این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر یارن؛ بهترین توئیست از ادکلن Yves Saint Laurent Libre

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۷ اسفند ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر یارن (Yarn) نزدیک‌ترین عطر به عطر ایو سن لورن لیبره در ایران و جزو عطرهای چهار فصل زنانه است. این عطر وانیلی، گلی، میوه‌ای یک رایحه کلاسیک وسوسه‌انگیز و انتخاب مناسبی برای دوستداران عطرهای مشابه عطر ایو سن لورن لیبر زنانه محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال عطری با خصوصیات کاملاً زنانه، شیرین، آرامش‌بخش و به‌شدت جذاب و شگفت‌انگیز هستید، این مقاله را از دست ندهید. ما قصد داریم درباره عطر یارن، ویژگی‌ها و نت‌های آن صحبت کنیم و از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این نوشتار با ما بمانید.

معرفی عطر یارن

خرید عطر یارن (Yarn)

لیبره به‌معنای آزادی است و عطر ایو سن لورن لیبره به‌گونه‌ای طراحی شده که به مصرف‌کننده احساس اعتمادبه‌نفس بدهد. عطر یارن آلفامونته، مشابه لیبره و بهترین عطر زنانه چهار فصل به شمار می‌رود. Yves Saint Laurent Libre رایحه‌ای خاص، دخترانه، شیک و جذاب است و به لطف تعادل زیبای نت‌های میوه‌ای بازیگوش، گل‌های دلربا و مشک‌های پودری‌اش که همگی مکمل پایه خامه‌ای وانیلی هستند، به شما احساس قدرت، رهایی و ظرافت می‌دهد.

در رایحه عطر یارن، آکوردهای گلی جسورانه بین نت‌های بالایی وجود دارد که توسط شکوفه‌های پرتقال مراکشی و روغن ملایم اسطوخودوس فرانسوی به هماهنگی حیرت‌آوری می‌رسند. عصاره وانیل ماداگاسکار، روغن چوب سدر و آکورد مشک نیز در نت‌های بعدی رایحه‌ای را ایجاد می‌کند که شما را به یاد شکوه باورنکردنی طلوع خورشید می‌اندازد. عطر یارن، ویژه زنان قوی، جسور و رها است که خودشان زندگی را تعریف می‌کنند و به قضاوت دیگران اهمیتی نمی‌دهند.

این عطر با ترکیبی از اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و وانیل، رایحه‌ای گرم و را ارائه می‌دهد و یک انتخاب عالی برای کسانی است که خواهان عطری سبک، اما مجلل هستند و دوست دارند بتوانند تقریباً برای هر مناسبت از آن استفاده کنند. ادکلن زنانه یارن با تجسم بخشیدن به زنانگی، ترکیبات اسطوخودوس علفی را تجزیه می‌کند تا آن‌ها را در گرم‌ترین و شیرین‌ترین فرم ممکن در فضا بپراکند. سپس دسته‌ای از شکوفه‌های پرتقال مراکشی و یاسمین در ترکیبی بی‌نظیر به رقص می‌آیند و در هاله‌ای درخشان از وانیل ماداگاسکار و عنبر و مشک به دشت آرام رایحه‌های‌ چوبی، سبز، شیرین و درعین‌حال حسی و پیچیده تبدیل می‌شوند.

← جهت خرید عطر یارن کلیک کنید →

تاریخچه عطر یارن

ادکلن ایو سن لورن لیبر

تصور کنید سال ۱۹۶۶ است و شما یک ویراستار مد هستید که در ردیف اول نمایش مد لباس پاییزه ۱۹۶۶-۱۹۶۷ موسیو ایو سن لورن نشسته‌اید و شاهد یکی از رادیکال‌ترین لحظات مد در تاریخ هستید. در این نمایش Le Smoking یک لباس الهام‌گرفته از آزادی زنان و نشانه‌ای از اتحاد سن لورن برای خلق آینده‌ای است که در آن زنان دیگر مجبور نیستند، بپرسند «اگر او می‌تواند، چرا من نتوانم؟». عطر لیبره هم درست بر همین اساس و با مبنای آزادی زنانه تولید شد. زنی که این عطر را دوست دارد، زنی قوی، اما لطیف است که قوانین خودش را می‌نویسد و براساس آن‌ها زندگی می‌کند. لیبره ترکیبی کالیبره‌شده از احساسات رها و جسارت بدون پشیمانی است. عطر یارن، همتای ایو سن لورن لیبره است و «اختراع مجدد عطرهای گلی دل‌انگیز» لقب گرفته است؛ عطری برای کسانی که آنچه را که می‌خواهند، انجام می‌دهند و جرئت می‌کنند، دقیقا همان چیزی باشند که هستند.

Libre که براساس تقابل جنسیت و جذابیت ساخته شده است، ساختاری محکم و قلبی زنانه دارد و نماد ظرافت پاریس در کنار شور و نشاط نیویورک است. این عطر، شخصیت سوزان و پنهان شما را آشکار می‌کند و باعث می‌شود هرکسی که در اطراف شما است، به احساسات خود پی ببرد. یارن نماد زنی خالی از شور و عشق نیست که به‌دنبال مردی در شهر بدود، فقط چون حوصله‌اش از زنانگی‌اش سر رفته است، بلکه یک فراخوان حماسی، جسورانه، عاطفی، خیره‌کننده و پرشور برای زنان رویاپرداز، آفرودیتی و درعین‌حال، خردمندی است که آماده‌اند آزادی خود را در آغوش بگیرند و از هیچ‌چیز نهراسند.

نت‌های ادکلن یارن

نت‌های ادکلن یارن مجموعه پیچیده‌ای از شگفتی و جذابیت هستند. یارن درست مانند توئیست عطری خود، ایو سن لورن لیبره، با اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، توت سیاه و Petitgrain آغاز می‌شود. اسطوخودوس گیاهی گلدار از خانواده نعناع است که با شکوه معطر خود آرامش می‌بخشد. این گیاه شفابخش، گفتگوی درونی ذهن را آرام و حس عمیقی از رضایت را القا می‌کند. اسطوخودوس بوی فوق‌العاده‌ای دارد، تسکین‌دهنده است و به پاکسازی بدن و ذهن کمک می‌کند. این نت بوی گیاهی را می‌دهد که با خاک مخلوط شده است. با افزودن اسطوخودوس به نت‌هایی مانند ترنج، مرکبات، مریم گلی و شکوفه پرتقال، می‌توان آن را خنک‌تر و طبیت نعناگونه آن را کشف کرد.

اسانس ماندارین رایحه‌ای میوه‌ای، تازه و درخشان را به ترکیبات عطر اضافه می‌کند. این نت، بسیار شیرین، میوه‌ای و مرکباتی با سایه‌ای گلی و ملایم است. رایحه‌ ماندارین بسیار آرامش‌بخش، آفتابی، سبز و مناسب عطرهای فانتزی عرفانی است و اغلب برای افزودن انرژی و نشاط به عطرها استفاده می‌شود. پتی‌گرین ابسولوت از برگ‌های درخت پرتقال تلخ استخراج می‌شود و دارای رایحه‌ای عمیق، پیچیده و سبز با نت‌هایی از پوست مرکبات، شکوفه نارنج و چوبی ملایم است. توت سیاه نیز جلوه‌ای ترش و شیرین و آبدار به ابتدای عطر یارن می‌بخشد.

نت‌های بعدی، مجموعه اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و یاسمن هستند. درباره اسطوخودوس و شکوفه پرتقال  صحبت کردیم؛ اما یاسمن هم از مشهورترین نت‌های گلی شیرین و مخملی است که به رایحه‌ها غنا و شدت می‌بخشد. رایحه‌های گلی مانند یاسمن و شکوفه پرتقال، جاودانه و زنانه‌اند و محبوب افرادی هستند که شخصیت رمانتیک و ظریفی دارند. آن‌ها حس ظرافت، پیچیدگی و لطافت را برمی‌انگیزند و شما را در زنانه‌ترین و جذاب‌ترین حالت خودتان قرار می‌دهند. نت‌های پایانی شامل وانیل ماداگاسکار، مشک، سدر و عنبر است. از نظر هارمونی بویایی، وانیل رایحه‌ای شیرین، گرم و لطیف گلی دارد و بوی آن اغلب خامه‌ای و کمی چوبی توصیف می‌شود. وانیل نت‌هایی از کارامل، شکلات و خامه را تداعی می‌کند و حس التیام‌بخشی را به‌همراه دارد. نت‌های مشک و عنبر، رایحه‌ای شیرین، خاکی و گرم دارند. سدر و عنبر، گرم، پودری و شیرین هستند و مشک، دلیل ماندگاری عطرهای زنانه است.

ویژگی‌های عطر یارن

معرفی ادکلن یارن

یارن بهترین عطر زنانه چهار فصل است و برای ساخت آن با بالاترین کیفیت، دقت زیادی صورت گرفته است تا پیچیدگی، عمق و ماندگاری متمایزی داشته‌باشد. این عطر نه‌تنها با رایحه منحصربه‌فرد، جذاب و سکرت‌انگیز خود توجه همه را به خود جلب می‌کند، بلکه ماندگاری و پخش بوی خوب آن نیز باعث شده که تا ساعت‌ها روی پوست یا لباس باقی بماند. شیشه عطر یارن آلفامونته، ساده و سر شیشه به‌شکل الماسی خوش‌تراش طراحی شده و به این معنا است که برای درک یک زن جسور، شاداب، اندیشمند، رویایی و سرشار از حرارت باید از مرزهای ظاهری عبور و به درون او توجه کنید تا حقیقت معطر عشق در چنین زنی زنده شود. این عطر با اسانس اسطوخودوس فرانسوی و حس رمانتیک شکوفه پرتقال مراکشی در کنار نت‌های جسورانه یاسمین، مشک و وانیل، رایحه‌ای ماندگار و منحصربه‌فرد پیدا می‌کند که نماد جشن آزادی و شهامت زنانه است.

سوالات متداول

در این بخش به دو سوال رایج در مورد ادکلن یارن آلفامونته پاسخ خواهیم داد.

کدام عطر مشابه عطر ایو سن لورن لیبره است؟

عطر یارن آلفامونته مشابه ادکلن ایو سن لورن لیبره است. آزادسازی نت‌ها، پخش بو و ماندگاری این محصول تا حد زیادی به ادکلن Yves Saint Laurent Libre نزدیک است.

عطر یارن برای کدام فصول مناسب است؟

عطر یارن، یک عطر چهار فصل زنانه بوده و برای تمام فصل‌ها مناسب است.

سخن پایانی

با اینکه قیمت عطر ایو سن لورن لیبر در ایران نسبتاً بالا است؛ اما شما می‌توانید با  خرید عطر یارن، با یک تیر دو نشان بزنید و هم از داشتن عطری به‌شدت جذاب بهره ببرید و هم هزینه‌ای پایین‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بپردازید. عطر زنانه یارن آلفامونته، مشابه ایو سن لورن لیبره و عطری زنانه و گلی – میوه‌ای است. این عطر مخصوص زنانی است که براساس قوانین خودشان زندگی می‌کنند. یارن ترکیبی از کیفیت استثنایی، پخش بوی عالی و جذابیت است که باعث تفاوت آن با سایر عطرها می‌شود. این عطر شما را به یک سفر حسی می‌برد که فراتر از خود عطر است و با تمام عطرهایی که تابه‌حال استشمام کرده‌اید، فرق دارد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید