این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر لورینزر (Lorinser)

زمان مطالعه مقاله 8 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آلفا مونته، دست به تهیه عطر لورینزر (Lorinser Perfume) مردانه و جوان پسند زده است. عطر لورینزر به دلیل داشتن رایحه شیرین و خنک، عطری مناسب برای روزهای بهاری می باشد.

عطر لورینزر

عطر لورینزر (Lorinser) ، عطری با رایحه گل هایی مانند اسطوخودوس و شمعدانی میباشد، همرا با روغن دانه های لوبیا و تونکا مخلوط شده و همراه عصاره های ترنج و سیب و به لیمو در شیشه ی کریستالی و شفاف خود عرضه می شود.

عطر لورینزر برند آلفا مونته از روایح، اسطوخودوس، ترنج، به لیمو، آناناس، دانه لوبیا، خزه درخت بلوط، شمعدانی، رز، سیب، خشکبار، چوب صندل سفید و دانه تونکا تشکیل شده است.

نت های لورینزر

در این قسمت به بررسی نت های عطر لورینزر آلفا مونته می پردازیم:

رایحه اسطوخودوس

این گیاه بنفش رنگ جذاب، از دسته گیاهان گلدار و از خانواده ی معروف نعناعیان می باشد. امروزه کمتر کسی است که از خاصیت آرامش بخشی اسطخودوس اطلاع نداشته باشد. از روغن و عصاره اسطخودوس در صنعت های مختلفی همانند آروماتراپی و عطر سازی و مصارف خوراکی استفاده زیادی می شود.

رایحه ترنج

این میوه ی جذاب که نسبتی نزدیک با خانواده مرکبات دارد، دارای مراحل مختلف رشد و رنگ های جذاب و متفاوت است. از ترنج در مصارف متعددی، استفاده زیادی می شود. زیرا میوه ای عطری و ترش است که می تواند با خواص ظاهری و عطری خود، در هر صنعتی مانند چای سازی یا عطر سازی، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

رایحه به لیمو

چیزی که از اسم به لیمو به نظر می رسد، انگاری نام یک نوع میوه است. اما برخلاف نام جذابش، در اصل گیاه یا مختصرا، برگ گیاه است. این برگ عطری همانند لیمو و حتی بهتر از آن دارد. از به لیمو در صنعت چایی سازی بسیار استفاده می شود. آلفا مونته از این برگ در عطر های خود با دسته مرکبات استفاده کرده است. رایحه ی این میوه، رایحه ای خنک و بهاری است.

رایحه آناناس

این میوه تاج دار برزیلی، در مصارف زیادی، از جمله مصارف بهداشتی همانند ساخت کرم های پوستی؛ و مصارف خوراکی همانند بستنی، استفاده میشود. از عصاره ی این میوه در مصارف صنعتی همچون عطر سازی استفاده می شود که به نت های رایحه ای، جذابیتی خاص می بخشد.

رایحه دانه لوبیا

این دانه ی معروف خوراکی، دارای خواص غذایی فراوانی می باشد. لوبیا در صورت عادی و به صورت خام عطری خاص ندارد. ولی به محض اینکه در غذا یا عطر استفاده و با مواد دیگر ترکیب شود، حقیقتی را برای ما فاش می یکند که حتی لوبیا هم عطری دلنشین دارد.

رایحه خزه درخت بلوط

خزه درخت بلوط بر خلاف نام خود، خزه نیست. بلکه نوعی قارچ هست که در مناطق بومی خود، در کنار یا روی درختان بلوط رشد می کند. این خزه ها یا به قولی قارچ ها، بویی تلخ دارند. فکر کردن به اینکه در جنگلی با بوی باران بهاری همراه با ترکیب عطر تلخ شب های زمستانی قدم بزنید، مغز انسان را نوازش می دهد.

رایحه شمعدانی

این گیاه زیبا که دارای گل های بزرگ و رنگی می باشد، عموما در گلدانها نگهداری شده و دارای برگ های پهن و زبر است. گلهای شمعدانی دارای عطری تند می باشند که بعد از استشمام ممکن است برای چند لحظه، احساس بویاییتان از کار بیفتد. اما با تنظیم مقدار استفاده شده این رایحه تند در یک عطر، می توان از بخش مثبت آن بهره ویژه برد. کاری که برند آلفا مونته(Alfa Monte) در عطر مردانه لورینزر(Lorinser Perfume) از آن استفاده مناسبی کرده است.

رایحه رز

رز یا گل سوری، از تیره گل سرخ می باشد که در نوع های متفاوتی، حتی نوع ایرانی، تولید و پخش می شود. گل رز به خودی خود دارای عطری بسیار جذاب و دلنشین است. زمانی رایحه ی این گیاه به خوبی خود را نمایش می دهد که به صورت روغن و عصاره از گیاه گرفته شود.

رایحه سیب

درخت سیب، از معروف ترین میوه ها در ایران، از دانه رشد کرده، و دارای میوه ای گوشتی و گاها بسیار شرین می باشد. البته نباید سیب های سبز کوچک را که مزه ای به ترشی لواشک دارند فراموش کنیم. سیب دارای عطری خنک و شیرین است که می تواند در ترکیب با نت های دیگر، رایحه ای خاص به عطر شما بیفزاید.

رایحه خشکبار

خشکبار به آن دسته از میوه ها یا مغز هایی گفته میشود که به صورت های مختلف در بازار بفروش میرسند. خشکبار ها دارای قیمت هایی نسبتا بالا ولی خواصی بسیار بالاتر می باشند.

رایحه چوب صندل سفید

هیچکدام از ما، با رایحه ی باران هنگام راه رفتن در باغ مشکلی نداریم. اما آیا تنها رایحه ای که در این شرایط به مشام ما می رسد، رایحه ی باران است ؟ تمامی گیاهان و درختان در جنگلها و باغ ها دارای رایحه خاص خود هستند. همانند رایحه درخت صندل سفید که چوب آن در عطر سازی استفاده های زیادی می شود.

رایحه دانه تونکا

در نگاه اول، دانه یا لوبیای تونکا شباهت زیادی به خرمای خشک شده دارد. این دانه در تیره باقلاییان بوده و در نوع خود، خواص بسیاری دارد.

جمع بندی

عطر لورینزر در دسته عطرهای مردانه آلفا مونته قرار می گیرد. استفاده از این عطر در روزهای متعدل و گرم سال منطقی تر است. طبع آن شیرین و خنک است و ماندگاری و پخش بویش مناسب ارزیابی می گردد.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
معرفی ۱۰ عطر برای عید ۱۴۰۳

به‌زودی بهار وارد خانه‌ها می‌شود و با آغاز فصل جدید ممکن است بخواهید در کلکسیون عطرهایتان تجدیدنظر و عطر ۱۴۰۳ […]

ادامه مطلب
نظر خود را ارسال کنید