این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

عطر اسپرت برای زوج عاشق

زمان مطالعه مقاله دقیقه
تاریخ انتشار ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اگر شما نیز تمایل به استفاده از عطر و ادکلن اسپرت دارید و قصد دارید عطر خودتان را با همسر یا نامزدتان ست کنید، خواندن این مقاله عطر اسپرت برای زوج عاشق را برای شما مفید میدانیم.

عطر اسپرت فارق از رایحه اسپرت و خاصی که دارد، مشترک بین خانم ها و آقایان است. این امتیازی است که میتوانید برای ست کردن عطر خود با پارتنر یا همسرتان در نظر داشته باشید. بنابراین با ست کردن عطرتان تجربه‌ی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

انتخاب عطر اسپرت کاری دشوار است. چرا که به اطلاعاتی کافی در خصوص رایحه عطر و ویژگی شخصیتی خود و همسرتان نیاز دارید. بنابراین پس از شناخت کافی از روحیات شخصی تان به دنبال انتخاب عطر اسپرت خود بروید.

معرفی ۴ محصول اسپرت از برند آلفامونته

در اینجا به معرفی چند عطر اسپرت درجه یک با ماندگاری بالا میپردازیم؛ بلکه این پروسه طاقت فرسای انتخاب عطر را برای شما ساده تر کرده باشیم. ابتدا با عطرهایی که در حال حاضر در فروشگاه آلفا مونته(Alfa Monte) آماده برای فروش هستند، شروع میکنیم.

عطر آلفامونته ۱۹۸۸ ( Alfamonte 1988 Perfume )

عطر ۱۹۸۸ آلفامونته، عطری اسپرت است که با رایحه ی سیب، دارچین، رز وود و اسطوخودوس آغاز میشود. رایحه ها که در ادامه، جای خود را به عطر معطر چوب سدر، موگه و گل رز می دهند. در نهایت نیز به عطر احساس انگیز کهربا، چوب صندل، مشک، وانیل و عود ختم می شوند.

عطر آلفا مونته ۱۹۸۸ محصولی از برند آلفا مونته (alfa monte) است که برای استفاده مشترک آقایان و بانوان طراحی شده است.

عطر ریکسوز ( Perfume Rixos )

عطر اسپرت ریکسوز، عطری لوکس با رایحه ی گرم. این عطر تحریک آمیز و انرژی بخش است. این عطر با رایحه شرقی آغاز میشود و به رایحه شرقی نیز ختم میشود. عطر ریکسوز در دسته عطر سنتی قرار میگیرد. عطر ریکسوز برای میهمانی های شبانه و  رسمی در فصول سرد سال پیشنهاد می گردد.

رایحه غالب و گرم آن عود، روغن سیپریل، هل و تلخی چرم می باشد.

عطر آوانت گارد ( Perfume Avant Gard )

عطر آوانت گارد، عطری لاکچری است. رایحه شیرین و گرم آن مخصوص زوج هایی است که از عطر مشترک با ترکیبی میوه ای استفاده میکنند. عطر آوانت گارد که دارای رایحه مرکبات می باشد مورد استقبال بسیاری از زوج های جوان قرار گرفته است.

عطر وی آی پی ( Perfume VIP )

عطر وی آی پی نیز یکی دیگر از عطرهای اسپرت آلفامونته(alfamonte) میباشد. عطروی‌آی‌پی با رایحه گرم، در فصل زمستان انتخاب مناسبی برای زوج عاشق در نظر گرفته شده است. عطر وی آی پی با رایحه ی یاس و زعفران آغاز می شود. پس از گذشت زمانی اندک می توانید رایحه ی عنبر کهربایی را استشمام کنید. در انتها به رایحه ی صنوبر و سرو ختم می شود.

در حال حاضر شما میتوانید برای مشاهده ی باقی محصولات عطری به قسمت نمایشگاهی ما مراجعه کنید.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید