این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر کرون (Crown)

زمان مطالعه مقاله 5 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر کراون یاخته ی مهد رایحه یعنی فرانسه می باشد. کمپانی آلفامونته دست به تهیه ی عطری با عصاره هایی از جنس بهار و طبیعت زده است. عطری از جنس گل های یاس و گرمای چوب های جنگلی که در یک ترکیب، گرد هم آمده اند.

عطر کرون

عطر زنانه کرون (Crown Perfume)، از لحاظ کلی بر پایه روغن های عطری طبیعی تهیه شده است. به گونه ای که از عصاره ی گل های ظریف یاس تا روغن چوب های خشک درختان جنگل ها در این عطر استفاده شده است. کمپانی آلفا مونته (Alfa Monte) عطر زنانه کراون را در شیشه های الماسی شکل با رنگ بنفش جذاب در میزان ۱۰۰ میلی لیتر عرضه می کند.

از مهم ترین ویژگی های این عطر زنانه عالی، میزان ماندگاری بالای رایحه آن می باشد. رایحه ای بهشتی که رایحه یاس یکی از آنها می باشد.

نت های عطر کرون

رایحه گل یاس

گل یاس که اصالتی ایرانی دارد، دارای شاخه هایی با ارتفاع های بلند و رونده و گل هایی به صورت تک در انتهای هر شاخه می باشد. که در ابتدا همانند توپی سفید رنگ و بسیار نرم می باشد و در هنگام شکوفا شدن همانند تاج، بر سر شاخه، خود را نمایان می کنند.

رایحه نت های چوبی

رایحه نت های چوبی عموما نام یک رایحه از یک گیاه نمی باشد بلکه نام دسته ای از انواع مواد عطری با رایحه های تقریبا مشابه و گاها با غلظت متفاوت می باشد. از موادی که در این دسته می توان قرار داد، چوب ها و گیاهان با عطر تلخ و سنگین و تند می باشد.

رایحه کهربا

کهربا در نوع خود جزو موارد خاص در صنایع زینتی می باشد. زیرا گاها دارای قدمتی بسیار بالا و زیبایی چشم نواز می باشند. کهربا از خشک شدن شیره یا صمغ گیاهان بدست می آید و سال ها عمر می کند.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید