این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

بررسی عطر کرون (Crown)؛ نسخه شرکتی عطر الین موگلر

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر کرون (Crown) که با فرمولاسیونی مشابه عطر الین موگلر طراحی شده است؛ برای بسیاری از طرفداران عطر Mugler Alien بهترین عطر تابستانی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و کیفیتی فوق‌العاده محسوب می‌شود. ادکلن زنانه کرون با رایحه‌ای جسورانه و قدرتمند همان عطری است که برای روزهایی که نیاز به احساس اعتماد به نفس بیشتری دارید، می‌تواند در کنار شما باشد. در این مقاله قصد داریم درباره عطر کرون آلفامونته، تاریخچه، نت‌ها و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. همچنین در انتهای این مقاله به مقایسه این دو محصول با هم خواهیم پرداخت.

معرفی عطر کرون

ادکلن کرون

برای افرادی که به‌دنبال عطری مشابه الین موگلر، اما با قیمتی پایین‌تر و کیفیتی عالی هستند، بهترین جایگزین می‌تواند عطر کرون آلفامونته مشابه ادکلن الین موگلر شرکتی در ایران باشد. این عطر که برای برانگیختن حس خوش‌بینی، اعتماد و مهربانی طراحی شده است، احساسات را به اوج می‌رساند؛ چون از امیدی الهام گرفته شده است که از عناصر خارق‌العاده ناشی می‌شود.

عطر کرون با سبک و ظرافت بی‌نظیر خود از دنیای مد عبور کرده و در این مسیر مورد احترام متخصصان عطر و عموم مردم قرار گرفته است؛ بنابراین، چه از طرفداران عطر الین موگلر باشید و چه دوست دارید رایحه‌ای گرم و تلخ و شیرین را تجربه کنید، بهترین نمونه‌ای که به شما توصیه می‌کنیم، کرون آلفامونته است.

تاریخچه عطر کرون

عطر زنانه کرون عطری کهربایی-چوبی، گلی، شیرین و گرم است. ادکلن مشابه آن، الین موگلر، در سال ۲۰۰۵ وارد بازارهای جهانی شد. Alien توسط دومینیک راپیون و لورنت بریر ساخته شد و به‌خاطر ویژگی‌های شرقی و زنانه خود به‌شرعت به محبوبیت بالایی دست یافت. عطر جدید موگلر، فوق‌العاده حسی، فوق مدرن و فوق زنانه بود و تولد ذات جادوی زیبایی غیرقابل چشم‌پوشی و هیپنوتیزم‌گونه را به جهان عطرهای رازآلود مژده داد. شما با استشمام این عطر به سفری متعالی از بیداری، شکوفایی و مکاشفه‌های درونی خواهید رفت تا حقیقت درونی خود را آزاد کنید.[۱]

این عطر سخاوتمندانه آفتابی دارای طلسم آمیتیستی قدرتمندی است که قادر است نور درونی و نیروی خلاق هر زن را آشکار کند. بطری بنفش مرموز و آوانگارد الین موگلر با درخشش تکنیکالر فرابنفش می‌درخشد و طیف کاملی از حس‌های فوق‌العاده را در درون شما تداعی می‌کند. شما با دردست‌گرفتن بطری این عطر احساس خواهید کرد که در برابر یک جادوگر کهنه‌کار ایستاده‌اید.

نت‌های ادکلن کرون

عطر Crown آلفامونته

همه دوستداران عطرهای زنانه می‌دانند که مهم‌ترین موضوع در مورد یک عطر، حس ناشی از آن است. اگر از طرفداران عطرهای جذاب و احساسی هستید، ادکلن کرون بهترین گزینه برای شما است. اگر فکر می‌کنید عطرهای گلی لطیف و رویایی را می‌شناسید، توصیه می‌کنیم از کرون آلفامونته غافل نشوید و حتی یک بار، این عطر کم‌نظیر را تست کنید. نت‌های کرون آلفامونته با رایحه گلی سفید و بسیار جذاب یاس سامباک شروع می‌شود که نمادی از زنانگی وسوسه‌انگیز است. سپس این رایحه در قلب دلپذیرتر و حسی‌تر چوب‌های معطر ترکیب می‌شود و سپس لحن کهربایی گرم و شرقی را روی پوست تراوش می‌کند.

بطری عطر کرون به رنگ بنفش تیره، با شکل چندوجهی و جزئیات طلایی است. طراحی چندبعدی و سایه‌های بنفش عمیق آن اجازه می‌دهد حسی از رمز و راز در پیرامون این عطر شکل بگیرد و تخیل را به پرواز درآورد. بطری بنفش و مجلل این ادکلن تصاویری از یک اکسیر گرانبها را تداعی می‌کند که به تازگی در گنجینه‌ای از گنج‌های علاءالدین کشف شده است. رایحه کلی این عطر قوی، اما پیچیده، عمیق و مرموز است و شما را با خود تا فراسوی رویا به پیش می‌برد. شما حتی بعد از استحمام نیز می‌توانید رایحه تضعیف‌شده یاس و کهربا را روی پوست خود احساس کنید که نشانه قدرت این عطر جادویی است. بطری کرون از سنگ آمیتیست الهام گرفته شده است که یک سنگ قیمتی طبیعی با نماد میانجیگری و آرامش است.

نت ابتدایی کرون آلفامونته، نت مشهور و کلاسیک یاس سامباک است که گروه بویایی آن میوه‌ای، سبز و آفتابی عنوان می‌شود و دارای جنبه‌های عجیب و غریب، حیوانی و کمی تند است. لطافت گلی و حسی‌بودن یاس سامباک، این گل سفید را به انتخابی جالب برای عطرهای شرقی، گرم و آفتابی تبدیل کرده است. یاس سامباک، گلی نمادین در صنعت عطرسازی است و استفاده از آن به هند باستان برمی‌گردد. در هندوستان، Jasmine Sambac شهرت خاصی دارد و لقب «ملکه گل‌ها» را از آن خود کرده است. Alien که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، یاس سامباک را با نت‌های چوبی و کهربایی ترکیب کرد تا یک امضای بویایی بی‌نظیر ایجاد کند.[۲]

نت میانی عطر کرون، مجموعه‌ای از نت‌های چوبی است. نت‌های چوبی با ویژگی‌های چوب‌مانند و مجلل خود متمایز می‌شوند و رایحه درختان، رزین، خزه، پوست درخت، مخروط‌های کاج، اسانس سرو و بوته‌ها و همچنین ریشه‌ها را تداعی می‌کنند.. علف‌ها و برگ‌ها هم می‌توانند شخصیتی به‌شدت خاکی و چوبی داشته باشند. عطرهای چوبی با رایحه‌های معطر یا مرکباتی مشخص می‌شوند. ترکیبات چوبی به عطر غنا، گرما، ظرافت و عمق می‌بخشند و در ساخت عطر نقش کلیدی دارند. عطرهایی که توسط رایحه‌های چوبی غالب می‌شوند، معمولاً حاوی چوب صندل، کاج، نعناع هندی، وتیور و چوب سدر هستند. چوب صندل، یک نت خامه‌ای و حسی است، نعناع هندی یک نت جنگلی عمیق، وتیور دودی و غنی، چوب سدر خشک و خطی و عود پیچیده و سنگین است.[۳]

نت پایانی ادکلن کرون آلفامونته زنانه، نت کهربا است. کهربا اغلب به‌عنوان نت پایه در عطرهای ممتاز و اسرارآمیز استفاده می‌شود و عرفانی، دست‌نیافتنی و عجیب و غریب است. عطرهای کهربایی معمولاً به‌عنوان عطرهای احساسی، گرم و عجیب توصیف می‌شوند. هیچ فرمول استانداردی برای نت کهربا وجود ندارد؛ اما معمولاً ترکیبی از وانیل، بنزوئین و لابدانوم است. بااین‌حال، فرمول دقیق آن در برندهای مختلف متفاوت است. به‌طور کلی، بوی جذاب و آرامش‌بخش کهربا را می‌توان گرم، حسی، مجلل، نرم، صمغی، کمی شیرین، پودری و ادویه‌ای توصیف کرد. گرما و شیرینی لطیف آن حس راحتی و لذت را برمی‌انگیزد تا کاملاً با حال و هوای پاییز و زمستان مطابقت داشته باشد.

ویژگی‌های عطر کرون

عطر کرون یک عطر سنتی زنانه گرم با رایحه گلی سرمست‌کننده و طبع تلخ و شیرین است. ماندگاری این عطر بین ۴ تا ۵ ساعت با خط بوی خوب است. کرون آلفامونته یک تم ماورایی و آسمانی، جذاب، زنانه و سرگرم‌کننده دارد و قطعاً روی میز آرایش شما خواهد درخشید. شما می‌توانید برای سفارش این عطر وارد سایت آلفامونته شوید و پس‌از سفارش محصول موردنظرتان آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

مقایسه عطر الین موگلر و کرون آلفامونته

حال به مقایسه و بررسی دو عطر معرفی شده در این مقاله خواهیم پرداخت.

عطر الین موگلر (Mugler Alien) عطر کرون آلفامونته (Crown)
تصویر Alien Mugler for women عطر کرون (Crown) آلفا مونته
ماندگاری ۸ الی ۹ ساعت ۴ الی ۵ ساعت
پخش بو بسیار خوب بسیار خوب
قیمت روز (میانگین) ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۱.۱۶۵.۰۰۰ تومان

*آخرین آپدیت قیمت: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوالات متداول

در این قسمت به دو سوال اصلی در مورد ادکلن کرون پاسخ خواهیم داد.

  • کدام عطر مشابه عطر الین تیری موگلر است؟

عطر کرون آلفامونته مشابه الین تیری موگلر طراحی و فرموله شده است.

  • عطر کرون برای کدام فصول مناسب است؟

عطر کرون یک عطر گرم و مناسب فصل‌های سرد است.

سخن پایانی

عطر کرون آلفامونته با فرمولاسیونی مشابه عطر زنانه الین موگلر با بطری بنفش عرفانی و رایحه‌ای گرم و شرقی، یکی از بهترین نمونه‌های شرکتی مشابه الین موگلر است. اگر به‌دنبال یک عطر تلخ و شیرین زنانه با رایحه‌ای ملایم هستید که تا مدت‌ها در مشامتان باقی بماند، حتماً کرون را امتحان کنید. در حالیکه قیمت ادکلن موگلر آلین نسبتا بالا است؛ اما شما می‌توانید با خرید عطر کرون عطری با همان فرمولاسیون، اما قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه در اختیار داشته باشید.

← جهت خرید عطر کرون کلیک کنید →

برخی از منابع استفاده شده در این مقاله:

۱- Fragrantica Alien Mugler Review

۲- Jasmine Sambac Perfume Review

۳- Clive Christian WOODY FRAGRANCE FAMILY Review

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظـــــرات کاربـــــران آلفامونتـــــه
نظر خود را ارسال کنید

معصومه حقجو 2024-05-22 16:50:22

من از ادکلن موگلر الین استفاده میکنم و به شما هم توصیه میکنم اگه از نظر مالی اوکیین حتما ادکلن الین موگلر اورجینال رو تهیه کنین👌🏼👌🏼👌🏼❤️