این محصول با موفقیت به علاقه مندی ها اضافه شد
این محصول از علاقه مندی ها حذف شد
این محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

عطر شرکتی چیست؟ تفاوت ادکلن شرکتی و اورجینال

زمان مطالعه مقاله 10 دقیقه
تاریخ انتشار ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عطر شرکتی! ادکلن شرکتی! تابحال این اسم‌ها به گوشتان خورده است؟

دنیای عطرها به‌دلایل زیادی، دنیایی بسیار متنوع و فریبنده است. همه ما در هر لحظه توسط رایحه‌ها احاطه می‌شویم و تنها بهترین عطرسازان می‌توانند رایحه‌هایی خارق‌العاده خلق کنند که شما را مجذوب خود کند و تجربه‌ای باورنکردنی را ارائه دهد که قبلاً هرگز نداشته‌اید. متأسفانه اکثر عطرهای مشهور جهان به‌دلایل خاصی مانند قیمت بالا یا توزیع نامتناسب و محدود در جهان برای بسیاری از افراد، به‌ویژه در ایران، غیرقابل دسترس هستند. به‌همین‌دلیل، عطرسازان حرفه‌ای آلفامونته، هدف خود را تولید رایحه‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای همه مشتریان قرار داده‌اند تا هیچ ایرانی حسرت داشتن عطر موردعلاقه خود را نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره ادکلن‌های شرکتی، تفاوت آن‌ها با عطرهای اورجینال، بهترین برند عطر شرکتی ایرانی و نحوه خرید عطرهای شرکتی آلفامونته صحبت کنیم. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

ادکلن شرکتی چیست؟

عطر شرکتی چیست؟

دنیایی را تصور کنید که در آن سنت‌های باستانی با تجملات مدرن روبه‌رو می‌شوند، جایی که رایحه ادویه‌های عجیب و غریب با نت‌های ظریف گل‌های کمیاب درآمیخته می‌شود و تجربه‌ای جذاب فراهم می‌کند که شبیه هیچ‌ تجربه دیگری نیست! قلمرو عطر شرکتی، جایی است که عطرسازان چیره‌دست، با بازسازی فرمولاسیون عطرهای نفیس دنیا و با استفاده از تکنیک‌های استاندارد، بهترین رایحه‌های نزدیک به عطرهای مشهور را تولید می‌کنند. هر قطره از انواع ادکلن شرکتی، حاوی دنیایی ارزشمند از شکوه و ظرافت است.

در این‌ میان، برخی از افرادی که توانایی خرید عطر اورجینال را ندارند، ممکن است به‌ سمت عطرهای کپی‌ ارزان‌قیمت کشیده شوند و از بو و کیفیت آن‌ها احساس نارضایتی کنند؛ اما ادکلن‌های شرکتی استاندارد با قیمت مقرون‌به‌صرفه خود می‌توانند به‌خوبی و کیفیت محصولات اصلی باشند و با رایحه‌های باورنکردنی‌شان از همان لحظه اول همه را مجذوب کنند.

تفاوت عطر شرکتی و اورجینال

تولید عطر و ادکلن شرکتی

واقعیت این است که قیمت ادکلن شرکتی هرگز با قیمت بالای عطرهای اورجینال قابل مقایسه نیست! و البته که مهم‌ترین تفاوت عطر شرکتی با اورجینال قطعاً در برچسب قیمت است. عطرهای اورجینال معمولاً برای عموم مردم بسیار گران هستند و همین موضوع باعث می‌شود نتوانند مجموعه‌ای از عطرهای مختلف را خریداری و رایحه‌های متنوع آن‌ها را امتحان کنند. ادکلن‌های شرکتی فرانسوی، اماراتی، ایتالیایی و ایرانی معمولاً قیمتی بسیار پایین‌تر از انواع اصلی دارند؛ اما بااین‌حال، شما باید مطمئن باشید که از یک برند معتبر عطر موردنظرتان را خریداری کنید تا تجربه‌ای رضایت‌بخش داشته باشید.

انواع مختلف ادکلن شرکتی معمولاً با بطری‌هایی دقیقا مشابه انواع اصلی عرضه نمی‌شوند؛ اما در اندازه‌های مختلف ۳۰ میلی‌لیتر، ۵۰ میلی‌لیتر، ۱۰۰ میلی‌لیتر و ۲۰۰ میلی‌لیتر ممکن است به فروش برسند. تنوع محصولات ادکلن شرکتی بسیار بالا است و با خرید آن‌ها امکان لذت بردن از تمام رایحه‌های باورنکردنی را خواهید داشت. شما می‌توانید این عطرها را به‌صورت اسپری، ظروف استوانه‌مانند غلتکی، بطری‌های جذاب با حجم‌های مختلف یا حتی عطر ماشین خریداری کنید. عطرهای مو و نسخه‌های بدون الکل از همین عطرها نیز وجود دارند.

دقت داشته باشید که تفاوت ظاهری در رایحه، نت‌ها یا کیفیت عطرهای اورجینال و ادکلن شرکتی استاندارد وجود ندارد؛ چون بهترین فرمولاسیون از تولیدکنندگان معتبر عطرهای اورجینال خریده می‌شوند تا سمفونی رایحه‌ای را برای هر عطر ایجاد کنند. هر عطر در شرایط مختلف، رایحه کلی متفاوتی دارد و شما می‌توانید این رایحه‌ها را روی بدن و لباس خود امتحان کنید تا مطابقت آن‌ها با نمونه‌های اصلی عطر را متوجه شوید. سفارش آنلاین عطرهای شرکتی از وب‌سایت‌های رسمی تولیدکنندگان و نیز از فروشگاه‌های معتبر و مجاز امکان‌پذیر است.

شرکت آلفامونته به‌دلیل دانش غنی در عطرسازی و ترکیب تکنیک‌های مدرن با شیوه‌های سنتی برای ایجاد رایحه‌های منحصربه‌فرد و مجلل در ایران به‌عنوان یک برند معتبر شناخته شده است. ادکلن‌های شرکتی آلفامونته اغلب از مواد ممتاز مانند عود (آگاروود)، گل رز، یاس، مشک، کهربا و بسیاری از نت‌های ماندگار و کمیاب دیگر تشکیل می‌شوند. این مواد به‌دلیل رایحه غنی و ماندگارشان در عطرسازی بسیار ارزشمند هستند. در این عطرها رایحه‌های شرقی و غربی در هم می‌آمیزد و رایحه‌های منحصربه‌فرد و پیچیده‌ای فراهم می‌کند.

در ادکلن‌های شرکتی استاندارد، به‌دلیل استفاده از مواد غلیظ و باکیفیت، نت‌ها معمولاً ماندگاری بیشتری نسبت به بسیاری از عطرهای انبوه بازار دارند و استفاده از از چنین عطرهایی می‌تواند بیانگر پیچیدگی شخصیت و خاص‌بودن سلیقه هر فرد محسوب شود. این موضوع درمورد ادکلن‌های اورجینال هم صدق می‌کند، با این تفاوت که در ادکلن‌های شرکتی نیازی نیست هزینه‌های غیرمنطقی را متقبل شوید!

اعتقاد بر این است که بسیاری از مواد سنتی مورد استفاده در انواع ادکلن‌ شرکتی مانند عود و گل رز دارای خواص درمانی از قبیل آرامش و بهبود خلق و خو هستند. این ادکلن‌ها اغلب در بطری‌ها و بسته‌بندی‌هایی با طراحی زیبا عرضه می‌شوند که نشان‌دهنده میراث هنری منطقه تولید عطر است و تجمل و ظرافت را به محصول اضافه می‌کند.

بهترین ادکلن شرکتی

ALFA MONTE

یکی از ویژگی‌های عطرهای شرکتی در دنیا این است که اگر بخواهید عطر خاصی با مشخصات بویایی منحصربه‌فرد از برندهای برتر دنیا را امتحان کنید، قطعاً ماکت آن را در فروشگاه‌های تولید عطر شرکتی خواهید یافت. همه می‌دانند که قیمت‌گذاری عطرهای تولیدشده توسط برندهای معروف معمولاً بسیار زیاد است و افراد با درآمد متوسط به پایین ​​نمی‌توانند این محصولات را بخرند! ناگفته نماند که عطرهای زیادی برای امتحان‌کردن وجود دارد و کپی‌های استاندارد همان عطرها بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از نمونه اصلی هستند که به این‌ترتیب خرید چندین عطر مختلف با قیمت ۱ عطر امکان‌پذیر می‌شود.

باید قبول کنید که برخی از ادکلن‌های شرکتی کیفیت بسیار پایینی دارند؛ اما این موضوع درباره انواع ادکلن شرکتی با ماندگاری بالا صدق نمی‌کند. تولیدکنندگان این عطرها برای مراقبت از نام و اعتبار برند خود، با بهترین مواد موجود در بازار کار می‌کنند تا رایحه‌های باورنکردنی بیافرینند و مشتریان وفادار خود را از دست ندهند. با این‌ حال، یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای عطر موردعلاقه یک نفر بیفتد، این است که تولید آن متوقف شود! خوشبختانه، حتی اگر عطر مورد علاقه شما از بازار خارج شود، همیشه می‌توانید یک ماکت عالی از آن را به شرط تهیه از بهترین برند عطر شرکتی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که کپی‌های عطرهای مشهور دنیا به‌هیچ‌وجه جعلی نیستند! آن‌ها را با ادکلن‌های تقلبی و آسیب‌رسان به پوست، اشتباه نگیرید! خلق یک نمونه مشابه از عطرهای محبوب با انتخاب رایحه‌ها و نت‌های یکسان برای ایجاد سمفونی مشابهی از نت‌ها توسط برندهای شرکتی، صددرصد قانونی و استاندارد است. حتی در برخی موارد، برخی از نت‌های عطرها آن‌قدر دقیق تکرار می‌شوند که شما نمی‌توانید تفاوت را تشخیص دهید. و در نهایت، نه تنها مجموعه‌ای عظیم از عطرهای شرکتی مختلف در دنیا وجود دارد، بلکه امکان انتخاب از بین بسته‌بندی‌ها و فرم‌های مختلف نیز فراهم است و شما می‌توانید انتخاب متناسب با ذائقه بویایی خود را داشته باشید.

بهترین برند عطر شرکتی ایرانی

آلفا مونته (Alfamonte)

انواع ادکلن شرکتی ایرانی-ایتالیایی آلفامونته از معتبرترین و باسابقه‌ترین ادکلن‌ها در ایران به شمار می‌روند. یکی از مزایا و محاسن آلفامونته در همین سابقه درخشان و اصیل آن نهفته است که تحت لایسنس ایتالیا به کار خود ادامه می‌دهد و یکی از شعب آن در ایران تاسیس شده است. در حالی‌که بسیاری از برندهای ایرانی، اماراتی یا حتی برخی از برندهای اروپایی و آسیایی در سیستم برندینگ جایی ندارند و از فرمولاسیون شرکت اصلی، کپی‌های بی‌نام و نشانی انجام می‌دهند و عطرهایی با عنوان «عطر شرکتی اماراتی» و امثالهم… به بازار عرضه می‌کنند که درصورت بی‌کیفیت بودن، امکان بازگشت یا تشخیص ندارند. بهترین عطر شرکتی عطری است که در کنار مقرون‌به‌صرفه‌بودن بتواند کیفیت بالا و متناسب با سلیقه و ذائقه مشتری همراه با نت‌های دقیق و واقعی مشابه عطر اصلی را ارائه دهد.

رایحه اصلی در بهترین برند ادکلن شرکتی همیشه دارای نت‌های بالایی، میانی و پایه مشخص خواهد بود و خریداران برای اولین بار متوجه تفاوت قابل‌توجهی در عطرهای شرکتی معتبر با عطرهای شرکتی بی‌نام و نشان می‌شوند. وقتی صحبت از رایحه‌های تقلبی می شود، ممکن است شما به رایحه‌ای مشابه نوع اصلی برسید؛ اما این رایحه‌ها فاقد عمق و پیچیدگی هستند، به‌طوری‌که گویی یک لایه کامل از نت‌ها برداشته شده است؛ چراکه نت‌هایی که برای ایجاد رایحه‌های تقلبی استفاده می‌شوند، اغلب مصنوعی و با کیفیت پایین و ماندگاری کم هستند.

برای خرید عمده ادکلن شرکتی این نکته را از یاد نبرید که رایحه یک عطر اصیل باید حداقل ۲ تا ۳ ساعت پس از استفاده روی لباس یا پوست باقی بماند. اگرچه انواع تقلبی ممکن است در ابتدا با قیمت پایین خود، شما را وسوسه کنند؛ اما ماندگاری این عطرها به یک بازه زمانی کوتاه محدود می‌شود که معمولاً بیش‌از ۱ ساعت نیست و هنگامی که روی کاغذ اسپری می‌شوند، خیلی زود ازبین می‌روند.

فراموش نکنید که برای خرید هر عطر شرکتی، صرف‌نظر از اینکه خرید در فروشگاه به‌صورت حضوری یا از سایت به‌طور آنلاین انجام شده باشد، رسید معتبر لازم است. مراقب فروشندگانی باشید که ادعا می‌کنند بهترین محصولات وارداتی یا جدیدترین عطرهای موجود در بازار را به فروش می‌رسانند و تخفیف‌های قابل‌توجهی هم ارائه می‌دهند؛ اما وقتی به‌سراغ شیشه عطر می‌روید، از رایحه متفاوت با نمونه اصلی یا کیفیت و ماندگاری پایین آن، متعجب می‌شوید!! این افراد به احتمال زیاد سعی در کلاهبرداری از شما دارند.

خرید عطر شرکتی

خرید عطر شرکتی اماراتی

‌ما قبول داریم که داشتن یک شیشه عطر اصل و مارک، هیجان‌انگیز است؛ اما بااین‌حال، همیشه بهتر است ابتدا عطرهای مختلف را امتحان کنید تا همان رایحه‌ای را که بیشتر از همه از آن لذت می‌برید، پیدا کنید. به لطف قیمت مقرون‌به‌صرفه عطرهای آلفامونته، امکان خرید عطرهای شرکتی این برند به‌صورت تک و عمده وجود دارد. بسیاری از مشتریان برای خرید ادکلن شرکتی آلفامونته، دقیقاً به‌ این دلیل اقدام می‌کنند که امکان انتخاب گسترده‌ای از گزینه‌های مختلف برای استفاده روزمره و سایر مناسبت‌های خاص وجود دارد. شما می‌توانید آن‌قدر در میان رایحه‌های متنوع آلفامونته گردش و جستجو کنید تا سرانجام به ادکلن دلخواهتان برسید. عطری که به‌درستی انتخاب شده باشد، می‌تواند زندگی‌تان را با بخشیدن نت‌های تازه و غیرمنتظره به شما تغییر دهد. البته امکان تهیه عطر شرکتی عمده از آلفامونته نیز فراهم است.

شما می‌توانید با خرید عطر و ادکلن شرکتی از آلفامونته در ظرافت جاودانه و جذابیت عجیب و غریب ادکلن‌های متنوع غرق شوید. مجموعه عطرهای خود را با رایحه‌هایی که جوهر تجمل و شکوه را به زندکی‌تان تزریق می‌کنند، ارتقا دهید. با کمک انواع عطر شرکتی آلفامونته فقط به یک عطر اکتفا نکنید، بلکه خود را در یک سفر حسی غوطه‌ور کنید و پیچیدگی و منحصربه‌فردبودن را هدیه بگیرید. با خرید از فروشگاه آلفامونته اجازه دهید رایحه‌های جذاب میو‌ای، گلی، شرقی، ادویه‌ای، چوبی، تلخ، شیرین، خنک، سرد یا گرم شما را در آغوش بگیرند و لحظات روزمره را به تجربه‌ای خارق‌العاده تبدیل کنند. با انواع ادکلن‌ شرکتی آلفامونته امضای ویژه خود را پیدا کنید و اثر حضورتان در هر محفل را در خاطره‌ها به‌جا بگذارید.

سخن پایانی

اگر به خرید عطر شرکتی علاقه دارید، باید بدانید که عطرهای تولید شده در آلفامونته تا چه حد محبوب هستند. دلایل اصلی محبوبیت دیوانه‌کننده این عطرها در ایران، کیفیت بی‌عیب و نقص و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها است. اگر دوست دارید رایحه خاصی را که توسط یک خانه عطر معروف ساخته شده است، در کمد عطرهایتان داشته باشید؛ اما توانایی پرداخت هزینه یک عطر لوکس و اورجینال را ندارید، مناسب‌ترین پیشنهاد این است که از بهترین برند شرکتی ایرانی (آلفامونته) محصول موردنظرتان را سفارش دهید. این عطرها یک کپی باکیفیت و عالی از معروف‌ترین عطرهای جهان هستند که می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را امتحان کنید و با چنین تنوعی در محصولات و قیمت‌های مناسب هر روز بیشتر از قبل بدرخشید.

← جهت ورود به فروشگاه عطر آلفامونته کلیک کنید →

منابع:

  1. https://www.offthemrkt.com/lifestyle/what-is-the-difference-between-original-perfume-and-uae-perfume
  2. https://fadmagazine.com/2022/06/08/why-is-perfume-from-uae-so-popular-the-secrets-of-perfume/
  3. https://perfumeoasis.me/en/blog/post/how-to-spot-fake-perfume-and-cosmetics
موضوعات مرتبط با این مقاله مطالعه کنید
مقـــــالات مرتبـــــط مشاهده آرشیو
نظر خود را ارسال کنید