این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

عطر ست از کجا بخرم؟ | معرفی ۸ ادکلن ست زنانه و مردانه

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۳۰ تیر ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

می‌خواهیم با معرفی عطر ست و ست هدیه عطر و ادکلن به شما برای انتخاب بهترین رایحه مطابق با سلیقه‌تان کمک کنیم.

شاید شنیده باشید که می‌گویند تنها صدا است که می‌ماند؛ اما باید به‌جرئت گفت تنها بو و رایحه است که می‌ماند و هیچ‌چیز مانند یک عطر جذاب نمی‌تواند خاطرات شیرین شما را در خود ثبت و ضبط کند؛ به‌شکلی‌که اگر روزی ناخواسته آن رایحه را استشمام کنید تمام خاطرات تلخ و شیرین مثل یک فیلم کوتاه از پیش چشمتان می‌گذرد. پس چه بهتر که با خرید ست ادکلن مردانه و زنانه خاطرات دوست‌داشتنی‌تان را برای خود و همسرتان ماندگار کنید.

ست ادکلن زنانه و مردانه

خرید عطر ست

ست‌های ادکلن زنانه و مردانه مختلفی در مجموعه آلفامونته وجود دارند که همه آن‌ها درست مشابه محبوب‌ترین و جذاب‌ترین عطرهای جهان فرموله شده‌اند. شما می‌توانید با انتخاب عطری که با سلیقه‌تان سازگار است، وجه اشتراکی جذاب و ماندگار برای خود و کسی که دوستش دارید خریداری کنید.

عطر ست [۱۹۸۸]

خرید عطر 1988 آلفا مونته

عطر ست اسپرت ۱۹۸۸ یکی از محبوب‌ترین محصولات برند آلفامونته است که با طبع گرم و تلخش، شب‌های زمستانی و بهاری شما را دلنشین‌تر می‌کند. سفر شما به دنیای روایح شرقی، چوبی و آسیایی عطر ۱۹۸۸ با رایحه سیب، اسطوخودوس، دارچین و رز وود آغاز می‌شود و به‌سرعت جای خود را به هم‌نشینی نت‌های میانی با رایحه سدر، گل رز و موگه می‌سپارد.

نبرد روایح رویایی در نت پایانی و ماندگار این عطر آغاز می‌شود و رایحه مشک، وانیل، کهربا، چوب صندل و عود تمام مشام شما را پُر می‌کند. این عطر نسخه شرکتی عطر محبوب الکساندریا زجوف ۲ است که عاشقان بسیاری در سرتاسر جهان دارد؛ اما به‌دلیل قیمت بسیار بالایش نمی‌تواند گزینه همیشگی علاقه‌مندانش باشد. شما می‌توانید با چند پاف از عطر ۱۹۸۸، سفر خود را به دنیای شرقی و چوبی عطر الکساندریا زرجوف ۲ آغاز کنید. برای شناخت بیشتر، بررسی تخصصی عطر ۱۹۸۸ آلفامونته را بخوانید.

← جهت خرید عطر ۱۹۸۸ کلیک کنید →

عطر ست [وی آی پی]

عطر Vip وی آی پی آلفامونته

امکان ندارد در دنیای عطرها زندگی کرده باشید و نام عطر وی آی پی به گوشتان نخورده باشد. در بررسی عطر VIP گفتیم که، ترکیب عجیب و منحصربه‌فرد نت‌های جذاب این عطر، مشام هر کسی را به خود جلب می‌کند و برای همیشه خاطره‌ای شیرین در گوشه‌ای از ذهنش به‌جای می‌گذارد. زعفران و یاس به‌عنوان نت‌های ابتدایی این عطر خودنمایی می‌کنند و پس‌از دقایقی جای خود را به عنبر می‌دهند. بهترین نت پایه برای این عطر دوست‌داشتنی با طبع تند، شیرین و گرمش سدر است که احساس سرزندگی را منتقل می‌کند.

رایحه گلی و چوبی جذاب این عطر نیازی به نت‌های زیاد ندارد و عطر ست وی آی پی با همین ۴ نت عطربازان دنیا را مدهوش خود کرده است. ست ادکلن وی آی پی آلفامونته نسخه شرکتی عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ است که این برند برای جشن ۲۵۰ سالگی تولد خود آن را تعدادی محدود به بازار عرضه کرد. پس می‌توان انتظار داشت که چیزی جز اصالت، زیبایی و جذابیت از دل رایحه این عطر بیرون نیاید.

← جهت خرید عطر وی آی پی کلیک کنید →

عطر ست [سانتامونیکا]

سانتامونیکا عطری گلی، شیک و خاص

عطر سانتامونیکا یکی دیگر از عطرهای اسپرت برند آلفامونته است که برای عاشقان روایح تند و شرقی به بازار عرضه شد. به‌جرئت می‌توان گفت کمتر کسی در دنیا وجود دارد که دوست نداشته باشد عطر مشترک با پارتنرش از این روایح جذاب تشکیل شده باشد! در نت‌های اولیه عطر سانتامونیکا آلفامونته آناناس و سنبل خودنمایی می‌کند و سپس زنبق و یاسمن با چاشنی تندی فلفل برزیلی در نت‌های میانی به جمع روایح این عطر اضافه می‌شوند.

نعناع هندی و کهربا پایانی جذاب، ماندگار و ایده‌آل برای طبع تند این عطر و روزهای سرد زمستانی شما و همسرتان خواهد بود. این عطر درست مشابه عطر دوست‌داشتنی و البته گرانقیمت اسنتو سوسپیرو است و می‌تواند همدم و همراه همیشگی شما در روزهای سرد سال باشد.

← جهت خرید عطر سانتامونیکا کلیک کنید →

ادکلن ست [آوانت گارد]

عطر آوانت گارد

آوانت گارد حتی نامش هم جذاب است، چه رسد به رایحه تند مرکباتی و فلفلی بی‌نظیرش که مشام هر کسی را مدهوش نت‌های شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی خود می‌کند. این عطر جذاب انتخاب زوج‌هایی است که می‌خواهند روزهای گرم تابستانی خود را با رایحه‌ای سحر‌انگیز و خنک بگذرانند و برای خود خاطره‌ای ماندگار از روزهایی که یکدیگر را آزادانه و عاشقانه دوست داشتند، خلق کنند.

در بررسی عطر آوانت گارد آلفامونته خواندیم که، رقص این عطر با نت‌های ابتدایی ترنج، ماندارین و لیمو آغاز می‌شود که حس نشاط، سرزندگی و شادابی فوق‌العاده‌ای دارد و خنکای نسیم روی پوست در تابستان را تداعی می‌کند. دقایقی بعد بنفشه، فلفل، یاس و هل میدان رقص را به دست می‌گیرند و ترکیب لطافت بنفشه با شیرینی یاس و تندی فلفل و گرمای هل هارمونی عجیب و درعین‌حال شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کند که نمی‌توانید از بوییدن آن دست بکشید.

در‌نهایت هم نت‌های پایه صندل، کهربا و چوب سدر بر عمق این عطر می‌افزاید و شما را در خروش ترکیب نت‌های عجیب و ایدئال تنها می‌گذارد. بی‌جهت نیست که از عطر ست آوانت گارد به‌عنوان خاطره‌انگیزترین ادکلن یاد می‌شود که می‌تواند خنکای ملایم روزهای بهاری و تابستانی را به خاطره‌ها بسپارد. این عطر، همان گالووی پارفومز د مارلی شرکتی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ در کشور فرانسه از سوی کارخانه ادکلن‌سازی مارلی به بازار عرضه شد و شما می‌توانید این کار شیک و لوکس را با همان کیفیت عطر گالووی اما با قیمتی پایین‌تر تهیه کنید.

← جهت خرید عطر آوانت گارد کلیک کنید →

ادکلن ست [اوردوز]

خرید عطر اوردوز (Overdose)

درباره عطر ست اوردوز آلفامونته گفتن هر چیزی توضیح بدیهیات است؛ چراکه نمی‌توان زیبایی و دلنشینی رایحه بی‌نظیر این عطر را در واژه‌ها گنجاند. عطر زنانه و مردانه اوردوز آلفامونته تداعی همنشینی دریا و اقیانوس در آن لحظاتی است که در یک نقطه به هم می‌پیوندند و گویی جهان یکپارچه متحد شده است تا اقیانوس‌ها بر زمین سلطنت کنند. این عطر خنک، تلخ و اقیانوسی نمونه‌ای از عالی خنکای ساحل جزایر ناشناخته میان بزرگ‌ترین اقیانوس‌های کره‌ زمین است که بکر مانده‌اند و انگار تا به حال پای هیچ بشری به آن نرسیده است!

فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال قرار گرفته‌اید! عطر اوردوز همراه همیشگی شما در طول سال است و می‌تواند یک عطر امضای بی‌مثال برای شما و همسرتان باشد تا به هر جایی که وارد می‌شوید تمام سرها به‌سمت شما بچرخد.

نت‌های ابتدایی این عطر ترکیب هوشمندانه مرکبات است. آن جایی که رایحه ترش و زنده پرتغال با آب دریا و فلفل عجین می‌شود و تلخی جلبک، چای و لطافت اسطوخودوس این ترکیب ایده‌آل را دریایی‌تر می‌کند. نت‌های پایانی قرار است شما را مدهوش کنند. هیچ تصوری ندارید از اینکه ترکیب رایحه شیرین و تلخ مشک با رایحه ملایم صندل سفید و رایحه گرم عنبر چه انقلابی در مشامتان ایجاد می‌کند! عطر ست مردانه و زنانه اوردوز درست مشابه با عطر مگاماره ارتو پاریسی است که رایحه انسان‌های اصیل، آرام و عمیق را به ذهن متبادر می‌کند. درباره مگاماره ارتو پاریسی بیشتر بخوانید!

← جهت خرید عطر اوردوز کلیک کنید →

ست هدیه ادکلن

دریافت ست هدیه ادکلن و عطر

گیفت ست ادکلن نیز از بهترین هدایایی است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و معشوقه‌تان آن را با مناسبت و بی‌مناسبت خریداری کنید. این عطرها درست شبیه به معروف‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای دنیا فرموله شده‌اند و می‌توانند بخشی از خاطرات بوییدنی شما باشند.

گیفت ست عطر [کورنلیا]

عطر کورنلیا

گیفت ست عطر کورنلیا آلفا مونته پیام‌آور شادی برای زوج‌هایی است که می‌خواهند خاطرات دونفره‌شان را با روایح گرم، شیرین و کمی تلخی دوست‌داشتنی ثبت کنند. رایحه گرم این عطر چوبی و معطر باعث ماندگاری طولانی‌مدت کورنلیا شده است و نمی‌توان به‌سادگی از این پخش بو و ماندگاری فراتر از حد تصورش گذشت.

در نت‌های ابتدایی این عطر شما با رایحه ملموس سیب، نارنگی و ترنج مواجه می‌شوید و هر چقدر که نت‌های ابتدایی این عطر را استشمام می‌کنید بیشتر هوش از سرتان می‌پرد.

در مرحله بعد این عطر شمعدانی و یاس و بنفشه‌ است که لطافت روح شما را قلقلک می‌دهد و در پایان چوب صندل، نعناع هندی، گایاک، وانیل و هل گرمای مورد نیاز خاطرات دو نفره شما و همسرتان را فراهم می‌کند. این عطر شرقی و گرم بی‌شک یادآور روزهایی خواهد بود که با یکدیگر خاطرات خوشی را در دفترچه ذهن خود ثبت کرده‌اید و هیچ گاه نخواهید توانست مجددا آن حال خوب را به دست بیاورید، مگر با استشمام رایحه تند و ادویه‌ای بی‌نظیر کورنلیا که پاییز و زمستان‌های سرد دو نفره‌تان را به گرمای باهم‌بودن بدل می‌کند. کورنلیا همان عطر پارفومز د مارلی لیتون شرکتی است با قیمتی فوق‌العاده و کیفیتی عالی!

← جهت خرید عطر کورنلیا کلیک کنید →

گیفت ست ادکلن [اکسکلوسیوو]

عطر اکسکلوسیوو Exclusivo آلفامونته

ست ادکلن اکسکلوسیوو آلفامونته بدون شک بهاری‌ و تابستانی‌ترین عطر دو نفره‌ای است که در آرشیو پُر از عطر آلفامونته وجود دارد. نت‌های این عطر خنک و ملایم تابستانی همچون نت‌های سمفونی شماره ۹ بتهوون سرود شادی و طراوت را سر می‌دهد و شما را مدهوش لحظه‌ استشمام این عطر می‌کند.

لیمو، نعناع، توت سیاه و شکوفه پرتقال نت‌های مرکباتی ابتدایی و پُر از حس نشاط و شادابی این گیفت ست ادکلن هستند و پس از لحظاتی جای خود را به نت‌های گلی میموزا، گیاهان سبز و گل رز می‌دهند تا خنکای طبیعت را با دلنشینی میوه‌های ابتدایی ترکیب کنند. در پایان نیز این رایحه فوق‌العاده مشک سفید است که خودنمایی می‌کند و تا ساعت‌ها حس خنکی و سرزندگی را به شما می‌دهد. پیش‌تر، در نقد عطر اکسکلوسیوو آلفامونته گفته بودیم، نت‌های زیبای این عطر درست مشابه عطر میسون فرانسیس کورکجان آکوا سلستیا طراحی شده است و می‌تواند شما و معشوقه‌تان را به فرانسه، کنار برج ایفل برساند.

← جهت خرید عطر اکسکلوسیوو کلیک کنید →

ست ادکلن هدیه [ویبرنس]

عطر ویبرنس (Vibrance)

پیاده‌روی در روزهای سرد پاییزی و زمستانی به همراه معشوقه‌تان چیزی نیست که بتوانید به راحتی از آن بگذرید و تنها یک رایحه می‌تواند خاطرات خوش جوانی و عاشقی این روزها را برای شما ماندگار کند. ست ادکلن هدیه ویبرنس همان رایحه‌ای است که برای این شب‌ها به دنبالش می‌گردید. این عطر مردانه و زنانه گرم و تند با روایح ساده اما منحصربه‌فردش هوش را از سر شما می‌پراند و ماندگاری فوق‌العاده‌اش تا ساعت‌ها شیرینی آن خاطرات را روی نبض شما نگه می‌دارد. نت‌های ابتدایی این عطر شامل اسطوخودوس، زعفران و جوز هندی می‌شوند و لطافت و گرما را به محفل شما هدیه می‌دهند.

سپس این عود است که پا به میدان می‌گذارد و گرما را به روایح شیرین ابتدایی می‌بخشد. نعنا هندی و مشک حسن ختامی جذاب و دوست‌داشتنی برای نت‌های ماندگار این عطر به حساب می‌آید و بعید است که نتواند مشام شما را تا ساعت‌ها مملو از خود کند. این عطر نسخه شرکتی اینیشیو عود فور گریتنس است و شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب‌تر رایحه فوق‌العاده اینیشیو عود را داشته باشید.

← جهت خرید عطر ویبرنس کلیک کنید →

سخن پایانی

شما می‌توانید مشابه تمام عطرهای اسپرت و جذاب را به‌عنوان یک کادوی به یاد ماندنی برای همسر خود و هر کسی که دوستش دارید، خریداری کنید تا با خرید عطر و ادکلن ست، رایحه‌ای دلنشین یادآور روزهای شیرین و ماندگارتان باشد. تیم مشاوران آلفامونته آماده ارائه مشاوره برای خرید عطر ست و گیفت ست ادکلن و عطر هستند.

موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید