این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

معرفی بهترین بادی اسپلش و بادی پرفیوم‌ها در بازار ایران

زمان مطالعه مقاله 15 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بادی پرفیوم (Body Perfume) محصولی است که برای استفاده روزانه روی بدن به عنوان یک رایحه معطر استفاده می‌شود. بادی پرفیوم در مقابل عطرهای سنتی، دارای غلظت رایحه کمتری است و بیشتر به عنوان یک اسپری بدن با ماندگاری بالا کاربرد دارد. بادی پرفیوم‌ها عموماً بویی سبک‌تر و ملایم‌تر نسبت به عطرها دارند.

شما می‌توانید بعد از هر بار حمام رفتن، این محصول را روی بدن خود اسپری کنید تا در تمام روز بوی خوبی بدهید. اما مهم است خوشبو کننده بدن را مطابق با سلیقه و رایحه‌هایی که دوست دارید، انتخاب کنید. به همین دلیل ما در این مطلب ۸ مورد از بهترین بادی پرفیوم های آلفا مونته با ماندگاری عالی را معرفی می‌کنیم.

مزیت بادی پرفیوم‌ها

بهترین بادی اسپلش و بادی پرفیوم های ایران

پیش‌تر خوانده‌بودید که بادی‌پرفیوم چیست؟ حال به مروری جزئی و مقایسه این محصول با بادی اسپلش و بادی اسپری می‌پردازیم.

بادی پرفیوم‌ها به صورت اسپری عرضه می‌شوند که همین امر استفاده از آنها را بسیار ساده و آسان می‌کند. بادی پرفیوم‌ها دارای غلظت رایحه کمتری نسبت به عطرهای سنتی هستند. این باعث می‌شود که بوی آنها ملایمتر و قابل تحمل برای افراد حساس باشد.

این نوع بادی‌ها برای استفاده در محیط‌هایی با تراکم جمعیت بالا مناسب هستند، زیرا به جای تحمیل بوی شدید به دیگران، بوی ملایم و دلپذیری را منتشر می‌کنند. بادی پرفیوم‌ها در بسته‌ بندی‌های کوچکتر و قابل حمل ارائه می‌شوند. این امر به شما امکان می‌دهد آنها را به راحتی در کیف یا جیب خود قرار دهید و همواره با خود حمل کنید.

بادی پرفیوم‌ها برای استفاده روزانه و در محیط‌های کاری، تحصیلی و عمومی بسیار مناسب هستند. آنها بوی تازگی و طبیعی را به پوست شما می‌بخشند و می‌توانند در طول روز ماندگاری بالایی داشته باشند. برخی از بادی پرفیوم‌ها حاوی عناصر طبیعی و روغن‌های ضروری هستند که از پوست شما مراقبت می‌کنند. این مزیت باعث می‌شود که استفاده از بادی پرفیوم‌ها یک تجربه طبیعی و مراقبتی برای پوست شما باشد.

بادی پرفیوم، بادی اسپلش و بادی اسپری سه نوع محصول معطر برای بدن هستند، اما تفاوت‌هایی در غلظت رایحه، استفاده و ماندگاری آنها وجود دارد. در ادامه توضیحاتی درباره هر یک از این محصولات آورده شده است:

بادی پرفیوم

  • غلظت: بادی پرفیوم دارای غلظت کمتری نسبت به عطرها و ادو پرفیوم‌ها است.
  • استفاده: بادی پرفیوم به صورت اسپری بر روی بدن استفاده می‌شود.
  • ماندگاری: ماندگاری بادی پرفیوم بیشتر از بادی اسپلش و بادی اسپری و بادی میست است.

بادی اسپلش

  • غلظت: بادی اسپلش دارای غلظت کمتری نسبت به بادی پرفیوم است.
  • استفاده: بادی اسپلش عموماً به صورت اسپری بر روی بدن استفاده می‌شود.
  • ماندگاری: ماندگاری بادی اسپلش کمتر از بادی پرفیوم است.

بادی اسپری

  • غلظت: بادی اسپری دارای غلظت کمتری نسبت به بادی اسپلش است.
  • استفاده: بادی اسپری نیز به صورت اسپری بر روی بدن استفاده می‌شود.
  • ماندگاری: ماندگاری بادی اسپری کمتر از بادی اسپلش است.

هر کدام از این محصولات ممکن است براساس برندها و مدل‌ها تفاوت‌هایی داشته باشند، اما در کل این تفاوت‌ها بر روی غلظت رایحه و ماندگاری تأثیر می‌گذارند. با این حال، همه آنها استفاده و کاربرد مشابهی دارند.

بهترین بادی پرفیوم های اورجینال موجود در بازار ایران

بهترین بادی پرفیوم و بادی اسپلش مردانه و زنانه برای هر فرد بستگی به سلیقه و ترجیحات شخصی او دارد. برای انتخاب بهترین بادی پرفیوم با ماندگاری بالا، می‌توانید محصولات زیر را از برند آلفا مونته زیر نظر بگیرید:

بادی پرفیوم اونتوس (Creed Aventus)

بادی اسپلش Aventus

  • رایحه یا نت بالایی: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
  • رایحه یا نت میانی: رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی
  • رایحه یا نت پایه: وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک

به محض اینکه بادی اسپلش اونتوس آلفا مونته را اسپری می‌کنید، نت‌های مرکبات به رهبری نت آناناس با پس زمینه انگور سیاه را احساس می‌کنید. با گذشت زمان، آکوردهای مرکبات ناپدید می‌شوند، اما نت آناناس تم اصلی عطر باقی می‌ماند. برخی از رایحه‌های چوبی در پس زمینه وجود دارند که توسط درخت قان و چوب سدر هدایت می‌شوند که به عنوان نت‌های چوبی خشک معروف هستند. نت‌های میانی با رز و یاس ترکیب شده‌اند تا اثری گلی بر جا بگذارند. نت‌های گلی تداعی کننده احساسات مردانه هستند. درنهایت، رایحه‌های پایه با مشک و عنبر فضا را پر می‌کنند که جسارت، شجاعت و قدرت مردانه را نشان می‌دهند. اونتوس مخصوص آقایان جذاب و شیک پوش است. پس اگر می‌خواهید در هر موقعیتی از روز بدرخشید و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، خرید بادی پرفیوم اونتوس را پیشنهاد می‌کنیم.

← برای خرید بادی اسپلش اونتوس (Aventus) کلیک کنید →

بادی پرفیوم کوکو (Coco Madmoiselle)

بادی اسپلش Coco

  • رایحه یا نت بالایی: پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال، ترنج
  • رایحه یا نت میانی: میموس، گل یاس، گل رز، یالانگ یالانگ
  • رایحه یا نت پایه: لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس، مشک

بادی اسپلش کوکو یک گروه هماهنگ از نت‌های گرم و تند عمیق است که به دلیل ماندگاری بالا و حس زنانگی قوی شناخته می‌شود. این خوشبو کننده بدن با پرتقال شیرین و همراه با ترنج معطر، به صورت نت‌های تلخ و خوشایند باز می‌شود. سپس در رایحه‌های گلی مانند میموس، یاس مشکی، رز مخملی و یلانگ یلانگ تداعی می‌شود تا آکوردی غنی و هلویی رنگ ایجاد کند. تا این مرحله، کوکو مادمازل ترکیبی از نت‌های درخشان و مخملی، روشن و گرم است، اما آکوردهای آن یک حس گل محور، زنانه و زیبا را ایجاد می‌کنند. سپس نت‌های پایه احساس می‌شوند که اثری عمیق و خاکی دارند. این بادی پرفیوم به معنای واقعی شما را مدهوش خود می‌کند و باعث می‌شود بعد از هر بار حمام رفتن، مشتاقانه آن را روی بدن خود اسپری کنید.

← برای خرید بادی اسپلش کوکو مادمازل (Coco Madmoiselle) کلیک کنید →

بادی پرفیوم میدنایت (Midnight Rose)

بادی اسپلش Midnight Rose

  • رایحه یا نت بالایی: گل سرخ بلغاری، رازبری
  • رایحه یا نت میانی: برگ مو، یاس، فلفل قرمز، گل صدتومانی
  • رایحه یا نت پایه: وانیل، مشک، سدر

میدنایت آلفا مونته را باید در دسته بادی پرفیوم زنانه میوه‌ای و چوبی طبقه بندی کرد. این محصول با یک نت فوق ‌العاده رازبری آغاز می‌شود که تداعی کننده زنانگی است. سپس نت‌های گلی وارد میدان می‌شوند تا حس تازگی را منتقل کنند. در نهایت، میدنایت با مشک و سدر همه فضا را پر می‌کند. اکثر نت‌های این عطر با هم همپوشانی دارند، به این معنا که در هم تنیده می‌شوند تا جلوه کامل‌تری داشته باشند. وانیل در این بادی اسپلش بسیار کم است، اما نت‌های گلی آن به شکلی ظریف با نت‌های چوبی ترکیب شده‌اند. این خوشبو کننده بدن قوی، ماهیت گرم و شیرین دارد که به ویژه برای پاییز و زمستان می‌توانند به عنوان تن پوشی گرم و امن محسوب شود. بانوان جوان می‌توانند از داشتن بادی اسپلش میدنایت در موقعیت‌های مختلف روزانه استفاده کنند تا حس جذابیت و زیبایی خود را افزایش دهند.

← برای خرید بادی اسپلش میدنایت رز (Midnight Rose) کلیک کنید →

بادی پرفیوم اکلت (Eclat)

بادی اسپلش Eclat

  • رایحه یا نت بالایی: برگ چای، شکوفه هلو
  • رایحه یا نت میانی: سدر، عنبر، اوسمانتوس
  • رایحه یا نت پایه: پونه، مشک، ویستریا

بادی اسپلش اکلت ترکیبی جادویی از شکوفه هلو، برگ چای، سدر سفید، مشک و کهربا است. از نت‌های گلی و میوه‌ای گرفته تا رایحه‌های سبز و زمینی، هیچ بخشی از این محصول وجود ندارد که شما آن را دوست نداشته باشید. این خوشبو کننده بدن برند آلفا مونته در دسته اسپری بدن با نت‌های گلی و دریایی طبقه بندی می‌شود. بادی پرفیوم اکلت نزدیک به پوست می‌ماند و ماندگاری بالایی دارد. بنابراین مانند یک نسیم معطر ملایم در طول روز عمل می‌کند. بادی پرفیوم اکلت برای استفاده در محل کار، دانشگاه و حتی یک قرار عاشقانه عالی است. رایحه‌های زیبا، جاودانه و جذاب این بادی باعث می‌شوند تا بعد از هر بار حمام کردن، آن را به سرعت روی بدن خود اسپری کنید تا از عطر آن لذت ببرید. بادی پرفیوم اکلت همچنین ماهیت سرد دارد و برای بانوانی که عاشق نت‌های خنک هستند، انتخابی بی‌مانند است.

← برای خرید بادی اسپلش اکلت (Eclat) کلیک کنید →

بادی پرفیوم باکارات رژ (Baccarat Rouge)

بادی اسپلش باکارت رژ

  • رایحه یا نت بالایی: یاسمن، زعفران
  • رایحه یا نت میانی: انبر، چوب انبر
  • رایحه یا نت پایه: چوب عود، سدر

رایحه بادی اسپلش باکارات رژ فوق‌العاده است! این یکی از آن محصولاتی است که پس از تجربه‌اش نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید! این بادی پرفیوم ترکیبی از رایحه‌های گلی، ادویه‌ای چوبی است که آرامش بخش بودن و تسکین دهندگی را تداعی می‌کند. باکارات رژ که یادآور عطر محبوب Baccarat Rouge 540 است، ماندگاری بالایی دارد، به خصوص وقتی بعد از حمام روی بدن اسپری شود. این شاهکار هنری با نت قوی زعفران و یاسمن باز می‌شود، سپس رایحه انبر خود را نشان می‌دهد و در نهایت، نت های چوبی سدر و عود جذابیت را تجلی می‌بخشند. رایحه آن قوی است و می‌تواند تمام روز شما را خوشبو نگه دارد. بادی پرفیوم باکارات رژ اسپرت است و هم آقایان و هم بانوان می‌توانند آن را استفاده کنند.

← برای خرید بادی اسپلش باکارات رژ (Baccarat Rouge) کلیک کنید →

بادی پرفیوم ویکتوریا سکرت (Victoria Secret No.2)

بادی اسپلش Victoria Secret No.2

  • رایحه یا نت بالایی: گل فریزیا
  • رایحه یا نت میانی: بابونه
  • رایحه یا نت پایه: آلوی سیاه

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت رایحه‌های کمی دارند، به طوری که تنها یک رایحه در هر نت ارائه شده است. با این حال، این خوشبو کننده بدن به قدری جذاب است که هر بانویی را عاشق خودش می‌کند. ماهیت گلی این محصول تداعی کننده زنانگی است که با رایحه سنگین آلوی سیاه ترکیب شده است تا جذابیتش را دوچندان کند. بادی اسپلش ویکتوریا سکرت یک حس وقار و شیک بودن را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این بادی پرفیوم را بعد از حمام روی بدن خود اسپری کند تا در تمام طور روز بوی خوبی بدهید. به ویژه این محصول برای مهمانی‌های خودمانی و رسمی به شدت توصیه می‌شود.

← برای خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت (Victoria Secret) کلیک کنید →

بادی پرفیوم گود گرل (Good Girl)

بادی اسپلش Good Girl

  • رایحه یا نت بالایی: بادام، قهوه
  • رایحه یا نت میانی: مریم، یاس
  • رایحه یا نت پایه: لوبیای تونکا، غلاف کاکائو

بادی اسپلش گود گرل نه خیلی شیرین و نه خیلی میوه‌ای است! این محصول با بادام قهوه باز می‌شود که به سرعت نشان می‌دهد که عطری گرم و جذاب است. نت‌های قلبی با گل یاس و مریم تداعی می‌شوند. یاس بر جنبه‌های گلی و ملایم این محصول تاکید می‌کند، اما مریم احساس بازیگوشی را به این عطر داده است. همین ترکیب حسی سرزنده و شادی بخش را به بانوان ارائه می‌دهد. درنهایت، لوبیای تونکا و غلاف کاکائو هم تلخی و هم غلظت بالای رایحه‌های گول گرل را به ارمغان می‌آورند. نت‌های پایه کمی مردانه هستند تا بادی پرفیوم گود گرل پیچیده، خاص و منحصر به فرد کنند. این بادی یک محصول عالی برای موقعیت‌های مختلف به ویژه مهمانی است، زیرا هدفش افزایش جذابیت و زیبایی بانوان است.

← برای خرید بادی اسپلش گودگرل (Good Girl) کلیک کنید →

بادی پرفیوم لاویه بل (La Vie Est Belle)

بادی اسپلش La Vie Est Belle

  • رایحه یا نت بالایی: توت سیاه، گلابی
  • رایحه یا نت میانی: زنبق، گل یاس، شکوفه پرتقال
  • رایحه یا نت پایه: وانیل، بادام سوخته، نعنا هندی، لوبیا تنکا

بخش عمده‌ای از نت‌های ابتدایی شیرین هستند. زنبق، توت سیاه و گلابی اولین رایحه‌هایی هستند که احساس می‌کنید. چند دقیقه بعد از اسپری کردن این خوشبو کننده بدن، رایحه‌ها دگرگون می‌شوند. در حالی که عطر هنوز شیرین است، یک ترکیب پیچیده نعنا هندی و شکوفه پرتقال احساس می‌شود. از آنجایی که بانوان معمولاً عاشق گل‌ها هستند، رایحه‌های زنبق و یاس را دریافت می‌کنند. در حالی که این محصول از نظر فنی جزو بادی پرفیوم های با رایحه‌های گلی دسته بندی می‌شود، اما رایحه‌ها ترکیب می‌شوند تا این عطر را زنده‌تر کنند. شیرین بودن این بادی با وانیل تداعی می‌شود. نعناع هندی نیز منتقل می‌شود و بوی شیرین لاویه بل را تقویت می‌کند. درنهایت، شما با یک بادی پرفیوم ماندگار طرف هستید که باعث خوشحالی و سرزندگی شما می‌شود. خرید بادی اسپلش لاویه بل را به خانم‌های جذاب توصیه می‌کنیم.

← برای خرید بادی اسپلش لاویه‌بل (La Vie Est Belle) کلیک کنید →

جمع‌بندی

خرید بادی پرفیوم با ماندگاری بالا برای اکثر بانوان و آقایان یک دغدغه است. اما برند آلفا مونته با تولید بادی پرفیوم و بادی اسپلش‌های برتر ایران توانسته خود را از بقیه متمایز کند. خوشبوکننده‌های برند آلفا مونته از بهترین مواد اولیه و تحت نظر عطرسازان متخصص تولید می‌شوند. شما می‌توانید بسته به علایق خود و رایحه‌هایی که دوست دارید، بادی پرفیوم مورد نظر خود را از صفحه خرید بادی پرفیوم آلفامونته سفارش دهید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید