این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی مشخصات ادکلن کرید اونتوس اصل و جایگزین آن در ایران!

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

کاوش در دنیای عطرهای مردانه می‌تواند کاری دلهره‌آور باشد؛ اما در میان انبوهی از گزینه‌های مختلف و مشهور، ادکلن کرید اونتوس به‌عنوان یک عطر افسانه‌ای شناخته می‌شود. جذابیت مسحورکننده و فلسفه بویایی غنی این عطر پرفروش، نشانه درک عمیق سازنده آن از مشخصات ترکیبات منحصربه‌فرد و قرارگرفتن آن‌ها در دل یک عطر پرجذبه و درعین‌حال رویایی است. در این مقاله قصد داریم درباره عطر مردانه کرید اونتوس، تاریخچه، مشخصات بویایی، قیمت و بهترین ادکلن‌های شرکتی مشابه کرید اونتوس بپردازیم. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

ادکلن اونتوس مردانه

ادکلن کرید اونتوس (Creed Aventus)

Creed Aventus قدرت، جاذبه و موفقیت را با رایحه منحصربه‌فرد خود که نمادی از نشاط، پیچیدگی و ابهت است، تجسم می‌بخشد. این عطر افسانه‌ای ۲۵۰ سال قدمت و اصالت را به دوش می‌کشد و عطری پرفروش برای مردان است که هاله‌ای مقاومت‌ناپذیر از موفقیت و ظرافت مدرن را در اطراف خود ایجاد می‌کند. عطر اونتوس مردانه با الهام از امپراتوری تاریخی ناپلئون بناپارت در فرانسه که سرزمین‌ها و قلب‌های متعددی را تسخیر کرد، تولید شده و نشان‌دهنده مردان جنگجو، صبور و مقتدر دنیای امروز است.

بااین‌حال، اونتوس فقط یک عطر نیست، بلکه نمادی از خوراکی های کلیدی نیز محسوب می‌شود که در راس آن‌ها میوه‌های استوایی قرار دارد. اونتوس، نشانه پیروزی و عزم است. این عطر که به‌عنوان برجسته‌ترین عطر کرید شناخته می‌شود، به پرفروش‌ترین عطر مردانه در تاریخ عطرسازی تبدیل شده است که احساس برتری همراه با ظرافت را القا می‌کند. در این ادکلن، نت‌های پایه چوبی قوی که زیربنای محکم میوه‌های تازه و لطیف را تشکیل می‌دهند، تعادل کاملی بین سرزندگی و پیچیدگی ایجاد می‌کنند.

تاریخچه ادکلن مردانه کرید اونتوس

کرید اونتوس فراگرنس مانند پادشاهی است که به مناسبت جشن ۲۵۰ سالگی تسلط خود بر دنیای عطر، تاج‌گذاری می‌کند. تاریخچه شروع مسیر ساخت این عطر به‌عنوان تجسم موفقیت، قدرت و ظرافت مدرن به سال ۱۷۶۰ برمی‌گردد. در آن زمان، جیمز هنری کرید، مردی بااستعداد و جاه‌طلب بود که با وجود مشکلاتی که از زمان ترک انگلستان در سال ۱۷۱۰ با آن‌ها روبرو بود، موفق شد یک برند نمادین به نام خودش در پاریس تاسیس کند.

در سال ۱۸۶۰، هنری کرید از ملکه ویکتوریا نشان مد برتر در خیاطی را گرفت؛ اما این آخرین باری نبود که هنری با خانواده سلطنتی ملاقات می‌کرد. او پس از آن به‌عنوان خیاط دربار سلطنتی انگلستان مشغول به کار شد. در سال ۱۸۸۵، هنری تأییدیه سلطنتی را دریافت کرد. او همچنین برای ملکه ویکتوریا یک لباس سوارکاری دوخت که هم اکنون در موزه کیوتو قرار گرفته است.

پس از مرگ هنری کرید، پسرش چارلز و نوه‌اش جیمز، تجارت خانوادگی را به ارث بردند. چارلز بعدها به عضویت موسسه مد بریتانیا درآمد و در سال ۱۹۳۵ در برگدورف گودمن، مدیریت خانه مد کرید را در پاریس بر عهده گرفت. جیمز به ژاپن سفر کرد و چارلز در خط مقدم دنیای مد جایگاه خود را پیدا کرد. پس از مرگ هنری در سال ۱۹۴۹، جیمز و اولیویه کرید جوان، میراث La Maison Creed را ادامه دادند.

عطر کرید اونتوس توسط اولیویه کرید، نبیره هنری کرید و ششمین نسل از عطرسازان چیره‌دست پاریسی ساخته شد. او برای فرموله کردن ترکیبات این عطر از شخصیت ناپلئون بناپارت الهام گرفت. هر نت نمادی از جنبه‌ای از زندگی ناپلئون است. نت‌های بالایی دوران گمنامی و سرخوشی ناپلئون را جشن می‌گیرند، نت‌های میانی دوران کشورگشایی امپراتوری او را نشان می‌دهند و نت‌های پایانی نماد اوج قدرت وی هستند. درواقع، این عطر برای تجلیل از یک زندگی جسورانه تمام‌عیار طراحی شده است.

مشخصات ادکلن اونتوس اصل

عطر کرید اونتوس مردانه

عطر کرید اونتوس اورجینال یک عطر جادویی است؛ اما تشخیص تفاوت کرید اونتوس اصل و تقلبی کار بسیار سختی است. کرید اونتوس واقعی، به‌خاطر رایحه حسی، جسارت‌آمیز و مدرنش مورد تحسین قرار گرفته و تبدیل به پرفروش‌ترین عطر مردانه شده است. رایحه کرید اونتوس با توت سیاه، نت‌های سیب، لیمو، فلفل صورتی و ترنج ایتالیایی شروع می‌شود. نت‌های آغازین آونتوس مانند یک سواره‌نظامی از پوست عطر بیرون می‌پرند. نت‌های ترکیبی میانی، مجموعه‌ای چوبی گلی از آناناس، رز و یاس است که در کنار درخت غان و نعناع هندی به معجونی دلربا تبدیل شده است. نت‌های پایه هم ترکیبی از ۳ نت کلاسیک خزه بلوط، عنبر و وانیل هستند. تداخل خزه بلوط و عنبر نمونه‌ای از تجلی قدرت در زیبایی است و در نهایت، وانیل این عطر را با حسی از طراوت و شکوفایی به پایان می‌رساند.

اونتوس دارای ماندگاری عالی و سیلاژ بالاتر از حد متوسط است. این ادکلن احساسی، جسور و شیک تمام حواس را مجذوب خود می‌کند و ترکیب عجیب رایحه‌های میوه‌ای و چوبی آن، حسی عمیق و غیرقابل انکار به این عطر می‌بخشد. به‌عبارت بهتر، با هر اسپری، فرد در یک تجربه بویایی ویژه محصور می‌شود که قدرت و موفقیت را با ظرافت هرچه تمام‌تر زمزمه می‌کند.

کرید اونتوس، در اندازه‌های متنوعی از بطری‌های ۵۰ میلی‌لیتری تا ۱۰۰ میلی‌لیتری عرضه می‌شود و اطرافیان را از همان اولین لحظات ورود با نت‌های سرزنده خود جادو می‌کند. رایحه ترد و آبدار سیب در رایحه ترش و خوش‌طعم لیمو پخش می‌شود و با گرمای فلفل صورتی و شوخ و شنگی ترنج ایتالیایی درهم می‌آمیزد.  این سمفونی که توسط سیب، لیمو، فلفل صورتی و ترنج ایتالیایی رهبری می‌شود، به‌طرز پیچیده‌ای در هم تنیده شده و زمینه را برای موقعیت افسانه‌ای کرید اونتوس در میان عطرهای مردانه فراهم می‌کند.

از مهم‌ترین مشخصات ادکلن کرید اونتوس اصل یک سه‌گانه قدرتمند از نت‌های شگفت‌انگیز است. نت‌های میانی با آناناس، یاس و پاتچولی (نعناع هندی) شکفته می‌شوند. رایحه آناناس تازه، صدایی نیروبخش را به ارمغان می‌آورد. این طراوت بی‌عیب و نقص در کنار جذابیت شیرین گل‌های معطر یاس و رز تکمیل می‌شود. نعناع هندی با نت‌های خاکی و چوبی خود که ردپایی از پیچیدگی را به جا می‌گذارد، به این سمفونی عمق می‌بخشد. مجموع این عناصر با هم ترکیب می‌شوند تا به اونتوس روح قاطعیت و جذابیت ببخشند.

بااین‌حال، جذابیت نهایی و مغناطیس‌گونه کرید اونتوس افسانه‌ای مدیون نت‌های پایه چوبی خزه بلوط و مشک است. رایحه خاکی و خزه‌ای خزه بلوط با ته‌مایه گرم حسی مشک درآمیخته می‌شود و به عمق اسرارآمیزی در این عطر ختم می‌شود. عطر اونتوس یک ترکیب استادانه است و نکته قابل توجه آن، تعامل پیچیده و تجربه حسی عمیقی است که کرید اونتوس را به بخشی جدایی‌ناپذیر از ظرافت مدرن تبدیل می‌کند.

قیمت ادکلن کرید اونتوس اصل

کرید اونتوس در چند مدل مختلف از جمله گزینه‌های ادوپرفیوم ۱۰۰ و ۵۰ میلی‌لیتری و همچنین ادکلن جدیدی از سری کرید اونتوس در فرمولاسیون ادوپرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری ارائه شده است. قیمت هر میل عطر اونتوس با توجه به اصلی یا تقلبی بودن و نوسانات ارز متفات است. بااین‌وجود اگر قصد خرید ادکلن اونتوس را دارید باید در خرید آن نهایت دقت را به عمل آورید. کرید اونتوس اصل قیمت بالایی دارد؛ اما مدل‌های شرکتی مشابه آن قیمتی پایین‌تر دارند.

ادکلن اونتوس شرکتی

عطر کونتیننتال پلاس

با خرید کرید اونتوس می‌توانید چشم‌انداز موفقیت، اصالت و ظرافت مدرن را تجربه و سفری فراموش‌ناشدنی را که در انتظار شما است، کشف کنید. قیمت کرید اونتوس شرکتی بسته به شرکت تولیدکننده، متفاوت است. رایحه نمادین کرید اونتوس، ذات یک مرد با اعتماد به نفس و موفق را نشان می‌دهد. Aventus با نت‌های جسورانه و پالایش‌شده‌اش، تاثیری فراموش‌نشدنی برجای می‌گذارد. پس جای تعجب نیست که این عطر به نمادی از پیروزی و پیچیدگی برای مردان در سراسر جهان تبدیل شده است. با این‌حال، انواع مختلفی از کرید اونتوس های کپی در بازار عرضه شده است.؛ اما شما می‌توانید با خرید ادکلن کنتینتال پلاس آلفامونته به عنوان ادکلن مشابه اونتوس از بین سایر ادکلن‌های شرکتی، به نزدیک‌ترین رایحه به اونتوس اصلی دست پیدا کنید.

ادوپرفیوم اونتوس مظهر حس شکوه و بی‌زمانی در لایه‌ای از رایحه‌های بهشتی است. این عطر با جوهره غنی و نمادین خود، اعتماد به نفس و پیچیدگی مردانه را القا می‌کند. ترکیبی از نت‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند، از جمله سیب، یاس، خزه بلوط و مشک، رایحه‌ای گیرا ایجاد می‌کنند که در طول روز روی بدن و لباس شما باقی می‌ماند و هرکسی را که از اطرافتان عبور کند، شگفت‌زده بر جا می‌گذارد.

← جهت خرید عطر کونتیننتال پلاس آلفامونته کلیک کنید →

سوالات متداول

در ادامه به دو سوأل رایج در مورد ادکلن کرید اونتوس می‌پردازیم.

عطر اونتوس زنانه است یا مردانه؟

عطر Creed Aventus در دسته عطرهای مردانه قرار می‌گیرد.

ادکلن کرید اونتوس ساخت کدام کشور است؟

ادکلن Creed Aventus ساخت کشور فرانسه است.

سخن پایانی

ادکلن Creed Aventus عطری جذاب برای مردان است که در حجم‌های ۱۰۰ و ۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است. این عطر با مشخصات جذاب و ستودنی خود یک انتخاب عالی برای مردان بااعتماد به نفس، جذاب، باهوش و قدرتمند محسوب می‌شود. این ادکلن که با نت‌های اولیه سیب، لیمو، فلفل صورتی و ترنج ایتالیایی، نت‌های میانی آناناس، یاس و نعناع هندی و نت‌های پایه خزه بلوط و مشک فرموله شده است، تجربه‌ای سرشار از تازگی میوه‌ها را با پوششی چوبی ارائه می‌دهد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید