این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی ادکلن لانکوم لا ویه است بله

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ادکلن لانکوم لا ویه است بله از پیچیده‌ترین عطرهای زنانه محسوب می‌شود که با ترکیب جذاب خود توانسته محبوبیت بسیار زیادی کسب کند. عطر لانکوم لا ویه است بل با ترکیب مشخصات رایحه‌های مختلف توانسته است محصولی منحصربه‌فرد و جذاب برای همه تولید کند. La vie est belle با ترکیب اصیل‌ترین مواد، به عطری فراموش‌نشدنی تبدیل شده است و آکورد گرانبهای زنبق در کنار نت‌های خاکی و پرجنب‌وجوش نعناع هندی و گرمای ابریشمی وانیل و کارامل، حسی کم‌نظیر را در فضا منتشر می‌کند. در این مقاله قصد داریم درباره ادکلن لا ویه است بل، تاریخچه، مشخصات، قیمت و تفاوت آن با انواع شرکتی و غیراورجینال صحبت کنیم. اگر شما هم از علاقمندان به عطرهای سرشار از زنانگی هستید، دعوت می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

ادکلن لانکوم لا ویه است بله

عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله

عطر زنانه لانکوم لاویه است بل عطری رنگارنگ، سرزنده، مسحورکننده و شیرین است که به شما اجازه می‌دهد جنبه‌های روشن و آفتابی زندگی را ببینید؛ اما قبل‌از اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این عطر بدهیم، ابتدا لازم است به جنبه‌های متفاوت آن با سایر عطرها تاکید کنیم.

اولین رایحه‌ای که هنگام اسپری‌کردن عطر لانکوم لاویه است بل به شامه برخورد می‌کند، نت بالایی آن است. این نت‌ها فقط برای مدت کوتاهی دوام می‌آورند، پویا و سبک هستند تا تأثیر اولیه رایحه را نمایش دهند و از آکوردهای میوه‌ای و ادویه‌ای مانند توت سیاه، ترنج، فلفل صورتی و بخور تشکیل شده‌اند. باوجوداین، همین نت‌های سبک آن‌قدر جذاب و شگفت‌انگیز هستند که می‌توانند تمام نگاه‌ها را به‌سمت شما برگردانند.

پس‌از محوشدن نت‌های بالایی، شامه حساس‌تر می‌شود و شما می‌توانید رایحه‌های قوی گلی شکوفه پرتقال، رز، یاس و زنبق را تشخیص دهید. نت‌های میانی معمولاً رایحه‌ای سنگین‌تر دارند. آن‌ها بیشتر از نت‌های بالایی روی لباس و در فضا می‌مانند و به عطر شخصیت می‌بخشند. در نهایت، نت‌های پایه رایحه‌هایی هستند که ماندگاری و عظمت عطر را نشان می‌دهند و از آکوردهای چوبی و شیرین عود، وانیل، بادام سوخته، نعاع هندی و تونکا تشکیل شده‌اند.

ادو پرفیوم معروف La Vie Est Belle با امضای گلی تازه، شیرین، سخاوتمندانه و درخشان از قلب گل‌های یاس و رز تفسیر می‌شود. La Vie Est Belle برای استفاده روزانه مناسب است. بااین‌حال، می‌توان آن را در هر زمانی از سال بدون نگرانی استفاده کرد و از آنجایی که تند و زننده نیست، می‌توانید هر زمان که احساس می‌کنید نیاز دارید اعتمادبه‌نفس پیدا کنید و شیک دیده شوید، چند پاف از این عطر را روی لباستان اسپری کنید.

تاریخچه ادکلن لا ویه است بل زنانه

عطر لا ویه است بل لانکوم در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. این عطر معروف توسط عطرسازان مشهور فرانسوی با نام‌های Olivier Polge، Dominique Ropion و Anne Flipo ساخته شده است. شما می توانید اصالت این عطر را از سیاست تبلیغاتی آن با همکاری جولیا رابرتز، سلبریتی آمریکایی، تشخیص دهید. او از روز اول این عطر را تبلیغ کرده و با لبخند بلورین خود به آن اعتبار می‌بخشد. لانکوم لا ویه است بل اولین بار توسط ژرژ دلوم در سال ۱۹۴۹ طراحی شد. البته این عطر هنوز با این نام در آن زمان عرضه نشده بود؛ اما آرماند پتیژان (بنیانگذار Lancôme) فکر می‌کرد که این عطر می‌تواند دوباره کشف و فرموله شود و دنیا را تحت تاثیر جذابیت خود قرار دهد. به‌همین دلیل،  در سال ۲۰۱۲ این ادکلن دوباره کشف شد.

عطر کلاسیک La Vie Est Belle با نت‌های پایه احساسی و عودمحور خود تفسیر می‌شود. شما می‌توانید خود را در رایحه درخشان و مجلل La Vie Est Belle L’Extrait غوطه‌ور کنید و از این احساس لذت ببرید. رایحه لا و یه است بل لانکوم، گرم و دوست‌داشتنی، اما بسیار متفاوت از رایحه‌ سایر عطرها در این حوزه بویایی است.

مشخصات ادکلن لانکوم لاویه است بل اصل

بررسی ادکلن La Vie Est Belle Lancôme

لانکوم لا ویه است بل اورجینال عطری است بر پایه نت‌های زنبق، گل رز و عود. رایحه لانکوم لا ویه است بل با ترنج درخشان، فلفل صورتی ملایم و بخور باز می‌شود و به قلب گل‌های رز، یاس و زنبق می‌رسد. پایه عمدتاً شامل آکورد چوب عود است؛ اما چند نت دیگر هم برای ملایم‌شدن آن به پایه افزوده شده‌اند تا از تندی شدید این نت بکاهند. البته تشخیص تفاوت لانکوم لا ویه است بل اصل و تقلبی کار بسیار سختی است و می‌توان گفت گه این نت‌ها گرم، کمی چوبی و کمی آجیلی به‌نظر می‌رسند و پیچ‌وتاب خاصی به این رایحه کلاسیک می‌بخشند.

وقتی به رایحه گل رز و عود فکر می‌کنید، می‌توانید احساس شکوه مخملین و گرمای آرامش‌بخش این دو نت را در ذهنتان ببینید. بااین‌وجود، مشخصات ادکلن لانکوم لا ویه است بل اصل کاملاً با سایر عطرهای مشابهی که تا کنون استشمام کرده‌اید، متفاوت است. لانکوم لا ویه است بل اورجینال واقعاً بر روی گل رز و زنبق تمرکز کرده است و به‌همین دلیل می‌تواند به امضای ماندگار کسانی تبدیل شود که شیفته عطرهای گلی و شرقی هستند.

توصیه ما این است که این عطر را در طول روز و در مناسبت‌های کاری یا دوستانه استفاده کنید؛ چون رایحه آن بسیار ملایم است و باعث آزار دیگران نمی‌شود؛ اما نوبتی هم که باشد، نوبت بطری زیبای لانکوم است که با سادگی و ظرافت معصومانه خود می‌تواند شما را تحت‌تاثیر قرار دهد.

و؛ اما نت‌های لانکوم لا ویه است بل، به‌صورت زیر هستند:

  • نت‌های ابتدایی: توت سیاه، گلابی، ترنج، فلفل صورتی و آکورد بخور
  • نت‌های میانی: شکوفه پرتقال، گل رز داماسینه، یاس و زنبق پالیدا
  • نت‌های پایه: آکورد چوب عود، وانیل، بادم سوخته، نعناع هندی، لوبیا تونکا

رایحه غالب عود است و ماندگاری بسیار بالایی بر روی پوست دارد. Lancome La Vie Est Belle در سال ۲۰۱۲ در یک ظرف شیشه ای نفیس با رنگ صورتی عرضه شد و در چهار اندازه ادو پرفیوم ۳۰ میلی‌لیتری، ۵۰ میلی‌لیتری، ۱۰۰ میلی‌لیتری و ۱۵۰ میلی‌لیتری جدید موجود است.

قیمت ادکلن لانکوم لا ویه است بله اصل

قیمت هر میل عطر لانکوم لا ویه است بل اصل در ابتدای سال ۱۴۰۳ در حدود ۴۰ الی ۶۰ هزار تومان برآورد می‌شود. لا ویه است بل لانکوم اصل قیمت مناسبی دارد و شما می‌توانید آن را با هزینه‌ای بین ۶ الی ۱۰ میلیون تومان تهیه کنید. فراموش نکنید عطر Lancôme La Vie Est Belle عطری است که در هر لحظه باید آن را دوباره کشف کنید. این عطر برای زنان مدرنی که دارای زنانگی بالا، احساسات تند و خروشان و شجاعت بی‌نظیر هستند، خلق شده است.

سوالات رایج

در این بخش به چند سوال پرتکرار در مورد عطر لانکوم لاویه است بل پاسخ خواهیم داد.

عطر ادکلن لا ویه است بل زنانه است یا مردانه؟

عطر La Vie Est Belle Lancôme یک رایحه گلی مشک چوبی زنانه است.

عطر لانکوم لا ویه است بل ساخت کدام کشور است؟

ادکلن La Vie Est Belle Lancôme به‌طور انحصاری برای Lancôme توسط مشهورترین عطرسازان فرانسوی ساخته شده است.

سلبریتی تبلیغاتی Lancôme La Vie Est Belle کیست؟

جولیا رابرتز به‌عنوان مبلغ این عطر، با شخصیت درخشان و لبخند خود گویای ظرافت و شادی زنانه پنهان در عطر لانکوم لاویه است بل است.

چند نسخه شرکتی از عطر La Vie Est Belle وجود دارد؟

۳۱ عطر و نسخه مختلف با تغییرات جزئی در فرمولاسیون اصلی این عطر در جهان وجود دارد.

چرا La Vie Est Belle اینقدر بوی خوبی دارد؟

عطر لا ویه است بل از ترکیب اصیل‌ترین آکوردهای شیرین گلی و چوبی خلق شده است و به‌همین دلیل رایحه‌ای دلپذیر ایجاد می‌کند.

ادکلن لانکوم لا ویه است بل شرکتی

عطر کندایس توریسمو

قیمت لانکوم لاویه است بل شرکتی نسبت به لانکوم لاویه است بل اورجینال تفاوت زیادی دارد. لاویه است بل های کپی یا شرکتی با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر و در حدود یک‌پنجم تا یک‌ششم قیمت اورجینال به‌فروش می‌رسد؛ اما باید توجه کنید که در انواع شرکتی دیگر نمی‌توانید انتظار حس‌کردن نت‌های مختلف را داشته باشید؛ چون ادکلن‌های شرکتی پیچیدگی کمتری دارند و معمولاً یک خط بوی یکنواخت را پخش می‌کنند. باوجوداین، برخی از شرکت‌های تولید عطر توانسته‌اند نت‌هایی بسیار مشابه به انواع اورجینال با پخش بو و ماندگاری خوب خلق کنند. آلفامونته یکی از این شرکت‌ها است که انواع مشابه ادکلن‌های اورجینال را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌کند. شما می‌توانید برای خرید ادکلن کندایس توریزمو آلفامونته به عنوان ادکلن مشابه لانکوم لاویه است بل، وارد سایت آلفامونته شوید و پس‌از سفارش محصول موردنظر، در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

← جهت خرید عطر کندایس توریزمو آلفامونته کلیک کنید →

سخن پایانی

ادکلن لانکوم لاویه است بل یکی از مشهورترین و باکیفیت‌ترین انواع عطر فرانسوی است که رایحه‌ای گلی – شرقی دارد و در مدتی کوتاه توانسته است توجه طیف زیادی از علاقمندان به رایحه‌های شیرین و ملایم را به خود جلب کند. اگر که توانایی تهیه آن بصورت اورجینال را دارید که چه بهتر، در غیر این صورت حتما در مورد عطر کندایس توریسمو آلفامونته مطالعه فرمائید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید