این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

معرفی ۱۰ عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا

زمان مطالعه مقاله 15 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۶ آبان ۱۴۰۲

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

استفاده از عطر خنک زنانه در فصول گرم سال توسط خانم‌ها بسیار دیده می‌شود. در واقع با داشتن این سبک عطرها، در کنار احساس گرمای کمتر، می‌توان آرامش وصف ناشدنی‌ای را تجربه کرد که حتی اطرافیان هم از بوییدن آن متحیر شوند.

احساس استفاده از عطر زنانه خنک، می‌تواند شبیه حس نشستن زیر سایه درخت هلو در یک باغ میوۀ بهاری باشد که عطر گل یاس، چای سبز و شکوفۀ لیمو در فضای آن پخش شده است.  برای خرید ادکلن خنک زنانه بهتر است از قبل با لیستی از بهترین عطرهای خنک زنانه آشنا شوید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با ویژگی‌های بهترین ادکلن سرد و خنک زنانه بیشتر آشنا کنیم.

عطر خنک زنانه

عطر خنک زنانه در ساحل

عطر خنک زنانه چه ویژگی هایی دارد؟ با فرا رسیدن فصل تابستان، سر و کله تعطیلات و مسافرت‌ها هم پیدا می‌شود. عطرهای خنک هم که تداعی کننده گرما، آسایش و راحتی تابستان هستند. با استفاده از عطرهای خنک در فصل تابستان، می‌توان حس و حال تازگی و سرزندگی را تجربه کرد.

انواع عطر خنک زنانه برای تابستان غالباً از رایحه‌های اقیانوسی و دریایی تشکیل شده‌اند. بنابراین گزینه مناسبی برای خانم‌های جوانی است که قصد دارند در مهمانی‌های تابستانی خود بدرخشند. چرا که با استفاده از انواع ادکلن‌های زنانه، می‌توان گرمای ناشی از تابش مستقیم خورشید را به نسیم خنکی تبدیل کرد.

بهترین عطرهای زنانه خنک با تولید در رایحه‌های مختلف، نمایانگر جذابیت، زیبایی و اصالت خانم‌ها خواهند بود. به عنوان مثال رایحه‌هایی همچون مرکبات، لیمو، پرتقال، گریپ فروت و گل‌ها در تولید عطرهای خنک به کار می‌روند. البته اگر به دنبال عطر شیرین و خنک زنانه هستید، باید گفت که از رایحه‌های شیرین همچون شکلات، شکر، وانیل و کارامل نیز استفاده می‌شود. در بین انواع عطرهای خنک، بهترین عطر سرد زنانه می‌تواند دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • بهترین عطرهای خنک مورد توجه خانم‌ها از رایحه‌های گل متشکل از نت‌های گل رز، مرزنجوش، چوب صندل، یاسمن و توت فرنگی تشکیل شده‌اند.
  • رایحه‌های میوه در عطرهای خنک مورد توجه خانم‌ها شامل گیلاس، گلابی و هندوانه خواهند بود.
  • در این عطرها با توجه به سبک بودن، نت‌های بالایی تنها برای چند دقیقه ماندگاری دارند.
  • نت‌های پایه در عطرهای خنک، بیشترین ماندگاری را دارند و غالباً در حدود چند ساعت خاصیت پخش کنندگی خواهند داشت.

انواع عطر خنک زنانه

عطرها و ادکلن‌های خنک زنانه تنوع و گستردگی بالایی دارند. در واقع این عطرها را با توجه به تند و ملایم بودن، یا شیرین و تلخ بودن می‌توان به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

عطر خنک و تلخ زنانه

عطرهای تلخ همیشه طرفداران بسیاری داشته است. در دهه‌های اخیر نیز توجه خانم‌ها به انواع عطرهای خنک و تلخ بیشتر شده است. خانم‌های زیادی تمایل دارند در روزهای گرم تابستانی، با رایحه دل انگیز عطر سرد و تلخ زنانه، خنکی‌پرجذبه‌ای را به خود هدیه دهند.

شما می‌توانید معروف ترین ادکلن های خنک زنانه را در بین ادکلن‌های تلخ پیدا کنید. این عطرها برای طرفداران استایل‌های رسمی و کلاسیک مناسب هستند. می‌توان گفت ادکلن سرد و تلخ زنانه از کلاس و پرستیژ خاصی برخوردار است که با استفاده از آن می‌توان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

عطر خنک تند زنانه

بخشی از خانم‌ها در انتخاب عطر و ادکلن به دنبال ادکلن‌هایی با رایحه خنک و تند هستند. در واقع فرقی نمی‌کند برای خودشان یا معشوقشان باشد، آن‌ها از استشمام این گروه عطرها، سرشار از حس تازگی و طراوت می‌شوند. این عطرها همچنین در فصل گرما بسیار پرطرفدار خواهند بود. چرا که می‌توان گفت گروه ادکلن تند و خنک زنانه، در عین ایجاد حس فرش بودن، در برطرف کردن و رفع بوهای نامطبوع و ناخوشایند بدن نیز مؤثر عمل خواهند کرد.

عطر خنک و شیرین زنانه

به طور کلی انواع عطر شیرین و خنک زنانه، از رایحه‌های آبزی، سبز، مرکبات و میوه در ترکیب با رایحه گل‌فام ایجاد می‌شوند. استفاده از رایحه‌های مشک و کهربا در نت‌های پایه این عطرها، باعث ماندگاری بیشتر آن‌ها می‌شود.

بنابراین خانم‌هایی که قصد دارند در مهمانی‌ها یا قرارهای کاری و شخصی مهم خود، اطرافیان خود را تحت تأثیر قرار دهند، می‌توانند از این نوع عطر زنانه شیرین و خنک استفاده کنند. در مقابل عطرهایی که تنها از رایحه‌های گل‌فام، آبزی و میوه‌ای، در تولید آن‌ها استفاده شده است، ماندگاری چندانی ندارند بنابراین برای استفاده روزانه مناسب خواهند بود.

ادکلن خنک و ملایم زنانه

اگر به دنبال انتخاب ادکلن خنک و ملایم زنانه هستید، باید گفت که این گروه عطرها به مانند عطر و ادکلن شیرین و خنک زنانه، بیشتر از رایحه‌های سبز، آبزی و مرکبات تشکیل شده‌اند. این عطرها همچنین در کنار خنکی دلپذیری که دارند، با ارائه چند رایحه گل‌فام، لطافت زنانه‌ای را ارائه می‌دهند. البته لازم به ذکر است که حتی بهترین ادکلن زنانه خنک و ملایم هم ماندگاری بالایی نخواهند داشت. بنابراین برای رسیدن به نتیجه مطلوب شاید لازم باشد که در استفاده از عطر کمی دست و دلبازی به خرج دهید.

بهترین عطرهای خنک زنانه

در فصل گرما و تابستان با توجه به گرمی هوا، افراد و به خصوص خانم‌ها تمایل زیادی به استفاده از عطرهای خنک دارند. چرا که در این فصول با خرید یک ادکلن خنک زنانه با ماندگاری بالا تا حدی می‌توان از میزان گرمای احساس شده کاست.

البته برای داشتن یک عطر با کیفیت که ماندگاری بالا هم داشته باشد، باید به سراغ خرید از برندهای مطمئن و معتبر بروید. در زیر به معرفی چند مورد از بهترین ادکلن های معروف زنانه خنک آلفا مونته می‌پردازیم.

عطر خنک زنانه اقتصادی

خرید عطر مای کویین (My Queen) آلفامونته

عطر مای کویین را می‌توان به عنوان یک عطر خنک زنانه ارزان معرفی کرد. البته این عطر با وجود قیمت مناسب آن، یکی از بهترین عطرهایی است که می‌توانید داشته باشید. عطر زنانه خنک مای کویین، روشن، درخشان، تازه و نشاط آور است که به راحتی می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف و در طول روز استفاده کنید. همانطور که پیش‌تر در بررسی تخصصی عطر مای‌کوئین ذکر کردیم این عطر یک توییست بسیار قوی از عطر محبوب Zen Shiseido به حساب می‌آید.

ترکیب فوق‌العاده نت‌ها به گونه‌ای است که در آن هیچ رایحه‌ای بر رایحه دیگر غالب نیست. شما می‌توانید با استفاده از این عطر تازه، احساس بهاری و تابستانی را در هر فصلی تجربه کنید. وجود نت‌های مرکبات در این عطر، باعث ایجاد حس شادی در شما شده که انرژی‌تان را در طول روز حفظ خواهد کرد.

این عطر ماهیتی خنک، ملایم و شیرین دارد و بسیاری از افراد آن را به ادکلن ذن از برند شیسیدو و ادکلن کوکو مادمازل شبیه می‌دانند. در واقع وجود نت‌های گل رز و مشک در این عطرها باعث شباهت آن‌ها به یکدیگر شده است.

← جهت خرید عطر My Queen کلیک کنید →

پرطرفدارترین عطر خنک زنانه

عطر هانیبال آلفامونته

یکی از معروف ترین ادکلن های خنک زنانه، عطر هانیبال است. بوی نیمه شیرین این عطر با ترکیب رایحه لیمو و سیب آغاز می‌شود. حس خنکی ناشی از رایحه مشک در این عطر، باعث ایجاد شادابی و نشاط در خانم‌ها خواهد شد.

بنابراین اگر دوست دارید در ملاقات‌های دوستانه و عاطفی خود، دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، عطر هانیبال بهترین گزینه است. عطر خنک و زنانه هانیبال از برند آلفامونته با نت‌های اولیه سیب، سرو و لیمو آغاز شده که در ادامه به رایحه گل رز و یاس تبدیل می‌شود. در نهایت نیز با رایحه خنک و دلپذیر مشک یا کهربا به پایان می‌رسد.

← جهت خرید عطر Hannibal کلیک کنید →

پرفروش ترین عطر خنک زنانه

عطر سانتامونیکا

عطر زنانه سانتا مونیکا از برند آلفا مونته یکی از پرفروش ترین‌ عطرهای خنک زنانه در بازار ایران است. این عطر را می‌توان جزء عطرهای خنک، شیرین و تند زنانه به شمار آورد که برای استفاده در فصل زمستان بهترین گزینه است. عطر سانتا مونیکا از نت‌های مشک، شیرین و چوبی تهیه شده است و به دلیل رایحه شیرین و در عین حال تندی که دارد، گرمابخش روزهای زمستانی شما خواهد بود.

این عطر خوشبو، نماد سرزنده ‌بودن و شادابی است که در سال‌های متمادی توانسته است در بین خانم‌های شیک پوش و با سلیقه جای خود را باز کند‌ به همین دلیل Santamonica یکی از ادکلن‌های پرفروش برند آلفامونته است.

← جهت خرید عطر Santa Monica کلیک کنید →

جدیدترین عطر خنک زنانه

خرید عطر اوردوز (Overdose)

ادکلن اوردوز، عطری خنک، تلخ و اقیانوسی است که خانم‌ها و آقایان جوان با استفاده از آن، در نهایت زیبایی، جذابیت و همچنین جسارت قرار می‌گیرند. این عطر جدید و پیچیده با رایحه ظریفی که دارد می‌تواند، تداعی کننده دریایی عمیق و سرد باشد که در اثر ترکیب با نت‌های جلبک دریایی و چوب صندل، نمایانگر حس نشاط و سرزندگی در شما خواهد بود.

عطر اوردوز تجلی بخش عشق و علاقه قلبی است و گزینه مناسبی جهت هدیه دادن به همسر خود به مناسبت تولد، سالگرد ازدواج و… خواهد بود. این عطر با وجود کیفیت و بوی فوق‌العاده آن، قیمت مناسبی دارد و برای استفاده در همه فصول سال و موقعیت‌های مختلف، بهترین گزینه است. اودروز (Overdose) جدیدترین عطر خنک زنانه آلفامونته محسوب می‌گردد.

← جهت خرید عطر Overdose کلیک کنید →

عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا

خرید عطر اکسکلوسیوو Exclusivo آلفامونته

در معرفی بهترین عطرهای خنک زنانه با پخش بوی بالا می‌توان به عطر اکسکلوسیوو از آلفامونته اشاره کرد. این عطر که جزء عطرهای زنانه- مردانه به شمار می‌آید، یک عطر خنک دریایی آروماتیک است. عطر اکسکلوسیوو با رایحه خنک و انرژی بخشی که دارد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

می‌توان گفت این ادکلن زنانه خنک، یک رایحه جذاب میوه‌ای سیتروسی با نت پایانی مشک سفید است که حس زنده بودن را برای مردان و زنان جوان به دنبال دارد. شما می‌توانید این عطر خنک را در فصول بهار و تابستان استفاده کنید و در کنار تجربه حس خنکی، از بوی خوش و غیرقابل وصف آن لذت ببرید. ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد آن در شب، می‌تواند زمینه ساز یک شب رویایی برای شما در کنار معشوقتان باشد.

← جهت خرید عطر Exclusivo کلیک کنید →

بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا

عطر مرکوری آلفامونته

ادکلن خنک زنانه مرکوری یکی از عطرهای خوش‌نام آلفامونته با ماندگاری بالاست که در گروه عطرهای خنک و شیرین زنانه قرار می‌گیرد. در واقع اگر دنبال یک عطر خنک، آرامش بخش و شیرین هستید که بتوانید در طول روز، استرس و اضطراب ناشی از مشغله کاری را از خود و اطرافیانتان دور کنید، عطر مرکوری بهترین گزینه است.

این عطر، با رایحه دلپذیر و خاص آن، یک عطر مناسب تابستان زنانه برای استفاده در روزهای گرم خواهد بود. آلفامونته در تهیه این عطر از رایحه‌های چوب و مرکبات بهره گرفته است. در نت اولیه این عطر از رایحه نارنج تازه استفاده شده که در ادامه با نت میانی گل یاسمن و برگ بو یک ترکیب فوق‌العاده است. در نت پایانی آن نیز از رایحه‌های سرو و چوب درخت کاج استفاده شده است.

بسیاری از افراد معتقدند، عطرهای تند و گرم ماندگاری بالاتری دارند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند جهت ماندگاری بالای عطر، بیشتر از این گروه عطرها استفاده کنند اما آلفامونته در تولید عطر مرکوری، با وجود استفاده از ترکیب رایحه‌های خنک و شیرین، ماندگاری بالایی ارائه می‌دهد.

← جهت خرید عطر Mercury کلیک کنید →

بهترین عطر زنانه خنک و تلخ

بزودی تکمیل می‌شود…

بهترین عطر خنک و شیرین زنانه

عطر سانتامونیکا

یکی از بهترین عطرهای خنک زنانه که جزء پرفروش ترین‌های این برند هم محسوب می‌شود، عطر سانتامونیکاست. این عطر همانطور که گفته شد از رایحه‌های خنک و شیرین زنانه تشکیل شده است که برای استفاده در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب خواهد بود. در واقع افرادی که به رایحه‌های خنک علاقه‌مند هستند، باید این عطر خنک و دلنشین را حداقل یکبار استفاده کنند.

آرامش خیال، فکر آسوده و انرژی وصف نشدنی همگی از صفاتی است که با استفاده از این عطر، همراه خود خواهید داشت. طراحی زیبای شیشه و در الماس مانند آن در کنار قیمت مناسب ادکلن زنانه خنک سانتامونیکا همگی از مواردی است که این عطر را به عنوان یکی از انتخاب‌های همیشگی شما برای خرید عطر تبدیل می‌کند.

← جهت خرید عطر Santamonica کلیک کنید →

عطر تند و خنک زنانه

عطر آوانت گارد

عطر اسپرت آوانت گارد برای زوج‌های جوانی که تمایل دارند هر دو از یک نوع عطر با رایحه دل انگیز استفاده کنند، بهترین گزینه است. این عطر خنک در کنار رایحه تندی که دارد مورد استقبال بسیاری از زوج‌های جوان قرار گرفته است‌.

رایحه تند فلفل در کنار نت مرکبات، Avant Garde را برای استفاده در فصول گرم سال به یک گزینۀ جذاب تبدیل کرده است.

← جهت خرید عطر Avant-Garde کلیک کنید →

خنک ترین عطر زنانه

خرید عطر نایکا (Naica) آلفامونته

عطر نایکا جزء محبوب‌ترین عطرهای برند آلفا مونته است که با خنکی غیرقابل وصف آن مورد توجه بسیاری از خانم‌های جوان قرار گرفته است‌. این عطر گلی و میوه‌ای به دلیل ماهیت خنک و ملایمی که دارد، برای استفاده در فصول بهار و تابستان بسیار مناسب است.

عطر خنک زنانه نایکا پخش بوی بالایی دارد و به دلیل حس خنکی بی‌نظیرش، علاوه بر استفاده روزانه، جهت حضور در مراسمات عاطفی یا مهمانی‌های رسمی با لباس‌های فاخر نیز گزینه مناسبی است. چرا که با استفاده از این عطر، می‌توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید. نت‌های اولیه در این عطر با رایحه‌های برگ چای و شکوفه درخت هلو آغاز می‌شود‌. در نت میانی نیز رایحه‌های پونه، مشک، ویستریا به کار رفته است که در ترکیب با نت پایانی چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر، عطر بی‌نظیری خواهد شد.

← جهت خرید عطر Naica کلیک کنید →

سؤالات رایج دربارۀ عطر خنک زنانه

در ادامه به چند مورد از رایج‌ترین سوالات در مورد عطر خنک زنانه و مسائل مربوط به آن پاسخ می‌دهیم.

بهترین عطر خنک و تلخ زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

می‌توان گفت در لیست خرید عطر و ادکلن زنانه، انواع ادکلن سرد و تلخ زنانه جزء چرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. این عطرها با رایحه‌هایی همچون چوب، مرکبات، دودی، قهوه، نعنا، گلی و مشک ارائه می‌شوند.

این گروه عطرها (عطرهای تلخ و خنک زنانه) جهت استفاده در مهمانی‌های نیمه رسمی تا رسمی گزینه مناسبی خواهند بود و تا حد زیادی، وقار، خوش استایلی و جذابیت شما را به رخ دیگران می‌کشند. این دسته عطرها محبوب خانم مدیرهای جوان به حساب می‌آیند!

بهترین عطر مناسب تابستان زنانه کدام‌ها هستند؟

عطرهای خنک با رایحه‌های تند و ملایم که در آن نت‌های مشک، مرکبات و گلی به کار رفته است، جهت استفاده در فصول گرم سال مناسب هستند. چرا که در ترکیبات این عطرها از مشک استفاده شده است که به دلیل خنکی وصف نشدنی آن، گرمای تابستان را تا حدی قابل تحمل­تر می‌کند‌.

انتخاب هرکدام از انواع ادکلن‌های خنک زنانه، با توجه به سلیقه فرد می‌تواند متفاوت باشد. فقط در این مورد بهتر است جهت استفاده از عطری باکیفیت تر ، از برندهای آشنا و مطمئن خرید کنید.

اگر بخواهید یک عطر زنانه خنک و ماندگار با قیمت مناسب معرفی کنید، کدام عطر را پیشنهاد می‌دهید؟

به طور کلی همه عطرهای برند آلفامونته با توجه به کیفیت ارائه شده از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. با این حال یکی از بهترین عطرهای این برند از نظر میزان ماندگاری و قیمت، عطر خنک زنانه مای کویین است. مطمئناً با یکبار استفاده از این عطر جزء طرفداران آن خواهید شد. چرا که با استفاده از این عطر طراوت و شادابی بهار و تابستان را حس خواهید کرد و در طول روز از بوی آن شاداب و پر‌انرژی خواهید شد.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی کامل عطر خنک زنانه و ادکلن خنک زنانه و ویژگی‌های آن‌ها پرداختیم. ادکلن‌های خنک با توجه به ماهیتی که دارند مورد توجه خانم‌ها و آقایان بسیاری قرار گرفته است‌. در تولید این عطرها از رایحه‌‌های مختلفی همچون لیمو، مرکبات و گلی در کنار ترکیبات دیگر استفاده می‌شود. به عنوان مثال در ترکیبات عطر زنانه شیرین خنک، از رایحه‌های فوق در ترکیب با رایحه‌های شیرین همچون شکلات، کارامل و… استفاده می‌شود.

عطرهای خنک زنانه را می‌توان در گروه‌های مختلف عطر سرد و تلخ زنانه، عطر زنانه شیرین و خنک، عطرهای خنک و تند، و عطرهای خنک و ملایم دسته بندی کرد. در نتیجه با توجه به نوع عطر از نت‌های با رایحه‌های مختلف استفاده می‌شود.

خرید عطر خنک زنانه قیمت مناسب را می‌توانید از برند آلفامونته انجام دهید. عطرهای زنانه خنک این برند مخصوص خانم‌هایی است که قصد دارند در مهمانی‌های تابستانی خود بدرخشند.

← برای خرید عطر خنک زنانه اینجا کلیک کنید →

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید