رنگ جذاب مایع عطر ما را یاد غروب های دل انگیز می اندازد. این عطر در ظرف ۱۰۰ میلی لیتر برای شما عزیزان عرضه می شود.

این عطر دارای رایحه های پرتقال، گریپ فروت، گل عطری، فلفل، نعناع، سدر، خس خس، بنزوئین می باشد.

حال کمی با رایحه های عطر چلنجرز آشنا می شویم:

رایحه پرتقال

این میوه ی جذاب زمستانی، یکی از پر خاصیت ترین میوه ها و دارای ویتامین ث فراوان می باشد. این میوه در رنگ ها و عطرهای مختلف و دراندازه های کوچک و بزرگ موجود می باشد. طعمی ترش دارد و رایحه ای تازه و بهاری را به محیط اطرف خود می بخشد.

رایحه گریپ فروت

گریپ فروت نیز یکی از مرکبات می باشد که شباهت های زیادی به پرتقال دارد. دارای ریزمغذی های فراوان و ویتامین ث بالا می باشد. از خواص این میوه می توان به کاهش کلسترول خون اشاره کرد و کمک آن در متابولیسم بدن و کاهش وزن را نیز نمی توان فراموش کرد.

رایحه گل عطری

گل های عطری یکی از جذاب ترین گل های موجود در طبیعت و بازار های گل فروشی می باشند. این گل ها به دلیل رایحه خوش و غلیظ خود در صنعت های غذاسازی مانند چایی سازی و صنایع مختلف، برای عطری کردن محصول و در جایگاه ویژه خود یعنی عطر سازی، مقام بالایی دارند.

رایحه فلفل

فلفل یک کلمه عمومی برای انواعی از زیر مجموعه های خود می باشد. در دنیای امروزی چندین نوع فلفل در طعم های تند و شیرین و بی مزه و غیره و در اندازه های خیلی کوچک و گاها بزرگ یافت می شوند. در برخی کشور ها کشت آن ها برای صنعت غذا می باشد و در برخی کشور ها برای داروسازی و موارد مشابه استفاده می کنند. فلفل تند یکی از جذاب ترین ماده رایحه ای می باشد که از آن در عطرسازی استفاده می کنند.

رایحه نعناع

نعنا که از تیره نعناعیان بوده، یکی از معروف ترین سبزی های خوراکی و یکی از خوش عطر ترین گیاهان می باشد. نعنا در مصارف مختلفی، کارکرد های زیادی دارد. از آن در ساخت کرم ها و دارو های گیاهی استفاده می شود و به دلیل عطر تند و مرطوب و طبیعی نیز در رایحه های عطر، جایگاه بالایی دارد.

رایحه سدر

این درخت بزرگ و تنومند شباهت های زیادی با درخت کاج  دارد. اما کمی قطور تر است و عمر بیشتری دارد. برگ های این گیاه ضبر و حالت تیزی دارد و گاهی به دلیل ترشحات، ممکن است برگ هایی نوچ داشته باشد.

رایحه خس خس

علف خس خس یکی از پرکار آمد ترین گیاهان در طبیعت می باشد. رشد سریع و مقاومت بالایی دارد. از ریشه آن در عطر سازی و از برگ های آن در ساخت صنایع دستی، سقف گیاهی خانه های بومی، و از بافته شده آن می توان تحت عنوان زیرانداز برای نشستن استفاده کرد.

رایحه بنزوئین

این ترکیب یک ترکیب شیمیایی قندی می باشد که در صورت طبیعی به صورت بلور های سفید وجود دارد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید