این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر دکستر (Dexter)

زمان مطالعه مقاله 8 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

کمپانی آلفامونته دست به تهیه عطری از جنس آرامش و جنب و جوش زده است. عطر دکستر با پارادوکسی جذاب از جنس خنکی و تندی می باشد که محصول ارزشمند فرانسه است. این عطر ترکیبی فوق العاده می باشد که احساسات شمارا دگرگون می کند.

عطر دکستر

عطر دکستر آلفامونته، ترکیبی از انواع مختلفی از ادویه جات است که با رایحه خنکی مخلوط شده و عطری ایده آل برای ورزشکاران می باشد. تندی این عطر، انرژی را افزایش و خستگی را از بین می برد. خنکای این عطر مانند نسیم صبح گاهی روح را نوازش داده و احساسی فوق العاده به شما منتقل می کند.

عطر مردانه دکستر در میزان ۱۰۰ میلی لیتر و در شیشه های شفاف ریخته می شود با دربی شفاف و  بازتابی مشکی رنگ که جلوه زیبایی به ظاهر این عطر می بخشد.

این عطر ، دارای رایحه های نتی گریپ فروت ، نارنگی ماندرین ، نت های دریایی، برگ خشک برگ بو ، یاس ، چوب گایاک ، خزه درخت بلوط ، نعناع هندی ، امیر سائل می باشد.

حال کمی با رایحه های این عطر مردانه آلفا مونته آشنا شویم:

گریپ فروت :

این میوه جذاب و دوست داشتنی، از میوه های پرخاصیت می باشد که باید در رژیم غذایی هر فرد آن را جایی داد. گریپ فروت از میوه هایی ایت که احتمالا از پیوند درست شده است، مزه ای ترش و مایل به تلخی دارد و ظاهری شبیه به پرتقال را دارا می باشد.

 نارنگی ماندرین :

نارنگی ماندرین یا پرتقال ماندرین، شباهت های زیادی به نارنگی دارد. بافتی شبیه به پرتقال، اندازه ای کوچکتر و رنگ میوه آن مایل به سرخ است. می توان گفت که تقریبا همان نارنگی خودمان است اما با این تفاوت که کمی سرخ تر است و دارای بعضی خواص متفاوت است.

 نت های دریایی:

نت های دریایی جزوه نت های خاص می باشد که در عطر های خاص تر استفاده می شود. این رایحه، شمارا یاد خاطرات خوبتان در کنار سواحل شمالی کشور و در کنار خانواده تان می اندازد.

 برگ خشک برگ بو :

این گیاه مدیترانه ای، از سرده برگ بو بوده و به صورت درخت و درختچه وجود دارد. از برگ این گیاه در مدیترانه برای عطر غذا استفاده می شود. اما فراموش نکنید که حتما برای مصرف شخصیتان، از برگ های خشکیده این گیاه استفاده کنید زیرا ممکن است که برگ های معمولی مشکل ساز باشند.

 یاس :

گل یاس یکی از زیبا ترین و خوش بوترین گل ها در میان گل های مشابه خود است. گل یاس یکی از معروف ترین گل های زینتی در خانه ها و حیاط آن ها می باشد. البته اگر توانایی نگهداری و تامین نور و شرایط این گیاه در خود خانه را دارید، پیشنهاد میدم که حتما این کار را انجام دهید. زیرا رایحه فوق العاده این گیاه، رایحه خانه تان را مانند بهشت، دلنشین می کند.

چوب گایاک :

چوب گایاک از معروف چوب های است که در ساخت جعبه های لوازم چوبی به کار می رود. می توان از اصلی ترین دلایل این موضوع این را دانست که این چوب، جزو سخت ترین و منعطف ترین چوب ها می باشد. این قابلیت این امکان رابه شما می دهد تا چوب را به هرشکل که می خواهید در بیاورید، بدونه آنکه نگران شکستن آن باشید.

 خزه درخت بلوط:

بر روی شاخه  ها و برگ های درختان بلوط، گاها انقدر خزه رشد می کند که سطح درخت را از رنگ قهوه ای به سبز تغییر می دهد. خزه های درختان بلوط رایحه ای تلخ دارند و درترکیب با عطر های دیگر، رایحه ای فوق العاده ایجاد می کنند.

 نعناع هندی :

نعناع هندی یا پیچولی، به نوعی از نعناع می گویند که از تیره نعناعیان بوده و شباهت زیادی به نعناع مشهور خودمان دارد. این گیاه که بومی مناطق گرمسیری آسیا می باشد، در مصارف مختلفی در سطح جهان از مصارف بهداشتی تا صنعتی، استفاده زیادی می شود. نباید فراموش کنیم که رایحه نعناع ها و تندی و رطوبتشان چه جذابیتی به عطر ها می بخشد.

 امیر سائل:

رایحه امیر سائل از روایحی است که دارای اسمی خاص می باشد و در عطر های خاص خود را به نمایش گذاشته و رایحه ای خاص تر را به عطرمان اضافه می کند.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید